Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kenelz skrev (12 minutter siden):

Kvinneguiden er flinkere enn Se og Hør til å plukke opp informasjoner/rykter 👀

Er copy/paste fra Jodel.

• Liker 8
Skrevet
Just now, J.. said:

Er copy/paste fra Jodel.

Åh? Har ikke Jodel.

• Liker 3
Skrevet
Sugar&Spice skrev (46 minutter siden):

Ulogisk å signere leieavtale på en leilighet som ligger til salgs vel?  Og spesielt ulogisk når hun også sier at hun har kjøpt den.

Det har hun jo sagt før og så stemte det ikke

• Liker 9
Skrevet
Million skrev (2 timer siden):

Men hvorfor står annonsen som "inaktiv" og ikke "solgt" på Finn? Det er jo ikke det de pleier å stå som når de faktisk er solgt. 

Endrer man til «solgt» så blir annonsen liggende synlig i søkefeltet på Finn i 2-3 dager. Setter man annonsen «inaktiv», så får man den kun opp hvis man vet Finn-koden. Kjøper kan be megler om å sette annonsen inaktiv. Jeg har sett at spesielt svært dyre boliger ofte blir satt «inaktiv» i stedet for «solgt» her jeg bor. (Jeg lagrer de som favoritter før de blir solgt, de forsvinner ikke fra den listen ;) )

• Liker 8
Skrevet (endret)
J.. skrev (37 minutter siden):

Er copy/paste fra Jodel.

Går vel litt om hverandre - jeg er begge steder.

Hun har skrevet på Facebook at hun skal bli samboer med ene venninnen sin også - før hun la ut om bruddet, så flere så det komme. Etter forrige brudd bodde hun med Ariel!

Endret av allesote
Dårlig formulering + ekstra tekst
  • Liker 6
Skrevet (endret)
J.. skrev (41 minutter siden):

Er copy/paste fra Jodel.

Litt OT. Skjønner ikke hvorfor alle på jodel hater kvinneguiden så voldsomt.... Ser ofte folk skriver negativt om "kjerringene på kvinneguiden" der. Jeg er begge steder og jeg ser aldri KG hate på jodel på samme måte. Vitner vel om at det er en del yngre/barn på jodel.

(Med yngre/barn så mener jeg BARN, typ 14-18, jeg er selv i midten av 20-årene og det tror jeg mange flere på KG er også, så det er ikke bare "gamle kjerringer" på KG)

Endret av allesote
  • Liker 21
Skrevet

Jeg synes dette er veldig synd for SE fordi jeg alltid har følt at Kasper faktisk var skikkelig bra for henne.

Ja han virker som en snåling, men han virker liksom så rolig og stødig mens hun raser rundt og skal gjøre tusen ting på en gang og konstant tar selfies og reklamerer. 
Aldri skjønt hvordan de fant sammen men tror han har vært bra for henne.

Må ærlig innrømme at når jeg så hun ville ha ny seng så tenkte jeg med en gang at det sikkert hadde vært no utroskapsgreier..

Uansett å miste kjæresten sin er dritvondt. 
Verst blir det kanskje på sikt for Kasper som nå risikerer å bli gjenstand i bøker, dikt, grinevideoer og "dype" innlegg om kjærlighetssorg. 
Håper ikke Team SE angriper stakkaren nå.. 

• Liker 29
Skrevet

Karine (tidligere? assistent) har fjernet at hun jobber for Sophie fra BIO på instaen sin :ironi:

Jaja.. Trist er det nå, men de har nå heldigvis gode minner fra profilen til SE! :)

1E951184-0078-4760-ACBB-E3AD7A6907B4.thumb.jpeg.f860a2c4b8e299473505dda6d89460fe.jpegBE7C9645-E579-434E-979C-884F92D3652B.thumb.jpeg.3311f6b68570f163173ba342a0385a9b.jpeg

66AC2078-9385-4D83-B9AE-CE0408327E36.thumb.jpeg.9b3cc775c9272b703ab311df931fd682.jpeg

99B32D2E-BA33-4482-B329-D2139446B43E.thumb.jpeg.36307791bc1c871b79268d67c035098a.jpeg

DC1442AC-F817-4D2E-9E6C-F4001BED0C97.thumb.jpeg.573f73dd38d77db199c93ef6ef8a1d7f.jpeg

• Liker 6
Skrevet
Gasellen skrev (8 timer siden):

De badene der må da være alt for små for henne? 
Det er jo null hylleplass til å flashe Glöd eller sponsa hudpleieprodukter. Og jeg ser heller ikke noe walkin closet??

Her må det nok pusses opp!

Link til prospekt?

Skrevet

Det fortjenes pokal til de menna som er sammen med slike selvopptatte brødhuer. Det kan ikke være lett.

• Liker 27
Skrevet

Hadde jeg hatt 13 mill.så hadde jeg glatt kjøpt den leiligheten. Råfin🤩

• Liker 13
Skrevet

Jeg tenker at de var altfor forskjellige. Har ikke fulgt med så mye, men han har jo vært åpen om sin angst og likte ikke rampelyset. Og hun vil jo ha «all eyes on me» hele tiden. Jeg syntes nesten det er rart de har vært sammen så lenge. 

• Liker 25
Skrevet
acna skrev (8 timer siden):

Endrer man til «solgt» så blir annonsen liggende synlig i søkefeltet på Finn i 2-3 dager. Setter man annonsen «inaktiv», så får man den kun opp hvis man vet Finn-koden. Kjøper kan be megler om å sette annonsen inaktiv. Jeg har sett at spesielt svært dyre boliger ofte blir satt «inaktiv» i stedet for «solgt» her jeg bor. (Jeg lagrer de som favoritter før de blir solgt, de forsvinner ikke fra den listen ;) )

Ok, takk for oppklaringen :)

• Liker 2
Skrevet
Klappe skrev (11 timer siden):

Lurer på om dette blir vist på farmen

Kan jeg aldri tenke meg. SE og TV2 har jobba sammen i så mange år at hun har vel stålkontroll på klippingen :) 

• Liker 9
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg lurer på om leiligheten til 13 mill slik som den er på bildene blir for «basic» for SE. Da hun kjøpte rekkehuset i sin tid ble det pusset opp med en ganske annerledes stil (masse speil og glass overalt, profilerte kjøkkenskap med sort, hvit og gulldetaljer, mønstrete tapet i mørke farger i garderoben, rosa glittertapet på det ene badet, og på hovedsoverommet en giga rød sengegavl og store speil ved nattbordene), nesten litt gatsby/maximalistisk preg. Den nye leiligheten vil jeg si har en langt mer standard minimalistisk skandinavisk stil. Jeg bare tenker at det er dyrt å pusse opp, og hadde jeg kjøpt bolig til 13 mill så hadde jeg ikke hatt lyst til å bruke mange penger på å pusse opp nevnte bolig.

Endret av AntiBullshit
  • Liker 9
Gjest BethD
Skrevet

Aldri skjønt at han orker å være sammen med noen som er såpass selvsentrert som hun så jeg tror nok dette er bra for han! 

Skrevet

Føler egentlig at man som leser/følger ikke har blitt så mye kjent med Kasper. Han ser snill ut og SE har gitt han mye skryt for å være stødig og en støtte osv. Han har ikke virket så interessert i rampelyset (bortsett fra at de en periode forsøkte å skape litt blest rundt at han ønsket å hjelpe andre med angst osv. Det hørte man vel ikke noe mer om) 

Ser for meg at det må være vanskelig å være partner med en influencer (hvis man selv egentlig ønsker et helt vanlig privatliv - som de fleste egentlig gjør) Det gjelder ikke bare SE med alle influencere. Alt man har, gjør, føler, tenker, spiser og mener skal deles med alle - iallefall veldig mye av det. 

Kanskje ble det for store forskjeller. De kommer nok ikke til å si noe mer om dette bruddet. Tipper det som flere nevner kommer noe "kryptisk" og "dypt" i skreven form om det senere. 

Som influencer kommer dette til å gi følgere og oppmerksomhet da. Brudd, nysgjerrighet ift assistenten/søsteren og ny leilighet + Farmen. 

Det blir nok et bra år for Sophie Elise AS. La oss håpe det er bra med Sofie Steen Isachsen også. 

• Liker 18
Skrevet
Isild skrev (12 minutter siden):

Føler egentlig at man som leser/følger ikke har blitt så mye kjent med Kasper. Han ser snill ut og SE har gitt han mye skryt for å være stødig og en støtte osv. Han har ikke virket så interessert i rampelyset (bortsett fra at de en periode forsøkte å skape litt blest rundt at han ønsket å hjelpe andre med angst osv. Det hørte man vel ikke noe mer om) 

Ser for meg at det må være vanskelig å være partner med en influencer (hvis man selv egentlig ønsker et helt vanlig privatliv - som de fleste egentlig gjør) Det gjelder ikke bare SE med alle influencere. Alt man har, gjør, føler, tenker, spiser og mener skal deles med alle - iallefall veldig mye av det. 

Kanskje ble det for store forskjeller. De kommer nok ikke til å si noe mer om dette bruddet. Tipper det som flere nevner kommer noe "kryptisk" og "dypt" i skreven form om det senere. 

Som influencer kommer dette til å gi følgere og oppmerksomhet da. Brudd, nysgjerrighet ift assistenten/søsteren og ny leilighet + Farmen. 

Det blir nok et bra år for Sophie Elise AS. La oss håpe det er bra med Sofie Steen Isachsen også. 

Tradisjonen tro var instagramprofilen satt på privat igjen i går. Er nok ikke lenge før den er åpen igjen. Hun er en dyktig markedsfører av seg selv, det skal hun ha. 

• Liker 11
Skrevet
Era Vulgaris skrev (48 minutter siden):

Tradisjonen tro var instagramprofilen satt på privat igjen i går. Er nok ikke lenge før den er åpen igjen. Hun er en dyktig markedsfører av seg selv, det skal hun ha. 

Har den vært åpen i det siste da? den er alltid lukket når jeg titter innom. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...