Maydis8 Skrevet 1. september 2021 #23841 Skrevet 1. september 2021 J.. skrev (22 timer siden): Har 0 peil på hvem hun er eller hva hennes greie er,så det må tas i hennes egen tråd.. Da får du lese deg opp. Jeez🤦🏼♀️ At noen velger å sammenligne Sophie og Eveline henger ikke på greip. 7
Maydis8 Skrevet 1. september 2021 #23842 Skrevet 1. september 2021 J.. skrev (13 timer siden): Marco,Mathias,Robin og Kasper. Hun og Henrik var aldri ett par så skal man ta med sexpartnere blir nok listen lenger. Og for all del,ett ganske uinteressant tema for allmenheten. Og hvorfor er dette interessant? Hvor mange hun har ligget med? Er vi ikke ferdig med å slutshame jenter i 2021? Da kan du i så fall ta det i en egen tråd... 21
Maydis8 Skrevet 1. september 2021 #23843 Skrevet 1. september 2021 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Sier hun at hun ønsker støttekontakt? Jeg skjønte ikke helt hva du mente her... Jeg har nemlig vært støttekontakt, og det er jo en ordning for mennesker som av ulike grunner trenger hjelp/støtte i sosiale sammenhenger, og da gjerne psykisk utviklingshemmede, mennesker med nedsatt fysisk funksjonsevne, eller barn med ulike utfordringer og lite nettverk. Den andre brukeren driver bare med hets. Bare å overse. 6
Djungelvrål Skrevet 1. september 2021 #23844 Skrevet 1. september 2021 Palmetreet skrev (1 time siden): Hun var skikkelig betatt av han Henrik. Selv om det virket ikke som han brydde seg i det hele tatt om å bli sammen med henne. Tror hun er litt sånn at hvis det er noe hun ikke kan få, så SKAL hun ha det. Også obsesser hun litt på det. Selv om andre fraråder det og kanskje hun får mye negativitet for det. Slik som disse rumpeinnleggene. Når jeg ser på bloggerne så ser det jo helt merkelig ut. Jeg forstår ikke at hun ikke ser det selv. Tenker hver gang jeg ser den rumpa at det ser ut som om hun har tulle-stappet noe ned bak i trusa/buksa. I bare g-strengen ser det jo enda merkeligere ut. Rumpa passer på ingen måte til kroppen hennes. 31
Fizzypo Skrevet 1. september 2021 #23845 Skrevet 1. september 2021 Peonjenta skrev (21 minutter siden): Tenker hver gang jeg ser den rumpa at det ser ut som om hun har tulle-stappet noe ned bak i trusa/buksa. I bare g-strengen ser det jo enda merkeligere ut. Rumpa passer på ingen måte til kroppen hennes. Her mener jeg at det også hviler et stort ansvar på kirurgen som utførte inngrepet. Hun skrev selv at hun gikk til en anerkjent kirurg som visstnok er i en særklasse når det gjelder den type kirurgi. Det er mulig vedkommende advarte henne om at det kom til å se unaturlig ut på hennes svært slanke kropp, men det fjerner likevel ikke faktum at operasjonen ble utført og resultatet er mildt sagt uheldig. Jeg har ingen tvil om at alt be gjort korrekt og "etter boken", men det hjelper lite når det er en mismatch mellom kropp og en bakende av den størrelsen. Jeg syns det er rart at en kirurg i den klassen ikke anbefalte vektoppgang i forkant. Hvis målet var et resultat à la Kylie Jenner sitt så er dette skivebom. Det samme kan sies om Kim Kardashian sitt resultat som også preges av samme type mismatch. 23
Justlooking Skrevet 1. september 2021 #23846 Skrevet 1. september 2021 anonMrX skrev (På 31.8.2021 den 19.50): Slikt er alltid kleint. SE trodde vel genuint på henne. Det er vel ikke rart det samarbeidet sluttet brått når det ble slutt med Kasper på den måten. Helt naturlig at hun ikke kunne jobbe tett med SE lenger. 9
Djungelvrål Skrevet 1. september 2021 #23847 Skrevet 1. september 2021 Fizzypo skrev (13 minutter siden): Her mener jeg at det også hviler et stort ansvar på kirurgen som utførte inngrepet. Hun skrev selv at hun gikk til en anerkjent kirurg som visstnok er i en særklasse når det gjelder den type kirurgi. Det er mulig vedkommende advarte henne om at det kom til å se unaturlig ut på hennes svært slanke kropp, men det fjerner likevel ikke faktum at operasjonen ble utført og resultatet er mildt sagt uheldig. Jeg har ingen tvil om at alt be gjort korrekt og "etter boken", men det hjelper lite når det er en mismatch mellom kropp og en bakende av den størrelsen. Jeg syns det er rart at en kirurg i den klassen ikke anbefalte vektoppgang i forkant. Hvis målet var et resultat à la Kylie Jenner sitt så er dette skivebom. Det samme kan sies om Kim Kardashian sitt resultat som også preges av samme type mismatch. Jeg syns rumpene til alle kardasjan-søstrene er like ille. (utenom Kendall da, hun får jo uansett som modell ikke lov til å ta BBL) 15
anonMrX Skrevet 1. september 2021 #23848 Skrevet 1. september 2021 Beklager. For meg så det ut som de var et par i de mediene jeg så. Nå ser jeg det virker som hun var fan av ham og slik gikk det derfra. 1
Justlooking Skrevet 1. september 2021 #23849 Skrevet 1. september 2021 J.. skrev (På 31.8.2021 den 22.22): https://www.tv2.no/a/14198069/ 👌🏻 What? Sier de virkelig i en lærebok for sykepleien at SE har en vakker og perfekt kropp? Ikke bare er den kjøpt og betalt for store summer, men den er også ekstremt uproporsjonal. DET var en merkelig påstand å komme med i en lærebok … (Eveline Karlsen har jeg kun sett på bloggerne med klær på.) «I Norge har influnsere som Sophie Elise og Eveline Karlsen har vært sentrale premissleverandører for hva som er en vakker og perfekt kropp.» 13
Fizzypo Skrevet 1. september 2021 #23850 Skrevet 1. september 2021 Peonjenta skrev (20 minutter siden): Jeg syns rumpene til alle kardasjan-søstrene er like ille. (utenom Kendall da, hun får jo uansett som modell ikke lov til å ta BBL) Delvis enig, men poenget mitt var at resultatet av en slik operasjon ser best ut dersom man har en høyere vekt. Skal ikke starte en diskusjon om Kardashian søstrene nå, men av dem alle så har Kylie Jenner fått det beste resultatet fordi hun har fylde i lårene som gjør at overgangene mellom det opererte og ikke-opererte området ser mykere og mer naturlig ut. Dette står i sterk kontrast til SE sitt resultat hvor man nærmest ser konturene av implantatene fordi fettprosenten er gjennomgående lav. 20
anonMrX Skrevet 1. september 2021 #23851 Skrevet 1. september 2021 Justlooking skrev (13 minutter siden): What? Sier de virkelig i en lærebok for sykepleien at SE har en vakker og perfekt kropp? Ikke bare er den kjøpt og betalt for store summer, men den er også ekstremt uproporsjonal. DET var en merkelig påstand å komme med i en lærebok … (Eveline Karlsen har jeg kun sett på bloggerne med klær på.) «I Norge har influnsere som Sophie Elise og Eveline Karlsen har vært sentrale premissleverandører for hva som er en vakker og perfekt kropp.» Ja, men nå lærte jeg noe "nytt" da og fikk det konstatert av fagfolk. 1
Cessa74 Skrevet 1. september 2021 #23852 Skrevet 1. september 2021 Justlooking skrev (22 minutter siden): What? Sier de virkelig i en lærebok for sykepleien at SE har en vakker og perfekt kropp? Ikke bare er den kjøpt og betalt for store summer, men den er også ekstremt uproporsjonal. DET var en merkelig påstand å komme med i en lærebok … (Eveline Karlsen har jeg kun sett på bloggerne med klær på.) «I Norge har influnsere som Sophie Elise og Eveline Karlsen har vært sentrale premissleverandører for hva som er en vakker og perfekt kropp.» Slik jeg forstår det, så mener man i den boken at slike influensere påvirker negativt ved å fremme usunne/unaturlige "perfekte" kropper som hverken er realistisk eller normalt. At de legger premisser for hvordan en kvinnekropp skal være ved å ha mange unge følgere som ser opp til de. Med andre ord; man mener ikke at de har perfekt kropp, tvert i mot. De fremmer et unormalt og helseskadelig kroppsfokus med å være syklig tynne, oprerert og korrikert fra topp til tå, BBL, silikon, fillers +++ 35
Blomsterkaret Skrevet 1. september 2021 #23853 Skrevet 1. september 2021 anonMrX skrev (32 minutter siden): Beklager. For meg så det ut som de var et par i de mediene jeg så. Nå ser jeg det virker som hun var fan av ham og slik gikk det derfra. Det er ikke noe å beklage for. Har ikke lest Sophie sin «Elsk meg», men har fått med meg at det står skildret ganske tydelig der hvor fascinert hun var av Henrik og litt hvordan han «brukte» henne, hvis det blir riktig ordlyd. 2
J.. Skrevet 2. september 2021 #23854 Skrevet 2. september 2021 Maydis8 skrev (11 timer siden): Og hvorfor er dette interessant? Hvor mange hun har ligget med? Er vi ikke ferdig med å slutshame jenter i 2021? Da kan du i så fall ta det i en egen tråd... Du velger jo helt klart å misforstå meg,lol. Les det eeeeen gang til du. 7
Lorieen Skrevet 2. september 2021 #23855 Skrevet 2. september 2021 Peonjenta skrev (11 timer siden): Tenker hver gang jeg ser den rumpa at det ser ut som om hun har tulle-stappet noe ned bak i trusa/buksa. I bare g-strengen ser det jo enda merkeligere ut. Rumpa passer på ingen måte til kroppen hennes. Den er klumpete og rar, ser ut som den er stappet med sokker og dopapir. Og ikke minst fullstendig overdimensjonert for hennes smale ramme. Nå synes jeg rumpeoperasjoner er helt bak mål uansett, men jeg har faktisk sett et par tilfeller som ikke ser så aller verst ut (selv om det alltid er åpenbart at det er operert). Sophies er bare gyselig. 25
hulillerunde Skrevet 2. september 2021 #23856 Skrevet 2. september 2021 Prisen på rekkehuset er tydelig for høy...ligger ute ennå. Har sett at i mange tilfeller blir annonsen oppdatert med "bud innkommet" eller noe slikt når de har mottatt bud, så jeg antar at de ikke har det 😕 14
Loke37 Skrevet 2. september 2021 #23857 Skrevet 2. september 2021 hulillerunde skrev (39 minutter siden): Prisen på rekkehuset er tydelig for høy...ligger ute ennå. Har sett at i mange tilfeller blir annonsen oppdatert med "bud innkommet" eller noe slikt når de har mottatt bud, så jeg antar at de ikke har det 😕 Ser hun betalte 4.150.000,- i 2018 for det. Heftig prisøkning på nesten 3,5 mill på 3 år, hun forventer. 16
enkefru Skrevet 2. september 2021 #23858 Skrevet 2. september 2021 Treffer neppe det rette publikummet det rekkehuset der. Hadde det vært en fjong leilighet inne i byen, så kanskje, men de som ønsker rekkehus på den siden av byen, gidder ikke å betale masse ekstra for en så oppstasa kåk. Tror nok hun må en del ned i pris skal hun bli kvitt den ja 12
Palmetreet Skrevet 2. september 2021 #23859 Skrevet 2. september 2021 Fjugur skrev (22 minutter siden): Treffer neppe det rette publikummet det rekkehuset der. Hadde det vært en fjong leilighet inne i byen, så kanskje, men de som ønsker rekkehus på den siden av byen, gidder ikke å betale masse ekstra for en så oppstasa kåk. Tror nok hun må en del ned i pris skal hun bli kvitt den ja Tenker det samme. Er vel mest familier som kjøper et slikt rekkehus. Og jeg tror ikke den stilen faller i smak hos de fleste der. Spesielt ikke til den ville prisklassen. 10
Lorieen Skrevet 2. september 2021 #23860 Skrevet 2. september 2021 De siste bildene på instagram… Med brystvorta tittende ut over kanten på kjolen… 😑 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå