Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Era Vulgaris skrev (5 timer siden):

De bør i det minste foreslå et COS-kurs og veiledning. Hvis det er BV alt dette dreier seg om. Jeg heller mer til at hun er desperat etter klikk og oppmerksomhet igjen, og legger ut halvkvedede viser for å pirre folks nysgjerrighet. Hun er så kynisk at ingenting forundrer meg med henne. 

Hun er skremmende kynisk. Kommer aldri til å glemme den nedtonede "Lille Sophie" som møtte i debatten. Så kom det frem senere at det var nøye planlagt og hun kalte det kynisk selv. Til å bli kvalm av. 

• Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (9 minutter siden):

Hun er skremmende kynisk. Kommer aldri til å glemme den nedtonede "Lille Sophie" som møtte i debatten. Så kom det frem senere at det var nøye planlagt og hun kalte det kynisk selv. Til å bli kvalm av. 

Hver gang hun innrømmer egen kynisme i etterkant av et eller annet drama, så peker hun nese til alle hun klarte å «lure», rett og slett. 

Hun har jo selv uttalt at hun har alskens diagnoser, uten noen gang å ha blitt utredet for noe. Jeg tror ikke hun har nevnt diagnosen det ser ut til at hun har, da. Der stopper selvinnsikten. 

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (8 timer siden):

Men da passer det jo perfekt å legge det ut akkurat når SE er skadelidende etter operasjon da 😅

Forsøker å rydde litt i begrepene her: Man er skadelidende dersom man lider/har lidelser etter eksempelvis en ulykke man har blitt påført/utsatt for.

Har man (frivillig) gått med på en operasjon, kan man selvsagt LIDE i ettertid. Men skadelidende, dèt er/kalles man dog ikke.

Endret av Zeniora
Redigering :)
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeniora skrev (5 minutter siden):

Forsøker å rydde litt i begrepene her: Man er skadelidende dersom man lider/har lidelser etter eksempelvis en ulykke man har blitt påført/utsatt for.

Har man (frivillig) gått med på en operasjon, kan man selvsagt LIDE i ettertid. Men skadelidende, dèt er/kalles man dog ikke.

Det finnes faktisk trær 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doris Becker skrev (På 14.11.2024 den 8.40):

Det er også veldig mange som sliter med smerter og komplikasjoner i etterkant. Og de færreste blir fornøyd med estetisk resultat. En av de verste kirurgiske inngrep man kan ta dette, og helt unødvendig.  Ren selvskading. Forskning viser også at kvinner som legger seg under kniven på denne måten er mer utsatt for depresjon, angst, spiseforstyrrelser og selvmordsforsøk. Sofie Elise opererer seg hele tiden. Jeg kan ikke annet enn å synes veldig synd på henne. Samtidig må man jo ha flere tanker i hodet samtidig, og det at hun får drive  kommersielle kanaler i den grad hun gjør, der dette deles og har påvirket så mange i så mange år negativt er helt uforståelig. Et groteskt eksempel rett og slett, på grådig markedsøkonomi, og lite forståelse fra politikere og forbrukertilsynet. Og nå med sin sønn som ny merkevare, i front, som betaler for denne selvskadingen. Det kan ikke bli verre. 

Man ødelegger også muligheten til å kunne trene helt. Det blir for mye strekk og endringer i huden. Jeg har en del venninner som er mye operert og ingen trener, bare opererer mer og mer. Prøvde trene med hun ene, hun fikk vondt. Fettsuging osv, fyll i rumpe osv.  Jeg hadde personlig ikke byttet bort treningen med operasjoner. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

millak skrev (2 timer siden):

Man ødelegger også muligheten til å kunne trene helt. Det blir for mye strekk og endringer i huden. Jeg har en del venninner som er mye operert og ingen trener, bare opererer mer og mer. Prøvde trene med hun ene, hun fikk vondt. Fettsuging osv, fyll i rumpe osv.  Jeg hadde personlig ikke byttet bort treningen med operasjoner. 

Det er ødeleggende med denne type kirurgi. Kvinner og menn som opererer seg så mye som Sofie Elise er syke mentalt. Og de påvirker andre som lider av samme dårlige selvfølelse. Disse menneskene hører ikke på advarsler og råd dessverre. Og kirurgene later som de ikke ser hvor syke de er. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (På 19.11.2024 den 15.16):

sjekk frujohansens story på instagram 😄 spot on 

Takk for tips om dette. Dette vil bli den første og eneste kvinnen jeg vil følge med på fremover. Hun gir håp om at det går an å kjempe mot. Veldig bra dame!

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at enkelte melder influensere til barnevernet ut fra noe de ser på some og egen synsing? Meld heller barn som virkelig er utsatt for omsorgssvikt! Husker hun som meldte Kristin Gjeldsvik også fordi sønnen skulle spise vegetar 🙈🙈🙈 Enkelt er jo helt koko i topplokket. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heike72 skrev (11 minutter siden):

Hva er greia med at enkelte melder influensere til barnevernet ut fra noe de ser på some og egen synsing? Meld heller barn som virkelig er utsatt for omsorgssvikt! Husker hun som meldte Kristin Gjeldsvik også fordi sønnen skulle spise vegetar 🙈🙈🙈 Enkelt er jo helt koko i topplokket. 

Jeg tenker det er en risiko de tar, og må regne med, når de utleverer seg selv og familien daglig på markedskanaler. Det vil tiltrekke seg masse oppmerksomhet, positiv og negativ. De utsetter seg selv og familien for ekstremt mange potensielt farlige personer. Jeg ville bekymret meg mye mer om de som sitter på det mørke nettet og samler informasjon om dem... Barnevernet vet å skille klinten fra hveten der. De har knapt kapasitet som det er. Men å markedsføre reseptbelagt legemiddel med farlige bivirkninger samtidig som man hevder at man ammer kan jo skape en reaksjon hos helsemyndighetene kanskje.

• Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (25 minutter siden):

De som er koko i topplokket er influensere som på daglig basis eksponerer egen barn i sosiale medier. 

• Liker 18
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (1 time siden):

Det er ganske sykt. Men ut i fra hva henne har delt, så er det ganske mye som peker på at de har en usunn tilstedeværelse for sin sønn. Av den grunn så skulle det ikke forundret meg at henne en gang kommer til å bli meldt av sine nærmeste, men som ikke tørr å si det høyt.

Endret av Stoltskeiv
  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sinccis skrev (1 time siden):

Må bare elske @henriktroy på Insta 😂 Spot on!

IMG_0698.jpeg

Jeg lo sånn😂

Endret av Frøkenfryden
CBE har blokka meg fordi jeg følger ham, men det erre verdt👍😂
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

De som er koko i topplokket er influensere som på daglig basis eksponerer egen barn i sosiale medier. 

Ja, jeg er enig i det, men er det grunnlag nok å melde dem til barnevernet? Er Helmer utsatt for omsorgssvikt? Etter det jeg ser får han mat, stell, omsorg og masse kjærlighet. Han blir nok tatt godt vare på 24/7. Om han har barnepass eller er hos besteforeldrene over en periode eller vises på some betyr ikke at han er utsatt for omsorgssvikt. La barnevernet få bruke kapasiteten sin på de barna som faktisk har behov for hjelp!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg er enig i det, men er det grunnlag nok å melde dem til barnevernet? Er Helmer utsatt for omsorgssvikt? Etter det jeg ser får han mat, stell, omsorg og masse kjærlighet. Han blir nok tatt godt vare på 24/7. Om han har barnepass eller er hos besteforeldrene over en periode eller vises på some betyr ikke at han er utsatt for omsorgssvikt. La barnevernet få bruke kapasiteten sin på de barna som faktisk har behov for hjelp!

Problemet er at han blir tatt vare på av andre mennesker enn sine primærpersoner. Og det er stor variasjon på hvem som tar vare på han. Og det er eskponering på HØYT nivå

• Liker 10
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (17 minutter siden):

Njaaaa. Fååååår han så masse kjærlighet, sånn eeeegentlig????

• Liker 14
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...