Yoolanda Skrevet 19. november 2024 #44581 Del Skrevet 19. november 2024 Ellevill skrev (7 timer siden): Hva har skjedd? Har noen meldt henne til barnevernet eller noe sånt? 100% sikkert. Virker sånn ut i fra det hun skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 19. november 2024 #44582 Del Skrevet 19. november 2024 (endret) J.. skrev (5 minutter siden): Ser ikke akkurat nyoperert/skadelidende ut,så neppe. Hvorfor har hun parykk?? Er hun så kjent i LA at hun ikke får gå i fred? Endret 19. november 2024 av Tough cookie 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. november 2024 #44583 Del Skrevet 19. november 2024 Tough cookie skrev (Akkurat nå): Hvorfor har hun parykk?? Er hun så kjent i LA at hun ikke får gå i fred? Sikkert lei av "stygt" kort hår. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 19. november 2024 #44584 Del Skrevet 19. november 2024 Min første tanke var at nå får hun «fred» til å foreta det hun skal i LA, om ikke det er rumpe, så er det noe annet. Men det kan jo virke som at visse etater er koblet på i Norge ja, time will show. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 19. november 2024 #44585 Del Skrevet 19. november 2024 (endret) Fidoss skrev (10 timer siden): Jeg syns ikke det å legge ut bilde av ett barn er omsorgssvikt. Når har hun satt barnet i fare? Jeg også reagerte på at de dro fra barnet i 4 dager (ikke 10), syns dette var litt spesielt. Samtidig prøvde jeg å tenke tilbake på min egen barseltid. Jeg var veldig deprimert av et barn som aldri sov, var svært syk pga blodmangel og diverse og da han var 3 måneder vurderte jeg og samboer og dra til syden uten barnet (som idag er helt psykt å tenke på). Idag er han 2 år og jeg kunne ikke vært borte fra han i mer enn en natt max, så jeg var nok det man kan kalle godt deprimert uten at jeg skjønte det selv. Kanskje dette gjelder hun også? Jeg mener ikke at omsorgssvikt kun er vold og rus, men jobber selv med barn og det skal ganske mye til før man kan sende bekymringsmelding til barnevernet med ett godt grunnlag (noe vi må ha i min jobb). Det skal IKKE ganske mye til for å sende bekymringsmelding til barnevern og jeg mener at de er pliktig til å følge opp alt. det skal LITE til for barnevern å åpne en sak og invitere til et møte. Deretter skjer det sjeldent noe om man er "innafor normalen" og den er jo nok så bred. Endret 19. november 2024 av Sovushka Oversharing 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fidoss Skrevet 19. november 2024 #44586 Del Skrevet 19. november 2024 Sovushka skrev (3 minutter siden): Det skal IKKE ganske mye til for å sende bekymringsmelding til barnevern og jeg mener at de er pliktig til å følge opp alt. det skal LITE til for barnevern å åpne en sak og invitere til et møte. Deretter skjer det sjeldent noe om man er "innafor normalen" og den er jo nok så bred. Nei det skal det ikke som privatperson, men når du jobber med barn så skal det ganske mye til før man kan sende inn bekymringsmelding. Jeg kan ikke drive å sende inn bekymringsmelding på jobb pga noen legger ut bilder av barna sine eller reiser på ferie i 4 dager der barnet er med besteforeldre. Da ville jeg fått fyken. Det var i jobbsammenheng det var snakk om. Som privatperson kan man sende inn bekymringsmelding selv med det tynneste grunnlaget, dessverre, og barn som kanskje faktisk trenger hjelp blir stående på vent for barnevernet må som du sier, følge opp alt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fidoss Skrevet 19. november 2024 #44587 Del Skrevet 19. november 2024 J.. skrev (36 minutter siden): Dette med borte i 10 dager er som sagt et jodelrykte uten kilder,men kan så klart være sant.. Men syns det er dumt å gjenta rykter som en sannhet helt ukritisk som mange gjør. Hun har sagt hun har fødselsdepresjon. Ja tenker det samme, at det blir mer spekulering i å tenke at hun var borte 10 dager. Vi vet at hun var borte i 4 dager pga Ibiza men de resterende 6 dagene er det jo faktisk ingen som vet helt sikkert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 19. november 2024 #44588 Del Skrevet 19. november 2024 Sovushka skrev (8 minutter siden): Det skal IKKE ganske mye til for å sende bekymringsmelding til barnevern og jeg mener at de er pliktig til å følge opp alt. det skal LITE til for barnevern å åpne en sak og invitere til et møte. Deretter skjer det sjeldent noe om man er "innafor normalen" og den er jo nok så bred. Skal ikke mye til for å sende bekymringsmelding men tror det skal litt mer til før BV faktisk synes det er alvorlig nok. «Hun eksponerer sønn på insta» vil føre til henleggelse av barnevernet og de vil ikke bry seg så må litt mer til enn det såfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppermint Skrevet 19. november 2024 #44589 Del Skrevet 19. november 2024 Barnevernet er ikke pliktig til å følge opp alt. Bv skal VURDERE alle mottatte bekymringsmeldinger iløpet av 7 dager. Det vil ikke si at det blir åpnet undersøkelse på hver melding. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 19. november 2024 #44590 Del Skrevet 19. november 2024 Fidoss skrev (Akkurat nå): Nei det skal det ikke som privatperson, men når du jobber med barn så skal det ganske mye til før man kan sende inn bekymringsmelding. Jeg kan ikke drive å sende inn bekymringsmelding på jobb pga noen legger ut bilder av barna sine eller reiser på ferie i 4 dager der barnet er med besteforeldre. Da ville jeg fått fyken. Det var i jobbsammenheng det var snakk om. Som privatperson kan man sende inn bekymringsmelding selv med det tynneste grunnlaget, dessverre, og barn som kanskje faktisk trenger hjelp blir stående på vent for barnevernet må som du sier, følge opp alt. Ok da er vi enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 19. november 2024 #44591 Del Skrevet 19. november 2024 Tenker at dersom det er åpnet undersøkelse hos barnevernet så gjelder det nok ikke eksponeringen, men heller det at babyen er som en kasteball mellom barnevakter, nannyer og det som måtte være. Slik barnevernet fungerer er at de setter inn frivillige tiltak som f.eks veiledning. Det skal mye til for at det å ikke ta imot tiltakene gir faktiske konsekvenser. Sofie vet best, hun er smartere enn alle psykologer og hun vil med stor sannsynlighet ikke klare å dra nytte av noe veiledning. Men jeg tror ikke det vil få noe konsekvenser for henne. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 19. november 2024 #44592 Del Skrevet 19. november 2024 Alt skal benyttes som salg og clickbait. Ingenting er hellig. Ingen grenser. Foreldrene ser alt som en mulighet til å tjene enda mer penger. Et kynisk og grådig dragsug. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 19. november 2024 #44593 Del Skrevet 19. november 2024 J.. skrev (58 minutter siden): Ser ikke akkurat nyoperert/skadelidende ut,så neppe. Er det Vegard som har lagt ut dette? Da er det jo mest sannsynlig bare fra en annen dag, eller er det jeg som har misforstått?😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. november 2024 #44594 Del Skrevet 19. november 2024 Sinccis skrev (4 minutter siden): Er det Vegard som har lagt ut dette? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 19. november 2024 #44595 Del Skrevet 19. november 2024 J.. skrev (2 minutter siden): Ja. Men da passer det jo perfekt å legge det ut akkurat når SE er skadelidende etter operasjon da 😅 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. november 2024 #44596 Del Skrevet 19. november 2024 Sinccis skrev (18 minutter siden): Men da passer det jo perfekt å legge det ut akkurat når SE er skadelidende etter operasjon da 😅 Dette blir jo bare spekulasjoner uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 19. november 2024 #44597 Del Skrevet 19. november 2024 Tough cookie skrev (1 time siden): Jeg tror ikke at barnevernet foretar seg noe på bakgrunn av det de ser fra Sophie Elise på sosiale medier. Så lenge Helmer får mat, klær, stimuli og kos og ikke blir mishandlet, så bruker de ressursene sine på barn som har det mye verre. De bør i det minste foreslå et COS-kurs og veiledning. Hvis det er BV alt dette dreier seg om. Jeg heller mer til at hun er desperat etter klikk og oppmerksomhet igjen, og legger ut halvkvedede viser for å pirre folks nysgjerrighet. Hun er så kynisk at ingenting forundrer meg med henne. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesti7654 Skrevet 19. november 2024 #44598 Del Skrevet 19. november 2024 Ref storyen hun la ut idag, om at hun har fått en "hjerteskjærende" beskjed som gjør at hun ikke vil poste på sosiale medier på en stund. Er det bare jeg som tenker at der er et PERFEKT skalkeskjul mtp på operasjon og at hun nå har en unnskyldning til å ikke poste noe før hun har leget etter operasjon? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 19. november 2024 #44599 Del Skrevet 19. november 2024 Her er det bare spekulasjoner og ryktespredninger. Kom utav boblen dere er i, dere er jo tilnærmet fanatisk opptatt av Sophie Elise. Jeg måtte til og med sjekke overskriften for å få vite hvordan navnet hennes ble stavet for å skrive det rett. Sånn er det for alle andre i den norske befolkning som scroller forbi innslag om henne i aviser. Jeg kjenner ikke til en eneste i min vennekrets eller i familie som er opptatt av henne og slik er det for det de fleste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 19. november 2024 #44600 Del Skrevet 19. november 2024 Gjesti7654 skrev (Akkurat nå): Ref storyen hun la ut idag, om at hun har fått en "hjerteskjærende" beskjed som gjør at hun ikke vil poste på sosiale medier på en stund. Er det bare jeg som tenker at der er et PERFEKT skalkeskjul mtp på operasjon og at hun nå har en unnskyldning til å ikke poste noe før hun har leget etter operasjon? Selvsagt. Hun skal jo etter alt å dømme operere ansiktet og det er jo fryktelig mye mer vanskelig å skjule enn rumpa 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå