Isild Skrevet 5 timer siden #46441 Del Skrevet 5 timer siden Sh999 skrev (1 minutt siden): Jeg klarer ikke helt å begripe hvorfor man føder barn, når man ikke er særlig interessert i/ må ha mye hjelp til å ta vare på dem? Barn er en 24/7 jobb. Ny nanny fra UK nå igjen . Det er bare trist 😢 Mest av alt skulle jeg ønske hun sluttet å eksponere alt dette/barnet sitt. Det gjør meg så sint at hun av alle som sa hun skulle skjerme han med alt hun hadde - selger han "billig" på nettet for å forsøke å holde influencervirksomheten sin i live. Hun VET at det ikke er greit, og hun vet hvorfor man ikke skal eksponere barn - men gjør allikevel et bevisst valg på å bli værre enn alle. Da er man direkte uansvarlig og verdens største egoist i min bok. Utover det får de gjøre foreldrerollen som de vil, BV hadde ikke noe å utsette så. Outsourcing av barn og oppdragele til "guvernante" osv har eksisert i alle år. Det er ikke optimalt, men det er desverre ikke `alvorlig` heller. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 5 timer siden #46442 Del Skrevet 5 timer siden Isild skrev (1 minutt siden): Mest av alt skulle jeg ønske hun sluttet å eksponere alt dette/barnet sitt. Det gjør meg så sint at hun av alle som sa hun skulle skjerme han med alt hun hadde - selger han "billig" på nettet for å forsøke å holde influencervirksomheten sin i live. Hun VET at det ikke er greit, og hun vet hvorfor man ikke skal eksponere barn - men gjør allikevel et bevisst valg på å bli værre enn alle. Da er man direkte uansvarlig og verdens største egoist i min bok. Utover det får de gjøre foreldrerollen som de vil, BV hadde ikke noe å utsette så. Outsourcing av barn og oppdragele til "guvernante" osv har eksisert i alle år. Det er ikke optimalt, men det er desverre ikke `alvorlig` heller. Ja, du har helt rett. Ang nanny så er det så fjernt fra min livsstil og personlighet ,at jeg bare ikke forstår hvordan det er mulig. Men det er ikke opp til meg å bedømme hvordan andre vil gjøre det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5 timer siden #46443 Del Skrevet 5 timer siden Sh999 skrev (4 minutter siden): Ja, du har helt rett. Ang nanny så er det så fjernt fra min livsstil og personlighet ,at jeg bare ikke forstår hvordan det er mulig. Men det er ikke opp til meg å bedømme hvordan andre vil gjøre det . Det er nok fjernt for de aller fleste. Skulle ønske vi ikke visste noenting om hverken nanny eller rutinene hans. Helt ufattelig at det er lov å dele alt om barnet sitt til hundretusenvis av mennesker på den måten. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 5 timer siden #46444 Del Skrevet 5 timer siden Isild skrev (1 minutt siden): Det er nok fjernt for de aller fleste. Skulle ønske vi ikke visste noenting om hverken nanny eller rutinene hans. Helt ufattelig at det er lov å dele alt om barnet sitt til hundretusenvis av mennesker på den måten. Helt ening! Det er skremmende. Og det burde vært en klar lov som regulerte dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet 2 timer siden #46445 Del Skrevet 2 timer siden Sh999 skrev (3 timer siden): Jeg klarer ikke helt å begripe hvorfor man føder barn, når man ikke er særlig interessert i/ må ha mye hjelp til å ta vare på dem? Barn er en 24/7 jobb. Ny nanny fra UK nå igjen . Det er bare trist 😢 Nå er jo jeg forsåvidt enig i at de fleste barn burde være hjemme med primæromsorgspersonen sin til 2 år. Men det er nå en gang slik at samfunnet er bygd opp til noe annet. Han får ikke bhg plass før august, Og derfor har de ansatt nanny nå når permisjonen er over. Det er jo hva vi på godt norsk har kalt for dagmamma. Bare at hun har penger og gjør slik mennesker med penger gjør. Syns ikke det er en dum ting at hans barnehage blir 1-1 voksen som er pedagogisk utdannet til å ta vare på barn. Eneste jeg kanskje stusset over er bruk av engelsk språklig dagmamma vs norsk. Ifht språkutvikling. Men nå syns jeg ærlig talt sophie er like mye om ikke mer med Helmer enn den gjengs mor idag som leverer 7 på bhg og henter 16:30. å legger 18:30-19:30. altså 3-4t i døgnet våken sammen. Hører ikke en kjeft lage opprop om det? Kanskje heller legge fokuset der istede. At vi skulle ønske samfunnet normaliserte at foreldre fikk hovedkontakten med barna lengre. Uten at det skal gå på bekostning av kvinners økonomi, som det som regel gjør, 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå