Gjest BethD Skrevet 19. juli 2021 #23301 Del Skrevet 19. juli 2021 Gomba skrev (16 minutter siden): Kan alle slapp av , Æ va på date med isak etter han kom hjem fra farmen, så Æ tvile på at det e noe mellom dem 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 19. juli 2021 #23302 Del Skrevet 19. juli 2021 Gomba skrev (35 minutter siden): Kan alle slapp av , Æ va på date med isak etter han kom hjem fra farmen, så Æ tvile på at det e noe mellom dem Hørt om å date flere? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 19. juli 2021 #23303 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Jif skrev (34 minutter siden): Hørt om å date flere? Hva om det kommer en bombe med dating av Mini Jackobsen 😂 Bare en spøk. Endret 19. juli 2021 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 19. juli 2021 #23304 Del Skrevet 19. juli 2021 non_stop skrev (4 timer siden): Dette er jeg enig i. Hun skyter seg jo dessuten litt i foten hvis disse utroryktene er sanne og hun samtidig sitter å advarer andre som i fremtiden måtte finne det for godt å involvere seg med K, da hun kommer til å følge med og se til at han blir behandlet bra. Hvis min utro eks hadde litt ut av seg noe sånt så hadde jeg blitt så provosert og forbanna. Etterpå hadde jeg ledd meg i hjel.. Men hun avkrefter jo heller ikke utroskap, noe jeg synes er dumt og skadelig. En ting et hva hun orker å stå i, men hva med han og respekt ovenfor han? Hun har jo respekt å bryr seg når hun sier slik! Hun kunne gitt blanke faen. Jevli synd om hun har vært utro. Utrolig stygt gjort å ha da synker hun i mine øyne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 19. juli 2021 #23305 Del Skrevet 19. juli 2021 At de holder på trenger jo forsåvidt ikke bety at de er kjærester og ikke dater/holder på med andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gratinara Skrevet 19. juli 2021 #23306 Del Skrevet 19. juli 2021 Uansett hva som har skjedd lever jo denne dama i en boble som få andre lever i, litt trist å se utenifra at hun ennå ikke har opplevd indre trygghet og stabilitet men må ty til ytre bekreftelse... Dette er jo typisk for barn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 19. juli 2021 #23307 Del Skrevet 19. juli 2021 Emilie88 skrev (10 minutter siden): Hun har jo respekt å bryr seg når hun sier slik! Hun kunne gitt blanke faen. Jevli synd om hun har vært utro. Utrolig stygt gjort å ha da synker hun i mine øyne... Det er morsomt å se hvor fort enkelte kan lures. Handling betyr mye mer enn ord! SE sier nok mye godt og riktig, men gjør allikevel helt annet. Skyldige folk skal ikke tilgis og sympatiseres med bare fordi de bruker fine ord og prater om respekt. Enten vær ærlig eller hold skjeft liksom. Det gjør det vondt verre at personen som har vært utro mot deg skal si at du fortjener det beste og blabla. Jeg trenger ikke at du skal synes på meg, jeg har mer selvrespekt enn som så. Men sånt skjønner jo ikke SE. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 19. juli 2021 #23308 Del Skrevet 19. juli 2021 Men har ikke SE vært forholdsvis åpen om at hun og Kasper ikke var monogame/hadde et åpent forhold? Hvordan er det isåfall utroskap? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. juli 2021 #23309 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Llise skrev (37 minutter siden): Men har ikke SE vært forholdsvis åpen om at hun og Kasper ikke var monogame/hadde et åpent forhold? Hvordan er det isåfall utroskap? Det var visst kun SE som kunne ligge rundt (med jenter) via Tinder. Dette er bekreftet i pod for den som måtte lure.. Endret 19. juli 2021 av J.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda28 Skrevet 19. juli 2021 #23310 Del Skrevet 19. juli 2021 J.. skrev (18 minutter siden): Det var visst kun SE som kunne ligge rundt (med jenter) via Tinder. Dette er bekreftet i pod for den som måtte lure.. Seriøst? Jeg liker ikke å skrive slikt på nett, men denne dama gjør meg smådårlig. Alt handler om henne og oppmerksomhet. Kan ikke folk bare slutte å følge henne? Hun trenger en annen jobb og et annet fokus i livet. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gratinara Skrevet 19. juli 2021 #23311 Del Skrevet 19. juli 2021 Narsissister får ofte sin plass i spotlighten fordi de trives med mye oppmerksomhet.. Skal ikke påstå at hun er det, men handlingsmønsteret er jo ganske sjukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 19. juli 2021 #23312 Del Skrevet 19. juli 2021 Amanda28 skrev (23 minutter siden): Seriøst? Jeg liker ikke å skrive slikt på nett, men denne dama gjør meg smådårlig. Alt handler om henne og oppmerksomhet. Kan ikke folk bare slutte å følge henne? Hun trenger en annen jobb og et annet fokus i livet. Hun er utrolig god til å holde seg i rampelyset, da, det skal hun ha. De ukene hun var borte fra SoMe pga Farmen, var denne tråden omtrent død. Hun var ikke før kommet hjem, før det er brudd, ny leilighet, spekulasjoner om utroskap og ny kjæreste. Hun trenger jo ikke verken være ærlig med følgerne sine, eller utrette noe som helst fornuftig. Oppmerksomhet og PR får hun, uansett. Og blir enda rikere på at folk engasjerer seg i alt dette tullet. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerx Skrevet 19. juli 2021 #23313 Del Skrevet 19. juli 2021 neon_sun skrev (Akkurat nå): Men kjære vene 😂😂😂 Mye kan sies om SE, men dette her er totalt på viddene og ganske respektløst ovenfor de som faktisk er psykisk utviklingshemmede. Beklager, det var ikke ment slikt. Det er mange forskjellige folk som har det uten at det blir oppdaget med det første. Jeg vet det er usannsynlig, men likevel. Nettopp fordi det virker som at standarden for hva som er PU og hvem som har det, har utvidet seg såpass de siste to tiårene. Jeg tar nok feil da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 19. juli 2021 #23314 Del Skrevet 19. juli 2021 Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. juli 2021 #23315 Del Skrevet 20. juli 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning, spekulasjon og krenkende kommentaren. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. juli 2021 #23316 Del Skrevet 20. juli 2021 Folk må seriøst slutte med å disse spekulasjonene og antyde at TV2's produksjonen av Farmen står bak det hele eller har lekket informasjon om SE's opphold. Kan man ikke støtte opp det med link til dokumentasjoner før man velger å skrive, så la vær. Det ødelegger faktisk en saklig diskusjonen rundt SE som en offentlig person og influencere. Når det gjelder utsagnet om Kasper så vet vi alle at SE ikke er i stand til noe som helst av det hun sier. Hun sier veeldig mye men gjør nada. Hadde hun vært ei kvinne av sitt ord å gode rykte ( noe hun ikke er eller har) så ville man har slukt alt hun hadde sagt, og denne tråden ville ikke ha eksistert eller at hun gang på gang blir avslørt. Når det kommer til denne fyren Isak som jeg ikke aner hvem er. Så tror jeg nok ikke at han er innefor SE's liga. Utifra de få bildene jeg har sett av han så virker han som alt for voksen og mannemann for henne. Men kanskje det er det hun akkurat trenger, en som setter foten klart å tydelig ned og sier ifra hvordan hun burde opptre på nettet og ikke. Med tiden så kommer sannheten for hva som egentlig skjedde mellom SE og Kasper. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 20. juli 2021 #23317 Del Skrevet 20. juli 2021 MaleficentAurora skrev (10 minutter siden): . Med tiden så kommer sannheten for hva som egentlig skjedde mellom SE og Kasper. Og da kommer endelig folk til å se at det som har blitt sagt siden Juli stemmer og endelig slutte å kutte huet av folk.. Tv2 ønsker jo at dette skal være det stooore på Farmen etter nyttår. Men alle veit det jo alt😂 Og nei, Isak virker ikke som SE sin type, men det gjorde jaggu ikke Kasper heller 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. juli 2021 #23318 Del Skrevet 20. juli 2021 Gasellen skrev (2 minutter siden): Og da kommer endelig folk til å se at det som har blitt sagt siden Juli stemmer og endelig slutte å kutte huet av folk.. Tv2 ønsker jo at dette skal være det stooore på Farmen etter nyttår. Men alle veit det jo alt😂 Og nei, Isak virker ikke som SE sin type, men det gjorde jaggu ikke Kasper heller 😂 Ikke nødvendigvis nei.. Hva tv2 ønsker skal være det store ang Farmen vet ingen enn produksjonen. Så nei, alle vet det ikke. Med Kasper sin tidligere uttalelser at han måtte gå noen runder med seg selv før han innledet et forhold med SE, sa alt og de røde flaggene var allerede oppe å flagrer. "jeg hadde noen bekymringer rundt hva det ville innebære. " Kasper måtte gå noen runder med seg selv før han bestemte seg for å satse på Sophie Elise. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 20. juli 2021 #23319 Del Skrevet 20. juli 2021 MaleficentAurora skrev (4 timer siden): Folk må seriøst slutte med å disse spekulasjonene og antyde at TV2's produksjonen av Farmen står bak det hele eller har lekket informasjon om SE's opphold. Kan man ikke støtte opp det med link til dokumentasjoner før man velger å skrive, så la vær. Det ødelegger faktisk en saklig diskusjonen rundt SE som en offentlig person og influencere. Når det gjelder utsagnet om Kasper så vet vi alle at SE ikke er i stand til noe som helst av det hun sier. Hun sier veeldig mye men gjør nada. Hadde hun vært ei kvinne av sitt ord å gode rykte ( noe hun ikke er eller har) så ville man har slukt alt hun hadde sagt, og denne tråden ville ikke ha eksistert eller at hun gang på gang blir avslørt. Når det kommer til denne fyren Isak som jeg ikke aner hvem er. Så tror jeg nok ikke at han er innefor SE's liga. Utifra de få bildene jeg har sett av han så virker han som alt for voksen og mannemann for henne. Men kanskje det er det hun akkurat trenger, en som setter foten klart å tydelig ned og sier ifra hvordan hun burde opptre på nettet og ikke. Med tiden så kommer sannheten for hva som egentlig skjedde mellom SE og Kasper. Jeg er enig. Nå må folk slutte å spekulere og antyde at TV2 står bak. At TV2 i det hele tatt bruker SE i sine program sier så mye om hva slags moral TV2 har. De vet at mange er kritiske til hennes rolle som forbilde for unge og tenåringer fordi hun higer etter det uoppnåelige skjønnhetsideal ved sine plastiske operasjoner og kosmetiske behandlinger. Likevel velger TV2 å ha henne med i reallityprogram etter reallityprogram. Det er på tide at TV2 begynner å ta seerne på alvor. Slike dårlige forbilder som SE fortjener ikke medias søkelys på seg. Det de trenger er hjelp fra fagfolk til å bli kjent med seg selv på nytt. Ta fra henne alle speil slik at hun ikke kan se på seg selv 24/7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. juli 2021 #23320 Del Skrevet 20. juli 2021 Heartgirl skrev (5 minutter siden): Jeg er enig. Nå må folk slutte å spekulere og antyde at TV2 står bak. At TV2 i det hele tatt bruker SE i sine program sier så mye om hva slags moral TV2 har. De vet at mange er kritiske til hennes rolle som forbilde for unge og tenåringer fordi hun higer etter det uoppnåelige skjønnhetsideal ved sine plastiske operasjoner og kosmetiske behandlinger. Likevel velger TV2 å ha henne med i reallityprogram etter reallityprogram. Det er på tide at TV2 begynner å ta seerne på alvor. Slike dårlige forbilder som SE fortjener ikke medias søkelys på seg. Det de trenger er hjelp fra fagfolk til å bli kjent med seg selv på nytt. Ta fra henne alle speil slik at hun ikke kan se på seg selv 24/7. Det er ikke bare TV2 som drar henne fram. VG er også veldig flink til dette. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå