Tough cookie Skrevet 14. november 2024 #44421 Del Skrevet 14. november 2024 Margit777 skrev (17 timer siden): Holdt på å spy jeg, og ja jeg måtte se 😆 Nå fant jeg bildene og det så ut som partering av kjøtt på Slakteriet, men så skjønte jeg at det var en rumpeoperasjon🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. november 2024 #44422 Del Skrevet 14. november 2024 M.G.E skrev (3 timer siden): Spørsmål: Noen som vet om SE har tatt noe mage plastikk? Leste et sted at hun har tatt fettsuging? Hvilke andre operasjoner? Bryst, bakdel, nede, må være et ansiktsløft der og vel? vært stille på SOME siste dagene, så er vel nyoperert, for hvorfor 14 dager med barnevakt og nanny, for konsultasjon, rett etter mamma og pappa ferie, som kom rett etter de var i Spania … Catlift, øyelokk, hake x2, nese x 3, 4 brystoperasjoner, 2 bbl, fettsuging +++ 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. november 2024 #44423 Del Skrevet 14. november 2024 Djungelvrål skrev (1 minutt siden): Catlift, øyelokk, hake x2, nese x 3, 4 brystoperasjoner, 2 bbl, fettsuging +++ Hva har hun ikke gjort av kosmetisk kirurgi? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. november 2024 #44424 Del Skrevet 14. november 2024 K_mb skrev (Akkurat nå): Hva har hun ikke gjort av kosmetisk kirurgi? Tja, litt overrasket over at hun ikke tok et sånt leppeløft egentlig. De løfter opp og syr under nesa. I og med at hun har oppheng i ducklips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 14. november 2024 #44425 Del Skrevet 14. november 2024 Djungelvrål skrev (42 minutter siden): Catlift, øyelokk, hake x2, nese x 3, 4 brystoperasjoner, 2 bbl, fettsuging +++ Ja, mente det var litt mer en ansikt, pupp og rompe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. november 2024 #44426 Del Skrevet 14. november 2024 M.G.E skrev (28 minutter siden): Ja, mente det var litt mer en ansikt, pupp og rompe! Fikset seg nedentil også. Begrunnet det medisinsk, men…. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 14. november 2024 #44427 Del Skrevet 14. november 2024 Spanky skrev (På 13.11.2024 den 13.32): Er det flere enn meg som tror at hun skal operere noe på denne ferieturen, på tross av at hun har sagt at hun bare skal på konsultasjon? 14 dager der, med først en åpenbare barnevakt (ref romfordeling i huset), og deretter nannyen som skal være der uka etter. Jeg tror hun skal opererere, men ikke nødvendigvis rumpa. Det er mistenkelig stille på alle kanaler. Hun vet jo at LA, rumpekonsultssjon/operasjon, helmer og nanny drar views, og views sørger direkte for penger i kassa. Veeldig rart å ikke sørge for å håve inn penger på ferie nå når innholdet nærmest skaper seg selv, og vi vet jo at hun liker vise frem luksus, bikinikropp osv. Derfor er det svært rart at det nå er stille som graven, og jeg tror årsaken er at hun allerede er operert. Jeg tror nok hun skal operere rumpa etterhvert, men i denne omgang tror jeg hele turen og rumpa er skalkeskjul for den egentlige operasjonen hun skal ta, og den egentlige operasjonen tror jeg er en form for ansiktsløft. Noe oppstrammende i hoderegionen i alle fall. Grunnen til at jeg tror dette, er rett og slett fordi jeg kjenner hennes modus operandi. Hun har i lang tid nå fremsnakket (bygget opp til resultatene av operasjonen) hvor utrolig effektive og oppstrammende de naturlige ansiktsrutinene hennes er - gua sha og diverse jeg ikke kommer på i farten, og at hun har sluttet med botox. Hun har snakket påtatt mye om akkurat dette, og hun ønsker vel å bli tatt for å være en «naturlig skjønnhet» fremfor operert, samt tenker jeg (og skjønner) at hun ønsker slippe alt peset det å være åpen om operasjon medfører. Om noen dager kommer det nok forhåndsinnspilte snapper, samt endel reklame. De uinnvidde vil la seg lure til å tro at det er dagsferske innlegg, og det er jo målet. Når den verste hevelsen har gitt seg, kommer nok gradvis flere og flere bilder, i mere og mere avslørende vinkler. Det hun aldri skjønner er at visse folk er svært gode på å legge merke til endringer og detaljer, så når hun selv tror at hun er tilnærmet tilbake til normalen post-op, så kan folk (jeg) enda se endringene på milevis avstand. 20 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 14. november 2024 #44428 Del Skrevet 14. november 2024 massi skrev (4 minutter siden): Jeg tror hun skal opererere, men ikke nødvendigvis rumpa. Det er mistenkelig stille på alle kanaler. Hun vet jo at LA, rumpekonsultssjon/operasjon, helmer og nanny drar views, og views sørger direkte for penger i kassa. Veeldig rart å ikke sørge for å håve inn penger på ferie nå når innholdet nærmest skaper seg selv, og vi vet jo at hun liker vise frem luksus, bikinikropp osv. Derfor er det svært rart at det nå er stille som graven, og jeg tror årsaken er at hun allerede er operert. Jeg tror nok hun skal operere rumpa etterhvert, men i denne omgang tror jeg hele turen og rumpa er skalkeskjul for den egentlige operasjonen hun skal ta, og den egentlige operasjonen tror jeg er en form for ansiktsløft. Noe oppstrammende i hoderegionen i alle fall. Grunnen til at jeg tror dette, er rett og slett fordi jeg kjenner hennes modus operandi. Hun har i lang tid nå fremsnakket (bygget opp til resultatene av operasjonen) hvor utrolig effektive og oppstrammende de naturlige ansiktsrutinene hennes er - gua sha og diverse jeg ikke kommer på i farten, og at hun har sluttet med botox. Hun har snakket påtatt mye om akkurat dette, og hun ønsker vel å bli tatt for å være en «naturlig skjønnhet» fremfor operert, samt tenker jeg (og skjønner) at hun ønsker slippe alt peset det å være åpen om operasjon medfører. Om noen dager kommer det nok forhåndsinnspilte snapper, samt endel reklame. De uinnvidde vil la seg lure til å tro at det er dagsferske innlegg, og det er jo målet. Når den verste hevelsen har gitt seg, kommer nok gradvis flere og flere bilder, i mere og mere avslørende vinkler. Det hun aldri skjønner er at visse folk er svært gode på å legge merke til endringer og detaljer, så når hun selv tror at hun er tilnærmet tilbake til normalen post-op, så kan folk (jeg) enda se endringene på milevis avstand. Hu tok jo ansiktsløft eller ponytail-lift for ett par år siden?!😅 herregud, hu er 30 - er helt vilt! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 14. november 2024 #44429 Del Skrevet 14. november 2024 Monky skrev (Akkurat nå): Hu tok jo ansiktsløft eller ponytail-lift for ett par år siden?!😅 herregud, hu er 30 - er helt vilt! Er det ponytail lift som gjør at øyebrynene har hevet seg betraktelig da.. (?) Har hun noen gang bekreftet disse tingene selv? Jeg er ikke i tvil altså.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 15. november 2024 #44430 Del Skrevet 15. november 2024 M.G.E skrev (5 timer siden): Spørsmål: Noen som vet om SE har tatt noe mage plastikk? Leste et sted at hun har tatt fettsuging? Hvilke andre operasjoner? Bryst, bakdel, nede, må være et ansiktsløft der og vel? vært stille på SOME siste dagene, så er vel nyoperert, for hvorfor 14 dager med barnevakt og nanny, for konsultasjon, rett etter mamma og pappa ferie, som kom rett etter de var i Spania … SE har operert følgende: pupper fire ganger (fem, om man regner med at hun etter første operasjon måtte inn å fikse på noe ifht rift implantatet e.l, husker ikke helt årsak) nese ganger som jeg vet, men har sett at fire og fem ganger har vært nevnt av andre rumpe to ganger, i tillegg til silikon i hofter ved siste operasjon av de to fettsuging over hele kropp ifbm. rumpeoperasjon/bbl hakeimplantat kjeve (den var ikke så medisinsk som hun hevdet) kjønnslepper/underliv ansiktsløft én gang som jeg vet om øyeløft/brynsløft to ganger som jeg vet om, fjernet etter all sannsynlighet overflødig hud på øyenlokkene også samtidig fettransplantasjon til lepper (permanent løsning, i motsetning til ordinære fillers) 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 15. november 2024 #44431 Del Skrevet 15. november 2024 Molly65 skrev (9 timer siden): Er vel i La for å få ut implantatene. Og av alle har hun valgt en mannelig venn til nanny. Gud hjelpes… ? Jeg skjønner ikke. Hva er galt med mannlig nanny? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 15. november 2024 #44432 Del Skrevet 15. november 2024 Molly65 skrev (11 timer siden): Er vel i La for å få ut implantatene. Og av alle har hun valgt en mannelig venn til nanny. Gud hjelpes… Hva er så problemet med en "mannlig nanny"? Tenker du at menn ikke har omsorgsevne eller kan ta vare på et barn? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 15. november 2024 #44433 Del Skrevet 15. november 2024 massi skrev (8 timer siden): SE har operert følgende: pupper fire ganger (fem, om man regner med at hun etter første operasjon måtte inn å fikse på noe ifht rift implantatet e.l, husker ikke helt årsak) nese ganger som jeg vet, men har sett at fire og fem ganger har vært nevnt av andre rumpe to ganger, i tillegg til silikon i hofter ved siste operasjon av de to fettsuging over hele kropp ifbm. rumpeoperasjon/bbl hakeimplantat kjeve (den var ikke så medisinsk som hun hevdet) kjønnslepper/underliv ansiktsløft én gang som jeg vet om øyeløft/brynsløft to ganger som jeg vet om, fjernet etter all sannsynlighet overflødig hud på øyenlokkene også samtidig fettransplantasjon til lepper (permanent løsning, i motsetning til ordinære fillers) Jeg vil føye til keisersnitt. Noe hun garantert gjorde fordi hun ikke ville ødelegge "fiffi" 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. november 2024 #44434 Del Skrevet 15. november 2024 Katten89 skrev (7 minutter siden): Jeg vil føye til keisersnitt. Noe hun garantert gjorde fordi hun ikke ville ødelegge "fiffi" Man får ikke ks av estetiske grunner,og denne spekulasjonen er ryddet vekk 100 ganger før. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 15. november 2024 #44435 Del Skrevet 15. november 2024 J.. skrev (51 minutter siden): Man får ikke ks av estetiske grunner,og denne spekulasjonen er ryddet vekk 100 ganger før. Ikke hvis du er ærlig om at det er grunnen… men hvis du sier at du har fødselsangst foreksempel.. 20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 15. november 2024 #44436 Del Skrevet 15. november 2024 J.. skrev (2 timer siden): Man får ikke ks av estetiske grunner,og denne spekulasjonen er ryddet vekk 100 ganger før. Såklart får hun det om hun lyver til legene på sykehuset. Det er svært lett å gråte seg til et keisersnitt om man vil 12 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 15. november 2024 #44437 Del Skrevet 15. november 2024 Katten89 skrev (2 timer siden): Jeg vil føye til keisersnitt. Noe hun garantert gjorde fordi hun ikke ville ødelegge "fiffi" Jeg hadde faktisk tenkt til å føye det på, men var redd for å få innlegget slettet. J.. skrev (2 timer siden): Man får ikke ks av estetiske grunner,og denne spekulasjonen er ryddet vekk 100 ganger før. Nei, men SE har selvfølgelig ikke begrunnet ks-ønsket med dét. Ingen her inne VET jo, men jeg synes det er en stor tankevekker at så mange, så snart man hørte at hun skulle ha barn, bare visste at det barnet kom til å bli tatt med keisersnitt, samt at hun ikke kom til å amme. Begge de tingene var noe av det første jeg sa. Samt «harstad zoo and daycare», som også viste seg stemme ganske bra. 12 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 15. november 2024 #44438 Del Skrevet 15. november 2024 massi skrev (11 timer siden): Jeg tror hun skal opererere, men ikke nødvendigvis rumpa. Det er mistenkelig stille på alle kanaler. Hun vet jo at LA, rumpekonsultssjon/operasjon, helmer og nanny drar views, og views sørger direkte for penger i kassa. Veeldig rart å ikke sørge for å håve inn penger på ferie nå når innholdet nærmest skaper seg selv, og vi vet jo at hun liker vise frem luksus, bikinikropp osv. Derfor er det svært rart at det nå er stille som graven, og jeg tror årsaken er at hun allerede er operert. Jeg tror nok hun skal operere rumpa etterhvert, men i denne omgang tror jeg hele turen og rumpa er skalkeskjul for den egentlige operasjonen hun skal ta, og den egentlige operasjonen tror jeg er en form for ansiktsløft. Noe oppstrammende i hoderegionen i alle fall. Grunnen til at jeg tror dette, er rett og slett fordi jeg kjenner hennes modus operandi. Hun har i lang tid nå fremsnakket (bygget opp til resultatene av operasjonen) hvor utrolig effektive og oppstrammende de naturlige ansiktsrutinene hennes er - gua sha og diverse jeg ikke kommer på i farten, og at hun har sluttet med botox. Hun har snakket påtatt mye om akkurat dette, og hun ønsker vel å bli tatt for å være en «naturlig skjønnhet» fremfor operert, samt tenker jeg (og skjønner) at hun ønsker slippe alt peset det å være åpen om operasjon medfører. Om noen dager kommer det nok forhåndsinnspilte snapper, samt endel reklame. De uinnvidde vil la seg lure til å tro at det er dagsferske innlegg, og det er jo målet. Når den verste hevelsen har gitt seg, kommer nok gradvis flere og flere bilder, i mere og mere avslørende vinkler. Det hun aldri skjønner er at visse folk er svært gode på å legge merke til endringer og detaljer, så når hun selv tror at hun er tilnærmet tilbake til normalen post-op, så kan folk (jeg) enda se endringene på milevis avstand. Ja, er ganske sikker på at det er NOE. Hun har jo tatt ut alt extension fra håret også, selv om hun da sa at det ikke hadde noe med operasjon å gjøre. Kanskje det er et slags løft siden hun da ikke kan ha noe i hår/ansikt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
massi Skrevet 15. november 2024 #44439 Del Skrevet 15. november 2024 massi skrev (4 minutter siden): Jeg hadde faktisk tenkt til å føye det på, men var redd for å få innlegget slettet. Nei, men SE har selvfølgelig ikke begrunnet ks-ønsket med dét. Ingen her inne VET jo, men jeg synes det er en stor tankevekker at så mange, så snart man hørte at hun skulle ha barn, bare visste at det barnet kom til å bli tatt med keisersnitt, samt at hun ikke kom til å amme. Begge de tingene var noe av det første jeg sa. Samt «harstad zoo and daycare», som også viste seg stemme ganske bra. De som ikke kan være enig i at SE ikke har gitt sønnen den beste starten på livet som han kunne fått, ved å 1) ta planlagt keisersnitt, 2) ikke amme og 3) være en svært ustabil og fram og tilbake skikkelse i livet hans med første overnatting borte allerede ved to-ukersalder, de tror jeg bare er die hard fans som ville tatt hva som helst fra henne i forsvar. Dette betyr ikke at det ikke går bra med barn tatt med ks og som får mme, og for noen mødre er det jo helt nødvendig, og jeg vet at for mange av de så er det sårt at det ble sånn. Men det er en vesentlig forskjell fra å gjøre det av rene selviske og eventuelt estestiske årsaker, fordi man VET at vaginal fødsel er det helt beste for baby, og at morsmelk trumfer mme. Igjen, det vil ikke si at det ikke går bra med ks og mme, men hadde likt å se at SE for en gangs skyld klarte gjøre noe uselvisk og helhjertet for andre enn seg selv. Baby skal passe inn i hennes liv, livet skal ikke tilpasses baby. Jeg synes såklart det blir feil når baby er så liten. 15 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 15. november 2024 #44440 Del Skrevet 15. november 2024 (endret) . Endret 26. februar av Doris Becker 15 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå