Mynona Skrevet 1. oktober 2016 #2141 Del Skrevet 1. oktober 2016 Tråden er ryddet for tekniske problemer og kommentarer og svar til dette x12. Mynona, mod. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. oktober 2016 #2142 Del Skrevet 1. oktober 2016 31 minutter siden, Summers skrev: Forstår jo at tatoveringen er pga tittelen til boka, men rollen som forbilde er ikke noe hun har blitt presset inn i. Det er jo forretningsmodellen hennes, hun tjener penger på at unge jenter ser på henne som et forbilde og derfor kjøper det hun annonserer. Å være rollemodell er ikke noe man trenger å gjøre seg fortjent til, det er jo derfor det finnes dårlige rollemodeller og det må være legitimt å kritisere noen for å være dårlig rollemodell. Det er tross alt unge menneser/tenåringer som er målgruppen hennes. Jeg kan nesten ikke tenke meg en dårligere rollemodell enn henne...hun har jaggu store tanker om seg selv. Nevn EN eneste ting hun har gjort som har gjort henne fortjent til en slik tittel, jeg kommer ikke på noen.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 1. oktober 2016 #2143 Del Skrevet 1. oktober 2016 5 minutter siden, DreamOn skrev: Jeg kan nesten ikke tenke meg en dårligere rollemodell enn henne...hun har jaggu store tanker om seg selv. Nevn EN eneste ting hun har gjort som har gjort henne fortjent til en slik tittel, jeg kommer ikke på noen.... Nå er jeg hverken hennes største fan eller i hennes målgruppe, men, at hun ikke sitter som et mehe og tar imot dritt fra folk, derimot tar til motmæle mot folk som er drittsekker på nett, DET synes jeg faktisk er forbilledlig. Hvis flere hadde hatt like mye bein i nesa som hun har når det gjelder sånt, så tror jeg kanskje enkelte hadde tenkt seg om før de er ufine i kommentarfeltene rundt omkring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 1. oktober 2016 #2144 Del Skrevet 1. oktober 2016 2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Synes videobloggen var slitsom jeg. Han presser seg inn i samtalen, mens SE forteller noe. Ufattelig slitsomt. Han kommer ikke med store kommentarene heller, mer som en ekko. Fikk vondt i hode av å se den videoen. Og hva i svarte feiler det KG? Håper ikke denne kommentaren blir publisert 40 ganger Jeg har helt motsatt inntrykk Opplever at det er Sophie som alltid avbryter Joakim, og at alle videoene skal handle om henne, henne, henne og kaaaanskje litt Joakim. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. oktober 2016 #2145 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) BeverTramp skrev (På 1.10.2016 den 16.27): Jeg har helt motsatt inntrykk Opplever at det er Sophie som alltid avbryter Joakim, og at alle videoene skal handle om henne, henne, henne og kaaaanskje litt Joakim. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 1. oktober 2016 #2146 Del Skrevet 1. oktober 2016 Sorry altså, men Hun er ikke mye til forbilde. Og mods, dette er ikke spekulasjoner og hets, det er bare fakta! En som er så utseendefiksert og har operert seg så mye er ikke noe forbilde. Hverken for unge eller eldre. Dobbeltmoralisme er heller ikke veldig forbilledlig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 1. oktober 2016 #2147 Del Skrevet 1. oktober 2016 Eehm, jeg rapporterte mannegruppa Ottar i går og fikk beskjed i dag om at den er fjernet. Det er den absolutt ikke.. Jeg vet at de bare lager ny, men de kunne ikke fått 36k+ medlemmer på en dag vel? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 1. oktober 2016 #2148 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) 5 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Joda, men denne gangen var det jo en historie om SE. Ikke han. Så det at han brøt inn gjorde at hele historien ble en halv novelle. Ufattelig slitsomt. Enig. Hun ble liksom aaaaldri ferdig med å fortelle. Det hun fortalte viser forresten at hun fremdeles ikke har forstått hva det vil si å stjele åndsverk. Jeg syns den fakturaen var helt grei, ikke noe å si på den. Det spiller ingen rolle hva som var avbildet, Sophie tok noens foto og publiserte dem på sin kommersielle nettside, sånt gjør man ikke uten å ha en klar avtale. Endret 1. oktober 2016 av medeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. oktober 2016 #2149 Del Skrevet 1. oktober 2016 1 time siden, tweet skrev: Eehm, jeg rapporterte mannegruppa Ottar i går og fikk beskjed i dag om at den er fjernet. Det er den absolutt ikke.. Jeg vet at de bare lager ny, men de kunne ikke fått 36k+ medlemmer på en dag vel? Jeg fikk samme beskjed.. At den ble slettet pga brudd på Facebook's regler.. Men dritten er der ennå.. Til og med noen nye medlemmer de 2 siste dagene.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 1. oktober 2016 #2150 Del Skrevet 1. oktober 2016 Jeg har rapportert gruppen uendelig av ganger. Får beskjed hver gang at gruppen er fjernet, men jeg finner den alltid igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 2. oktober 2016 #2151 Del Skrevet 2. oktober 2016 Flere av mine venner har blitt medlem de siste dagene.. Merker jeg endrer syn på dem etter hva jeg har lest fra den gruppen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. oktober 2016 #2152 Del Skrevet 2. oktober 2016 18 timer siden, Salka skrev: Sorry altså, men Hun er ikke mye til forbilde. Og mods, dette er ikke spekulasjoner og hets, det er bare fakta! En som er så utseendefiksert og har operert seg så mye er ikke noe forbilde. Hverken for unge eller eldre. Dobbeltmoralisme er heller ikke veldig forbilledlig. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 2. oktober 2016 #2153 Del Skrevet 2. oktober 2016 Uffda. Det står faktisk ikke "Forbilde" på den tatoveringen, det står "F orbilde". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2. oktober 2016 #2154 Del Skrevet 2. oktober 2016 Blir så matt av VG. Nyhetsoppdatering. S.E avslutter videre samarbeid med nettavisen. Ok. Kjekt å vite. Nei. Hvorfor må bloggere i aviser og blader? Kan de ikke bare holde seg til bloggen sin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 2. oktober 2016 #2155 Del Skrevet 2. oktober 2016 11 minutter siden, Xstrella skrev: Blir så matt av VG. Nyhetsoppdatering. S.E avslutter videre samarbeid med nettavisen. Ok. Kjekt å vite. Nei. Hvorfor må bloggere i aviser og blader? Kan de ikke bare holde seg til bloggen sin. Enig. Den spalteplassen kunne avisene brukt til nyheter som er viktige for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 2. oktober 2016 #2156 Del Skrevet 2. oktober 2016 (endret) Det er vel ganske subjektivt hva som er interessante nyheter. Jeg f.eks kunne ikke brydd meg mindre om boksekamp eller at Skam sesonh 3 starter. Likevel plastres det opp som førstesidestoff. Bryr meg faktisk mer om at SE har skiftet plattform. Avisene har plass til litt av alt og man lar da være å klikke seg inn på det man finner uinteressant. Endret 2. oktober 2016 av neiognei 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 2. oktober 2016 #2157 Del Skrevet 2. oktober 2016 46 minutter siden, neiognei skrev: Det er vel ganske subjektivt hva som er interessante nyheter. Jeg f.eks kunne ikke brydd meg mindre om boksekamp eller at Skam sesonh 3 starter. Likevel plastres det opp som førstesidestoff. Bryr meg faktisk mer om at SE har skiftet plattform. Avisene har plass til litt av alt og man lar da være å klikke seg inn på det man finner uinteressant. Hun har jo ikke skiftet plattform, bare gått tilbake til å være "selvstendig" = altså ingen nyhet for andre enn lommeboka til bloggeren. Jeg er enig med deg i resten av det du skriver, forresten, men synes fortsatt avisene bruker ressursene feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. oktober 2016 #2158 Del Skrevet 2. oktober 2016 På 27.9.2016 den 10.40, Puny skrev: Tviler på at hun følte seg presset til å skrive dette fordi EN annen blogger nevner det. Hun kunne fint latt det forbigås i stillhet. Det var ikke som om det var en stor mediesak som 'alle' snakket om. Hvordan vet du det? Det var stor fare for at det kunne bli en sak av det, og da var det en god strategi å være i forkant. Herlig kynisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. oktober 2016 #2159 Del Skrevet 2. oktober 2016 På 28.9.2016 den 20.41, Sandin skrev: Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Da tror du nok feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. oktober 2016 #2160 Del Skrevet 2. oktober 2016 På 28.9.2016 den 22.44, medeus skrev: Hvis SE har fått tilgang til en lukket gruppe og klippet noe derfra er det flott! De bør virkelig få en smekk, alle mennene/guttene som henger ut jenter, lyver og tøffer seg. Bravo Sophie! Hvis gruppen har mer enn 15 medlemmer så regnes ytringer der inne som offentlige, hvis jeg ikke husker feil. SE har altså teoretisk sett sitt på det tørre. Men hun bruker jo makten sin igjen da. Til å henge ut enkeltpersoner uten makt. Uansett om de gjør noe galt så kan man spørre seg om gapestokken er greit i 2016. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå