Teflonhjernen Skrevet 29. april #46801 Skrevet 29. april Era Vulgaris skrev (57 minutter siden): Det handler jo ikke om det i det hele tatt, men å snakke om utseendet til en 1-åring er helt bak mål. Utseendet til et barn vi ikke burde vite noe som helst om, men som eksponeres for hundretusenvis av mennesker. Så hvis du treffer norn med et barn så sier du ikke noe til foreldrene at barnet var f.eks skjønn, nydelig pga det er ikke lov å snakke om utseende til et barn? Dummeste jeg har hørt! 1
Era Vulgaris Skrevet 29. april #46802 Skrevet 29. april Teflonhjernen skrev (1 time siden): Så hvis du treffer norn med et barn så sier du ikke noe til foreldrene at barnet var f.eks skjønn, nydelig pga det er ikke lov å snakke om utseende til et barn? Dummeste jeg har hørt! Nei, jeg gjør faktisk ikke det. Jeg er utrolig bevisst på å aldri nevne utseendet til barn, uansett. Jeg sier heller noe om egenskapene til barn. «Det var en blid og fornøyd gutt» er for meg mye mer positivt å ytre enn å si at han er søt/skjønn. 7 16
Palmemor Skrevet 29. april #46803 Skrevet 29. april Era Vulgaris skrev (10 timer siden): Det handler jo ikke om det i det hele tatt, men å snakke om utseendet til en 1-åring er helt bak mål. Utseendet til et barn vi ikke burde vite noe som helst om, men som eksponeres for hundretusenvis av mennesker. Men så vet vi, fordi hun eksponerer, og da er det faktisk lov å skrive at han er skjønn. 3 1
Era Vulgaris Skrevet 29. april #46804 Skrevet 29. april Palmemor skrev (12 minutter siden): Men så vet vi, fordi hun eksponerer, og da er det faktisk lov å skrive at han er skjønn. Det er ingen som har sagt det ikke er lov. 1
Palmemor Skrevet 29. april #46805 Skrevet 29. april Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Det er ingen som har sagt det ikke er lov. Neida, det er riktig. Men det finnes også trær Selv om du velger å ikke kommentere det, så gjør andre det. Og det må du respektere uten å sette igang en krenkefest 2 1
Sarah93 Skrevet 29. april #46806 Skrevet 29. april Sophie Elise er kynisk, men innlegget om nannyen er et etisk lavmål jeg ikke hadde forventet av henne. Siden hun ikke er dum, vet hun akkurat hva hun gjør også. Blir stuntene mer desperate fordi hun får mindre engasjement enn før? Klarer ikke å sette fingeren på hvorfor, men det var faktisk litt out of character. Hun har jo fått operert inn en etisk ryggrad i Tyrkia. 18 2
Spanky Skrevet 29. april #46807 Skrevet 29. april Sarah93 skrev (24 minutter siden): Sophie Elise er kynisk, men innlegget om nannyen er et etisk lavmål jeg ikke hadde forventet av henne. Siden hun ikke er dum, vet hun akkurat hva hun gjør også. Blir stuntene mer desperate fordi hun får mindre engasjement enn før? Klarer ikke å sette fingeren på hvorfor, men det var faktisk litt out of character. Hun har jo fått operert inn en etisk ryggrad i Tyrkia. Sikker på den ikke ble tatt ut den etiske ryggraden? 3
Mippiie123 Skrevet 29. april #46808 Skrevet 29. april Sykt ekkelt at hun trener barbeint på treningsstudio 13 1
Era Vulgaris Skrevet 29. april #46809 Skrevet 29. april Palmemor skrev (1 time siden): Neida, det er riktig. Men det finnes også trær Selv om du velger å ikke kommentere det, så gjør andre det. Og det må du respektere uten å sette igang en krenkefest Jeg er overhodet ikke krenket. Og jeg trenger virkelig ikke respektere folk som kommenterer utseendet til 1-åringer, det er helt og holdent opp til meg selv å mene noe om. 5 3
Palmemor Skrevet 29. april #46810 Skrevet 29. april Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): Jeg er overhodet ikke krenket. Og jeg trenger virkelig ikke respektere folk som kommenterer utseendet til 1-åringer, det er helt og holdent opp til meg selv å mene noe om. Du er krenket. Og lager storm i vannglass. Nei vel, la være å respektere at andre har andre meninger enn deg, da. 2 3
Djungelvrål Skrevet 29. april #46811 Skrevet 29. april bibliotekaren skrev (12 timer siden): Virkelig trist at Noregs Mållag synker så lavt. Men, hun anbefaler jo nynorske bøker, så forstår dem, samtidig som jeg synes det er helt teit. At unge jenter leser bøker, pga henne, er jo egentlig kjempe bra. Vi trenger å få opp leselysten til unge. SE leser ikke bøker. 3 1
Tough cookie Skrevet 29. april #46812 Skrevet 29. april Djungelvrål skrev (14 minutter siden): SE leser ikke bøker. Hun snakker jo om bøker hun har lest ofte. 1
Palmemor Skrevet 29. april #46813 Skrevet 29. april Tough cookie skrev (10 minutter siden): Hun snakker jo om bøker hun har lest ofte. Hun skummer gjennom, har hun selv sagt. Så derfor kan hun ikke fortelle så mye om hva bøkene handler om 5
massi Skrevet 29. april #46814 Skrevet 29. april noen andre som la merke til at vegard sier «djeeses» når han filmer den staga seansen med se og helmer i parken? 3 1
Era Vulgaris Skrevet 30. april #46815 Skrevet 30. april Palmemor skrev (9 timer siden): Du er krenket. Og lager storm i vannglass. Nei vel, la være å respektere at andre har andre meninger enn deg, da. Det er fryktelig arrogant å mene at du vet hva jeg føler, det gjør du overhodet ikke. Jeg respekterer andres rett til å ha sin mening, jeg trenger ikke respektere meningen i seg selv når det strider mot mine verdier. 3 3
tøflusen Skrevet 30. april #46816 Skrevet 30. april Er det andre enn meg som tviler på at hun kommer til å beholde den størrelsen på puppene framover? 🤪 De nye passer uten tvil bedre til kroppen hennes, men de er nok for små for henne med tida 😌 3
bibliotekaren Skrevet 30. april #46817 Skrevet 30. april Djungelvrål skrev (16 timer siden): SE leser ikke bøker. Hvis du leser det jeg skrev en gang til, så ser du at jeg ikke har skrevet at SE leser, hun anbefaler. Jeg jobber som bibliotekar, anbefaler en hel haug med bøker hver dag, selv om jeg kanskje ikke har lest halvparten en gang. Det er forskjell på å anbefale og lese bøker. 6
Missy1 Skrevet 30. april #46818 Skrevet 30. april Hvorfor sier hun at hun hadde en traumatisk fødsel? Hadde ikke hu planlagt keisersnitt? 10 12
Isola2 Skrevet 30. april #46819 Skrevet 30. april Tough cookie skrev (18 timer siden): Hun snakker jo om bøker hun har lest ofte. Hun poserer med bøker. 8 1
massi Skrevet 30. april #46820 Skrevet 30. april Missy1 skrev (41 minutter siden): Hvorfor sier hun at hun hadde en traumatisk fødsel? Hadde ikke hu planlagt keisersnitt? hun fikk panikkanfall under keisersnittet 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå