Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
hunteragain skrev (10 timer siden):

Hva mener du? Jeg snakker med ham akkurat nå. 

Du sier at du jevnlig er i kontakt med menn som er pedofile og menn som liker bimbofication … Da kan du nok regne med at sosionomen antyder at du har en medmenneskelig / etisk plikt til å varsle dersom det er fare for overgrep. Ikke sant?

• Liker 24
Skrevet
Pust skrev (24 minutter siden):

Du sier at du jevnlig er i kontakt med menn som er pedofile og menn som liker bimbofication … Da kan du nok regne med at sosionomen antyder at du har en medmenneskelig / etisk plikt til å varsle dersom det er fare for overgrep. Ikke sant?

Ta det med 45 kg salt.

Med en så uproff fremtoning er det nok heller trolling.

• Liker 8
Skrevet
Pust skrev (34 minutter siden):

Det gjorde jeg før. Jeg er ikke den som kan vurdere sjansen for overgrep. Folk sier ikke rett ut at de skal begå overgrep, Jeg kan bare anta om de bruker bilder og videoer med misbruk av barn. 

Skrevet
1Cecilie skrev (På 19.10.2021 den 21.45):

Jeg tror du har helt rett i det. Jeg tror ikke at SE har vært utro, hun har altfor mye respekt og kjærlighet til Kasper til å gjøre noe sånt.  Hun sier i videoen etter bruddet at: "Kasper er glad, og jeg er glad, og jeg elsker han på en helt annen måte nå" ingen med normale sosiale antenner hadde snakket sånn på en video om hun vet at alle skal se at hun er utro på skjermen om noen månder....

Hvorfor Karine ikke ville være venn med SE lengre derimot er jo noe som jeg er nyskjerrig på. SE sier på YT videoen "Karine vil ikke ha et forhold lengre pga GRUNNEN til at det ble slutt mellom meg og Kasper på." også sier hun "en dag MÅ jeg prate om grunnen, men akkurat nå vil jeg bare ha dette for meg selv enn så lenge".. I'm so curious 😜 

Ja sannheten kommer vell frem før eller siden, tre mnd til midten av januar, så vi får se om hun var utro eller om hun lager clickbait… hehe.. 

Skrevet
Entern skrev (15 timer siden):

De fleste menn vil ha bimboer? Det var nytt for meg. 🙃

Absolutt nytt for meg også. Kjenner til bare menn som ønsker naturligere damer med mer substans enn bare utseendefokus, og kjenner ingen som har vært i eller er i et forhold med en bimbo. (Om de har hatt ONS med en slik vet jeg selvsagt ikke, men tviler faktisk sterkt på det også 😊

• Liker 5
Skrevet
1Cecilie skrev (På 19.10.2021 den 21.45):

Jeg tror du har helt rett i det. Jeg tror ikke at SE har vært utro, hun har altfor mye respekt og kjærlighet til Kasper til å gjøre noe sånt.  Hun sier i videoen etter bruddet at: "Kasper er glad, og jeg er glad, og jeg elsker han på en helt annen måte nå" ingen med normale sosiale antenner hadde snakket sånn på en video om hun vet at alle skal se at hun er utro på skjermen om noen månder....

Hvorfor Karine ikke ville være venn med SE lengre derimot er jo noe som jeg er nyskjerrig på. SE sier på YT videoen "Karine vil ikke ha et forhold lengre pga GRUNNEN til at det ble slutt mellom meg og Kasper på." også sier hun "en dag MÅ jeg prate om grunnen, men akkurat nå vil jeg bare ha dette for meg selv enn så lenge".. I'm so curious 😜 

Har SE normale sosiale antenner da? 

• Liker 13
Skrevet

Der ble ingen pris på vixen i dag, så da var det jo greit å droppe det. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg er fascinert av hvordan hun re-stager livet sitt til stadighet. Da hun var sammen med Kasper var det meditasjon og stillecamp, ut med silikonen, mindfulness og null alkohol. 

Nå er det «girls just wanna have fun», alkohol hele uka, nye silikonmeloner, stiletthæler og party all night.

Jeg lurer på hvordan Sofie Steen Isachsen egentlig er, bak all staffasjen. Hvem hun er. Hvordan hun tenker. Når hun våkner alene i sin 13-millioners leilighet, hvem er hun da? 

• Liker 46
Skrevet
Lorieen skrev (1 time siden):

Jeg er fascinert av hvordan hun re-stager livet sitt til stadighet. Da hun var sammen med Kasper var det meditasjon og stillecamp, ut med silikonen, mindfulness og null alkohol. 

Nå er det «girls just wanna have fun», alkohol hele uka, nye silikonmeloner, stiletthæler og party all night.

Jeg lurer på hvordan Sofie Steen Isachsen egentlig er, bak all staffasjen. Hvem hun er. Hvordan hun tenker. Når hun våkner alene i sin 13-millioners leilighet, hvem er hun da? 

Det tror jeg ikke en gang SE vet. Det er vel noe av problemet også. Hennes mangel på identitet. Når man har vokst opp i denne bobla, lever man et liv hvor alt dreier seg om å skape innhold til sosiale medier. Ikke lett å finne sin vei da, som hun stadig argumenterer med selv.

• Liker 24
Skrevet

Så på insta story tidligere i uka at hun innrømte at hun hadde lagt inn nye brystproteser. Tok ikke bilde av det. 

• Liker 7
Skrevet
Lorieen skrev (4 timer siden):

Høres ut som et tomt liv, slik hun levde før Kasper. Skulle ikke en venninne flytte inn da forresten?

• Liker 5
Skrevet

Jeg er fascinert av videoen hennes i undertøy mens hun spiser nudler og sender sensuelle blikk i kamera. (Ligger på insta) hadde jeg gjort det så hadde mannen antagelig dødd av latter 🙈

• Liker 16
Skrevet
gretchenlowell skrev (29 minutter siden):

Jeg er fascinert av videoen hennes i undertøy mens hun spiser nudler og sender sensuelle blikk i kamera. (Ligger på insta) hadde jeg gjort det så hadde mannen antagelig dødd av latter 🙈

Hadde noen jeg kjenner gjort noe sånt hadde jeg ringt å spurt om det går bra. Hadde mistenkt melt down. Hadde jeg gjort noe sånt er det bare å låse meg inne. Da er jeg ikke tilregnelig for noe. Ble så jævlig flau av å se på det der

Skrevet

De begynner å bli forferdelig kjedelige, influenserne. Kontoene er forutsigbare og gjentagende, på hver sin måte. Det er akkurat det samme, om igjen og om igen. SE legger ut vulgære selfier uansett hva det skal lages reklame for. Den siste MyMuse-reklamen med pastaslafsing er utrolig klein, men bare en i rekken av mange med samme "innhold".

• Liker 29
Skrevet

Vant hun noe på Vixen? Jeg gidder ikke gi Vixen klikk. 

• Liker 2
Skrevet
Gasellen skrev (19 minutter siden):

Vant hun noe på Vixen? Jeg gidder ikke gi Vixen klikk. 

Nope.

• Liker 11
Skrevet
Pust skrev (1 time siden):

De begynner å bli forferdelig kjedelige, influenserne. Kontoene er forutsigbare og gjentagende, på hver sin måte. Det er akkurat det samme, om igjen og om igen. SE legger ut vulgære selfier uansett hva det skal lages reklame for. Den siste MyMuse-reklamen med pastaslafsing er utrolig klein, men bare en i rekken av mange med samme "innhold".

Egentlig utrolig merkelig at de fortsatt er "i vinden". For det er som du sier repetetivt, og de er mange som er dønn lik hverandre. Ja, "sex selger", men IG er jo etterhvert helt bomba med lettkledde reklameinfluencere, det blir for mye.  Skulle jo tro at spenningen ble borte og at følgerne går lei. 

• Liker 15
Skrevet
Emmelise skrev (40 minutter siden):

Nope.

Skal bli spennende å se om hun får nominasjoner i fremtiden nå som hun boikotter

• Liker 3
Skrevet

Har SE foretatt enda flere inngrep eller fillers i ansiktet nå? Jeg syntes hun så så oppblåst ut i ansiktet da jeg så henne på GKN. Ikke for å diskutere utseendet hennes, men jeg ble bare nysgjerrig på om hun har gjort enda mer med det stakkars ansiktet. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...