Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hørte Sebastian Solberg sin pod her om dagen (den nyeste episoden) og der snakker han om et stort kjendisbrudd som står for døren og ryktene innenfor eliten som sier det er en stygg utroskapssak involvert. Jeg tenkte med engang på dette når jeg så bruddoverskriften i dag. 

Endret av Tuttititt
  • Liker 16
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sinccis skrev (8 minutter siden):

Vegard delte dette bildet på sin Instagram, som Joakim la ut. Fra de var ute og spiste på restaurant i dag, etter at bruddnyheten ble publisert. Føler nesten hele bruddet bare er for å skape oppmerksomhet i beleilig tid for kleskolleksjonen hennes. Altså hvem legger ut sånt samme dagen man har lagt ut at man har gjort det slutt, og det er så tøft at man ikke ønsker å kommentere det ytterligere 😪

IMG_4577.jpeg

Så usmakelig! Men ikke sjokkerende. Aldri vært fan av Joakim 🙈

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Purple Diamond skrev (4 minutter siden):

Så usmakelig! Men ikke sjokkerende. Aldri vært fan av Joakim 🙈

du tror ikke de var med på det? 🥲

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Sinccis skrev (25 minutter siden):

Vegard delte dette bildet på sin Instagram, som Joakim la ut. Fra de var ute og spiste på restaurant i dag, etter at bruddnyheten ble publisert. Føler nesten hele bruddet bare er for å skape oppmerksomhet i beleilig tid for kleskolleksjonen hennes. Altså hvem legger ut sånt samme dagen man har lagt ut at man har gjort det slutt, og det er så tøft at man ikke ønsker å kommentere det ytterligere 😪

IMG_4577.jpeg

Er vel et gammelt bilde? Men tragisk post fra han tarvelige JK å publisere, ja…

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Så får hun litt etterlengtet blest igjen, da. Det var enda godt, hun har ikke hatt noe som helst å komme med på lenge. Det må være utmattende å være i nære relasjoner med henne. Alt er flyktig og overfladisk, mennesker er bruk og kast. Det var virkelig flott at det ble et barn ut av dette forholdet…

Og barnevakter fra dag 1, slik at de fikk pleie kjærligheten. Det er jo fullstendig tragisk. 

• Liker 19
  • Nyttig 14
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet (endret)
Tuttititt skrev (46 minutter siden):

Jeg hørte Sebastian Solberg sin pod her om dagen (den nyeste episoden) og der snakker han om et stort kjendisbrudd som står for døren og ryktene innenfor eliten som sier det er en stygg utroskapssak involvert. Jeg tenkte med engang på dette når jeg så bruddoverskriften i dag. 

Eliten faktisk 😂 herregud hvem snakker sånn om mennesker, tragisk liv disse wannabes lever.

Endret av kittykaat
  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 27
Skrevet
Tuttititt skrev (47 minutter siden):

Vil ikke akkurat påstå at SE og Vegard er innenfor eliten, langt der i fra 😅 Om han sa det gjelder det nok et helt annet par vil jeg tro 😅

• Liker 17
Skrevet

Eliten innenfor den hjernedøde influenser sfæren? Ja, kanskje. Uansett trist når foreldre med barn går fra hverandre, venner eller ei. Det finnes nok av eksempler på at det «gode vennskapet» fort rakner når det skal samarbeides om omsorg og alt i mellom. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
261010 skrev (5 timer siden):

Syns det var litt trist, de virket så forelsket. Spill for galleriet:( De har jo hatt så mye tid for seg selv også, for å være kjærester. Det hjalp jo tydeligvis ikke da.

All denne "kjærestetiden" har hele tiden virket påtatt og nesten manisk, i hvert fall egoistisk, hvor de har satt eget barns beste til side for å skape innhold på sine kommersielle kanaler mens de har kalt det "kjærestetid". 

Kjærester som holder sammen velger som regel å stå i virkeligheten sammen, prioritere familien og barn de selv har valgt å skape - med alle de utfordringene som kommer med det. Når man hele tiden betaler seg bort fra ansvar, så prioriterer man også bort, man distanserer seg, og da får man heller ikke et normalt samliv eller ekte tilknytning til hverandre, etter min mening. Å leve et glanset influenserliv på bekostning av egne barn er heller ikke god materiale å bygge et sterkt forhold på. Skal man skape et varig forhold må man forholde seg til virkeligheten, ikke rømme fra den.

Synd for dette barnet. Håper mor og far begge kan skikke seg og begynne å ta foreldreansvar selv, slutte å betale seg bort fra eget ansvar.

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Frisk Frosk skrev (8 minutter siden):

All denne "kjærestetiden" har hele tiden virket påtatt og nesten manisk, i hvert fall egoistisk, hvor de har satt eget barns beste til side for å skape innhold på sine kommersielle kanaler mens de har kalt det "kjærestetid". 

Kjærester som holder sammen velger som regel å stå i virkeligheten sammen, prioritere familien og barn de selv har valgt å skape - med alle de utfordringene som kommer med det. Når man hele tiden betaler seg bort fra ansvar, så prioriterer man også bort, man distanserer seg, og da får man heller ikke et normalt samliv eller ekte tilknytning til hverandre, etter min mening. Å leve et glanset influenserliv på bekostning av egne barn er heller ikke god materiale å bygge et sterkt forhold på. Skal man skape et varig forhold må man forholde seg til virkeligheten, ikke rømme fra den.

Synd for dette barnet. Håper mor og far begge kan skikke seg og begynne å ta foreldreansvar selv, slutte å betale seg bort fra eget ansvar.

Helt enig! Og hvor mye tid har ikke gått bort for både kjærestetid og tid sammen med barnet, fordi mor skal bare fikse på noe utseendemessig. Inngrep som potensielt kan drepe både under og etter, tid etterpå som krever at mor må ta livet helt med ro, og ikke engang kan løfte sitt eget barn. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Spanky skrev (11 minutter siden):

Helt enig! Og hvor mye tid har ikke gått bort for både kjærestetid og tid sammen med barnet, fordi mor skal bare fikse på noe utseendemessig. Inngrep som potensielt kan drepe både under og etter, tid etterpå som krever at mor må ta livet helt med ro, og ikke engang kan løfte sitt eget barn. 

For ikke å snakke om at de måtte ha med seg flere andre personer når mor skulle begå mer selvskading med disse operasjonene, fordi mor ville ha fars oppmerksomhet og omsorg.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Zenhouse skrev (24 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/sport/ut-mot-nrk-tov-og-sladder/83233306 

Ikke ofte jeg er enig med Lersveen, men her får han full pott av meg. 
Hva søren har dette bruddet på NRK sin nyhetssending å gjøre?? 

Jeg hørte den nyhetssendingen, det var bare helt merkelig, virket veldig uprofesjonelt. Snakk om å undergrave sin eget tidligere gode rykte og troverdighet.

Men, Nrk har jo forstatt og fortsatt å støtte en av landets farligste influensere, så slik sett overrasker det ikke.

Sofie Steen Isachsen har i perioder byttet kjærester svært så hyppig, skal Nrk ta på seg å varsle hver gang hun får eller dumper kjærest eller blir dumpet? 

Det Nrk gjør her er reklame, gratisreklame.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Gjest pop up bruker
Skrevet (endret)
MzMe skrev (12 minutter siden):

Ja, bildet er vel fra dagens besøk..eller iallfall nå i senere tid.

De har samme klær også, så aller mest trolig samme dag ja. Godt at i hvert fall er venner da, siden de har et barn sammen. 

Edit: står i artikklen også at Joakim la ut det opprinnelige bildet fra restaurantbesøket som Vegard da repostet  

Endret av pop up bruker
Gjest pop up bruker
Skrevet
Tuttititt skrev (2 timer siden):

Det er vel kanskje hans eget brudd han snakker om tenker jeg 😅

Skrevet
Justlooking skrev (1 time siden):

Vil ikke akkurat påstå at SE og Vegard er innenfor eliten, langt der i fra 😅 Om han sa det gjelder det nok et helt annet par vil jeg tro 😅

Altså dette var min figure of speech. Og ennå viktigere, så mente jeg «eliten» 😂men ja. Poenget da var at han visste om et brudd som sto for tur med da utroskap involvert. Trenger jo ikke være SE, men vi har jo sett det før på en måte 🤣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Skulle ikke forundre meg et sekund om dette bruddet er oppspinn og at dette er grunnen:

Screenshot_20250618_014103_SamsungInternet.thumb.jpg.39407c29c226e74dc1cb8e6e4fc8204a.jpg

Det er jo ikke akkurat voldsomt med trøkk her ser det ut til. Spesielt at det så lite engasjement når hun har så stor følgerskare på sin hovedkonto. Hvis ikke de er kjøpt og betalt da?

• Liker 13
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...