Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Doris Becker skrev (1 time siden):

Barn av skjermavhengige er det veldig synd på. Håper han er mest mulig med nannyen. 

Bare det at enkelte håper barnet er mest med nanny, sier mye om hvordan de framstiller seg som foreldre. Usigelig trist å bli født for å holde mor relevant i influenserverdenen. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Era Vulgaris skrev (6 minutter siden):

Bare det at enkelte håper barnet er mest med nanny, sier mye om hvordan de framstiller seg som foreldre. Usigelig trist å bli født for å holde mor relevant i influenserverdenen. 

Tidslinjen fra første leveår er ikke spesielt hyggelig. SE tar aldri fri fra sine sosiale medier, har gått gjennom to større kirurgiske inngrep, i tillegg til keisersnittet. De har hatt veldig mye "egentid", der de har tatt flere lengre ferier uten babyen, og hun har vært med på reality! 
Hun er helt klart også skjermavhengig, og skjermavhengighet  deler  trekk og kan ha lignende effekter på hjernen og adferd som rusavhengighet. Det kan også trigge hverandre.
Sammen med alle andre diagnoser SE har vært åpen om, så vil jeg håpe de har en god og trygg nanny, som vil følge sønnen hele oppveksten. 

• Liker 20
  • Nyttig 8
Skrevet
Doris Becker skrev (22 minutter siden):

Tidslinjen fra første leveår er ikke spesielt hyggelig. SE tar aldri fri fra sine sosiale medier, har gått gjennom to større kirurgiske inngrep, i tillegg til keisersnittet. De har hatt veldig mye "egentid", der de har tatt flere lengre ferier uten babyen, og hun har vært med på reality! 
Hun er helt klart også skjermavhengig, og skjermavhengighet  deler  trekk og kan ha lignende effekter på hjernen og adferd som rusavhengighet. Det kan også trigge hverandre.
Sammen med alle andre diagnoser SE har vært åpen om, så vil jeg håpe de har en god og trygg nanny, som vil følge sønnen hele oppveksten. 

Sjansen for at de beholder en og samme nanny over lengre tid er nok dessverre ikke så stor. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
Era Vulgaris skrev (10 minutter siden):

Sjansen for at de beholder en og samme nanny over lengre tid er nok dessverre ikke så stor. 

Tviler ikke. Jeg synes som sagt veldig synd på alle som er fanget i nær relasjon til SE. 
Jeg har møtt barn som kan fortelle om lignende foreldre.  De benyttes som et verktøy av mor/far, og det skader utvikling av identitet og selvfølelse. "Hvem er jeg", jo jeg er den som gav mamma god selvfølelse! 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
hvalstad45 skrev (10 timer siden):

Herregud så selvdiggende og kleine disse influencerne er, hvem finner på å skrive noe sånt om seg selv? ÅPenbart henne, da.

Jeg tar det ikke som «se så ung og pen jeg er» - mer som «jeg klarer ikke å se meg selv som en voksen person»

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Sugar&Spice skrev (15 timer siden):

Er et annet brudd, med en tidl programdeltaker/Eurovisiondeltaker og kona. De gikk nettopp fra hverandre, også med et lite barn. Det eneste jeg klarer tenke på når jeg tenker på han fyren nå er den teite do-reklamen han var med i for noen år siden. Penga rår! 😂 Han fikk nok mye penger for den reklamen (håper jeg…)

Han svenske?

Skrevet
Margit777 skrev (4 minutter siden):

Han svenske?

Nei, norsk NRK-programleder 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet
Margit777 skrev (1 time siden):

Han svenske?

Svigermors drøm (nåvel) fra Skien. 

Skrevet

beat for beat programlederen dere refererer til? Det har han jo vært åpen om selv så hvorfor ikke navn?  

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
monican94 skrev (41 minutter siden):

beat for beat programlederen dere refererer til? Det har han jo vært åpen om selv så hvorfor ikke navn?  

Atle Pettersen, ja. Nyfødt baby og en 2-3 åring. Bekreftet brudd selv i media, ja. 

• Liker 4
Skrevet
monican94 skrev (48 minutter siden):

Sikkert pga spekulasjoner om utroskap. 

Skrevet
refill skrev (9 minutter siden):

Sikkert pga spekulasjoner om utroskap. 

Har han vært utro med SE ? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Romilo skrev (På 17.6.2025 den 22.59):

du tror ikke de var med på det? 🥲

Jo, men fortsatt usmakelig av han.

Skrevet
Sugar&Spice skrev (3 timer siden):

Nei, norsk NRK-programleder 

Ta det der i en egen tråd, takk 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
Sh999 skrev (1 time siden):

Nei, ikke henne.

Skrevet

Jeg så rekviem for Selina, og det ga meg et dårligere inntrykk av SE. Jeg vet at det ikke ER henne, men det preger hvordan jeg oppfatter henne. Synes karakteren i filmen var så fjern og usympatisk og kunne ikke relatere i det hele tatt.

har egentlig aldri fulgt noe særlig med på SE. Har fulgt litt med etter hun ble mor og fikk et ganske positivt inntrykk, men merker jeg ser alltid gjennom den usympatiske linsen nå 😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Purple Diamond skrev (2 timer siden):

Jo, men fortsatt usmakelig av han.

Alle som flakser rundt SE er usmakelige. Er vel også derfor hun og JK kommer så godt overens; like umodne og attentionwhores begge to, egentlig mer for hvert år de fyller…

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Sh999 skrev (7 timer siden):

Nei. 

Bruddet hans ble nevnt her i tråden fordi det har vært litt usikkerhet ift litt kryptiske meldinger her og der om et "stygt kjendisbrudd". Meldingene/ryktene gjelder alså hans brudd, ikke SE sitt brudd. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
BeeKind skrev (6 timer siden):

Jeg så rekviem for Selina, og det ga meg et dårligere inntrykk av SE. Jeg vet at det ikke ER henne, men det preger hvordan jeg oppfatter henne. Synes karakteren i filmen var så fjern og usympatisk og kunne ikke relatere i det hele tatt.

har egentlig aldri fulgt noe særlig med på SE. Har fulgt litt med etter hun ble mor og fikk et ganske positivt inntrykk, men merker jeg ser alltid gjennom den usympatiske linsen nå 😅

De kunne jo vært støpt i samme forma, SE og den karakteren der. Hun er jo usympatisk og fjern. Hun er nok dessverre sykere enn noen skjønner, men hun er ekstremt god på å kamuflere det

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...