Gjest pop up bruker Skrevet 10. mai #47001 Skrevet 10. mai Nå har jeg bare insta og ikke snap, men ut fra insta skulle man tro det var hun personlig som hadde vunnet gullruten. Syns også det er "intressant" at hun poster så mye om Celina, og skuespillerne og andre knyttet til serien, mens de poster så lite om henne. Får inntrykk av at hun gjør sin rolle mye større enn hva den faktisk er.
Gjest LivEinar Skrevet 10. mai #47002 Skrevet 10. mai pop up bruker skrev (29 minutter siden): Nå har jeg bare insta og ikke snap, men ut fra insta skulle man tro det var hun personlig som hadde vunnet gullruten. Syns også det er "intressant" at hun poster så mye om Celina, og skuespillerne og andre knyttet til serien, mens de poster så lite om henne. Får inntrykk av at hun gjør sin rolle mye større enn hva den faktisk er. Støtter deg i dette. I hennes hode virker det å være en film kun om henne, selv om hun offisielt skyndter seg å tilføye «og noen få andre bloggere».
Gjest pop up bruker Skrevet 10. mai #47003 Skrevet 10. mai LivEinar skrev (2 timer siden): Støtter deg i dette. I hennes hode virker det å være en film kun om henne, selv om hun offisielt skyndter seg å tilføye «og noen få andre bloggere». Enig i dette, og det ble også særlig synlig da hun liksom besvimte under premiæren fordi det ble så sterkt.
Allo Skrevet 10. mai #47004 Skrevet 10. mai ~ Ada ~ skrev (20 timer siden): Trist å se henne på Gullrute-scenen. Hadde hun enda vært ei formidler av noe friskt og sunt.. Nesten det eneste som er naturlig på henne er øyevippene. Et trist skue. Tenk å vite at alle vet at hun ser ut som hun gjør ved å ta operasjoner. Folk vil aldri se på henne som naturlig. 4
Melus Skrevet 10. mai #47005 Skrevet 10. mai Missy1 skrev (På 5.5.2025 den 14.10): «Du er bare misunnelig for at hun har muligheten, du ville også benyttet deg av det om du hadde mulighet» ser jeg noen her inne sier. Og det er en så merkelig ting å si. Hadde man vært like økonomisk godt stilt som SE er tror jeg de fleste hadde valgt å benytte muligheten til å være MER med barnet sitt, ikke mindre. Veldig godt sagt! 4 3
massi Skrevet 11. mai #47006 Skrevet 11. mai Allo skrev (16 timer siden): Nesten det eneste som er naturlig på henne er øyevippene. Et trist skue. Tenk å vite at alle vet at hun ser ut som hun gjør ved å ta operasjoner. Folk vil aldri se på henne som naturlig. hun bruker tre forskjellige vippe-serumer, og har også hatt falske vipper noen av gangene hun har vist frem maskaraen på de «naturlige» vippene sine 6 5
Sinccis Skrevet 11. mai #47007 Skrevet 11. mai (endret) pop up bruker skrev (20 timer siden): Nå har jeg bare insta og ikke snap, men ut fra insta skulle man tro det var hun personlig som hadde vunnet gullruten. Syns også det er "intressant" at hun poster så mye om Celina, og skuespillerne og andre knyttet til serien, mens de poster så lite om henne. Får inntrykk av at hun gjør sin rolle mye større enn hva den faktisk er. Ja hun sier jo rett ut at «jeg» vant 😅 ikke serien (som ikke er hennes serie) eller teamet som har laget serien, men «jeg». Endret 11. mai av Sinccis 5 1 5
Rev. Revenge Skrevet 11. mai #47008 Skrevet 11. mai Hun vant da ingenting? Det var Anti-teamet der SE bidro og Elli Müller som vant hver sin gullrute. Da pleier man å si "vi" ikke jeg. 15 12
Beetlegirl91 Skrevet 11. mai #47009 Skrevet 11. mai Hun orker ikke tanken på at han skal bli eksplodert (eksponert) av skjerm 😅 Hun har jo kameraet oppi ansiktet hans nesten hele tiden jo..🙃 10 3
Klink Skrevet 11. mai #47010 Skrevet 11. mai (endret) Sinccis skrev (På 10.5.2025 den 13.47): Nei. Hun fortalte med en gang at hun hadde gjort et inngrep i LA, at det ikke var botox og ikke en operasjon, men at hun ikke ville fortelle hva det da var. Så hun la jo da bare opp til at det skal spekuleres. Ah, da gjorde hun det,ja. Min feil. Trodde hun for en gangs skyld ikke la opp til det. Endret 11. mai av Klink
~ Ada ~ Skrevet 11. mai #47011 Skrevet 11. mai (endret) Eksplodert for skjerm👍 Endret 11. mai av ~ Ada ~ 8
kittykaat Skrevet 11. mai #47012 Skrevet 11. mai Herregud så kjedelige klær hun har laget.. bare veldig basic.. skuffet 1 1
Sol Rampelyset Skrevet 11. mai #47013 Skrevet 11. mai Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1
Gjest LivEinar Skrevet 12. mai #47014 Skrevet 12. mai Beetlegirl91 skrev (16 timer siden): Hun orker ikke tanken på at han skal bli eksplodert (eksponert) av skjerm 😅 Hun har jo kameraet oppi ansiktet hans nesten hele tiden jo..🙃 Hva mener hun? Tror hun at det i vanlig skole bare er skjermbruk - og i Steinerskolen null skjermbruk? Ja, det er pedagogiske forskjeller og tankesett, håper for guttens skyld at hun setter seg inn i det, også. Det fins jo en steinerbarnehage sentralt på Frogner, hvorfor skal ikke sønnen gå der - hvis hun er så opptatt av den type læring og oppdragelse?
Doris Becker Skrevet 12. mai #47015 Skrevet 12. mai LivEinar skrev (4 minutter siden): Hva mener hun? Tror hun at det i vanlig skole bare er skjermbruk - og i Steinerskolen null skjermbruk? Ja, det er pedagogiske forskjeller og tankesett, håper for guttens skyld at hun setter seg inn i det, også. Det fins jo en steinerbarnehage sentralt på Frogner, hvorfor skal ikke sønnen gå der - hvis hun er så opptatt av den type læring og oppdragelse? Hun skal bare skape engasjement og klikk. Dette engasjerer folk. Og det er til en viss grad ragebait, fordi det strider mot alt hun står for og gjør. 6
Isild Skrevet 12. mai #47016 Skrevet 12. mai Sinccis skrev (21 timer siden): Ja hun sier jo rett ut at «jeg» vant 😅 ikke serien (som ikke er hennes serie) eller teamet som har laget serien, men «jeg». Jeg, jeg, jeg, meg, meg, jeg, meg! Hadde serien floppet er det helt garantert at hun hadde poengtert at hun kun hadde vært involvert i svært liten grad. Når det er sagt, så er jo serien om henne, det er ingen tvil om det. Selv om serieskaperne sier noe annet, så er det hun som er hovedpersonen, med endel kunstnerisk frihet der de har skildret liv og hendelser litt annerledes, slik at det ikke er en dokumentar. 7 2
Doris Becker Skrevet 12. mai #47017 Skrevet 12. mai Isild skrev (7 minutter siden): Jeg, jeg, jeg, meg, meg, jeg, meg! Hadde serien floppet er det helt garantert at hun hadde poengtert at hun kun hadde vært involvert i svært liten grad. Når det er sagt, så er jo serien om henne, det er ingen tvil om det. Selv om serieskaperne sier noe annet, så er det hun som er hovedpersonen, med endel kunstnerisk frihet der de har skildret liv og hendelser litt annerledes, slik at det ikke er en dokumentar. Joa, men rett skal være rett. Som du sier, den er i hovedsak basert på henne. Dessverre fungerer den som glimrende reklame, både for SE AS og plastisk kirurgi. https://www.morgenbladet.no/kultur/kommentar/2025/03/27/er-vi-alle-statister-i-sophie-elises-liv-na/ 6 3
Isild Skrevet 12. mai #47018 Skrevet 12. mai Doris Becker skrev (21 minutter siden): Joa, men rett skal være rett. Som du sier, den er i hovedsak basert på henne. Dessverre fungerer den som glimrende reklame, både for SE AS og plastisk kirurgi. https://www.morgenbladet.no/kultur/kommentar/2025/03/27/er-vi-alle-statister-i-sophie-elises-liv-na/ Jeg syns også filmen blir en slags hvitvasking av selvskadingen og den kyniske businessen som SE AS holder på med. Men, jeg tror heldigvis ikke så mange får lyst til å være `Selina`, ha det som Selina eller utføre behandlinger av å se serien. Til det er hovepersonen i serien for lite vellykket og lykkelig. 8 1
~ Ada ~ Skrevet 12. mai #47019 Skrevet 12. mai Doris Becker skrev (37 minutter siden): Joa, men rett skal være rett. Som du sier, den er i hovedsak basert på henne. Dessverre fungerer den som glimrende reklame, både for SE AS og plastisk kirurgi. https://www.morgenbladet.no/kultur/kommentar/2025/03/27/er-vi-alle-statister-i-sophie-elises-liv-na/ Morgenbladet 🙌 2 1
Doris Becker Skrevet 12. mai #47020 Skrevet 12. mai Isild skrev (21 minutter siden): Jeg syns også filmen blir en slags hvitvasking av selvskadingen og den kyniske businessen som SE AS holder på med. Men, jeg tror heldigvis ikke så mange får lyst til å være `Selina`, ha det som Selina eller utføre behandlinger av å se serien. Til det er hovepersonen i serien for lite vellykket og lykkelig. Men den førte til masse reklame for SE og hennes plastiske operasjon, som ble perfekt timet til premieren. Klinikken kunne melde om stor økning i henvendelser. Samme klinikk opererte Isabel Raad, perfekt timet med serien de var del av. Triste greier. 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå