SoftKitty Skrevet tirsdag kl 21:32 #44381 Del Skrevet tirsdag kl 21:32 Jeg fikk opp en snap på utforsk for litt siden før jeg rakk å trykke meg ut så så jeg at SE skrev at Vegard gledet seg til H fikk eget rom pga. han likte tydligvis ikke å ha leker liggende i stua. Det pluss historien om babysvømming som hun ikke orket, når han faktisk var i perm og fint kunne dratt alene, gir meg veldig dårlige vibes på fyren. Håper ikke det er han som er pådriver for all barnefri og at hun går med på mer enn hun egentlig vil innerst inne fordi hun er så utrolig opptatt av å bevare forholdet og tekkes ham.. Ikke at jeg tror SE er noen engel som bare blir påvirket av andre, jeg tror hun har en personlighetsforstyrrelse som sikkert er spekulasjon å si her som i stor grad påvirker valgene hun gjør som forelder, men hun har jo også vist at hun er ekstremt avhengig av og påvirket av de kjærlighetsrelasjonene hun er i opp igjennom tidene. Dårlig kombo. Og kanskje hadde hun vært like ræva forelder helt alene men ja.. Bare tanker fra meg. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjerka Skrevet i går, 00:01 #44382 Del Skrevet i går, 00:01 SoftKitty skrev (2 timer siden): Vegard gledet seg til H fikk eget rom pga. han likte tydligvis ikke å ha leker liggende i stua. Lykke til med barnebursdager, lek og annen normal barneadferd! 🎈🎉🎊 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet i går, 04:46 #44383 Del Skrevet i går, 04:46 SoftKitty skrev (7 timer siden): Jeg fikk opp en snap på utforsk for litt siden før jeg rakk å trykke meg ut så så jeg at SE skrev at Vegard gledet seg til H fikk eget rom pga. han likte tydligvis ikke å ha leker liggende i stua. Det pluss historien om babysvømming som hun ikke orket, når han faktisk var i perm og fint kunne dratt alene, gir meg veldig dårlige vibes på fyren. Håper ikke det er han som er pådriver for all barnefri og at hun går med på mer enn hun egentlig vil innerst inne fordi hun er så utrolig opptatt av å bevare forholdet og tekkes ham.. Ikke at jeg tror SE er noen engel som bare blir påvirket av andre, jeg tror hun har en personlighetsforstyrrelse som sikkert er spekulasjon å si her som i stor grad påvirker valgene hun gjør som forelder, men hun har jo også vist at hun er ekstremt avhengig av og påvirket av de kjærlighetsrelasjonene hun er i opp igjennom tidene. Dårlig kombo. Og kanskje hadde hun vært like ræva forelder helt alene men ja.. Bare tanker fra meg. Jeg beklager å måtte si det, men du må nok innse at dette er den ekte SE. Man har kunnet følge henne fra hun satt på jenterommet i Harstad, hun er slik, og har alltid vært slik. Jeg kunne hoste opp 100 uttalelser som bekrefter det. Hun har ett fokus i livet og det er egne behov. Alle vennskap som tar slutt. Alle dyr som hun ikke greier å ha omsorg over tid for. Kynismen i forhold til måten hun driver business på. Bøkene som er en eneste stor navlelo-dott. Diagnosestillingen. Ingen evne til selvkritikk eller refleksjon rundt egen påvirkning. Hun er selvrettferdig og selvoppslukt. Og man har over ti år med innsyn i hennes tanker som harde bevis. Hennes higen etter oppmerksomhet og valget av karrierevei er bare to streker under svaret. Og det som utspiller seg i morsrollen er bare det endelige beviset. 19 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet i går, 05:42 #44384 Del Skrevet i går, 05:42 Svartfugl skrev (På 9.11.2024 den 10.00): Jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har hatt noe mer enn et par timers barnevakt for min toåring. Da han var baby, var det totalt utenkelig for meg å ha barnevakt i dagevis. Jeg mener faktisk at det er veldig egoistisk å sette bort en baby noe mer en noen timer (med mindre man har en veldig god grunn, f.eks. alvorlig sykdom). Mange her snakker om barnevernet, men jeg tviler på barnevernet blander seg innn i utstrakt bruk av barnevakt, i alle fall om det ikke er en rekke tilfeldige folk som passer. Omsorgen skal være "god nok", og hva som er"god nok" omsorg etter loven vil nok overraske mange av oss. "Retten" til å være en ganske dårlig forelder er absolutt en rett mange benytter seg av... Samtidig er ikke jeg ansatt i bv, så mulig jeg tar feil. De kan gå inn å undersøke om de mener babyen har tilknytningvansker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet i går, 05:43 #44385 Del Skrevet i går, 05:43 Kjempeliten skrev (På 9.11.2024 den 10.14): Er ikke nødvendigvis barnevern-mat, nei. Jeg jobber med barn og ser likevel at de som har to hjem eller der foreldre er mye borte sliter psykisk. Stakkars barn. Det var da veldig til generalisering , nei det er ikke sånn at bare fordi man har to hjem så sliter man psykiske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet i går, 06:44 #44386 Del Skrevet i går, 06:44 Orly skrev (57 minutter siden): Det var da veldig til generalisering , nei det er ikke sånn at bare fordi man har to hjem så sliter man psykiske Det er ikke en generalisering, det er i forhold til sånn SE driver med. De som bare sender barna sine rundt om kring og frem og tilbake uten å bry seg om hvordan barnet har det oppi det hele. Jeg vet jo godt at det ikke gjelder alle med skilte foreldre i hele norge, men det er jo ikke det denne diskusjonen handler om. De som er mye borte fra foreldrene sine, har stort sett problemer med det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet i går, 11:06 #44387 Del Skrevet i går, 11:06 NordreSving skrev (6 timer siden): Jeg beklager å måtte si det, men du må nok innse at dette er den ekte SE. Man har kunnet følge henne fra hun satt på jenterommet i Harstad, hun er slik, og har alltid vært slik. Jeg kunne hoste opp 100 uttalelser som bekrefter det. Hun har ett fokus i livet og det er egne behov. Alle vennskap som tar slutt. Alle dyr som hun ikke greier å ha omsorg over tid for. Kynismen i forhold til måten hun driver business på. Bøkene som er en eneste stor navlelo-dott. Diagnosestillingen. Ingen evne til selvkritikk eller refleksjon rundt egen påvirkning. Hun er selvrettferdig og selvoppslukt. Og man har over ti år med innsyn i hennes tanker som harde bevis. Hennes higen etter oppmerksomhet og valget av karrierevei er bare to streker under svaret. Og det som utspiller seg i morsrollen er bare det endelige beviset. Joda jeg er enig der, og innlegget mitt var ikke ment som forsvar for SE. Bare noen tanker og litt kritikk av Vegard i tillegg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet i går, 11:13 #44388 Del Skrevet i går, 11:13 Bjerka skrev (11 timer siden): Lykke til med barnebursdager, lek og annen normal barneadferd! 🎈🎉🎊 Barnesykdommer, trassalder og når han begynner å gå/løpe/falle og må passes på HELE tiden. De "leker" familie. Slik ser det ut utenifra iallefall. Vegard virker ikke spesiellt voksen og moden han heller. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet i går, 11:36 #44389 Del Skrevet i går, 11:36 Hvordan går det med bokskrivingen hun reiste bort for? Er det noen progresjon med den mellom all kjærestetid, reiser, ferier, fester, operasjoner og barnevakter? Det skrives betydelig om (velfortjent) kritikk på snap, men ingenting om pågående bok. Eller "skriver" hun bøker gjennom intervju-metoden, der den faktiske skribenten transkriberer lydfilene og setter hode og hale på det uten noensinne å få kred for jobben? (Ikke at jeg ville hatt kred for SE sine navlebeskuende bøker) Det nærmer seg jul. SE AS går glipp av omsetning om det ikke ligger en ny bok under juletreet i norske husholdninger i år. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet i går, 12:32 #44390 Del Skrevet i går, 12:32 Er det flere enn meg som tror at hun skal operere noe på denne ferieturen, på tross av at hun har sagt at hun bare skal på konsultasjon? 14 dager der, med først en åpenbare barnevakt (ref romfordeling i huset), og deretter nannyen som skal være der uka etter. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet i går, 12:41 #44391 Del Skrevet i går, 12:41 Spanky skrev (6 minutter siden): Er det flere enn meg som tror at hun skal operere noe på denne ferieturen, på tross av at hun har sagt at hun bare skal på konsultasjon? 14 dager der, med først en åpenbare barnevakt (ref romfordeling i huset), og deretter nannyen som skal være der uka etter. Det tror heg også. Ikke trendy med store rumper lenger. Ang barnefaren; kanskje han ikke ville bli far etter ett kvarter, at dette var noe SE styrte? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 12:49 #44392 Del Skrevet i går, 12:49 Jadaomatte skrev (7 minutter siden): Ang barnefaren; kanskje han ikke ville bli far etter ett kvarter, at dette var noe SE styrte? Hadde han ikke ønsket barn med henne,hadde han ikke fått henne gravid 2 ganger heller. Man kan si mye om SE altså,men at V ble påtvunget farsskap blir for dumt.. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet i går, 12:52 #44393 Del Skrevet i går, 12:52 J.. skrev (1 minutt siden): Hadde han ikke ønsket barn med henne,hadde han ikke fått henne gravid 2 ganger heller. Man kan si mye om SE altså,men at V ble påtvunget farsskap blir for dumt.. Enkelte menn synest at prevensjon er kvinnens ansvar og den tidslinjen hennes er nå litt rar. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet 22 timer siden #44394 Del Skrevet 22 timer siden Jadaomatte skrev (5 timer siden): Enkelte menn synest at prevensjon er kvinnens ansvar og den tidslinjen hennes er nå litt rar. Tenker at han er gammel nok til å vite hvordan barn blir til. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøfteblomst Skrevet 21 timer siden #44395 Del Skrevet 21 timer siden Spanky skrev (6 timer siden): Er det flere enn meg som tror at hun skal operere noe på denne ferieturen, på tross av at hun har sagt at hun bare skal på konsultasjon? 14 dager der, med først en åpenbare barnevakt (ref romfordeling i huset), og deretter nannyen som skal være der uka etter. Har også tenkt det. At hun blir anbefalt operasjon fortest mulig (hun har jo selv sagt innen 5 år, og helst før), og at det "tilfeldigvis" kom en avbestilling så superkirurgen kunne hjelpe henne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21 timer siden #44396 Del Skrevet 21 timer siden Én ting jeg stusser over ang BBL er at det er (påstått) den farligste plastiske operasjon som finnes,alikevel gjennomføres den både en,to og 4-5 ganger av samme folka relativt knirkefritt. Mulig ryktet er med på å øke interessen for operasjonen.. (Sier IKKE den er ufarlig,men tror ikke den er så farlig som den ryktes..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 21 timer siden #44397 Del Skrevet 21 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 20 timer siden #44398 Del Skrevet 20 timer siden Grøfteblomst skrev (47 minutter siden): Har også tenkt det. At hun blir anbefalt operasjon fortest mulig (hun har jo selv sagt innen 5 år, og helst før), og at det "tilfeldigvis" kom en avbestilling så superkirurgen kunne hjelpe henne. Hun skal angivelig ha en konsultasjon, men kanskje selve operasjonen blir gjort nå, og da med forklaringen at de fikk en avbestilling slik at hun kunne gjøre det før hun reiste hjem. Gjetter jeg.. 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 17 timer siden #44399 Del Skrevet 17 timer siden Jeg vet ikke om jeg har fått med meg det hun har gjort og skal gjøre, men stemmer det at hun har tatt to operasjoner i baken tidligere? Første hvor hun fikk feil implantater som så ble byttet med noen andre i andre operasjon? Og at hun nå har sagt at hun skal fjerne implantatene? Eller skal hun ha andre eller nye? Hvis det er LA de skal til, så tipper jeg hun skal til denne legen: https://www.drryanstanton.com/body/butt-implants-los-angeles/ Og i så fall tipper jeg like mye at hun bare skal bytte ut til mindre implantater i rumpe og hofter - for tross alt er det nå ikke like moderne med de abnormt og kunstig oppblåste bakendene nå 🙄 Jeg har ingen tro på at hun fjerner og ikke legger inn nye. Tiden hun skal være der borte tilsier at hun også skal operere, om man leser hva som skrives i linken. “The Butt King", kaller legen i linken seg, og har til og med registrert dette tilnavnet som et varemerke. Det er mange måter å søke kongelighet på... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 17 timer siden #44400 Del Skrevet 17 timer siden J.. skrev (3 timer siden): Én ting jeg stusser over ang BBL er at det er (påstått) den farligste plastiske operasjon som finnes,alikevel gjennomføres den både en,to og 4-5 ganger av samme folka relativt knirkefritt. Mulig ryktet er med på å øke interessen for operasjonen.. (Sier IKKE den er ufarlig,men tror ikke den er så farlig som den ryktes..) Tallene har vært minst 1 dødsfall pr 4000 opererte. I tillegg kommer forholdsvis høye tall på komplikasjoner under og etter operasjonen, infeksjoner, inflammasjoner m.m. Så sies det at med nyere metoder så kan tallene være 1 av 12 000. BBL er imidlertid fetttransplantasjon fra annet sted på kroppen til setemuskulaturen. Her kan du lese om hvorfor denne typen operasjon er så farlig - men: ADVARSEL - HER ER DET OGSÅ BILDER FRA OBDUKSJONER AV PERSONER SOM HAR DØDD AV DENNE TYPEN UNØDVENDIG KOSMETISK OPERASJON, SÅ FOR DE SOM IKKE TÅLER SE DETTE, IKKE KLIKK DERE INN PÅ DENNE VITENSKAPELIGE ARTIKKELEN!!! (for dere som tåler og ev. har fagkunnskap er det imidlertid interessant og ikke lite motbydelig å se og tenke over hva folk frivillig utsetter seg for for å følge skjønnhetstyranniets skiftende utseende"krav") SOM SAGT - IKKE KLIKK PÅ LINKEN TIL FORSKNINGSARTIKKELEN HVIS DU IKKE TÅLER Å SE SLIKT!!! https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9896146/ Kort fortalt dør de fleste som dør av denne operasjonen fordi fettmassene feilaktig sprøytes inn i blodårer, blir så ført videre med blodbanene og ender som blodpropp i bl.a. lungene. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå