Spanky Skrevet 20. juni #47361 Skrevet 20. juni Calaska skrev (21 minutter siden): Kan noen si hvorfor hun er millionær, mens vi som skriver her ikke er det? Hun er en forretningskvinne med masse rådgivere og assistenter og psykolog og nanny. Hun og barn og eks greier seg helt fint 😄 Kanskje fordi hun selger hele livet sitt, sjelen sin, og ungen sin til den som vil ha. Vil du selge sexlivet ditt? Kroppen din? Den mentale helsen din? Ikke det nei? Eller hva med (den potensielle) ungen din sitt privatliv? Nei? Der har du noe av svaret. Hadde hun vært så dyktig forretningskvinne som du skal ha det til, så hadde hun kunne solgt sand til Sahara. 13 1
Era Vulgaris Skrevet 20. juni #47362 Skrevet 20. juni Calaska skrev (40 minutter siden): Kan noen si hvorfor hun er millionær, mens vi som skriver her ikke er det? Hun er en forretningskvinne med masse rådgivere og assistenter og psykolog og nanny. Hun og barn og eks greier seg helt fint 😄 Rik på penger, men fattig på veldig mye annet. Ingen av oss vet om de klarer seg fint eller ei. Hun er ikke psykisk frisk, i hvert fall. 17 7
Frisk Frosk Skrevet 20. juni #47363 Skrevet 20. juni Era Vulgaris skrev (1 time siden): Hun har gitt hele Norge oppskriften på hvordan skape tilknytningsforstyrrelse hos et barn. Noe hun selv også lider av, da hun virker fullstendig ute av stand til å knytte seg til noen, også eget barn. Jeg adresserte dette her i tråden da hun annonserte graviditeten, og dessverre fikk jeg rett i mine forutanelser. Stakkars lille barn, født for å holde SE relevant i mediebildet. Jeg husker det. Var selv også en av de som skrev at det ikke var noen som helst indikasjoner på at hun kom til å endre på noe til det positive, heller det motsatte. Det var ikke måte på hvor stygge vi og andre som skrev lignende var, selv om det som ble skrevet viste til SEs eget innhold som ga indikasjoner på at barnet var skapt som den forretningsstrategien hun har skrevet om i bokform, for å redde bedriften hun selv hadde kjørt rett i grøfta, og nå skulle tjene millioner på, og måten hun blandet seksualisering av seg selv sammen med omtaler av barnet allerede før barnet var født. Det var absolutt ingenting som tilsa at hun var i stand til å ta godt vare på sitt barn og stille opp for det så mye som et så lite barn trenger. Og allerede to uker etter fødsel beviste hun det for første gang, da måtte hun reise bort sammen med barnets far og overlate barnet til personer som var fremmede for barnet, fordi hun selv trengte "kjærestetid". Drit i det nyfødte barnet, bare hun fikk "kjærestetid", oppmerksomhet selv og innhold på sine kanaler. 10 5
Frisk Frosk Skrevet 20. juni #47364 Skrevet 20. juni Vennlig påminnelse - vær så snill å ikke bruke barnets navn ❤️ Kan dere som har nevnt hele fornavnet fjerne det eller bare sette en forbokstav eller noe? 11 1 3
Orly Skrevet 21. juni #47365 Skrevet 21. juni Ikke lov å diskutere barn og heller ikke skrive navnene deres, husk det 4
Raven.Writingdesk Skrevet 21. juni #47366 Skrevet 21. juni (endret) Aria 22 skrev (11 timer siden): Hvorfor følger dere henne så besatt når dere later som om dere hater henne? Får dere tenning av å følge henne? Får dere glede? Hva er det som driver dere til dette altoppslukende interessen for henne? Det må jo være noe, dere vet jo tydeligvis alt om livet hennes og hva som kommer til å skje med henne. Er det et ønske om å være henne som er greia🧐 Jeg vet ikke om jeg har skrevet ett eneste innlegg i denne tråden om SSI men i så fall må det ha gått noen måneder (år?) i mellom. Jeg skal likevel svare deg; jeg tror det handler om at SSI er ett fenomen hele Norge eksponeres for enten vi vil eller ei. Når hun blir ett mediefenomen slik hun har er det ikke merkelig at flere danner seg meninger reflekterer rundt hele hennes influenscer «Persona».. på mange måter er jeg glad for at en person som SSI som plutselig når dette nivået av «fame» blir diskutert så kritisk som hun gjør, all den tid hun har oppnådd sin berømmelse (og derav igjen makt) - via å promotere kroppsdysmorfien sin, og videreført denne til unge jenter. Allo skrev (På 19.6.2025 den 21.11): Herremin. Det er jo tenåringsklær, jo. Hun er blitt en parodi på seg selv når hun som 30-åring forsøker å selge klær som ungjenter kjøper, eller mulig det er nettopp derfor hun skal selge klær som passer unge jenter, fordi hennes følgerskare er nettopp unge jenter. Og hun som hardnakket hevder hun har en mest voksne følgere. Hun lyver så det står etter. Det er faktisk ikke mulig å tro på noe av det hun forteller. Stakkars menneske at hun ikke skjønner det selv. Jeg synes hun begynner å bli mer og mer lik Michael Jackson og hans familiemedlemmer, eller hun «kattekvinnen».. som reklamen fra 2000-tallet sa: «operert, operert, operert». At bruddet med barnefar er en potensiell salgsgimmick tror jeg de aller fleste blir lite sjokkert over, om skulle vise seg å være tilfellet. Endret 21. juni av Raven.Writingdesk 9 6
Era Vulgaris Skrevet 21. juni #47367 Skrevet 21. juni Frisk Frosk skrev (8 timer siden): Jeg husker det. Var selv også en av de som skrev at det ikke var noen som helst indikasjoner på at hun kom til å endre på noe til det positive, heller det motsatte. Det var ikke måte på hvor stygge vi og andre som skrev lignende var, selv om det som ble skrevet viste til SEs eget innhold som ga indikasjoner på at barnet var skapt som den forretningsstrategien hun har skrevet om i bokform, for å redde bedriften hun selv hadde kjørt rett i grøfta, og nå skulle tjene millioner på, og måten hun blandet seksualisering av seg selv sammen med omtaler av barnet allerede før barnet var født. Det var absolutt ingenting som tilsa at hun var i stand til å ta godt vare på sitt barn og stille opp for det så mye som et så lite barn trenger. Og allerede to uker etter fødsel beviste hun det for første gang, da måtte hun reise bort sammen med barnets far og overlate barnet til personer som var fremmede for barnet, fordi hun selv trengte "kjærestetid". Drit i det nyfødte barnet, bare hun fikk "kjærestetid", oppmerksomhet selv og innhold på sine kanaler. En trengte knapt noen krystallkule for å forutse hvordan dette kom til å utspille seg. Og på snap går det oppskriftsmessig for seg nå, med en blanding av hvor trist hun er over bruddet, sexy poseringer, reklame, barneeksponering og «finne seg selv igjen» i en eneste smørje. Og nei, jeg følger henne ikke i noen kanaler, men hun dukker jo opp over alt. 9 8
kittykaat Skrevet 21. juni #47368 Skrevet 21. juni (endret) Herregud, så mye reklame mellom alle snappene der hun snakker om bruddet ... det handler bare om å tjene penger ... og så gråt hun en liten tåre som ikke var synlig for øyet ... Endret 21. juni av kittykaat 7
velociraptor Skrevet 21. juni #47369 Skrevet 21. juni Hvis den dagmammaen jobber 100 % i tillegg til barnehage en 8-10 timer per dag kan det jo hende det går greit. Får fly inn ny night nanny om han skulle begynne å våkne igjen på natten. Hvis dagmamma jobber et par timer på morgenen med å stelle og levere i barnehage og så henter i barnehagen, gir middag og legger, og ungen så sover til hun kommer tilbake neste morgen. Og så kan man jo alltids ordne andre barnevakter i helgene! 21
Missy1 Skrevet 21. juni #47370 Skrevet 21. juni velociraptor skrev (1 time siden): Hvis den dagmammaen jobber 100 % i tillegg til barnehage en 8-10 timer per dag kan det jo hende det går greit. Får fly inn ny night nanny om han skulle begynne å våkne igjen på natten. Hvis dagmamma jobber et par timer på morgenen med å stelle og levere i barnehage og så henter i barnehagen, gir middag og legger, og ungen så sover til hun kommer tilbake neste morgen. Og så kan man jo alltids ordne andre barnevakter i helgene! Og forklaringen på hvorfor hun er så mye borte fra barnet er da at hun må jobbe så mye for å ha råd til å betale barnevakter, dagmamma og nanny i tillegg til barnehage 🤪 14 1
Hatsumomo Skrevet 21. juni #47371 Skrevet 21. juni Doris Becker skrev (På 19.6.2025 den 22.06): Jeg kan ikke skjønne at dette vil selge. Men Reme er med på laget, og da ser han noe potensiale. Antagelig ekstremt lave produksjonskostnader. Og som alltid i tilfelle med Reme - "det produseres bare noen få plagg, så de som vil ha må kjøpe straks det lanseres fordi det vil bli utsolgt raskt" type stil på akkurat samme måte som Isabel Raad. 3 1 2
solsikke90 Skrevet 21. juni #47372 Skrevet 21. juni Hatsumomo skrev (52 minutter siden): Og som alltid i tilfelle med Reme - "det produseres bare noen få plagg, så de som vil ha må kjøpe straks det lanseres fordi det vil bli utsolgt raskt" type stil på akkurat samme måte som Isabel Raad. Ja, og stusset på denne setningen: "vi fokuserer på kvalitet, og at det skal være så billig som mulig"...?! Folk må skjønne at det ikke går opp 21 4
Hatsumomo Skrevet 21. juni #47373 Skrevet 21. juni solsikke90 skrev (4 minutter siden): Ja, og stusset på denne setningen: "vi fokuserer på kvalitet, og at det skal være så billig som mulig"...?! Folk må skjønne at det ikke går opp ikke sant, men fansen vil bedras.. 4 2
Harnoejegvilsi Skrevet 21. juni #47374 Skrevet 21. juni Hatsumomo skrev (1 time siden): Og som alltid i tilfelle med Reme - "det produseres bare noen få plagg, så de som vil ha må kjøpe straks det lanseres fordi det vil bli utsolgt raskt" type stil på akkurat samme måte som Isabel Raad. Er litt overrasket over pengegriske kristne, som utelukkende tenker egen bankkonto fremfor å bevare «Moder jord» som Gud, tross alt har skapt. Er jeg spydig? JA! Har jeg respekt for kristne? JA! Men klarer ikke respektere grådigheten, enkelte, med bibelen i hånden, utøver! 6
Aria 22 Skrevet 21. juni #47375 Skrevet 21. juni Mulig hun er spesiell og har noen feil som alle andre, men jeg synes oppriktig synd i henne, livet er tøft og jeg håper hun og alle andre som står i en slik situasjon har god støtte rundt seg. Et samlivsbrudd er tøft nok i seg selv, å ønske noen noe dårlig pga at de ikke liker hva hun gjør er stygt og sier mye om vedkommende. Nå har jeg en del år på bakken og lært meg å være ydmyk, mitt liv ville ikke blitt bedre av å håpe hun faller. 7 3 3
Era Vulgaris Skrevet 21. juni #47376 Skrevet 21. juni Aria 22 skrev (Akkurat nå): Mulig hun er spesiell og har noen feil som alle andre, men jeg synes oppriktig synd i henne, livet er tøft og jeg håper hun og alle andre som står i en slik situasjon har god støtte rundt seg. Et samlivsbrudd er tøft nok i seg selv, å ønske noen noe dårlig pga at de ikke liker hva hun gjør er stygt og sier mye om vedkommende. Nå har jeg en del år på bakken og lært meg å være ydmyk, mitt liv ville ikke blitt bedre av å håpe hun faller. Hvem håper at hun faller? Det ytres en god del bekymring omkring henne og hennes livsførsel her, og ikke minst hvordan dette preger et uskyldig, lite barn. Hun burde logge av og få skikk på egen psyke. 10 6
Rastebenk Skrevet 21. juni #47377 Skrevet 21. juni (endret) Calaska skrev (17 timer siden): Kan noen si hvorfor hun er millionær, mens vi som skriver her ikke er det? Hun er en forretningskvinne med masse rådgivere og assistenter og psykolog og nanny. Hun og barn og eks greier seg helt fint 😄 Ut i fra hva jeg har forstått, så lever Sophie Elise av å produsere provokativt og skadelig innhold i SoMe. Strategien de siste 10-12 årene har vært å legge seg mest mulig under kniven for å ommøblere ansiktet, forstørre/forminske pupper, rumpe, mage, hofter, hårfeste, nese etc, samt ved å utlevere mest mulig om egen seksualitet og sexliv. Spe på med masse dop og festing, et stort knippe med egendiagnostiserte psykiatriske diagnoser, samt massiv utlevering av eget barn, så har du en ganske så eksplosiv cocktail. SoMe handler kun om å engasjere, underholde og provosere. Om det er ved å kle bikkjer i kjoler, ved at voksne menn brøler inn i kameraet som om de har psykisk utviklingshemming eller om det er ved å filme sin femte rumpeoperasjon, det har mindre å si. Oskar Westerlin tjente vel en god del millioner på å selge ultraprosserte boller også. Flaks i SoMe har ingenting med intellekt å gjøre, det eneste du må være er 100 % skruppelfri og skamløs. Endret 21. juni av Rastebenk 20 9
Aria 22 Skrevet 21. juni #47378 Skrevet 21. juni Era Vulgaris skrev (15 minutter siden): Hvem håper at hun faller? Det ytres en god del bekymring omkring henne og hennes livsførsel her, og ikke minst hvordan dette preger et uskyldig, lite barn. Hun burde logge av og få skikk på egen psyke. Dere har jo ikke peiling på hvem hun er eller hvordan hun er, dere får se et skuespill, ikke et ordentlig liv. 2
Cami9 Skrevet 21. juni #47379 Skrevet 21. juni Rastebenk skrev (17 minutter siden): Ut i fra hva jeg har forstått, så lever Sophie Elise av å produsere provokativt og skadelig innhold i SoMe. Strategien de siste 10-12 årene har vært å legge seg mest mulig under kniven for å ommøblere ansiktet, forstørre/forminske pupper, rumpe, mage, hofter, hårfeste, nese etc, samt ved å utlevere mest mulig om egen seksualitet og sexliv. Spe på med masse dop og festing, et stort knippe med egendiagnostiserte psykiatriske diagnoser, samt massiv utlevering av eget barn, så har du en ganske så eksplosiv cocktail. SoMe handler kun om å engasjere, underholde og provosere. Om det er ved å kle bikkjer i kjoler, ved at voksne menn brøler inn i kameraet som om de har psykisk utviklingshemming eller om det er ved å filme sin femte rumpeoperasjon, det har mindre å si. Oskar Westerlin tjente vel en god del millioner på å selge ultraprosserte boller også. Flaks i SoMe har ingenting med intellekt å gjøre, det eneste du må være er 100 % skruppelfri og skamløs. Bollene til Oskar er så mye mer uskyldig enn å eksponere et uskyldig barn…. 6
Rastebenk Skrevet 21. juni #47380 Skrevet 21. juni Aria 22 skrev (5 minutter siden): Dere har jo ikke peiling på hvem hun er eller hvordan hun er, dere får se et skuespill, ikke et ordentlig liv. Unnskyld meg, men det forteller virkelig alt om en person når vedkommende velger å fronte ekstrem plastikkirurgi, seksualisering av kvinner, forsømmelse av eget barn samt fronting av miljøsvineri i form av å pushe ultrafast fashion. Du må gjerne tro at slike folk har et hemmeligstemplet privatliv som miljøforkjemper og Mor Theresa, men da er du mer naiv enn en 3-åring . 14 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå