Doris Becker Skrevet 4. juni #47101 Skrevet 4. juni Rev. Revenge skrev (20 minutter siden): Hun valgte dét bildet til den teksten? Terrenget stemmer ikke med kompasset igjen. Hadde dette vært en venninne av meg, som la ut et sånt bilde, med en sånn tekst, da hadde jeg blitt skikkelig bekymret. for alle involverte. Jeg hadde tenkt tunge psykatriske lidelser i full blomst. Og de som klikker seg inn må være kvinner som speiler seg i dette, eller fråtser i det. Jeg lurer på hvor mange kvinner over 30 som sliter såpass mye med psyken at dette er noe de identifiserer seg med, eller finner interessant. 7 2
Elidaa Skrevet 4. juni #47102 Skrevet 4. juni Jeg har lurt på lenge hvorfor hun driver å gaper på bilder. Altså, det ser helt unaturlig ut, samtidig som det gir meg en klein følelse. Lurer på om hun om noen år kommer til å innse det, og se selv at det blir for påtatt og unaturlig. Bilder ser best ut med naturlige uttrykk! Alltid. Dette er bare min meining, men det gir meg litt den samme følelsen som når man ser tilbake på tenårings bilder av seg selv, og blir flau over måten man poserer på, med trutmunn eller peace tegn i sånn omtrent alt av bilder, og alle slags settinger. X) 19
Nabooru Skrevet onsdag kl 16:48 #47103 Skrevet onsdag kl 16:48 Hvorfor har hun ‘forbilde’ tatovert på hånden? Er det ironisk? 3
chsa Skrevet onsdag kl 17:23 #47104 Skrevet onsdag kl 17:23 Nabooru skrev (34 minutter siden): Hvorfor har hun ‘forbilde’ tatovert på hånden? Er det ironisk? https://sophieelise.blogg.no/1475244915_ny_tatovering__forbil.html 1
Irja Skrevet onsdag kl 18:18 #47105 Skrevet onsdag kl 18:18 Elidaa skrev (4 timer siden): Jeg har lurt på lenge hvorfor hun driver å gaper på bilder. Altså, det ser helt unaturlig ut, samtidig som det gir meg en klein følelse. Lurer på om hun om noen år kommer til å innse det, og se selv at det blir for påtatt og unaturlig. Bilder ser best ut med naturlige uttrykk! Alltid. Dette er bare min meining, men det gir meg litt den samme følelsen som når man ser tilbake på tenårings bilder av seg selv, og blir flau over måten man poserer på, med trutmunn eller peace tegn i sånn omtrent alt av bilder, og alle slags settinger. X) Hun tror hun er sexy. 7 3
Cami9 Skrevet onsdag kl 20:10 #47106 Skrevet onsdag kl 20:10 Elidaa skrev (6 timer siden): Jeg har lurt på lenge hvorfor hun driver å gaper på bilder. Altså, det ser helt unaturlig ut, samtidig som det gir meg en klein følelse. Lurer på om hun om noen år kommer til å innse det, og se selv at det blir for påtatt og unaturlig. Bilder ser best ut med naturlige uttrykk! Alltid. Dette er bare min meining, men det gir meg litt den samme følelsen som når man ser tilbake på tenårings bilder av seg selv, og blir flau over måten man poserer på, med trutmunn eller peace tegn i sånn omtrent alt av bilder, og alle slags settinger. X) Den gapinga er helt vittig🤣 Hun gjør det på bilder hvor hun poserer med sønnen sin også. Ut med rompa, gape og se forførende inne i kamera… Jeeeeezez 17 2
pop up bruker Skrevet onsdag kl 20:34 #47107 Skrevet onsdag kl 20:34 Nå står det i en aller annen artikkel som jeg ikke finner tilbake til at SE ikke er på Elle festen fordi hun gpr igjennom noe vanskelig. Mann og barn er fortsatt i Harstad. Er det brudd eller ønsker hun bare at de tskal spekuleres i brudd? 11 3
Era Vulgaris Skrevet onsdag kl 21:01 #47108 Skrevet onsdag kl 21:01 pop up bruker skrev (25 minutter siden): Nå står det i en aller annen artikkel som jeg ikke finner tilbake til at SE ikke er på Elle festen fordi hun gpr igjennom noe vanskelig. Mann og barn er fortsatt i Harstad. Er det brudd eller ønsker hun bare at de tskal spekuleres i brudd? Uansett årsak så oppnår hun det hun ønsker, klikk og spekulasjoner. Har vært stille en stund nå, så da må hun komme med click bait. Forutsigbart. 3 7
Melvina123 Skrevet onsdag kl 23:42 #47109 Skrevet onsdag kl 23:42 Spekulering. Nå går det noen dager, også kommer det: "Avslører! Hvorfor tok jeg pause..?" Også kommer det en helt hinsides lang forklaring på et helt vanlig problem.... 18 6
Vintermåne Skrevet onsdag kl 23:46 #47110 Skrevet onsdag kl 23:46 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Uansett årsak så oppnår hun det hun ønsker, klikk og spekulasjoner. Har vært stille en stund nå, så da må hun komme med click bait. Forutsigbart. Hun skal lansere ny kleskolleksjon eller noe hvert øyeblikk - og trenger attention 🙄🙄 #verdenssleipeste 13 6
Isild Skrevet torsdag kl 04:48 #47111 Skrevet torsdag kl 04:48 Hun har helt klart blitt "Desperate hasbeen". Små drypp om at hun har det fælt ( med se-så-deilig-jeg-er) -bilde til. Det er så opplagt clickbait som noe får blitt, og helt klart for å trekke følgerne inn før lanseringen av klesmerke. Hun var vel sammen med barnefar i tre kvarter før hun ble gravid, så jeg blir ikke veldig overrasket over om noe har skjedd der. Håper for barnets skyld at de holder det privat iallefall, men tviler på det. Bare å vente på "aldri gått igjennom noe så tøft", "mistet meg selv", "takk for at jeg har dere" osv.... før det kommer masse innhold med "new me", "endelig funnet meg selv" 31 2
Era Vulgaris Skrevet torsdag kl 08:44 #47112 Skrevet torsdag kl 08:44 Isild skrev (3 timer siden): Hun har helt klart blitt "Desperate hasbeen". Små drypp om at hun har det fælt ( med se-så-deilig-jeg-er) -bilde til. Det er så opplagt clickbait som noe får blitt, og helt klart for å trekke følgerne inn før lanseringen av klesmerke. Hun var vel sammen med barnefar i tre kvarter før hun ble gravid, så jeg blir ikke veldig overrasket over om noe har skjedd der. Håper for barnets skyld at de holder det privat iallefall, men tviler på det. Bare å vente på "aldri gått igjennom noe så tøft", "mistet meg selv", "takk for at jeg har dere" osv.... før det kommer masse innhold med "new me", "endelig funnet meg selv" Måtte le litt for meg selv av dette, det er virkelig spikeren på hodet. Hvor mange ganger har hun påstått å endelig ha funnet seg selv? Hun aner ikke hvem hun er, og det er jo i seg selv skremmende. Hun kler på seg ulike persona etter humør og livssituasjon, men ingen av dem er ekte eller genuine. 14 3
Isild Skrevet torsdag kl 10:51 #47113 Skrevet torsdag kl 10:51 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Måtte le litt for meg selv av dette, det er virkelig spikeren på hodet. Hvor mange ganger har hun påstått å endelig ha funnet seg selv? Hun aner ikke hvem hun er, og det er jo i seg selv skremmende. Hun kler på seg ulike persona etter humør og livssituasjon, men ingen av dem er ekte eller genuine. Helt sant. Det er egentlig kort mellom hver gang hun finner seg selv, det betyr at hun mister seg selv like ofte, evt ikke likte det hun fant allikevel? Eller forandret "smak" på hvem hun ønsker å være? Det er skremmende. Jeg tror hun har forsøkt å "fjerne" den hun egentlig er på på alle måter siden tidlig i tenårene. Og har med varierende hell skapt en annen, men det vil jo aldri kunne føles ekte. Hun hermer og speiler hele veien. Det eneste med kontinuitet er dette hun gjør nå egentlig - "Det har skjedd noe voldsomt, jeg kan ikke si noe ennå, men følg med! " "Og om 4 dager kommer tilfeldigvis kleskolleksjonen min også midt oppe i dette her". 10 2
millak Skrevet torsdag kl 11:16 #47114 Skrevet torsdag kl 11:16 Når vi først er inne på dette med uansvarlighet og barn: Er dette er sykt!Eller er det bare meg? Ingen mødre reiser på fest 6 dager etter fødsel og de er til og med premature innlagt på sykehus. https://www.tv2.no/underholdning/dukket-opp-pa-fest-seks-dager-etter-fodsel/17799819/ 18 2
Stoltskeiv Skrevet torsdag kl 13:55 #47116 Skrevet torsdag kl 13:55 Gikk et rykte på jodel at noen hadde hørt av en felles venn at det var pause mellom SE og typen 5 1
Isild Skrevet torsdag kl 14:33 #47117 Skrevet torsdag kl 14:33 (endret) Stoltskeiv skrev (40 minutter siden): Gikk et rykte på jodel at noen hadde hørt av en felles venn at det var pause mellom SE og typen Forholdene og relasjonene hennes pleier jo ikke å vare så lenge, så det kan jo hende det er trøbbel i paradis. Aner egentlig ingenting om denne Vegard, men håper han er stødig og at de får til det beste for sønnen HVIS det skulle gå mot brudd. Hun alene vil være ganske krise tror jeg. Før Vegard og graviditeten var det jo full styrt med henne. Frem til 2022 - rekkehus med Kasper 2022 - Utro på TV og forelsket i Isak Dreyer med påfølgende flatfyll, salg av hus, kjøp av leilighet i Oslo, finne seg selv og få mørkt hår igjen, cowboy-Mars og det famøse rumpeslikke-bildet med Nora. Isak forsvant og Ludvig dukket opp, før hun dro på rusrehabilitering der hun vrikket og vrei seg i kramper - så alle følgerne fikk se. Hun feiret det hele med å drikke og røyke på badeland, og avsluttet året med tåredryppende samtale om rusbehandling på Lindmo på NRK - samtidig som NRK skulle lansere ny podcast med henne. 2023. Posebildet med Nora, og podcast som gikk til helvete fordi den rett og slett var ganske skandale. Annonsører forsvant og karrieren begynte å lide. På tide å "finne seg selv igjen". 2024 - hintet om graviditet, og forteller om Vegard. Ingen får tidslinjen med Vegard til å stemme med noe som helst - hvor/når dukket han opp i alt dette egentlig, men det er ikke så farlig. Hun har funnet seg selv - igjen, endelig. 2025 - Podcast nedlagt igjen, og rykter om brudd. Herregud sier jeg bare. Hun må jo bli sliten av seg selv. Dette er bare noe av det jeg raskt kom på. Andre brutte relasjoner og x antall nye fullstendig unødvendige operasjoner har jeg ikke oversikt over en gang. Håper hun snart tar imot hjelp så hun kan klare å like en av de versjonene av seg hun "finner" og få til noe stabilt og mindre eksponert for seg og barnet sitt. Endret torsdag kl 14:36 av Isild 31 6
Stoltskeiv Skrevet torsdag kl 15:08 #47118 Skrevet torsdag kl 15:08 Isild skrev (34 minutter siden): Forholdene og relasjonene hennes pleier jo ikke å vare så lenge, så det kan jo hende det er trøbbel i paradis. Aner egentlig ingenting om denne Vegard, men håper han er stødig og at de får til det beste for sønnen HVIS det skulle gå mot brudd. Hun alene vil være ganske krise tror jeg. Før Vegard og graviditeten var det jo full styrt med henne. Frem til 2022 - rekkehus med Kasper 2022 - Utro på TV og forelsket i Isak Dreyer med påfølgende flatfyll, salg av hus, kjøp av leilighet i Oslo, finne seg selv og få mørkt hår igjen, cowboy-Mars og det famøse rumpeslikke-bildet med Nora. Isak forsvant og Ludvig dukket opp, før hun dro på rusrehabilitering der hun vrikket og vrei seg i kramper - så alle følgerne fikk se. Hun feiret det hele med å drikke og røyke på badeland, og avsluttet året med tåredryppende samtale om rusbehandling på Lindmo på NRK - samtidig som NRK skulle lansere ny podcast med henne. 2023. Posebildet med Nora, og podcast som gikk til helvete fordi den rett og slett var ganske skandale. Annonsører forsvant og karrieren begynte å lide. På tide å "finne seg selv igjen". 2024 - hintet om graviditet, og forteller om Vegard. Ingen får tidslinjen med Vegard til å stemme med noe som helst - hvor/når dukket han opp i alt dette egentlig, men det er ikke så farlig. Hun har funnet seg selv - igjen, endelig. 2025 - Podcast nedlagt igjen, og rykter om brudd. Herregud sier jeg bare. Hun må jo bli sliten av seg selv. Dette er bare noe av det jeg raskt kom på. Andre brutte relasjoner og x antall nye fullstendig unødvendige operasjoner har jeg ikke oversikt over en gang. Håper hun snart tar imot hjelp så hun kan klare å like en av de versjonene av seg hun "finner" og få til noe stabilt og mindre eksponert for seg og barnet sitt. Håper bare at sønnen har det bra og får det stabilt 5 2
Vampyrina Skrevet torsdag kl 16:08 #47119 Skrevet torsdag kl 16:08 Hvis det er noe sant i ryktene, så ville det sikkert passe SE å være mamma kun 50%, og så kan hun dyrke egoet sitt de resterende 50% 23
Titori Skrevet torsdag kl 18:38 #47120 Skrevet torsdag kl 18:38 millak skrev (7 timer siden): Når vi først er inne på dette med uansvarlighet og barn: Er dette er sykt!Eller er det bare meg? Ingen mødre reiser på fest 6 dager etter fødsel og de er til og med premature innlagt på sykehus. https://www.tv2.no/underholdning/dukket-opp-pa-fest-seks-dager-etter-fodsel/17799819/ Høres sprøtt ut, men hun var innom en times tid for å treffe noen venner. Var ikke på fylla akkurat. Kanskje ikke helt hva de fleste ville gjort, men ikke så sprøtt som det kan høres ut. Og når folk skriver at hun "forlater barna" og lignende, så blir det for dumt. De har besøkstid på sykehuset, og får ikke lov til å være der mer enn et par timer om gangen. Og blir oppfordret til å finne på annet/dra hjem utenom. Om jeg hadde orket eller risikert sykdom/smitte er noe annet. Beklager avsporing 6 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå