Isild Skrevet 16. mai #47041 Skrevet 16. mai NiceOrNothing skrev (35 minutter siden): Han er bare så morsom 😂😂 Han er helt konge. Følg meg så får du kanskje se litt av balla... 🤣 7
Era Vulgaris Skrevet 16. mai #47042 Skrevet 16. mai Isild skrev (51 minutter siden): Har en idè SE skal få helt gratis av meg. Hun, Anne Brith Davidsen, Anna Rasmussen og Caroline Berg Eriksen burde være cast i en ny TV-serie som kunne hete "Desperate has beens". Enda en reality jeg aldri kom til å se på 😁 5 1
Honningmor Skrevet 16. mai #47043 Skrevet 16. mai Har hun operert noe nytt den siste tiden? Henger kroppen fortsatt sammen? 6
Era Vulgaris Skrevet 16. mai #47044 Skrevet 16. mai Honningmor skrev (1 time siden): Har hun operert noe nytt den siste tiden? Henger kroppen fortsatt sammen? Det spørs hva du mener med den siste tiden. Snakker vi uker, måneder? Hun skiftet nettopp ut brystimplantatene sine, og hun har gjort et eller annet med øynene. Nesa henger fortsatt i en tynn tråd, da. 7
Doris Becker Skrevet 16. mai #47045 Skrevet 16. mai Era Vulgaris skrev (27 minutter siden): Det spørs hva du mener med den siste tiden. Snakker vi uker, måneder? Hun skiftet nettopp ut brystimplantatene sine, og hun har gjort et eller annet med øynene. Nesa henger fortsatt i en tynn tråd, da. Skiftet implantat for tredje gang, og tatt løft. 30 år gammel. Ikke hørt om lignende. 6
Missy1 Skrevet 16. mai #47046 Skrevet 16. mai Sk57 skrev (6 timer siden): Det neste blir vel reklame for bananer.. Hun kan spørre Bama om de vil være sponsor. Bananer og cola 🤪 4
baldrian Skrevet 16. mai #47047 Skrevet 16. mai Isild skrev (På 12.5.2025 den 12.57): Det er veldig lite greit, og det er for meg helt uforståelig at det ikke snakkes MASSE om at det er et problem at unge friske mennesker opererer seg for å bli "pene" i kjølvannet av å lage en slik serie. Anbefaler denne dokumentaren: https://www.dr.dk/drtv/serie/loegnen-i-dit-feed_510207 (Tilfeldig at jeg siterer deg, det var bare for å få en setning om temaet som innledning) 2
Herix Skrevet 18. mai #47048 Skrevet 18. mai Vil ikke se på snap story og gi klikkinntekter, men jeg ser på bildet at hun går i beltestakk? Har ikke hun en nordlandsbunad, og siden når i alle dager har hun slekt fra Telemark? 1
Era Vulgaris Skrevet 18. mai #47049 Skrevet 18. mai Herix skrev (59 minutter siden): Vil ikke se på snap story og gi klikkinntekter, men jeg ser på bildet at hun går i beltestakk? Har ikke hun en nordlandsbunad, og siden når i alle dager har hun slekt fra Telemark? Pleier ikke hun leie bunad, da? Ref den famøse hendelsen med Thodesens sæd på leiebunad for noen år tilbake. 4 2
FeraVera Skrevet 18. mai #47050 Skrevet 18. mai Herix skrev (1 time siden): Vil ikke se på snap story og gi klikkinntekter, men jeg ser på bildet at hun går i beltestakk? Har ikke hun en nordlandsbunad, og siden når i alle dager har hun slekt fra Telemark? Det er en festdrakt og nordlandsbunaden deles mellom henne og søsteren.
kittykaat Skrevet 18. mai #47051 Skrevet 18. mai (endret) Era Vulgaris skrev (8 minutter siden): Pleier ikke hun leie bunad, da? Ref den famøse hendelsen med Thodesens sæd på leiebunad for noen år tilbake. Omg 😂🙈 classy.. Endret 18. mai av kittykaat 3
Era Vulgaris Skrevet 18. mai #47052 Skrevet 18. mai kittykaat skrev (12 minutter siden): Omg 😂🙈 classy.. Ikke sant! 😁 Det var vel en historie med en annen bunad hun leide senere også, uten at jeg husker detaljene rundt det. 3
Sinccis Skrevet 18. mai #47053 Skrevet 18. mai (endret) Kom tilfeldigvis over dette intervjuklippet fra Rød Løper. (På TV 2 Underholdning -Facebook siden). Språkbruket og ordforrådet hennes er en ting, men må si jeg synes mer og mer synd på barnet hennes. «Husker jo det ligget, er jo digg lissom!!» når hun offentlig (nok en gang) bretter ut om når og hvordan sønnen ble unnfanget. Sikkert kult for han når han blir litt eldre. Tydelig at hun er rusa på noe der hvertfall, håper nå at det kun er alkohol. Endret 18. mai av Sinccis 7 1
Shavasa Skrevet 18. mai #47054 Skrevet 18. mai Sinccis skrev (20 minutter siden): Kom tilfeldigvis over dette intervjuklippet fra Rød Løper. (På TV 2 Underholdning -Facebook siden). Språkbruket og ordforrådet hennes er en ting, men må si jeg synes mer og mer synd på barnet hennes. «Husker jo det ligget, er jo digg lissom!!» når hun offentlig (nok en gang) bretter ut om når og hvordan sønnen ble unnfanget. Sikkert kult for han når han blir litt eldre. Tydelig at hun er rusa på noe der hvertfall, håper nå at det kun er alkohol. For et stramt, smertefullt ansikt 14 7
Doris Becker Skrevet 19. mai #47055 Skrevet 19. mai Shavasa skrev (11 timer siden): For et stramt, smertefullt ansikt Minner om Michael Jackson rundt 1995. Og det er ikke ment som latterliggjøring. De får samme ansikt til slutt, de som opererer så mye, nese, lepper, øyne. Faresignaler når ansiktet ser så stivt ut. Hva skjer neste 10 år? Og hun er bare 30 år! Det er ikke så mange hun kan sammenlignes med, annet enn MJ, når det gjelder antall operasjoner i så ung alder. 8 6
snurk Skrevet 19. mai #47056 Skrevet 19. mai Sinccis skrev (18 timer siden): Kom tilfeldigvis over dette intervjuklippet fra Rød Løper. (På TV 2 Underholdning -Facebook siden). Språkbruket og ordforrådet hennes er en ting, men må si jeg synes mer og mer synd på barnet hennes. «Husker jo det ligget, er jo digg lissom!!» når hun offentlig (nok en gang) bretter ut om når og hvordan sønnen ble unnfanget. Sikkert kult for han når han blir litt eldre. Tydelig at hun er rusa på noe der hvertfall, håper nå at det kun er alkohol. Når man i stedet for å se ut som en 30-åring ser ut som en 50-åring som prøver å se ut som en på 30... 🫠 15 7
Margit777 Skrevet 19. mai #47057 Skrevet 19. mai Shavasa skrev (20 timer siden): For et stramt, smertefullt ansikt Ser ut som en brannskadet som er dårlig lappa sammen. 8 2
Doris Becker Skrevet 19. mai #47058 Skrevet 19. mai snurk skrev (4 timer siden): Når man i stedet for å se ut som en 30-åring ser ut som en 50-åring som prøver å se ut som en på 30... 🫠 Instagram face. Triste greier. Spent på hvordan disse 30-åringene vil se ut om 15 år. 7 1
Missy1 Skrevet 19. mai #47059 Skrevet 19. mai Doris Becker skrev (11 minutter siden): Instagram face. Triste greier. Spent på hvordan disse 30-åringene vil se ut om 15 år. Ser ut som hun har en usynlig klype på nesa. Det må være så tungt å puste 🫣 5
Djungelvrål Skrevet 19. mai #47060 Skrevet 19. mai Doris Becker skrev (På 16.5.2025 den 17.31): Skiftet implantat for tredje gang, og tatt løft. 30 år gammel. Ikke hørt om lignende. Det er 4 gang, også var hun jo helt uten i 5 minutter en gang for sånn 5-6 år siden. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå