Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Når hun sto i grå joggedress og "plutselig" bretter opp jakka si for å vise magen (igår altså) var litt flaut 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vålull skrev (Akkurat nå):

Når hun sto i grå joggedress og "plutselig" bretter opp jakka si for å vise magen (igår altså) var litt flaut 

Ligger vel innebygd å gjøre seg til for kamera uten å tenkte på det kanskje🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært inne på snappen hennes på 100 år eller iallfall et halvt år , gud så ubehagelig det ser ut med det stive trynet 😩den pannen ser jo rar ut og når hun prøver å bevege med mimikk i ansikt så har hun jo ingen . Nei hun her har gått litt for langt nå . Og jeg fatter ikke menn som orker å være sammen med damer som fikser på alt og er så fiksert på seg selv . Det er jo ikke helt normalt dette kjøret hennes …

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Ja det er viktigere med nye kroppsdeler enn barnet sitt.  Det er helt tydelig.  Nå kan hun ikke løfte ungen sin engang på en stund. En normal mor ville venta til ungen var større. 

Nesten alle har lekkasje, og jeg tror hun hadde totalruptur. Så store implantat, under muskel, og vært gjennom graviditet. Nesten garantert at det blir alvorlig ruptur. Mikropartikler av silikon har hun nok i hele kroppen... Når det er sagt tror jeg ikke det var grunnen til operasjon. Hun var ikke fornøyd, ville ha nye. Og for meg virker det som om selve operasjonen er noe hun er avhengig av. Oppmerksomheten det gir. "Omsorgen" det gir. De sterke medisinene man får, ikke minst. En psyk "time out". 

Endret av Doris Becker
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (2 timer siden):

Nesten alle har lekkasje, og jeg tror hun hadde totalruptur. Så store implantat, under muskel, og vært gjennom graviditet. Nesten garantert at det blir alvorlig ruptur. Mikropartikler av silikon har hun nok i hele kroppen... Når det er sagt tror jeg ikke det var grunnen til operasjon. Hun var ikke fornøyd, ville ha nye. Og for meg virker det som om selve operasjonen er noe hun er avhengig av. Oppmerksomheten det gir. "Omsorgen" det gir. De sterke medisinene man får, ikke minst. En psyk "time out". 

Tipper hun er avhengig av selve narkosen i tillegg til at hun hater seg selv.  Men det er noe dypt foruroligende ved at leger lar henne gjennomgå unødvendige potensielt livsfarlige operasjoner hver 6 måned og tom. når hun har en baby.  Fatter ikke at de tillater det! 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (5 timer siden):

du, det er ikke noe nytt. hadde heller stussa over det hvis hun plutselig ikke gjorde det i en video

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (På 6.3.2025 den 13.52):

Og den forklaringen før operasjone var jo nettopp fordi det var det hun ble fortalt før operasjonen..

At man vet mer etter operasjone er helt normalt..

men nå fremstiller hun det som om lekkasje var årsaken til operasjonen, og det var det slett ikke. det aller første hun begrunnet operasjonsønsket med, var at hun «følte seg fit av treningen, og at hun ikke fikk høstet godene av dette med de store puppene» og at «puppene passet ikke inn det hun var nå i livet» fordi store pupper tydeligvis passer best til single, festglade tyveår. Du husker kanskje at hun fikk kritikk for å snakke om å bytte ut kroppsdeler som andre bytter ut garderoben etter sesongene? det hun har gjort nå, og det er svært vanlig sofie, er å vri sannheten til å passe narrativet hun vil fremme akkurat nå. hun gjør skjønnhetsoperasjonen sin stueren

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tristeste her er at hun prioriterer å operere puppene når hun har en 10 mnd gammel baby hjemme. Hun kan jo ikke løfte ham på flere uker.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva hun hadde og hva hun har lagt inn? siden hun snakker så mye om dette….

Når det kommer til bryst forstørrelse med silikon/ saltvann/ fett, så er jeg en av de som har en av eller flere.. det kan kombineres.

jeg har ikke store, de er det som heter mini.

Og jeg står støtt og rakk i ryggen ang dette, etter amming og jeg har det som heter tube bryst, underutviklet brystvev så følte jeg meg som en 10 åring, så nå har jeg en liten B 34.

Dette gjorde jeg når jeg var 40 År, ikke 18 år og det  var veloverveid ,det var ikke for andre sin del eller vise meg fram! 
jeg kler meg like konservativt og kjedelig som før..

S.E er nok veldig «skada» av livet i rampelys og hopper på trender hele tiden, nå er mindre silikon/med fett det store i kosmetisk kirurgi verden. 
da vil hun ha det, når barbie er tilbake og Kardashians er av ozempic, da skal hun vel ha store bryster og bakdel igjen.

jeg syntes grensen som kosmetisk kirurgi burde vært hevet og ingen 18-19 åring trenger botox eller panna heller! 

Endret av M.G.E
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (6 timer siden):

Noen som vet hva hun hadde og hva hun har lagt inn? siden hun snakker så mye om dette….

Når det kommer til bryst forstørrelse med silikon/ saltvann/ fett, så er jeg en av de som har en av eller flere.. det kan kombineres.

jeg har ikke store, de er det som heter mini.

Og jeg står støtt og rakk i ryggen ang dette, etter amming og jeg har det som heter tube bryst, underutviklet brystvev så følte jeg meg som en 10 åring, så nå har jeg en liten B 34.

Dette gjorde jeg når jeg var 40 År, ikke 18 år og det  var veloverveid ,det var ikke for andre sin del eller vise meg fram! 
jeg kler meg like konservativt og kjedelig som før..

S.E er nok veldig «skada» av livet i rampelys og hopper på trender hele tiden, nå er mindre silikon/med fett det store i kosmetisk kirurgi verden. 
da vil hun ha det, når barbie er tilbake og Kardashians er av ozempic, da skal hun vel ha store bryster og bakdel igjen.

jeg syntes grensen som kosmetisk kirurgi burde vært hevet og ingen 18-19 åring trenger botox eller panna heller! 

Jeg har stor forståelse for at kvinner ønsker sine bryst tilbake etter stor vektnedgang, graviditet eller sykdom. Ingen skam rundt dette. Men jeg håper du tar jevnlig undersøkelser, ultralyd og/eller MR, for å sikre at det ikke er forkalkninger, kapsling grad 2 eller mer eller ruptur. Spesielt hvis du har under muskel, eller teksturerte implantat, dråpeformet og runde.  Det kan se ut til at implantat fra 2010-2014 er de som er forbundet mest med krefttypen BIA-ALCL, så sjekk hvilken type du har i kroppen. Er det eurosilikon eller allergan bør de byttes! Kvinner som har dette får ikke beskjed, selv om de er tilbakekalt fra markedet. Min kjepphest er at kvinner må få bedre innsikt i risikoen rundt brystimplantat. Det er ikke slik at de varer livet ut, de bør byttes jevnlig, og undersøkes ofte. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (12 timer siden):

Tipper hun er avhengig av selve narkosen i tillegg til at hun hater seg selv.  Men det er noe dypt foruroligende ved at leger lar henne gjennomgå unødvendige potensielt livsfarlige operasjoner hver 6 måned og tom. når hun har en baby.  Fatter ikke at de tillater det! 

Private klinikker er vel bare glad til av å tjene penger på usikre kvinner med kroppskomplekser. Gratulerer med kvinnedagen i dag, så langt har vi altså kommet…… og nei, det er ikke «normalt» å skulle se akkurat likedan ut som man gjorde før en graviditet. 🙄

• Liker 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (17 timer siden):

Lorieen skrev (14 timer siden):

Det tristeste her er at hun prioriterer å operere puppene når hun har en 10 mnd gammel baby hjemme. Hun kan jo ikke løfte ham på flere uker.

Tiden etter keisersnitt medfører samme problem. SE har i tillegg dratt babyen med til LA for ytterligere inngrep, som krevde noe nedetid, samt  påvirket ansiktsmimikk. Så dette. Hun må jo  nærmest konstant ha gått på sterke smertestillende og  i rekonvalesens, siden 18-års alder? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doris Becker skrev (8 timer siden):

Jeg har stor forståelse for at kvinner ønsker sine bryst tilbake etter stor vektnedgang, graviditet eller sykdom. Ingen skam rundt dette. Men jeg håper du tar jevnlig undersøkelser, ultralyd og/eller MR, for å sikre at det ikke er forkalkninger, kapsling grad 2 eller mer eller ruptur. Spesielt hvis du har under muskel, eller teksturerte implantat, dråpeformet og runde.  Det kan se ut til at implantat fra 2010-2014 er de som er forbundet mest med krefttypen BIA-ALCL, så sjekk hvilken type du har i kroppen. Er det eurosilikon eller allergan bør de byttes! Kvinner som har dette får ikke beskjed, selv om de er tilbakekalt fra markedet. Min kjepphest er at kvinner må få bedre innsikt i risikoen rundt brystimplantat. Det er ikke slik at de varer livet ut, de bør byttes jevnlig, og undersøkes ofte. 

Full kontroll.

Har ikke de og er helt oppdatert på alt! Jeg  er voksen og ansvarlig. 
Men det burde vært litt mer restriktiv praksis ang kosmetisk kirurgi blant veldig unge mennesker

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (1 time siden):

Tiden etter keisersnitt medfører samme problem. SE har i tillegg dratt babyen med til LA for ytterligere inngrep, som krevde noe nedetid, samt  påvirket ansiktsmimikk. Så dette. Hun må jo  nærmest konstant ha gått på sterke smertestillende og  i rekonvalesens, siden 18-års alder? 

Hva gjorde hun i L.A?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lillemy_87 skrev (11 minutter siden):

Ser ut som om hun har operert armene i tillegg..Screenshot_20250306_142806_Snapchat.jpg

Får håpe hu klarer å lukke igjen øynene når a legger seg neppå da🙄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (37 minutter siden):

Ser ut som om hun har operert armene i tillegg..Screenshot_20250306_142806_Snapchat.jpg

Da hadde hun nok hatt kompresjonsplagg på armene og .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (37 minutter siden):

Tok hun ikke mindre silikon med fett over? Mener hun sa hun skulle det, mulig de har hentet fett fra armene, siden det meste av kroppen allerede er fettsugd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (Akkurat nå):

Da hadde hun nok hatt kompresjonsplagg på armene og .

Det der ser ut som bandasjer etter fettsuging for overføring til brystene.

det brukes for å legges Over implantatene sånn at det ser mer «naturlig» ut 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...