Zenhouse Skrevet 13. desember 2024 #45181 Del Skrevet 13. desember 2024 Først gjorde hun et nummer ut av at nightnannyen skulle komme flyvende fra London for å lære dem natte-rutiner i desember. Dette legges ut kalkulert, hun vet (håper) det blir oppstyr. Neste gang denne personen nevnes er i LA, da har visst en nightnanny ankommet der. Finnes denne nannyen i det hele tatt eller er det ivrige frøken assistent som egentlige er litt barnevakt der? Så vel tilbake i Norge, da legges det ut et omtrent time-for-time døgnskjema for lille. SE sier de har fått hjelp til å legge opp dette. Av hvem lurer da jeg på? Hvis det er nannyen, hvorfor ikke si det nå? Hadde det ikke vært innafor ( eller typisk SE) å skrytt litt av denne investeringen for ha å hjulpet dem til rutiner i hverdagen? Mer og mer tyder på nå synes jeg, at det er andre innstanser inne for litt veiledning. Ser ingen annen grunn til at SE demper sin egen 30-årsdag enn at det er for å vise n.o.e.n at mamma-rollen kommer først. ( edit: om hun HAR sagt hvem som har hjulpet dem, så har jeg i såfall ikke fått det med meg) 31 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 13. desember 2024 #45182 Del Skrevet 13. desember 2024 Det er kanskje ikke så veldig stas å ha bedriftsinnholdsbursdag når hun nå har operert seg eller hva enn som har gjort at hun nå ser ut som om hun går i konstant ekstrem motvind og skjeler. Da er det veldig beleilig å bruke offerrollen og baby som unnskyldninger for å ikke feste og nok en gang overlate baby til mer og mindre fremmede barnevakter. Og ikke minst - når hun iflg. henne selv snart skal ut med 800 000 (pluss reise, opphold og lønnfor et halvt dusin mennesker som skal passe på henne mens fremmede tar seg av baby) for neste selvskadingsoperasjon, så er det nok også beleilig å slippe å legge ut masse penger på en bursdag. For uten at baby hadde blitt solgt som bedriftsinnhold siden unnfangelsen, så hadde det nok vært blodrøde tall for Sophie Elise AS nå, så mange millioner i årsinntekt hun har tapt siden hun selv ruinerte eget omdømme. Hun må bare skylde på kg, men det at hun nå føler at hun må referere til kg, viser bare at det som skrives her treffer henne saklig, og da har hun tydeligvis ingen andre virkemidler lenger enn å fremme seg selv som et stakkars offer ("jeg er jo bare en liten pike som forsøker å finne min vei i livet...") og forsøke å skape et narrativ hvor hun er offer for hatere og hetsere. Og når influensere er der at de må begynne med det er det som regel et godt tegn på at nå går det virkelig nedover med dem, og at de begynner å bli desperate. 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. desember 2024 #45183 Del Skrevet 13. desember 2024 Hujedamej. Hørte på en podkast med SE og Solveig Kloppen om barneoppdragelse. Visste at dama var ute å kjøre, men hun fremstår enda veendamed ting hun lirer av seg. Baby og bruk av dyne, badekar og vann. Altså, jeg skjønner at man ikke skal ta alt bokstavelig, men det er en tynn linje mellom avslappet og elendige holdninger.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 13. desember 2024 #45184 Del Skrevet 13. desember 2024 Nitrist å se de siste snappene hennes. Hun klarer jo ikke å lukke øynene ordentlig 😳 Det hun holder på med er ingenting annet enn skikkelig trist. 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 14. desember 2024 #45185 Del Skrevet 14. desember 2024 (endret) massi skrev (På 12.12.2024 den 16.17): du driver å hevder at SE er ondskapsfull, og det mener jeg du ikke har noen forutsetninger for å uttale deg om. man kan ta se på MYE, men mener du går for langt, og fordummer pg usakliggjør hele debatten Hun oppfører seg som barnet er et dyr, en kattunge eller valp. Aldri sett noen fremstår så kalde mot sitt eget barn. Men det er det jeg ser, du kan ikke overbevise meg om motsatt. Jeg ser det jeg ser, og det er ikke mye normalt. Har nok sett nok mødre med barn enn deg ser jeg. Kan ikke se hvordan det fordummer debatten. Aldri fått det så vondt inni meg som jeg ser hvordan hun oppfører seg. Hun er ikke normalt skapt. Endret 14. desember 2024 av Margit777 14 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 14. desember 2024 #45186 Del Skrevet 14. desember 2024 Hun kunne holdt årets største bursdagsfest og holdt føkkings kjeft om det fra some hvis «mammapolitiet🥲» var slikt et stort føkkings problem, som om hun noen sinne har latt seg stoppe av kritikk. I call bullshit og det ser smertefult ut å ha dratt ansiktet 30 m bakover i hodet. Tipper den sosiale statusen ikke er det det engang var.. 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 14. desember 2024 #45187 Del Skrevet 14. desember 2024 Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Og når influensere er der at de må begynne med det er det som regel et godt tegn på at nå går det virkelig nedover med dem, og at de begynner å bli desperate. Det er trist. Og media har næret seg av SE i årevis, selv om de burde ha vist bedre. Og nå som hun er på vei inn i Charlie Sheen/Britney Spears land, er hun overlatt til seg selv. Jeg synes bloggere og influensere er feiring av narsisme, og det er en uting med dagens samfunn. Samtidig synes jeg synd på de, for de har redusert seg selv til et produkt som før eller siden mister verdi. 12 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 14. desember 2024 #45188 Del Skrevet 14. desember 2024 blåbærpai skrev (6 timer siden): Hun kunne holdt årets største bursdagsfest og holdt føkkings kjeft om det fra some hvis «mammapolitiet🥲» var slikt et stort føkkings problem, som om hun noen sinne har latt seg stoppe av kritikk. I call bullshit og det ser smertefult ut å ha dratt ansiktet 30 m bakover i hodet. Tipper den sosiale statusen ikke er det det engang var.. Dette 👏👏👏👏 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. desember 2024 #45189 Del Skrevet 14. desember 2024 Humas skrev (19 timer siden): Historie i avisen nå om trebarnsmor som døde av rumpeløft. Hun du nevner nå,døde av "butt shots" utført hjemme hos en privatperson,som ikke hadde riktig kompetanse til å utføre noe slikt. Liiiiiten forskjell på dette og "ekte" BBL utført hos kirurg.. (Ufarlig er det ingen kururgi som er..) 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 14. desember 2024 #45190 Del Skrevet 14. desember 2024 J.. skrev (45 minutter siden): Hun du nevner nå,døde av "butt shots" utført hjemme hos en privatperson,som ikke hadde riktig kompetanse til å utføre noe slikt. Liiiiiten forskjell på dette og "ekte" BBL utført hos kirurg.. (Ufarlig er det ingen kururgi som er..) Jeg tror kanskje @Humas mener Tv2 artikkelen fra i går? Det var på et tyrkisk sykehus. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 14. desember 2024 #45191 Del Skrevet 14. desember 2024 J.. skrev (54 minutter siden): Hun du nevner nå,døde av "butt shots" utført hjemme hos en privatperson,som ikke hadde riktig kompetanse til å utføre noe slikt. Liiiiiten forskjell på dette og "ekte" BBL utført hos kirurg.. (Ufarlig er det ingen kururgi som er..) Dødsraten har også sunket etter at de fleste sluttet med å plassere fett i muskler, men la det over. Men uansett. Dette er vel hennes tredje gang. Noe er galt her. Jeg forstår at hun har ødelagt vev og hud, og er redd for hvordan det vil se ut hvis hun bare fjerner implantat, allikevel ser jeg for meg at hun aldri blir fornøyd uansett...dessverre.Det er nok en grunn til at hun ikke velger norsk kirurg, for å si det sånn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. desember 2024 #45192 Del Skrevet 14. desember 2024 Frisk Frosk skrev (14 timer siden): Det er kanskje ikke så veldig stas å ha bedriftsinnholdsbursdag når hun nå har operert seg eller hva enn som har gjort at hun nå ser ut som om hun går i konstant ekstrem motvind og skjeler. Da er det veldig beleilig å bruke offerrollen og baby som unnskyldninger for å ikke feste og nok en gang overlate baby til mer og mindre fremmede barnevakter. Og ikke minst - når hun iflg. henne selv snart skal ut med 800 000 (pluss reise, opphold og lønnfor et halvt dusin mennesker som skal passe på henne mens fremmede tar seg av baby) for neste selvskadingsoperasjon, så er det nok også beleilig å slippe å legge ut masse penger på en bursdag. For uten at baby hadde blitt solgt som bedriftsinnhold siden unnfangelsen, så hadde det nok vært blodrøde tall for Sophie Elise AS nå, så mange millioner i årsinntekt hun har tapt siden hun selv ruinerte eget omdømme. Hun må bare skylde på kg, men det at hun nå føler at hun må referere til kg, viser bare at det som skrives her treffer henne saklig, og da har hun tydeligvis ingen andre virkemidler lenger enn å fremme seg selv som et stakkars offer ("jeg er jo bare en liten pike som forsøker å finne min vei i livet...") og forsøke å skape et narrativ hvor hun er offer for hatere og hetsere. Og når influensere er der at de må begynne med det er det som regel et godt tegn på at nå går det virkelig nedover med dem, og at de begynner å bli desperate. kg som Kristin Gjeldsvik eller Kvinneguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. desember 2024 #45193 Del Skrevet 14. desember 2024 Kattedama skrev (9 minutter siden): kg som Kristin Gjeldsvik eller Kvinneguiden? Kvinneguiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 14. desember 2024 #45194 Del Skrevet 14. desember 2024 Margit777 skrev (12 timer siden): Hun oppfører seg som barnet er et dyr, en kattunge eller valp. Aldri stett noen fremstår så kalde mot sitt eget barn. Men det er det jeg ser, du kan ikke overbevise meg om motsatt. Jeg ser det jeg ser, og det er ikke mye normalt. Har nok sett nok mødre med barn enn deg ser jeg. Kan ikke se hvordan det fordummer debatten. Aldri fått det så vondt inni meg som jeg ser hvordan hun oppfører seg. Hun er ikke normalt skapt. Du synes det er "normalt" å skrive noe så nedrig om en person du ikke kjenner personlig? Eller har du kanskje jevnlig omgang med henne? Siden du "aldri har sett noen fremstå så kald mot sitt eget barn" og du tydeligvis har "sett mange mødre med barn", er jo det en logisk slutning. Eller? At du ikke kan se hvordan slike usaklige personangrep fordommer debatten er for meg uforståelig. Like uforståelig som mengden likes du høster på slike påstander. Men det sier forsåvidt alt om nivået på den "såkalte debatten". 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 14. desember 2024 #45195 Del Skrevet 14. desember 2024 Spanky skrev (3 timer siden): Jeg tror kanskje @Humas mener Tv2 artikkelen fra i går? Det var på et tyrkisk sykehus. Det var en godt voksen trebarnsmor fra min hjemby også som døde av den samme type operasjon, også på et tyrkisk sykehus, for bare noen måneder siden. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 14. desember 2024 #45196 Del Skrevet 14. desember 2024 Følger ikke SE, men har hun gjort noe med øynene? Så tilfeldigvis på snappen og hun så veldig forandret ut? Har hun hatt facelift eller noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 14. desember 2024 #45197 Del Skrevet 14. desember 2024 Teflonhjernen skrev (25 minutter siden): Følger ikke SE, men har hun gjort noe med øynene? Så tilfeldigvis på snappen og hun så veldig forandret ut? Har hun hatt facelift eller noe? I følge henne har hun tatt botox. Men alle ser jo at hun har gjort noe mer, ser ut som en «cat eye lift» eller noe lignende. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 14. desember 2024 #45198 Del Skrevet 14. desember 2024 Ser hun er veldig opptatt av å dele hvilke aktiviteter de går på med babyen, men lurer litt på hvilken babysang i kirken de går på, siden hun la ut i går at de var på vei til babysang? Så klart kan bildene og videoene være fra en annen dag, men trodde babysang i menighetene i Oslo sentrum (hun skrev at de går på babysang i sitt eget nabolag) var ferdig for i år for et par uker siden allerede? 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. desember 2024 #45199 Del Skrevet 14. desember 2024 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Følger ikke SE, men har hun gjort noe med øynene? Så tilfeldigvis på snappen og hun så veldig forandret ut? Har hun hatt facelift eller noe? Ja, hun opererte seg i USA. Tok babyen med på en 20 timer lang flytur. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 14. desember 2024 #45200 Del Skrevet 14. desember 2024 Miomino skrev (4 timer siden): Du synes det er "normalt" å skrive noe så nedrig om en person du ikke kjenner personlig? Eller har du kanskje jevnlig omgang med henne? Siden du "aldri har sett noen fremstå så kald mot sitt eget barn" og du tydeligvis har "sett mange mødre med barn", er jo det en logisk slutning. Eller? At du ikke kan se hvordan slike usaklige personangrep fordommer debatten er for meg uforståelig. Like uforståelig som mengden likes du høster på slike påstander. Men det sier forsåvidt alt om nivået på den "såkalte debatten". Det som fordummer debatten er innlegg som dette, hvor du glatt hopper bukk over årsaken til at vi i det hele tatt har grunnlag for å diskutere hennes egenskaper som mor. Nemlig den ekstreme eksponeringen av alt som omhandler barnet. Noe hun sa de ikke skulle gjøre. 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå