lajlaj Skrevet torsdag kl 17:15 #47361 Skrevet torsdag kl 17:15 Har en følelse av at hun kommer til å gå over til OnlyFans når hun blir 40 for å holde seg "relevant" og fortsatt tjene penger. 10 3
Egenskap Skrevet torsdag kl 17:54 #47362 Skrevet torsdag kl 17:54 lajlaj skrev (38 minutter siden): Har en følelse av at hun kommer til å gå over til OnlyFans når hun blir 40 for å holde seg "relevant" og fortsatt tjene penger. hun er da ingen forbilde. 6
Era Vulgaris Skrevet torsdag kl 18:08 #47363 Skrevet torsdag kl 18:08 Egenskap skrev (13 minutter siden): hun er da ingen forbilde. Det er vel ikke mange med Only Fans konto som er forbilder. 13 6
Allo Skrevet torsdag kl 19:11 #47364 Skrevet torsdag kl 19:11 plomman skrev (På 18.6.2025 den 1.45): Skulle ikke forundre meg et sekund om dette bruddet er oppspinn og at dette er grunnen: Det er jo ikke akkurat voldsomt med trøkk her ser det ut til. Spesielt at det så lite engasjement når hun har så stor følgerskare på sin hovedkonto. Hvis ikke de er kjøpt og betalt da? Herremin. Det er jo tenåringsklær, jo. Hun er blitt en parodi på seg selv når hun som 30-åring forsøker å selge klær som ungjenter kjøper, eller mulig det er nettopp derfor hun skal selge klær som passer unge jenter, fordi hennes følgerskare er nettopp unge jenter. Og hun som hardnakket hevder hun har en mest voksne følgere. Hun lyver så det står etter. Det er faktisk ikke mulig å tro på noe av det hun forteller. Stakkars menneske at hun ikke skjønner det selv. 14 3
Doris Becker Skrevet torsdag kl 20:06 #47365 Skrevet torsdag kl 20:06 Allo skrev (53 minutter siden): Herremin. Det er jo tenåringsklær, jo. Hun er blitt en parodi på seg selv når hun som 30-åring forsøker å selge klær som ungjenter kjøper, eller mulig det er nettopp derfor hun skal selge klær som passer unge jenter, fordi hennes følgerskare er nettopp unge jenter. Og hun som hardnakket hevder hun har en mest voksne følgere. Hun lyver så det står etter. Det er faktisk ikke mulig å tro på noe av det hun forteller. Stakkars menneske at hun ikke skjønner det selv. Jeg kan ikke skjønne at dette vil selge. Men Reme er med på laget, og da ser han noe potensiale. Antagelig ekstremt lave produksjonskostnader. 7
blåbærpai Skrevet torsdag kl 21:31 #47366 Skrevet torsdag kl 21:31 (endret) Søppelklær, masseprouksjon, yogatøy a la 2015. «Laley». Fjongere ord av «lol»? Verden har gått videre. Minner meg litt om MyMuse som var popp og alle fluencers’ foretrukne plastikk i 2 sek. Sikkert samme stakkars barna som sitter å syr.. Endret torsdag kl 21:32 av blåbærpai Skriveleif 18 5
Frisk Frosk Skrevet fredag kl 12:30 #47367 Skrevet fredag kl 12:30 blåbærpai skrev (14 timer siden): Søppelklær, masseprouksjon, yogatøy a la 2015. «Laley». Fjongere ord av «lol»? Verden har gått videre. Minner meg litt om MyMuse som var popp og alle fluencers’ foretrukne plastikk i 2 sek. Sikkert samme stakkars barna som sitter å syr.. I Brønnøysundregisteret står det at virksomhetens formål er: "Å selge bærekraftige og etiske moteklær rettet mot forbrukermarkedet." https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/enheter/935227143 Gjenstår å se, men tviler sterkt på at noe SSI har med å gjøre er bærekraftig eller etisk... I så fall har hun til gode å vise at hun har endret retning, og ingenting, absolutt ingenting, tyder på at hun har endret seg i en slik retning. "Dyrevelferd" har hun jo brukt kun for å få mer oppmerksomhet, mens virkeligheten er at hun har behandlet sine dyr som bedriftsutstyr, og kvittet seg med dem når de har gjort nytten sin og/eller hun ikke lenger har orket å ta ansvar for dem. Sofie Steen Isachsen har gjennom Sophie Elise hoppet på alle mulige slike trender som hun kan bruke for å få større troverdighet, men hun har hver gang avslørt seg selv og vist at det for henne er bare er kyniske "reklamejippoer" for henne selv, for å skape et image av at hun har gode verdier som hun fem minutter etterpå glemmer.... 7 6
Aria 22 Skrevet fredag kl 14:42 #47368 Skrevet fredag kl 14:42 Hvorfor følger dere henne så besatt når dere later som om dere hater henne? Får dere tenning av å følge henne? Får dere glede? Hva er det som driver dere til dette altoppslukende interessen for henne? Det må jo være noe, dere vet jo tydeligvis alt om livet hennes og hva som kommer til å skje med henne. Er det et ønske om å være henne som er greia🧐 12 4
mjaus Skrevet fredag kl 15:59 #47369 Skrevet fredag kl 15:59 Aria 22 skrev (1 time siden): Hvorfor følger dere henne så besatt når dere later som om dere hater henne? Får dere tenning av å følge henne? Får dere glede? Hva er det som driver dere til dette altoppslukende interessen for henne? Det må jo være noe, dere vet jo tydeligvis alt om livet hennes og hva som kommer til å skje med henne. Er det et ønske om å være henne som er greia🧐 Tenker det samme, Jeg føler at ved å gå innom her støtt og stadig så gir man jo henne pr på samme måte som noen som liker henne gjør. 6 3
kittykaat Skrevet fredag kl 16:27 #47371 Skrevet fredag kl 16:27 Jeg synes nesten litt synd på henne, jeg føler at hun er så usikker, forvirret og «lost».. og det har ikke blitt bedre de siste årene. 4 3
Godzilla Skrevet fredag kl 17:56 #47372 Skrevet fredag kl 17:56 Aria 22 skrev (2 timer siden): Hvorfor følger dere henne så besatt når dere later som om dere hater henne? Får dere tenning av å følge henne? Får dere glede? Hva er det som driver dere til dette altoppslukende interessen for henne? Det må jo være noe, dere vet jo tydeligvis alt om livet hennes og hva som kommer til å skje med henne. Er det et ønske om å være henne som er greia🧐 For min del så er det for å vente å se når karma tar igjen på henne, og hvor ille det kan gå til slutt. Det er live reality med den mest ustabile psykiske deltakeren som finnes. Livet mitt føles tusen ganger mer verdt når jeg ser hva slags liv hun lever. Og helt ærlig så gjør det meg mer takknemlig for at jeg har frisk psyke, et liv utenfor offentligheten, og et forhold som er solid og ekte. Jeg er så glad jeg ikke trenger å være superklein og cringe og wannabe sexy for å tjene penger og kunne betale regningene mine. Hun har det helt forferdelig samtidig som hun forsøker å skape et bilde av et perfekt liv. Det er sikkert veldig kynisk sagt av meg. Men jeg er likevel uten tvil ekstremt empatisk sammenlignet med SE. Hun er en live narsissist på sosiale media, så fra et psykologisk standpunkt er det interessant å se hvor mye hun motsier og lurer seg selv samtidig som hun tror folk ikke ser rett gjennom henne. Det er jo ikke uten grunn at hun ødelegger alle relasjoner hun får, selv om det er litt ulikt hvor lang tid det tar før hver enkelt person får nok. Narsissister er veldig gode på å gi godt inntrykk i starten før du ser hvor jævlig de er innerst inne. Og veldig få orker å være rundt så selvsentrerte mennesker døgnet rundt, som feks en samboer må. Veldig mange synes krim og drapssaker også er underholdende. Det betyr ikke at de er sjalu på folk som dreper eller de som blir drept. SE sjokkerer stadig ved at hun er helt steike hakke gæren, og ikke på en positiv måte. Og selv om det er provoserende, så er det også underholdende. Jeg tror ikke et eneste gram på at hun er misfornøyd med at hun skal sette vekk sønnen sin 50% av tiden for eksempel (er det i det hele tatt lov med så små barn? Kanskje til dette barnets beste da). Jeg tror hun er storfornøyd med at nå får hun enda mer fri, og slipper å bruke barnevakt hele tiden. Så hun kan bruke enda mer tid på å fokusere på seg selv. Bare vent, i fremtiden, så blir sønnen mer og mer usynlig, og sønnen vil ikke ønske å ha et forhold til henne som voksen når han innser hva slags menneske moren hans er. Håper Vegard er oppegående nok til å gi han nok stabilitet i oppveksten. 9 1 11
Allo Skrevet fredag kl 19:05 #47373 Skrevet fredag kl 19:05 Aria 22 skrev (4 timer siden): Hvorfor følger dere henne så besatt når dere later som om dere hater henne? Får dere tenning av å følge henne? Får dere glede? Hva er det som driver dere til dette altoppslukende interessen for henne? Det må jo være noe, dere vet jo tydeligvis alt om livet hennes og hva som kommer til å skje med henne. Er det et ønske om å være henne som er greia🧐 Hei Sophie. Jeg tipper du er selv inne her og kommenterer. 4
Allo Skrevet fredag kl 19:07 #47374 Skrevet fredag kl 19:07 kittykaat skrev (2 timer siden): Jeg synes nesten litt synd på henne, jeg føler at hun er så usikker, forvirret og «lost».. og det har ikke blitt bedre de siste årene. Har du det bra? Du snakker om den mest kyniske av de fleste influenserne. 3
Lorieen Skrevet fredag kl 19:08 #47375 Skrevet fredag kl 19:08 kittykaat skrev (2 timer siden): Jeg synes nesten litt synd på henne, jeg føler at hun er så usikker, forvirret og «lost».. og det har ikke blitt bedre de siste årene. Jeg får samme følelse. Trist, tomt, krampaktig. Et liv uten innhold, uten noe som er ekte, genuint. Overfladiske og flyktige relasjoner, manglende evne til å knytte seg til noe eller noen, selv eget barn. 11 6
Anonymus00 Skrevet fredag kl 19:50 #47376 Skrevet fredag kl 19:50 (endret) Aria 22 skrev (15 timer siden): Hvorfor følger dere henne så besatt når dere later som om dere hater henne? Får dere tenning av å følge henne? Får dere glede? Hva er det som driver dere til dette altoppslukende interessen for henne? Det må jo være noe, dere vet jo tydeligvis alt om livet hennes og hva som kommer til å skje med henne. Er det et ønske om å være henne som er greia🧐 Jeg har ikke fulgt henne før hun fikk barn. Nå har jeg rett og slett fulgt henne for jeg har vondt av barnet, og hvordan tilknytning og stabilitet må vike for «meg og min karriere». Jeg har fått små håp og inntrykk av at hun kanskje har endret seg. I siste oppdatering oppdaterer hun om at hun vil beskytte ungens privatliv, samtidig som hun deler samværsplaner og om hans liv. Etter å ha promotert egne skjønnhetsprpdukter og reklamert for lansering av ny kleskolleksjon. Det blir «såklart trist» å være så mye borte fra barnet (for henne). Men hva med å tenke på hvordan der er for barnet, i en sårbar fase der viktig utvikling skjer? Barnefar flytter til Harstad og de skal fordele samvær ca 50/50 på en (under?) 1 åring melom Oslo og Harstad. Som fra før av har hatt en en ustabil tilværelse med flere nære primære tilknytningspersoner, som kommer og går. Jeg ber for henne og gutten, at hun ser galskapen- og hvordan rolle hun selv spiller i den. Og endrer syn på ting/søker hjelp for sine problemer. Endret i går, 06:35 av Anonymus00 7 4 1
Frisk Frosk Skrevet fredag kl 20:02 #47377 Skrevet fredag kl 20:02 Aria 22 skrev (4 timer siden): Hvorfor følger dere henne så besatt når dere later som om dere hater henne? Får dere tenning av å følge henne? Får dere glede? Hva er det som driver dere til dette altoppslukende interessen for henne? Det må jo være noe, dere vet jo tydeligvis alt om livet hennes og hva som kommer til å skje med henne. Er det et ønske om å være henne som er greia🧐 Har du i det hele tatt lest tråden? Jeg har ikke sett noen som hater avataren Sophie Elise, eller bedriftseier Sofie Steen Isachsen. Men at mange - med rette - er sterkt kritisk til at hun gjør selvskading til millionbedrift, blander seksualisering av seg selv med sin baby/barn i neste bilder, at hun bryter norsk lov og er en av landets farligste påvirkere... det stemmer. Tenning av å følge henne? Har du virkelig så få argumenter at du ikke har annet enn et slikt stusselig forsøk på hersketeknikk å komme med? Glede? Nei, det er virkelig ingen glede i å se at en bedriftseier over så mange år har kunnet bryte norsk lov og tjene penger på innhold som skader andre! Det er enda mindre glede i å se at bedriftseier tjener penger på å selge egen psykiske uhelse og egen selvskading gjennom over ti år med unødvendige, ofte farlige, kosmetiske inngrep. Og det er rent ut nitrist å se at bedriftseier Sofie Steen Isachsen er akkurat så kynisk som hun selv har innrømmet offentlig at hun er, der hun valgte å følge sin strategi som hun publiserte i bokform, at hvis businessen gikk til helvete, så var det bare å få barn, for barn kan man jo alltids tjene masse penger på. Og akkurat som sagt/ skrevet, så gjort. Dette uskyldige barnet er gjort offentlig selv før det var født, og bedriftseier og mor blandet både det ufødte og det nyfødte barnet innimellom seksualisert innhold og seg selv. Det er nærmere groteskt å se hvor ekstremt Sophie Elise AS har utnyttet og solgt dette uskyldige barnet helt fra det var ytterst få timer gammelt og fremdeles gjør det. Hvordan kan du - om du har lest tråden - i det hele tatt lure på om noen her finner glede i dette? Den eneste som tror hun finner glede i å utnytte eget barn så groteskt, det er eier av Sophie Elise AS selv, Sofie Steen Isachsen, som gang på gang på gang siden barnet ble født har vist at hun ikke bryr seg om barnets behov for å skape trygg tilknytning, ha stabilitet i livet m.m. Som mange andre i tråden har jeg ikke SE på noen sosiale medier. Men likevel finnes hun "overalt", fordi norske medier er nesten like klikkåte som SSI selv, og kaster all anstendighet og forsvarlighet tilsides for å få noen ekstra klikk. I motsetning til hva du forstår, så er det ingen "altoppslukende interesse" for eier av bedriften Sophie Elise AS. Derimot er det i tråden stor interesse for barns rettigheter, for det faktum at både norske politikere og norsk presse ikke er opptatt av å beskytte influenserbarns rettigheter og sikkerhet. Det er også stor interesse av å få oppmerksomhet på galskapen i den selvskadingen bedriftseier SSI driver med med alle disse ødeleggende kosmetiske operasjonene og injeksjonene, samt det at SE også har alvorlige lovbrudd når det gjelder reklame for kosmetiske behandlinger, medisiner m.m., og engasjementet for Sophie Elise AS' lovbrudd også på dette området kommer av at følgene av den skadelige påvirkningen hun der holder på med skader både barn, unge og voksne. At Sofie Steen Isachsen (iflg. hennen selv) har så mange psykiske diagnoser/problemer at hun ødelegger seg selv og forhold til de rundt seg, det er en ting. Når hun gjør business på kynisk å gi blaffen i at hun skader andre med innholdet, selv sitt eget barn, det bør engasjere de fleste. Hvorfor bryr du det ikke om dette? Hvorfor mener du at noen skulle ha det minste lille ønske om å være som Sofie Steen Isachsen aka Sophie Elise? Jeg spør oppriktig, for det jeg ser er en person som aldri har blitt voksen fordi hun allerede som tenåring fanget seg selv i influenserbobla hun har levd i halve livet sitt. Jeg ser en person med store psykiske problemer, så store problemer at hun også har valgt å selvskade slik at hun har fått varige skader - og alt i et manisk jag etter enda et nytt utseende fordi hun ikke var fornøyd med det forrige eller det før det eller det før det og før det og før det... Jeg ser en person, som hvis hun en dag "våkner" vil se hvor grovt hun har eksponert eget barn og utnyttet eget barn, og jeg synes oppriktig synd på henne om hun fullt ut forstår hva hun faktisk har gjort mot eget barn. Jeg ser en kvinne på 30 år som ønsker å være et barn, samtidig som hun ønsker å være et sexsymbol - og et slikt selvmotsigende ønske gir meg grøsninger når jeg forsøker å forstå hvorfor en voksen kvinne har et slikt behov, for det tyder på at hun har store problemer med seg selv. Jeg ser en kvinne som lyver, og har null skrupler med hva hun gjør mot andre - bare hun kan tjene penger på det, så driter hun i andre. Jeg ser en så kynisk person at jeg forstår at andre trekker seg unna, og det vil jeg tro gjør vondt, eller om hun ikke føler det er vondt så viser det også hvor store problemer hun har. Jeg ser en kvinne som ikke bare har drevet med aktiv selvskading vi disse titalls unødvendige kosmetiske operasjonene/injeksjonene, men som også har innrømmet rusavhengighet. Alt i alt ser jeg en bedriftseier og privatperson som sliter så enormt at jeg skulle ønske hun oppsøkte hjelp slik at hun kan begynne å sette pris på seg selv og den hun kanskje finner bak alle sine problemer. Og jeg håper for henne - og enda mer for hennes barn - at hun gjør alvor for å finne ut dette før hun ødelegger seg selv enda mer og for seg selv fullstendig, og ikke minst før hun ødelegger for mye for sitt barn også. Hennes barn er uskyldig, har rettigheter mor driter fullstendig i. Det er det verste! Så igjen, hvordan kan du overhodet tro at noen finner glede i å forholde seg til dette, eller misunne det som bare viser en person som ikke finner ro i seg selv og i eget liv, som synes å ikke ha det godt, uansett hvor mange ganger hun unødvendig skader seg selv med nytt utseende...? 3 13
guriland Skrevet fredag kl 20:22 #47378 Skrevet fredag kl 20:22 Den neste diagnosen kommer til å være fødselsdepresjon. Og den er heftig om man har hatt den. Bare å vente, den "diagnosen"kommer. 4 1
Era Vulgaris Skrevet fredag kl 20:37 #47379 Skrevet fredag kl 20:37 Anonymus00 skrev (43 minutter siden): Jeg har ikke fulgt henne før hun fikk barn. Nå har jeg rett og slett fulgt henne for jeg har vondt av barnet, og hvordan tilknytning og stabilitet må vike for «meg og min karriere». Jeg har fått små håp og inntrykk av at hun kanskje har endret seg. I siste oppdatering oppdaterer hun om at hun vil beskytte Helmers privatliv, samtidig som hun deler samværsplaner og om hans liv. Etter å ha promotert egne skjønnhetsprpdukter og reklamert for lansering av ny kleskolleksjon. Det blir «såklart trist» å være så mye borte fra Helmer (for henne). Men hva med å tenke på hvordan der er for barnet, i en sårbar fase der viktig utvikling skjer? Barnefar flytter til Harstad og de skal fordele samvær ca 50/50 på en (under?) 1 åring melom Oslo og Harstad. Som fra før av har hatt en en ustabil tilværelse med flere nære primære tilknytningspersoner, som kommer og går. Jeg ber for henne og gutten, at hun ser galskapen- og hvordan rolle hun selv spiller i den. Og endrer syn på ting/søker hjelp for sine problemer. Hun har gitt hele Norge oppskriften på hvordan skape tilknytningsforstyrrelse hos et barn. Noe hun selv også lider av, da hun virker fullstendig ute av stand til å knytte seg til noen, også eget barn. Jeg adresserte dette her i tråden da hun annonserte graviditeten, og dessverre fikk jeg rett i mine forutanelser. Stakkars lille barn, født for å holde SE relevant i mediebildet. 17 4
Calaska Skrevet fredag kl 21:09 #47380 Skrevet fredag kl 21:09 Kan noen si hvorfor hun er millionær, mens vi som skriver her ikke er det? Hun er en forretningskvinne med masse rådgivere og assistenter og psykolog og nanny. Hun og barn og eks greier seg helt fint 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå