Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

M.G.E skrev (1 time siden):

Hva gjorde hun i L.A?

Ansiktsløft. Venstre bilde fra Farmen 2021, høyre etter LA turen i 2024.

IMG_2498.jpeg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lorieen skrev (18 timer siden):

Det tristeste her er at hun prioriterer å operere puppene når hun har en 10 mnd gammel baby hjemme. Hun kan jo ikke løfte ham på flere uker.

Akkurat det du skriver her, kjenner jeg stikker litt for min egen del. Nå kan ikke jeg og SE sammenlignes hva gjelder operasjon, men jeg har tatt brystreduksjon av helsemessige årsaker. I praksis gjort mye av det samme som SE nå har vært gjennom med siste operasjon, og jeg løftet ikke egne barn på mange uker (hadde da en 2-åring og en 5-åring). Jeg kunne i teorien valgt å drøye med operasjonen til begge barna var høvelig store, fordi at selv om dette var et helsemessig inngrep, så var det ikke livsnødvendig. Men jeg valgte å takke ja da. Mine barn, tenker kanskje spesielt på 2-åringen, mistet ikke noe av at jeg var satt ut av spill i noen uker, og de hadde en far som kunne stille opp og strakk til de ukene. Jeg fikk med meg smertestillende hjem, som jeg ikke tok og var klår i toppen hele tiden. Jeg snakket med dem, var tilstede og viste omsorg - jeg var en like god mamma for dem selv om jeg valgte å operere da, og ikke 3 år senere. 

Nå kan riktignok ikke jeg og SE sammenlignes, da dette er min eneste gjennomførte operasjon. Men ja, jeg kjenner det stikker litt når flere her skriver det samme som deg, fordi jeg tenker at akkurat dette er det minste problemet de ukene man er redusert under recovery, om man ellers er tilstedeværende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (9 minutter siden):

Akkurat det du skriver her, kjenner jeg stikker litt for min egen del. Nå kan ikke jeg og SE sammenlignes hva gjelder operasjon, men jeg har tatt brystreduksjon av helsemessige årsaker. I praksis gjort mye av det samme som SE nå har vært gjennom med siste operasjon, og jeg løftet ikke egne barn på mange uker (hadde da en 2-åring og en 5-åring). Jeg kunne i teorien valgt å drøye med operasjonen til begge barna var høvelig store, fordi at selv om dette var et helsemessig inngrep, så var det ikke livsnødvendig. Men jeg valgte å takke ja da. Mine barn, tenker kanskje spesielt på 2-åringen, mistet ikke noe av at jeg var satt ut av spill i noen uker, og de hadde en far som kunne stille opp og strakk til de ukene. Jeg fikk med meg smertestillende hjem, som jeg ikke tok og var klår i toppen hele tiden. Jeg snakket med dem, var tilstede og viste omsorg - jeg var en like god mamma for dem selv om jeg valgte å operere da, og ikke 3 år senere. 

Nå kan riktignok ikke jeg og SE sammenlignes, da dette er min eneste gjennomførte operasjon. Men ja, jeg kjenner det stikker litt når flere her skriver det samme som deg, fordi jeg tenker at akkurat dette er det minste problemet de ukene man er redusert under recovery, om man ellers er tilstedeværende. 

Det kan ikke sammenlignes på noen måte ❤️

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (8 minutter siden):

Du har vel uansett ikke gjennomgått et tosifret antall kosmetiske operasjoner før fylte 30. At hun velger å utsette seg for unødvendig kirurgi nå som hun har en baby, er et veldig dårlig valg i mine øyne. En hver narkose og operasjon har en viss risiko, og dette gjør hun flere ganger i året. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (25 minutter siden):

Du har vel uansett ikke gjennomgått et tosifret antall kosmetiske operasjoner før fylte 30. At hun velger å utsette seg for unødvendig kirurgi nå som hun har en baby, er et veldig dårlig valg i mine øyne. En hver narkose og operasjon har en viss risiko, og dette gjør hun flere ganger i året. 

Jeg tror ikke du forsto poenget mitt. Nei, jeg har ikke operert mer enn 1 gang, og min operasjon var helsemessig på grunn av nakkeplager. Men, den var ikke livsnødvendig, og jeg kunne fint ventet både 2, 4 og 8 år før jeg tok den. Jeg løp samme risiko som henne under narkose. 

Mitt poeng er at det å ta operasjon med et lite barn er faktisk ikke så problematisk som flere skal ha det til her, og det er ikke automatisk et stort traume for barnet at mor er redusert i noen uker (slik mange fremstiller det her). Og det er mange andre ting rundt henne og hennes morsrolle som er kritikkverdig, og langt mer skremmende. Det faktum at det er operasjon nr x i rekken, at hun opererer impulsivt, at operasjon blir hennes løsning på matche mindset og kropp - ja, det er kritikkverdig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke du forsto poenget mitt. Nei, jeg har ikke operert mer enn 1 gang, og min operasjon var helsemessig på grunn av nakkeplager. Men, den var ikke livsnødvendig, og jeg kunne fint ventet både 2, 4 og 8 år før jeg tok den. Jeg løp samme risiko som henne under narkose. 

Mitt poeng er at det å ta operasjon med et lite barn er faktisk ikke så problematisk som flere skal ha det til her, og det er ikke automatisk et stort traume for barnet at mor er redusert i noen uker (slik mange fremstiller det her). Og det er mange andre ting rundt henne og hennes morsrolle som er kritikkverdig, og langt mer skremmende. Det faktum at det er operasjon nr x i rekken, at hun opererer impulsivt, at operasjon blir hennes løsning på matche mindset og kropp - ja, det er kritikkverdig. 

En operasjon, når barna er såpass store som dine, er ikke problematisk. En operasjon som bedrer livskvaliteten, etter hva jeg forstår. SE har hatt tre inngrep allerede, med en baby, to med lang rekonvalesenstid, og en som endrer utseende drastisk, og påvirker ansiktsmimikk, noe som  igjen kan påvirke kommunikasjonen med barnet.  I tillegg til lang reise i forbindelse med dette.  Nei, man trenger absolutt ikke ta mer enn paracet, og mulig SE ikke tar oxy som sendes med, det håper jeg virkelig ikke hun gjør. Men hun fortsetter i samme spor, der store kirurgiske inngrep ser ut til å prege hverdagen. Og det helt unødvendig.  Jeg tror ingenting på at nye implantat vil bedre livskvalitet eller helse.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinkpashion skrev (1 time siden):

Det er gigantisk forskjell på en 2-åring og en baby.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (58 minutter siden):

Kan ikke se at noen har påstått at babyen er påført traumer på grunn av operasjonene hun har utført. Mitt poeng er den unødvendige risikoen hun utsetter seg selv for hver eneste gang. Og at de drar med en liten baby til USA for en total unødvendig operasjon for mor, er helt på trynet, mener jeg. 
I tillegg fremstiller hun disse operasjonene som fullstendig bagatellmessige, omtrent som om hun skulle bytte truse. Hun er en forferdelig påvirker. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (3 timer siden):

IMG_2498.jpeg

😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (2 timer siden):

En 2 åring og en 5 åring er i stand til å gå av seg selv. Du måtte ikke løfte barna dine, det må SE. Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (8 timer siden):

IMG_2498.jpeg

I alle dager, det har gått under radaren min! 
Men jeg ser det jo.. Hun er jo nå en helt annen utgave av hva hun var .

Nå begynner det å bli sånn kattekvinne ansikt 

Endret av M.G.E
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (På 8.3.2025 den 1.15):

Det tristeste her er at hun prioriterer å operere puppene når hun har en 10 mnd gammel baby hjemme. Hun kan jo ikke løfte ham på flere uker.

Kroppen er mye viktigere enn ungen.  Det kan vi vel si med sikkerhet. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (11 timer siden):

En operasjon, når barna er såpass store som dine, er ikke problematisk. En operasjon som bedrer livskvaliteten, etter hva jeg forstår. SE har hatt tre inngrep allerede, med en baby, to med lang rekonvalesenstid, og en som endrer utseende drastisk, og påvirker ansiktsmimikk, noe som  igjen kan påvirke kommunikasjonen med barnet.  I tillegg til lang reise i forbindelse med dette.  Nei, man trenger absolutt ikke ta mer enn paracet, og mulig SE ikke tar oxy som sendes med, det håper jeg virkelig ikke hun gjør. Men hun fortsetter i samme spor, der store kirurgiske inngrep ser ut til å prege hverdagen. Og det helt unødvendig.  Jeg tror ingenting på at nye implantat vil bedre livskvalitet eller helse.

Hun har jo vært narkoman,  det ville vært rart om hun fikk Oxycontin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (19 minutter siden):

Hun har jo vært narkoman,  det ville vært rart om hun fikk Oxycontin. 

Var det snakk om opioidavhengighet? Det var et pr. stunt spør du meg. Tulleopplegg, med et par uker på privatklinikk.  Er du rusavhengig kan du bli rusfri, men blir ikke kvitt avhengigheten.Men hun snakker om det som et tilbakelagt problem.  Hun må ha fått noe preoperativt, og vil tro hun får post også. Men det blir spekulasjoner om hun benyttet det.    Når det gjelder SE vil jeg si det fremstår som en alvorlig  avhengighet når det gjelder å fikse på utseende. Men hun får allikevel operasjoner. På løpende bånd. I Norge. De finner alltid en unnskyldning. Men vi skjønner alle at helsa ikke står i front her. Blir nok ikke lenge før hun legger seg under kniven  eller "heavy laser" igjen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet har en far som løfter og bærer han disse ukene dette står på, og det at hun tar operasjonen nå, er ikke er det store problemet her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (26 minutter siden):

Barnet har en far som løfter og bærer han disse ukene dette står på, og det at hun tar operasjonen nå, er ikke er det store problemet her.

Mener du. Andre er uenig. Barnet har vel både nanny og andre barnevakter som sine primære omsorgspersoner uansett, så en operasjon fra eller til, går nok ikke ut over mammatid. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Era Vulgaris skrev (38 minutter siden):

Mener du. Andre er uenig. Barnet har vel både nanny og andre barnevakter som sine primære omsorgspersoner uansett, så en operasjon fra eller til, går nok ikke ut over mammatid. 

Barnet tar ikke skade av om moren ikke kan løfte/bære han på et par uker. Hun sier jo selv at hun sitter på gulvet med han, holder rundt han og koser med han, mens Vegard løfter/bærer.

Det at hun opererer seg i hytt og pine er jo problemet her, selv om akkurat denne operasjonen virket nødvendig.

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok ikke vært så veldig narkoman. Og hun kan nok få smertestillende som alle andre - det var ikke snakk om opiatavhenhighet. Det hun sannsynligvis hadde var et skadelig forbruk av beroligende tabletter som eskalerte, og som hun trengte kortvarig behandling for å bli kvitt. Det vitner om veldig lite kunnskap å tro at alle som har hatt et eskalerende forbruk av noe er «narkoman» og må straffes for det til evig tid. Hvis hun derimot *fortsatt* hadde misbrukt tabletter i stor skala, hadde det vært en annen sak. Men det har vi ingen holdepunkter for å tro. Det hun virkelig er avhengig av, er plastiske operasjoner. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (1 minutt siden):

På selveste kvinnedagen legger Dagbladet ut denne artikkelen https://www.dagbladet.no/kjendis/klinikk-klar-okning/82790987

Er ikke dette reklame for klinikken, og en form for press mot kvinner så vet ikke jeg! De kunne lagt ut hvilken som helst annen dag, men de valgte kvinnedagen 🤪

Samme tanker her. Tragisk. Samme kirurg opererte kollegaen Isabel Raad. Like før hadde hun postet vekten sin på 44kg på sine sosiale medier, og året før lagt ut "live" fra en påstått overdose, av dør brutt opp av brannvesen og innleggelse på akutten. Men kirurgen opererer. Kvinnelig kirurg, norsk klinikk. Norge er ikke bedre enn Tyrkia... Og ikke kom her å si dette ikke er planlagt spons. Det rammes dessverre ikke av regelverk, fordi grensene mellom bedriftskanal og privatperson er flytende. Når skal politikere forstå?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...