Hatsumomo Skrevet 22. juni #47421 Skrevet 22. juni Jeg har ikke helt troen på denne lanseringen, hun har jo ingen trofast Raadsquad som Isabel R har, som kan kjøpe rubbel og bit for å "støtte" blindt. Jeg blir overrasket om hun selger ut noen av plaggene. 6
Hatsumomo Skrevet 22. juni #47422 Skrevet 22. juni kittykaat skrev (3 timer siden): Hun spiller virkelig på det der med å være venn med følgerne sine. Hun kunne nok ikke brydd seg mindre, og gjør bare dette slik at en stakkars person som har henne som et idol faktisk skal kjøpe klær av henne. usmakelig. Hun prøver nok å følge i Isabel sine fotspor, og spesielt nå som hun får 50% av tiden sin tilbake, men det ville nok falle flatt da hun ikke er noe i nærheten av Isabel som person - som har stødig og på en finurlig måte- klart å bygge opp en Raadsqaud som tydeligvis er verdens mest trofaste fans. 1
Beetlegirl91 Skrevet 22. juni #47423 Skrevet 22. juni Harnoejegvilsi skrev (På 21.6.2025 den 15.55): Er litt overrasket over pengegriske kristne, som utelukkende tenker egen bankkonto fremfor å bevare «Moder jord» som Gud, tross alt har skapt. Er jeg spydig? JA! Har jeg respekt for kristne? JA! Men klarer ikke respektere grådigheten, enkelte, med bibelen i hånden, utøver! Hva har dette med Sophie Elise å gjøre? 5 1
Isola2 Skrevet 22. juni #47424 Skrevet 22. juni Beetlegirl91 skrev (46 minutter siden): Hva har dette med Sophie Elise å gjøre? Reme, som står bak mange influenserklesmerker, som også er pinsevenner. 15 3
Harnoejegvilsi Skrevet 22. juni #47425 Skrevet 22. juni Beetlegirl91 skrev (4 timer siden): Hva har dette med Sophie Elise å gjøre? Er det ikke han som står bak pengekåte influenceres fast fashion? 6
Tough cookie Skrevet 22. juni #47426 Skrevet 22. juni Har SE sagt noe om hvem som ønsket seg ut av forholdet?
Margit777 Skrevet 22. juni #47427 Skrevet 22. juni Tough cookie skrev (1 time siden): Har SE sagt noe om hvem som ønsket seg ut av forholdet? Hun prøver seg vel på en Anna Rasmussen, bare stager et brudd. Så blir de sammen "igjen". 3 3
plomman Skrevet 22. juni #47428 Skrevet 22. juni Så mye som den dama har ropt høyt om miljø og dyrevelferd så er det ganske fascinerende å se henne prøve å selge en kolleksjon bestående av 70% plastklær. Var ikke så farlig med miljø når det var hun som trengte penger nei. Dobbeltmoralen lenge leve. 19 12
FruJohansen Skrevet 23. juni #47429 Skrevet 23. juni Jeg ble litt overrasket over å se at de lokker med møter og meldinger fra Sophie Elise selv, til de første som handler. Den typen markedsføring trodde jeg virkelig var totalt avleggs. De henvender seg tross alt ikke til en gjeng 14 år gamle fangirls lenger, men voksne damer som sannsynligvis ikke dåner av tanken å treffe en kjent person. Tenker at Laley sine salgstall vil gi et visst inntryk av SE sin posisjon for tiden. Klærne skiller seg ikke ut på noen som helst måte, teksten på "vår historie" er så klein at jeg ble sekundærflau på hennes vegne, og at dette skal lanseres som en "livvstil".....? Hva er livsstil med hettegensere og topper med knytting i livet? I hvertfall i starten må man regne med at fansen er de som handler først, og da spørs det jo hvor mange fans man rent faktisk har. Men - jeg overraskes stadig av hva folk syns er verdt å kjøpe, så.... 🥴 Synne som kommenterer knytetoppen en uke før lansering er jo også påfallende, ja. 21 14
hvaduikkeser Skrevet 23. juni #47430 Skrevet 23. juni Har hun fortsatt implantater i rumpa? Merkelig fasong på den dama. 6
Fru Uperfekt Skrevet 23. juni #47431 Skrevet 23. juni FruJohansen skrev (15 minutter siden): Jeg ble litt overrasket over å se at de lokker med møter og meldinger fra Sophie Elise selv, til de første som handler. Den typen markedsføring trodde jeg virkelig var totalt avleggs. De henvender seg tross alt ikke til en gjeng 14 år gamle fangirls lenger, men voksne damer som sannsynligvis ikke dåner av tanken å treffe en kjent person. Tenker at Laley sine salgstall vil gi et visst inntryk av SE sin posisjon for tiden. Klærne skiller seg ikke ut på noen som helst måte, teksten på "vår historie" er så klein at jeg ble sekundærflau på hennes vegne, og at dette skal lanseres som en "livvstil".....? Hva er livsstil med hettegensere og topper med knytting i livet? I hvertfall i starten må man regne med at fansen er de som handler først, og da spørs det jo hvor mange fans man rent faktisk har. Men - jeg overraskes stadig av hva folk syns er verdt å kjøpe, så.... 🥴 Synne som kommenterer knytetoppen en uke før lansering er jo også påfallende, ja. Den tilbakemeldingen er rar ja, men skal la tvilen komme henne til gode for kanskje en som fikk før selve lanseringen. Knytetoppen var forøvrig eneste der jeg kunne vurdert, men har allerede nok i skapet
pop up bruker Skrevet 23. juni #47432 Skrevet 23. juni FruJohansen skrev (1 time siden): Jeg ble litt overrasket over å se at de lokker med møter og meldinger fra Sophie Elise selv, til de første som handler. Den typen markedsføring trodde jeg virkelig var totalt avleggs. De henvender seg tross alt ikke til en gjeng 14 år gamle fangirls lenger, men voksne damer som sannsynligvis ikke dåner av tanken å treffe en kjent person. Tenker at Laley sine salgstall vil gi et visst inntryk av SE sin posisjon for tiden. Klærne skiller seg ikke ut på noen som helst måte, teksten på "vår historie" er så klein at jeg ble sekundærflau på hennes vegne, og at dette skal lanseres som en "livvstil".....? Hva er livsstil med hettegensere og topper med knytting i livet? I hvertfall i starten må man regne med at fansen er de som handler først, og da spørs det jo hvor mange fans man rent faktisk har. Men - jeg overraskes stadig av hva folk syns er verdt å kjøpe, så.... 🥴 Synne som kommenterer knytetoppen en uke før lansering er jo også påfallende, ja. Jeg syns det minner litt om bokklubb konseptet hennes, nå bare med klær i stedet for bøker. Da forsøkte hun også å lage et type unvivers hvor leserne kunne motta personlige hilsner osv. 12 1
LillaGorilla<3 Skrevet 23. juni #47433 Skrevet 23. juni Burde Forbrukerrådet eller andre bli tipset om «Synne» og «Jasmin», kanskje?🤔 10 7
Xstrella Skrevet 23. juni #47434 Skrevet 23. juni Selger dette da tro? Hun Linnea Lotvedt selger også klær. Ekstremt dyre og overpriset. Kan man finne ut av hvor bra dette salget går? 1
baremeg007 Skrevet 23. juni #47435 Skrevet 23. juni Xstrella skrev (32 minutter siden): Selger dette da tro? Hun Linnea Lotvedt selger også klær. Ekstremt dyre og overpriset. Kan man finne ut av hvor bra dette salget går? Lotvedt, hvem er det? Mye lo på de klærne? 1
Badgald0pest2 Skrevet 24. juni #47436 Skrevet 24. juni Jeg vil bare komme med en kommentar som egentlig ikke er så relevant for de siste sidene i denne tråden, men jeg hadde ikke visst noe om SE, om det ikke var for denne tråden. Følger ingen influensere, men når tråden om de kommer på fremsiden av KG, tar nysgjerrigheten av og til overhånd. Om alle bare lot være å skrive/snakke om henne, hadde (måtte?) hun vel forsvunnet. 3 1
Era Vulgaris Skrevet 24. juni #47437 Skrevet 24. juni Badgald0pest2 skrev (5 timer siden): Jeg vil bare komme med en kommentar som egentlig ikke er så relevant for de siste sidene i denne tråden, men jeg hadde ikke visst noe om SE, om det ikke var for denne tråden. Følger ingen influensere, men når tråden om de kommer på fremsiden av KG, tar nysgjerrigheten av og til overhånd. Om alle bare lot være å skrive/snakke om henne, hadde (måtte?) hun vel forsvunnet. Det er utrolig godt gjort å ikke ha hørt om SE uten å lese her inne. Det må jeg si, hun er jo over alt. 10 5
Ninaen Skrevet 24. juni #47438 Skrevet 24. juni Jeg så «Truls-oppdrag Hurtigruta» i helga (ja, fritidsproblemer 😂), det er fra 2012. Der besøker han en rosablogger i Harstad for å få tips til å gjøre seg aktuell, og ja det er SE. Hun hadde da vært «kjent» i 1 år, og var 18 år. Det var skremmende å se på. Det ene er selvsagt at hun knapt er til å kjenne igjen. Men å se framtoningen hennes allerede da… at hun trenger hjelp og har gjort det lenge er det ingen tvil om i mitt hode, det å se det klippet der bare forsterket det. Fikk grøsninger på ryggen. 12 2
Chiubi Skrevet 24. juni #47439 Skrevet 24. juni Jeg lurer på hvilke langsiktige planer SE har, uten utdanning eller relevant erfaring fra arbeidslivet. Jeg ser for meg at hun må få et nytt barn med jevne mellomrom for å holde på følgernes interesse, men jeg tror ikke det er veldig stor interesse for en "lolita" som har bikket 50, ikke engang om hun får fire barn med fire ulike menn. Jeg har inntrykk av at mange av hennes følgere er der for å se hvor ille det kan bli. Men det er kanskje ikke så nøye bare det genererer klikk? 6 1
Era Vulgaris Skrevet 24. juni #47440 Skrevet 24. juni Chiubi skrev (8 minutter siden): Jeg lurer på hvilke langsiktige planer SE har, uten utdanning eller relevant erfaring fra arbeidslivet. Jeg ser for meg at hun må få et nytt barn med jevne mellomrom for å holde på følgernes interesse, men jeg tror ikke det er veldig stor interesse for en "lolita" som har bikket 50, ikke engang om hun får fire barn med fire ulike menn. Jeg har inntrykk av at mange av hennes følgere er der for å se hvor ille det kan bli. Men det er kanskje ikke så nøye bare det genererer klikk? Jeg håper virkelig hun ikke får flere barn. Det ser ikke ut til at planen hennes om å få barn for å holde seg relevant har fungert som hun trodde, så hun bør nok velge en annen retning. 8 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå