Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Weiland skrev (11 timer siden):

Du burde virkelig ikke komme med kommentarer når du er SÅ ignorant som du er! 

Jeg kan fortelle deg at angst er en  DIAGNOSE! 

Du kan jo selv Google deg til hva en diagnose er, og hvordan det fungerer å bli utredet og bli diagnostisert med en eller flere av de ulike typer angst. 

@lajlaj hadde rett i det hun skrev, og hun er dermed ikke ignorant!

Å ha en diagnose - selv en såkalt kronisk diagnose! - trenger ikke alltid bety at man vil ha den diagnosen hele livet, eller om man har den hele livet at man har symptomer av den hele livet. Noen har diagnoser som gir symptomer hele livet, andre kan ha symptomer i perioder, noen bare i en begrenset periode. Noen har diagnoser man blir helt friske av.

Dette gjelder både fysiske diagnoser og psykiske diagnoser.

https://psykiskhelse.no/kunnskap/diagnoser-helseplager/angst/#:~:text=Det finnes forskjellige typer angst,ved hjelp av egen innsats.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (10 minutter siden):

Så kjedelig å sammenligne kvinner mot menn,uavhengig av yrke..

Å sammenligne Haaland og SSI/SE i dette tilfellet har absolutt ingenting med kjønn å gjøre.

Sammenligningen kunne like gjerne vært gjort med Ada Hegeberg.

Der fotballspillerne det her er snakk om er personer som tar vare på egen kropp og motiverer andre til å gjøre det samme, motiverer barn og unge og voksne til å ta vare på egen helse gjennom sunn aktivitet og kosthold...

...der selger Sofie Steen Isachsen / Sophie Elise AS et sykelig kroppsfokus, selvskading gjennom risikofylte, unødvendige kosmetiske operasjoner, risikofylt seksuell adferd (som hun solgte i flere år, også gjennom podkast), rusmisbruk og nå siste halvannet året - også solgt eget barn som bedriftsinnhold.

• Liker 15
  • Nyttig 12
Skrevet
Frisk Frosk skrev (27 minutter siden):

Å sammenligne Haaland og SSI/SE i dette tilfellet har absolutt ingenting med kjønn å gjøre.

Joda.

Menn slipper gjerne unna med å feks være skrytete,det blir heller ansett som å ha god selvtillit. De "får lov" til å ta mer plass enn kvinner..

Det er ingen nyhet at menn blir fremsnakket mens kvinner blir nedsnakket,nettopp når de sammenlignes med hverandre slik..

Skrevet
J.. skrev (33 minutter siden):

Joda.

Menn slipper gjerne unna med å feks være skrytete,det blir heller ansett som å ha god selvtillit. De "får lov" til å ta mer plass enn kvinner..

Det er ingen nyhet at menn blir fremsnakket mens kvinner blir nedsnakket,nettopp når de sammenlignes med hverandre slik..

Jeg nedsnakker Sophie Elise OG influencere. Punktum. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Joda.

Det du driver med her kan du heller ta i en annen tråd, her er det avsporing.

Å sammenligne Haaland og SSI her hadde ingenting med kjønn å gjøre. Enorm klasseforskjell på de to, der SSI/SE ikke en gang ser over skotuppen til Haaland når det gjelder personlighet og verdier.

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
Zenhouse skrev (2 timer siden):

SE viste på snap at hun satt og gråt da hun så episoden med seg selv. Hun er så glad for å fått vise sitt ekte og genuine vesen. Så stolt at  hun til og med  gleder seg til at lille og hennes besteforeldre skal se episoden. 

Jeg synes Haaland gjorde en skikkelig fin episode, jeg er offisielt Haaland-fan nå. Jordnær og ekte, med en god bonding med intervjuerne rundt ham. Hadde tatt seg ut om han satt å gråt av å se seg selv etterpå: «Sjå mor og far, æ gjorde eit jysla godt inntrykk av meg sjøl. Gu- kor ekte æg e altså.» Kan ikke se det for meg akkurat. 

Influencere derimot - der er det så usunt fokus på seg selv at det nesten går på helsa løs. 

Knallgodt skrevet! 👏🏻👍🏻

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Lang rant om barn og skjerm… 

«seeee, mamma på tv!»

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Må si jeg synes hun viser hva som bor i henne i Forræder. Lite sympatisk og hel ved. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det noen som vet hvorfor hun ikke skal trene styrke før om min 4 uker?

Ny operasjon? Reality?

• Liker 3
Skrevet
Tough cookie skrev (11 minutter siden):

Ny operasjon? Reality?

Håper det er operasjon fremfor 4 uker vekke fra ungen 

• Liker 1
Skrevet
cerruti skrev (22 timer siden):

Må si jeg synes hun viser hva som bor i henne i Forræder. Lite sympatisk og hel ved. 

Helt enig. Denne serien får frem hennes virkelige jeg. Syntes det er helt sykt hvordan ingen av de andre deltakerne tenker at ho er en farlig spiller (lojal eler forræder) bare på bakgrunn av hva som har skjedd i karrieren hennes. Tenker at det var et dårlig valg å bli med i programmet om tanken var å redde imaget ihvertfall, for her viser ho sine veldig narsissistiske og kyniske sider, uten å vise eller i det hele tatt snakke om skyldfølelse (som de fleste andre tidligere forrædere i programmet har gjort). Selvopptattheten skinner igjennom, ho håpte så mye at det kom en ny forræder til sånn at ho kunne se den store overraskelsen på personen at HO var forræder. Det er så tydelig at ho vil være den «spesielle» i enhver setting, uansett om ho er likt eller ei. 

Ho er en jævlig god forræder, fordi ho gjør mye av dette i det virkelige liv. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Tough cookie skrev (3 timer siden):

Ny operasjon? Reality?

Hmm, jeg skjønner ikke helt hvordan hun får tid til å lese bok, trene og ha så mye egentid med en liten kid. Jeg har en på 9 måneder, og jeg har trent én gang siden fødsel 😅 Rekker så vidt å se litt TV på kvelden, og har minimalt med skjermtid ellers. Et barn krever jo oppmerksomhet og stimuli hele tiden — dagene bare forsvinner i stell, lek, vasking og middagsmat til barn og meg selv. Hvor får hun tiden fra? Har hun pass hele tiden? 

• Liker 2
Skrevet
shorty skrev (2 timer siden):

Helt enig. Denne serien får frem hennes virkelige jeg. Syntes det er helt sykt hvordan ingen av de andre deltakerne tenker at ho er en farlig spiller (lojal eler forræder) bare på bakgrunn av hva som har skjedd i karrieren hennes. Tenker at det var et dårlig valg å bli med i programmet om tanken var å redde imaget ihvertfall, for her viser ho sine veldig narsissistiske og kyniske sider, uten å vise eller i det hele tatt snakke om skyldfølelse (som de fleste andre tidligere forrædere i programmet har gjort).

Altså, du vet at det er et spill? Om ingen spilte rollen som foræder, ville det jo ikke blitt TV. Tenker du som om folk som spiller brettspill og rollespill også? Det er jo virkelig skremmende å lese det du skriver. Ikke at jeg forsvarer SE, men at voksne ikke skjønner at dette TV-programmet er et spil, en lek, en rolle man tar på seg, det er jo virkelig oppsiktsvekkende. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet

Ser at hun "ranter" om nok en bok. Og kritiserer skjermbruk. Hvordan denne ødelegger hjerneceller, tar fra oss livet, og at vi alle burde stoppe NÅ. 

Jeg er med😊 bruker lite skjerm. Men tenker: Om vi følger hennes råd, er jo karrieren hennes død..😉 og det har jeg personlig ingenting imot

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Sariou skrev (9 timer siden):

Altså, du vet at det er et spill? Om ingen spilte rollen som foræder, ville det jo ikke blitt TV. Tenker du som om folk som spiller brettspill og rollespill også? Det er jo virkelig skremmende å lese det du skriver. Ikke at jeg forsvarer SE, men at voksne ikke skjønner at dette TV-programmet er et spil, en lek, en rolle man tar på seg, det er jo virkelig oppsiktsvekkende. 

Skjønner jo selvfølgelig at det er et spill. Men hvis man har sett flere sesonger og sammenligner tidligere forrædere med hvordan SE spiller, så ser man en merkbar forskjell. I alle sesongene jeg har sett sier alle forræderne det samme: det er tungt å måtte lyve til alle, og de har dårlig samvittighet. 

sier bare at dette har vi ikke sett noe til hos SE og ho til og med allerede dolker sine egne ganske tidlig i sesongen. For meg er det tydelig at SE virker komfortabel i rollen. Kom ikke som noe sjokk for meg at ho hadde veldig lyst til å være forræder. Ho spiller jo roller i det virkelige liv, vi som har fulgt med i noen år har skjønt det for lengst. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
millak skrev (10 timer siden):

Hmm, jeg skjønner ikke helt hvordan hun får tid til å lese bok, trene og ha så mye egentid med en liten kid. Jeg har en på 9 måneder, og jeg har trent én gang siden fødsel 😅 Rekker så vidt å se litt TV på kvelden, og har minimalt med skjermtid ellers. Et barn krever jo oppmerksomhet og stimuli hele tiden — dagene bare forsvinner i stell, lek, vasking og middagsmat til barn og meg selv. Hvor får hun tiden fra? Har hun pass hele tiden? 

Han går i barnehagen og så sover han godt om natten pga gode søvnrutiner visstnok, så hun kan planlegge dagen/kvelden.

Skrevet
shorty skrev (13 timer siden):

Helt enig. Denne serien får frem hennes virkelige jeg. Syntes det er helt sykt hvordan ingen av de andre deltakerne tenker at ho er en farlig spiller (lojal eler forræder) bare på bakgrunn av hva som har skjedd i karrieren hennes. Tenker at det var et dårlig valg å bli med i programmet om tanken var å redde imaget ihvertfall, for her viser ho sine veldig narsissistiske og kyniske sider, uten å vise eller i det hele tatt snakke om skyldfølelse (som de fleste andre tidligere forrædere i programmet har gjort). Selvopptattheten skinner igjennom, ho håpte så mye at det kom en ny forræder til sånn at ho kunne se den store overraskelsen på personen at HO var forræder. Det er så tydelig at ho vil være den «spesielle» i enhver setting, uansett om ho er likt eller ei. 

Ho er en jævlig god forræder, fordi ho gjør mye av dette i det virkelige liv. 

Jeg har aldr møtt et så tomt menneske. De fleste mennesker har noe innhold og personlighet, men der var det liksom en endeløs tomhet. Som om ingen var til stede. Så jeg kan ikke helt fatte interessen for henne som person. Er kanskje derfor hun opptrer som hun gjør, spiller så mye på sex og utseende, det er gjennom det hun får oppmerksomhet 🤷🏼‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Tough cookie skrev (2 timer siden):

Han går i barnehagen og så sover han godt om natten pga gode søvnrutiner visstnok, så hun kan planlegge dagen/kvelden.

Og hun har nanny og ukesvis med barnefri fordi hun flyr han til Harstad… 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...