Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Djungelvrål skrev (13 minutter siden):

Når den ungen begynner å gå skal de få kjørt seg.  Blir nok kasta inn i barnehage så fort som mulig, enda hun har anledning til å være hjemme med han lengre enn de fleste.  Blir barnehage 07-17 fra 10-11 mnd, vent å se.  Denne ungen har de jo ikke lyst å ha. 

Han blir nok et av de barna som har det bedre i bhg enn hjemme dessverre. Man får håpe de møter på kompetent personal som ikke er redde for å ta opp bekymringsverdig atferd med foreldre eller innvolvere barnevernet. 

• Liker 26
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djungelvrål skrev (22 minutter siden):

Når den ungen begynner å gå skal de få kjørt seg.  Blir nok kasta inn i barnehage så fort som mulig, enda hun har anledning til å være hjemme med han lengre enn de fleste.  Blir barnehage 07-17 fra 10-11 mnd, vent å se.  Denne ungen har de jo ikke lyst å ha. 

Hun søkte jo barnehage dagen etter han ble født, så det er jo åpenbart at de ikke har noe planer om å dra nytte av den muligheten de har for å være med han lengst mulig. Men så hadde de vel barnevakt 14 dager etter han ble født og. 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun kaster Joakim under bussen som hun gjorde med Fetischa. Han er bedre enn henne og Vegard, de har tydeligvis alvorlige problemer.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FeraVera skrev (7 timer siden):

Tydeligvis ikke😏

Screenshot_20241117-064332.png

Jeg antar dette gjøres av to grunner.

For å gi Sofie Steen Isachsen selv mer tid til å komme seg etter operasjon.

Og ikke minst - fordi utenlandsk helsepersonell ikke kan ta et slikt oppdrag i Norge uten godkjenning. (antar at denne "nannyen" er helsepersonell)

Noen andre tar med andre ord barnet natt og det meste av dagen, mens mor kan få hele fars oppmerksomhet. Tross alt er det alltid Sofies egne behov som alltid skal fylles først og lenge før alle andres. Hun har jo innrømmet at denne såkalte night-nannyen er for hennes skyld, ikke barnets...

Media gjør virkelig ikke jobben sin når det som har vært millionbedrifter i årevis får holde på slik.

Redaktørene i norsk presse bør skamme seg hver eneste gang de godkjenner gratis reklame for disse influenserne.!

• Liker 20
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (15 timer siden):

SE elsker å være kontroversiell, det vet vi alle. Problemet er når hun velger å være kontroversiell som mor og drar barnet sitt med i leken som kontroversiell influencer. Da er det alvorlig.

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan to voksne mennesker ikke kan klare å ta vare på et lite menneske uten hjelp utenfra, og her snakker vi ikke hjelp fra det offentlige som i hjelp mot fødseldepresjoner, men hjelp som kommer av ren og skjær latskap fordi man ikke gidder unntakstilstanden et spedbarn krever i en liten kort periode av livet og hvorpå barnet da blir overlatt til andre over flere og lengre perioder. Nei, jeg snakker ikke om tre timer en gang i blant, men dager og uker på jevnlig basis. Derfor har vi noe så fantastisk som foreldrepermisjon, nettopp for å kunne ta oss av og å kunne takle unntakstilstanden et spedbarn er, frem til barnet begynner i barnehage. Hva pokker skulle de gjort med et, to og tre eldre barn som krevde sitt...vel de hadde ikke klart det!

Dette 👏👏👏 Denne Vegard må virkelig manne seg opp, og Sophie må seriøst kvinne seg opp og bli V-O-K-S-N-E. De virker i tillegg for å være to utrolig «enkle» mennesker ettersom de er (tilsynelatende..) funksjonsfriske og ikke er kapable til, eller orker, å ta seg av sitt eget friske barn. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest igjennom alt.. Men føler bare så på dette, jeg vet ingenting om å ha barn, derfor har nok ikke dette nanny styret hennes gått så inn på meg.. Selvom jeg ser det er helt feil.

Men, jeg så nylig Girls of Oslo sesong 2. Og jeg må si, som jeg tenkte i sesong 1, hun er en usikker sjel..

Hun har brukt så mye penger på utseende, og likevel står hun ikke stødig i seg selv som person? Hun slår meg som en slitsom person å ha rundt seg, bare som en venn, kan ikke tenke meg som en partner.. 

Eksen hennes, Kasper(?), blomstrer jo.. Hun snakker om å dele partner, i frykt for ett kjedelig sexliv.. Hva slags tomrom prøver hun å fylle? Hun slår meg som en pick me.. 

I tillegg er bare hele hennes person, usikker, så fort hun er med de andre jentene.. På alene intervjuer, virker hun sterk. Men så faller det sammen, så fort hun må være blant andre..

Mest av alt, virker det som at hun trenger en klem, og ett «pust nå.» fra noen rundt henne, som bryr seg..

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anon_5665 skrev (41 minutter siden):

Har ikke lest igjennom alt.. Men føler bare så på dette, jeg vet ingenting om å ha barn, derfor har nok ikke dette nanny styret hennes gått så inn på meg.. Selvom jeg ser det er helt feil.

Men, jeg så nylig Girls of Oslo sesong 2. Og jeg må si, som jeg tenkte i sesong 1, hun er en usikker sjel..

Hun har brukt så mye penger på utseende, og likevel står hun ikke stødig i seg selv som person? Hun slår meg som en slitsom person å ha rundt seg, bare som en venn, kan ikke tenke meg som en partner.. 

Eksen hennes, Kasper(?), blomstrer jo.. Hun snakker om å dele partner, i frykt for ett kjedelig sexliv.. Hva slags tomrom prøver hun å fylle? Hun slår meg som en pick me.. 

I tillegg er bare hele hennes person, usikker, så fort hun er med de andre jentene.. På alene intervjuer, virker hun sterk. Men så faller det sammen, så fort hun må være blant andre..

Mest av alt, virker det som at hun trenger en klem, og ett «pust nå.» fra noen rundt henne, som bryr seg..

Hun dytter bort de som faktisk bryr seg. De rundt henne må være en heiagjeng for at hun skal orke å være med de. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at hun har et svar på alt når det kommer til barnet, godt kjente offentlige råd om at man ikke skal dekke til vognen med pledd (ihvertfall i et varmt klima som hun er i nå) og at all skjermbruk frarådes de under 2 år, så kommer hun med tilsvar som tilsier at hun vet best og de passer på osv.

Merkelig ovenpå innstilling å ha som førstegangsmor, og det er ikke dumme følgere som komme med kritikk her, men råd og fakta som man bør høre etter på. 

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_5665 skrev (1 time siden):

Hun er 100 prosent en "pick me" jenta

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_5665 skrev (1 time siden):

Vil tro flere av de rundt henne har vært fortvilet mer enn en gang ift hvordan hun har det, og hva hun gjør mot seg selv. 

Slik jeg ser det var en stor populær blogg det værste som kunne skje henne. Hun hadde trengt hjelp da hun var 16, hjelp til å IKKE ville forandre på utseendet sitt, men lære å være glad i seg selv som hun er osv. Lære å IKKE være så oppmerksomhetssøkende, men heller finne ut hva hun egentlig selv ønsket å utvikle/lære. Bygge et sunt selvbilde og en sunn selvtillit. 

Istedet satt hun på rommet og laget "lolita-blogg". Det er en gåte for meg at foreldrene tillot det da hun var så ung som hun var. Hun har fått lov til å digge seg selv 100%, være offer, needy, lille Sophie, kreve enormt med plass, vasse i likes og oppmerksomhet, leve av egenpleie, reiser, egentid og velvære. Denne dyrkingen av seg selv har gjort at hun ikke er mottagelig for kritikk, har enormt tro på egne vurderinger, og kaster valper, venner og kjærester fra seg når hun ikke gidder mer. Henne, henne, henne og henne. 

Det er jo egentlig ikke overraskende at hun er utslitt etter et par mnd som mor? Hun har jo helt minimalt med kapasitet ift vanlige kvinner. Hun lever på en helt annen måte, og har bare surret rundt i selvdigger-boblen sin. Hun klarer ikke å ta ansvar for noe som helst, eller noen som helst. 

• Liker 28
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Stina Bakken er en mye bedre mor enn Sophie E. Sistnevnte eier ikke et snev av morsinstinkt. Morsrollen er ikke for henne. Krysser alt jeg har for at hun ikke får flere barn 🤞🙌

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (4 timer siden):

Jeg antar dette gjøres av to grunner.

For å gi Sofie Steen Isachsen selv mer tid til å komme seg etter operasjon.

Og ikke minst - fordi utenlandsk helsepersonell ikke kan ta et slikt oppdrag i Norge uten godkjenning. (antar at denne "nannyen" er helsepersonell)

Noen andre tar med andre ord barnet natt og det meste av dagen, mens mor kan få hele fars oppmerksomhet. Tross alt er det alltid Sofies egne behov som alltid skal fylles først og lenge før alle andres. Hun har jo innrømmet at denne såkalte night-nannyen er for hennes skyld, ikke barnets...

Media gjør virkelig ikke jobben sin når det som har vært millionbedrifter i årevis får holde på slik.

Redaktørene i norsk presse bør skamme seg hver eneste gang de godkjenner gratis reklame for disse influenserne.!

Eneste hun vil er å se sexy lolita ut,ingenting annet betyr noe for S.E. en pick og fuck me girl

Endret av Tears in heaven
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tears in heaven skrev (2 minutter siden):

Eneste hun vil er å se sexy lolita ut,ingenting annet betyr noe for S.E. en pick og fuck me girl

Lurer på hvordan det skal gå når hun blir eldre, regner med at hun skjønner at hun ikke kommer til å klare å passere som det som 40-åring uansett hvor mye gua sha hun sleper over ansiktet. Hver gang jeg ser henne i gang med hudpleierutinen sin så føles det alltid som om det er noe panisk over det hele.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeliten skrev (6 timer siden):

Haha helt sjukt. Han må ha ferie og nanny i foreldrepermisjonen sin. Han burde bli fratatt foreldrepengene, for denne permisjonen bruker de bare på seg selv. 

Tror du blander Joakim og Vegard

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (3 timer siden):

Hun dytter bort de som faktisk bryr seg. De rundt henne må være en heiagjeng for at hun skal orke å være med de. 

Ja, dette har jeg også tenkt over.. Det må være fryktelig pes å hele tiden skulle please henne, fordi så fort noe går i mot henne, så sutrer hun jo som en liten unge?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Slik jeg ser det var en stor populær blogg det værste som kunne skje henne. Hun hadde trengt hjelp da hun var 16, hjelp til å IKKE ville forandre på utseendet sitt, men lære å være glad i seg selv som hun er osv. Lære å IKKE være så oppmerksomhetssøkende, men heller finne ut hva hun egentlig selv ønsket å utvikle/lære. Bygge et sunt selvbilde og en sunn selvtillit. 

Det var nok kanskje det, ser i hvertfall ut som hun har fått ett fryktelig dårlig selvbilde av det hele.. Skjønner hun ble mobbet og at slike ting setter spor..

Men ser bare når hun legger ut video fra trening, så kan man se på alle videoer, at når hun må «ta i», så kikker hun rundt seg nesten panisk for å se om noen ser på henne..

Og den dumme rumpa, som ser ut som ja… Godt for henne at hun endelig innser at det hadde vært lettere å begynne på treningssenteret, enn å starte med en bbl.. 
Men den blir nok aldri slik som hun ønsker at den skal se ut, og det kan hun takke de mange kirurger for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Lurer på hvordan det skal gå når hun blir eldre, regner med at hun skjønner at hun ikke kommer til å klare å passere som det som 40-åring uansett hvor mye gua sha hun sleper over ansiktet. Hver gang jeg ser henne i gang med hudpleierutinen sin så føles det alltid som om det er noe panisk over det hele.

Ja hun kommer til å slite jo eldre hun blir 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missLynch skrev (8 timer siden):

De virker i tillegg for å være to utrolig «enkle» mennesker ettersom de er (tilsynelatende..) funksjonsfriske og ikke er kapable til, eller orker, å ta seg av sitt eget friske barn. 

Sophie Elise er da ikke tilsynelatende funksjonsfrisk?

Hun forsøkte å redde en døende karriere ved å få et barn. Hun ville ha en jente, men fikk en gutt. Stakkars gutten blir behandlet som en rekvisitt.

Jeg håper barnevernet følger med.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 14 t lang flyreise.  Hun har dratt med seg et spedbarn på et døgnlang flyreise ene og alene fordi hun skal operere seg uten grunn igjen for 30 gang.  Det er ganske utrolig å tenke på.  

• Liker 15
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...