SoftKitty Skrevet 18. september 2021 #24241 Del Skrevet 18. september 2021 Vil ikke gi DB klikk for sånne teite saker, men har hun faktisk uttalt seg til DB eller har de bare sitert fra instagramstoryene hennes? For sitatet i posten fra @Nasse Nøff ❤ rett over er ordrett det hun selv skrev på insta. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullball Skrevet 18. september 2021 #24242 Del Skrevet 18. september 2021 11 minutter siden, SoftKitty said: Vil ikke gi DB klikk for sånne teite saker, men har hun faktisk uttalt seg til DB eller har de bare sitert fra instagramstoryene hennes? For sitatet i posten fra @Nasse Nøff ❤ rett over er ordrett det hun selv skrev på insta. Bare sitater. "Dagbladet har vært i kontakt med Sophie Elise Isachsen som opplyser om at hun ikke ønsker å kommentere saken." 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 18. september 2021 #24243 Del Skrevet 18. september 2021 AntiBullshit skrev (1 time siden): Jeg mener å huske at Anne B Ragde forsvarte bokklubb-scammen til SE med nebb og klør på div some for en liten tid tilbake. Ser nå at ABR og SE deltar på kåss til kvelds sammen. Er det noen som vet hva som knytter dem sammen? Jeg har tidligere hørt om influensere og artister som klør hverandre på ryggen/deltar på hverandres podcaster fordi de er i samme management, som Iselin guttormsen og Tone damli, men SE har ingen management så jeg sliter med å se hvordan ABR kommer inn i bildet https://www.instagram.com/p/CT9QsIlKAVQ/?utm_medium=copy_link Strawberry publishing. Begge to byttet til dette da Stordalen startet opp forlag. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. september 2021 #24244 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) SoftKitty skrev (På 18.9.2021 den 13.23): Vil ikke gi DB klikk for sånne teite saker, men har hun faktisk uttalt seg til DB eller har de bare sitert fra instagramstoryene hennes? For sitatet i posten fra @Nasse Nøff ❤ rett over er ordrett det hun selv skrev på insta. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 18. september 2021 #24245 Del Skrevet 18. september 2021 Hvorfor er dere så opphengt i bruddet mellom Kasper og Sofie? Just move on please!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 18. september 2021 #24246 Del Skrevet 18. september 2021 Det er så interessant med dagbladet som kritiserer internasjonale kjendiser for overdreven bruk av plastiske operasjoner, men å kritisere SE for det samme...nei DER går grensa 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 18. september 2021 #24247 Del Skrevet 18. september 2021 Cocogirl skrev (2 timer siden): Hvorfor er dere så opphengt i bruddet mellom Kasper og Sofie? Just move on please!! Det må jeg si meg enig med deg i. Jeg forstår heller ikke denne trangen for vite hvorfor det ble brudd mellom dem to. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. september 2021 #24248 Del Skrevet 18. september 2021 hulillerunde skrev (7 minutter siden): Det er så interessant med dagbladet som kritiserer internasjonale kjendiser for overdreven bruk av plastiske operasjoner, men å kritisere SE for det samme...nei DER går grensa Ja det.. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 18. september 2021 #24249 Del Skrevet 18. september 2021 hulillerunde skrev (8 minutter siden): Det er så interessant med dagbladet som kritiserer internasjonale kjendiser for overdreven bruk av plastiske operasjoner, men å kritisere SE for det samme...nei DER går grensa Tenker det er greit at nettavisene ikke lengre skriver om Sofie på den måten. Jo desto mindre spalte plass hun får, jo mindre interessant er hun. Selv om man skulle nesten tro at hun har blitt "fredet" eller noe, så gjør ikke de dumt i og ikke nevne henne ofte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. september 2021 #24250 Del Skrevet 18. september 2021 L'Eau D'Issey skrev (1 time siden): Det må jeg si meg enig med deg i. Jeg forstår heller ikke denne trangen for vite hvorfor det ble brudd mellom dem to. Ei heller trangen til å blame bruddet på henne. Hva som skjedde er mellom de. Folk er så stygge til tider. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. september 2021 #24251 Del Skrevet 18. september 2021 J.. skrev (1 time siden): Ja det.. Hun var jo kjempesøt tidligere. Synes det er kjedelig at alle blir så like med operasjoner og fillers og alt det fake.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. september 2021 #24252 Del Skrevet 18. september 2021 Hvem er i sofaen til Koss til kvelds? Ugjenkjennelige FilterElise. Merkelig fjes. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. september 2021 #24253 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) Og har ikke vasket håret selv på 2 år. 😱 Jåleri på høyt nivå. Hva når bloggkarrieren er over og damen må dusje selv. Det vil bli hardt. Endret 19. september 2021 av Sol Rampelyset Ryddet for krenkende innhold. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. september 2021 #24254 Del Skrevet 18. september 2021 Xstrella skrev (23 timer siden): Og har ikke vasket håret selv på 2 år. 😱 Jåleri på høyt nivå. Hva når bloggkarrieren er over og damen må dusje selv. Det vil bli hardt. Men er det egentlig jåleri? Det er vel ingen som syns det er gøy eller digg å være hos frisøren i flere timer, flere ganger i uka? Hun MÅ jo dra masse til frisør, fordi hun har ødelagt håret sitt. Da er det naturlig at det blir vasket der når hun først får annen behandling. Selv med alle de timene og pengene hun bruker på håret, så ender hun opp med et hår som ser helt vanlig ut, som hvem som helst på gata. Et hår hun kunne hatt naturlig og gratis, hvis hun ikke hadde tuklet så mye med det i utgangspunktet. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. september 2021 #24255 Del Skrevet 18. september 2021 Xstrella skrev (23 timer siden): Og har ikke vasket håret selv på 2 år. 😱 Jåleri på høyt nivå. Hva når bloggkarrieren er over og damen må dusje selv. Det vil bli hardt. Jeg synes det er sykt kjedelig å være hos frisøren. De timene er laaaange... misunner henne ikke det for å si det sånn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ziljemor Skrevet 18. september 2021 #24256 Del Skrevet 18. september 2021 Arabella3 skrev (2 minutter siden): Men er det egentlig jåleri? Det er vel ingen som syns det er gøy eller digg å være hos frisøren i flere timer, flere ganger i uka? Hun MÅ jo dra masse til frisør, fordi hun har ødelagt håret sitt. Da er det naturlig at det blir vasket der når hun først får annen behandling. Selv med alle de timene og pengene hun bruker på håret, så ender hun opp med et hår som ser helt vanlig ut, som hvem som helst på gata. Et hår hun kunne hatt naturlig og gratis, hvis hun ikke hadde tuklet så mye med det i utgangspunktet. Jåleri kan vel sikkert diskuteres, men noe som jeg ser ikke er kommentert ang hårvask hos frisør er at dette er vanlig andre steder og i andre land, og ikke bare hos personer med håret fullt av extensions. Om det er NØDVENDIG er en helt annen sak, men hver sin smak, og enhver får bruke av sine økonomiske midler som de selv vil. Noen investerer i utseendet og setter det som sin høyeste verdi, andre investerer i utvikling, kompetanse, utdanning, ferdigheter… Så kan vel vi forbrukere ta aktive valg ut fra våre verdier igjen 🤷♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 18. september 2021 #24257 Del Skrevet 18. september 2021 Justlooking skrev (På 13.9.2021 den 23.04): Det lå flere flotte rekkehus ute til 5,5 - 6 mill i området. Hvorfor skulle noen gi 1,5 til 2 mill mer enn det fordi SE har bodd der? Måtte ha vært blodfansen men de er vel såpass unge og har ikke de pengene. Sier igjen at leiligheten burde vært ryddet bedre, slik som alle andre leiligheter. Meglere pleier å si at det er første bud - rydd unna og få boligen til å se større ut 😊 Ikke rart at leiligheten ikke har blitt solgt. Ikke bare var den vilt overpriset men interiøret er jo også veldig spesielt. De fleste rommene skriker ungkar eller ung, singel og leken. F eks så var det jo skikkelig "stilig" med barbierosa bad, og flere av tapetene var skikkelig masete og gjør seg nok best på instagram. Jeg føler ikke at bildene passer sammen med salgsteksten om at leiligheten er så barnevennlig, det er familievennlig område og at det er kort vei til barnehage og skole. Det er f eks en enorm rumpevase midt i stua. Lene Orvik gjorde det samme, hun pusset opp i en nokså spesiell stil og måtte dumpe prisen og vente lenge på å få solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. september 2021 #24258 Del Skrevet 18. september 2021 Vedr. frisørbesøkene: Det er jo en del av jobben hennes - hun styles til å bli Insta-vennlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 19. september 2021 #24259 Del Skrevet 19. september 2021 Jeg kan forstå at noen ser på disse frisør besøkene som noe jåleri når hun kan vaske og fikse håret sitt hjemme. Men hva annet er det og forvente av henne når hun har kjøpt en leilighet til 13 mill uten balkong, bil til 1 mill, om jeg ikke tar feil. Alle operasjonene er vel godt på 1 mill de også når man legger sammen alle prisene. Så er det påfylling av botox og fillers og det koster nå sitt. Hun er en vandrende reklame plakat for diverse klinikker og frisørsalonger. Glemte og ta med neglene, vet ikke vet ofte hun får de fikset. Hadde faren hennes lagt sammen alt av forbruket siden hun var tenåring så ville hun ha fått livs største sjokk. Det er nå interessant hvordan Sofie i det og det store klare å legge av noe på sparekontoen sin med sitt forbruk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. september 2021 #24260 Del Skrevet 19. september 2021 (endret) L'Eau D'Issey skrev (50 minutter siden): Det er nå interessant hvordan Sofie i det og det store klare å legge av noe på sparekontoen sin med sitt forbruk. Leiligheten er en investering. Bil uansett type er tapsprosjekt. Forøvrig får hun utbeltalt lønn av faren sin,så selv om hun lever overdådig ift oss vanlige dødelige,så har hun med hjelp,god kontroll på pengene. Er jo typisk nyrik å sløse bort penger,i dette tilfelle 500K på 2 år på hårvask. Endret 19. september 2021 av J.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå