kittykaat Skrevet 30. juli #47801 Skrevet 30. juli Hun snakker altid om hvor pen denne assistenten er, gud forby at man har en stygg assistent. Så besatt av utseende 😝 17
Sinccis Skrevet 30. juli #47802 Skrevet 30. juli (endret) Isild skrev (6 timer siden): Godt spørsmål! Hun har operert bort alle trekk hun hadde fra naturens side. Dersom sønnen har arvet noen av trekkene hun foraktet ved seg selv, så håper jeg hun lærer å elske de nå iallefall. Hun «ser jo fortsatt ut som seg selv» i følge seg selv, og tanken har aldri vært å endre hele utseendet, selv om hun har operert typ alt. Til sammenligning første bildet (fra TV 2) før så veldig mange operasjoner, hadde vel kun operert nesen en gang her, i tillegg til fylt på lepper. Andre bildet nå nylig. Endret 30. juli av Sinccis 9 21
kittykaat Skrevet 30. juli #47803 Skrevet 30. juli Sinccis skrev (4 minutter siden): Hun «ser jo fortsatt ut som seg selv» i følge seg selv, selv om hun har operert typ alt. Til sammenligning første bildet (fra TV 2) før så veldig mange operasjoner, hadde vel kun operert nesen en gang her, i tillegg til fylt på lepper. Andre bildet nå nylig. Hun var så søt på første bilden 💔 11 1
Allo Skrevet 30. juli #47804 Skrevet 30. juli Isild skrev (6 timer siden): Godt spørsmål! Hun har operert bort alle trekk hun hadde fra naturens side. Dersom sønnen har arvet noen av trekkene hun foraktet ved seg selv, så håper jeg hun lærer å elske de nå iallefall. Nå sier hun at hun ikke har operert bort alle sine egne trekk. Det er rett og slett latterlig. Det er ingenting som minner om hennes opprinnelige utseende. Virker som hun driver med selvbedrag. Også sier hun at hun hater rumpa sin, men så poster hun bilde kun med rumpa i fokus. Den firkanta klossen hun har bak burde hun skjult, den ser ikke ut. 35
Allo Skrevet 30. juli #47805 Skrevet 30. juli Sinccis skrev (26 minutter siden): Hun «ser jo fortsatt ut som seg selv» i følge seg selv, og tanken har aldri vært å endre hele utseendet, selv om hun har operert typ alt. Til sammenligning første bildet (fra TV 2) før så veldig mange operasjoner, hadde vel kun operert nesen en gang her, i tillegg til fylt på lepper. Andre bildet nå nylig. Bilde nr 2 er hun allerede operert, så blir feil å sammenligne med hennes opprinnelige utseende. 13
Frisk Frosk Skrevet 30. juli #47806 Skrevet 30. juli kittykaat skrev (1 time siden): Hun snakker altid om hvor pen denne assistenten er, gud forby at man har en stygg assistent. Så besatt av utseende 😝 Frøken plastic-fantastic-puppeguri og frøken wannabeeee....? 8
Anemoi Skrevet 30. juli #47807 Skrevet 30. juli Dette bildet er fra bloggen hennes. https://sophieelise.blogg.no/jeg-skulle-virkelig-onske.html Fra april i år. https://www.seher.no/kjendis/ingen-tvil-om-at-jeg-har-dysmorfofobi/82995873 5 9
Snikksnakker Skrevet 30. juli #47808 Skrevet 30. juli Tidligere var hun også søt, og 100% mer naturlig. Når det kommer til assistenten er hun også fin, men neppe verdens vakreste 😄 (uten at jeg forstår hvorfor DET skulle være en viktig kvalifikasjon for å gjøre en god jobb..🤔😉) 9 1
Cuddlegirl Skrevet 30. juli #47809 Skrevet 30. juli Hvor er barnevernet? Sønnen har jo vært en kasteball siden fødsel! 15
BLOMSTERKVAST Skrevet 30. juli #47810 Skrevet 30. juli Sinccis skrev (5 timer siden): Hun «ser jo fortsatt ut som seg selv» i følge seg selv, og tanken har aldri vært å endre hele utseendet, selv om hun har operert typ alt. Til sammenligning første bildet (fra TV 2) før så veldig mange operasjoner, hadde vel kun operert nesen en gang her, i tillegg til fylt på lepper. Andre bildet nå nylig. Ser ikke ut som samme jenta . Så vis sønnen er lik henne må det være det første bilde. Og hun ser jo ut som om hun har down snart med de øynene. Og brynene opp i vilden sky. 11
Isild Skrevet 31. juli #47811 Skrevet 31. juli Sinccis skrev (15 timer siden): Hun «ser jo fortsatt ut som seg selv» i følge seg selv, og tanken har aldri vært å endre hele utseendet, selv om hun har operert typ alt. Til sammenligning første bildet (fra TV 2) før så veldig mange operasjoner, hadde vel kun operert nesen en gang her, i tillegg til fylt på lepper. Andre bildet nå nylig. Hun ligner ingenting på seg selv. Merker meg at hun alltid slenger med et "haha" når hun egentlig blir usikker. Øyne, nese, munn, kjeve, lepper og panne er totalt forandret. Det hører vel til diagnosen BDD kanskje, å ikke selv se at man har operert seg til det ugjenkjennelige. 17 2
Hulderen Skrevet 31. juli #47812 Skrevet 31. juli (endret) Anemoi skrev (13 timer siden): Dette bildet er fra bloggen hennes. https://sophieelise.blogg.no/jeg-skulle-virkelig-onske.html Fra april i år. https://www.seher.no/kjendis/ingen-tvil-om-at-jeg-har-dysmorfofobi/82995873 Men Sofie 15 ser heller ikke ut som seg selv. Øyenbrynene er helt skamnappet. Falske øyevipper. Hårfargen er neppe hennes egen. Hvilken hårfarge har hun egentlig? Endret 31. juli av Hulderen 8 1
Ninaen Skrevet 31. juli #47813 Skrevet 31. juli Hulderen skrev (1 time siden): Men Sofie 15 ser heller ikke ut som seg selv. Øyenbrynene er helt skamnappet. Falske øyevipper. Hårfargen er neppe hennes egen. Hvilken hårfarge har hun egentlig? Men skamnapping av øyebryn var vel noe som var ganske vanlig den gangen😅Så akkurat den får vel få passere. 15 2
Zenhouse Skrevet 31. juli #47814 Skrevet 31. juli VG idag: Utfordringene de hadde startet før fødsel, og hadde ingenting med småbarnsfasen. De passet bare ikke sammen. Så bekrefter jo bare at alt,alt,alt som blir vist og sagt i sosiale medier og podcast er fasade og kalkulert. 27 5
Chiubi Skrevet 31. juli #47815 Skrevet 31. juli Anemoi skrev (På 21.7.2025 den 2.02): Desperasjonen råder. Sophie E drar fram musikklister - vil dere ha det? Bokanbefalinger - skal jeg komme med det? Det som skjer på Gaza gjør meg så vondt, skal vi snakke om det? Og nå også politikk… Hvor ender denne maskeraden? Ble ikke Sophie Elise lansert som Støres rådgiver for noen år siden? Er det slutt mellom dem nå? https://www.nettavisen.no/jonas-gahr-store-55-ber-sophie-elise-21-om-rad/s/12-95-3423207834 8
Chiubi Skrevet 31. juli #47816 Skrevet 31. juli Allo skrev (19 timer siden): Nå sier hun at hun ikke har operert bort alle sine egne trekk. Det er rett og slett latterlig. Det er ingenting som minner om hennes opprinnelige utseende. Virker som hun driver med selvbedrag. Også sier hun at hun hater rumpa sin, men så poster hun bilde kun med rumpa i fokus. Den firkanta klossen hun har bak burde hun skjult, den ser ikke ut. Jeg reagerte på det da hun deltok på Farmen, det så ut som hun hadde lagt en bleie på tvers bak i buksa 8 2
Kollontaj Skrevet 31. juli #47817 Skrevet 31. juli Alt i ansiktet er endret, til og med hårfestet. Alt som vises frem er narrativ for klikk og salg, dette gjelder alle slike influencere. Jo før folk innser at de følger med på bullshit, jo bedre. Det går langsomt, spør du meg. 14 4
Era Vulgaris Skrevet 31. juli #47818 Skrevet 31. juli Zenhouse skrev (4 timer siden): VG idag: Utfordringene de hadde startet før fødsel, og hadde ingenting med småbarnsfasen. De passet bare ikke sammen. Så bekrefter jo bare at alt,alt,alt som blir vist og sagt i sosiale medier og podcast er fasade og kalkulert. Utfordringene startet FØR fødsel, og på det tidspunktet hadde de vært sammen ca et kvarter… Etter at det ble slutt sa hun at de hadde prøvd alt for å få det til å fungere. Hun må snart begynne å snakke sant, ingenting av det hun publiserer henger i hop. 9 16
Sol Rampelyset Skrevet 31. juli #47819 Skrevet 31. juli Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1
Cami9 Skrevet 31. juli #47820 Skrevet 31. juli BLOMSTERKVAST skrev (17 timer siden): Ser ikke ut som samme jenta . Så vis sønnen er lik henne må det være det første bilde. Og hun ser jo ut som om hun har down snart med de øynene. Og brynene opp i vilden sky. Brynene er ca midt i panna, heist opp med lift🤓 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå