siesta Skrevet søndag kl 23:53 #44201 Del Skrevet søndag kl 23:53 Hva vil dere egentlig om dere kan velge mellom følgende Ta fra henne barnet? Møte henne, snakke med henne og hjelpe henne til å finne de riktige valgene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet mandag kl 00:12 #44202 Del Skrevet mandag kl 00:12 (endret) Beyblade skrev (1 time siden): Bare av nysgjerrighet - hvilke organisasjoner støtter du? Beklager avsporing. Ble nysgjerrig på hvilke som ikke bruker bilder av mennesker (og vet at mange org. bruker bilder/filmer av barn som er skuespillere, nettopp fordi barn i krise ikke skal eksponeres på den måten). Jeg liker å støtte lokale som hjelper til, og bruker ofte Katrin Glatz Brubakk (barnepsykolog i Leger uten grenser) som utgp. Hun har ofte kontakt med lokale, eller kjøper med ting eller kjøper inn på stedet. Janne Heltberg er også en fin person å følge for å bli oppdatert om hvordan man kan bidra. Så må man nesten vurdere de forskjellige selv, om man kan stå inne for kommunikasjonsformen. Salam LADC Norway opplever jeg har et ganske bevisst forhold til bruk av barn for eks. Jeg har nå forøvrig både fulgt og til og med forsvart Sophie Elise tidligere så. Jeg har alltid syntes hun har vært en svært god forretningskvinne (om vi trenger ifluensere er en annen diskusjon 😅), og jeg er nok en av de som til en viss grad syntes at foreldre skyver bort sitt eget ansvar med å peke på alle andre. Jeg var til og med så naiv at jeg trodde henne da hun sa hun ikke skulle eksponere barnet. Vel, så feil kan man ta. Endret mandag kl 00:23 av refill Ufullstendig sitering 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet mandag kl 00:13 #44203 Del Skrevet mandag kl 00:13 siesta skrev (19 minutter siden): Hva vil dere egentlig om dere kan velge mellom følgende Ta fra henne barnet? Møte henne, snakke med henne og hjelpe henne til å finne de riktige valgene? Hva da, om vi kan velge? Vi alle ønsker et barn som har det bra. Hva snakker du om? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet mandag kl 00:42 #44204 Del Skrevet mandag kl 00:42 refill skrev (29 minutter siden): Jeg liker å støtte lokale som hjelper til, og bruker ofte Katrin Glatz Brubakk (barnepsykolog i Leger uten grenser) som utgp. Hun har ofte kontakt med lokale, eller kjøper med ting eller kjøper inn på stedet. Janne Heltberg er også en fin person å følge for å bli oppdatert om hvordan man kan bidra. Så må man nesten vurdere de forskjellige selv, om man kan stå inne for kommunikasjonsformen. Salam LADC Norway opplever jeg har et ganske bevisst forhold til bruk av barn for eks. Takk for tilbakemelding 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet mandag kl 00:44 #44205 Del Skrevet mandag kl 00:44 siesta skrev (49 minutter siden): Hva vil dere egentlig om dere kan velge mellom følgende Ta fra henne barnet? Møte henne, snakke med henne og hjelpe henne til å finne de riktige valgene? Hvor booker vi time for å møte, snakke og hjelpe henne? 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet mandag kl 02:05 #44206 Del Skrevet mandag kl 02:05 Stoltskeiv skrev (4 timer siden): Hun har eksponert og utlevert han i ett sett siden han kom ut av magen. Søvnrutiner, matrutiner. nanny her og nanny der. For å ikke snakke om alle bildene/videoene "bakfra", men der han snur ansiktet til kamera stadig. Hvor mye av dette ser egentlig Vegard? Hvorfor ser du på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet mandag kl 02:06 #44207 Del Skrevet mandag kl 02:06 Beyblade skrev (1 time siden): Hvor booker vi time for å møte, snakke og hjelpe henne? 😅 Det kan dere vel spørre henne om 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet mandag kl 06:09 #44208 Del Skrevet mandag kl 06:09 Dere tenker ikke at hun legger ut alt dette (bilde av barnet innimellom reklame) for å få fokus bort i fra at de har satt bort barnet i en lengre periode for å dra på ferie og fest? 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 06:24 #44209 Del Skrevet mandag kl 06:24 panzerpølsa skrev (14 minutter siden): Dere tenker ikke at hun legger ut alt dette (bilde av barnet innimellom reklame) for å få fokus bort i fra at de har satt bort barnet i en lengre periode for å dra på ferie og fest? Hun vet hva hun gjør i eksponeringa. Alt for penger. Alltid. Drar til Harstad, stikker på trening, ut på cafe… virker som hun er allergisk mot eget barn 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet mandag kl 06:46 #44210 Del Skrevet mandag kl 06:46 Henrik Troy 😅 En kan nesten ikke tro det er sant det hun legger ut. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet mandag kl 07:34 #44211 Del Skrevet mandag kl 07:34 siesta skrev (7 timer siden): Hva vil dere egentlig om dere kan velge mellom følgende Ta fra henne barnet? Møte henne, snakke med henne og hjelpe henne til å finne de riktige valgene? Jeg ønsker at norske politikere skal gjøre det enklere å ivareta barns rettigheter. og så ønsker jeg at norsk kjendispresse skal slutte å være mikrofonstativer for kommersielle aktører. 10 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet mandag kl 09:55 #44212 Del Skrevet mandag kl 09:55 Xstrella skrev (3 timer siden): Henrik Troy 😅 En kan nesten ikke tro det er sant det hun legger ut. Hun er ikke Barbie cute lenger… Nei og nei, så trist at en som 30-årig nybakt mor ikke lenger er Barbie cute. Hjertet mitt blør for henne /s Identitetskrise numner ørten er i full sving. Hun sliter fryktelig etter at hun fikk barn, og burde logge av og søke profesjonell hjelp. Nei, hun er jo smartere enn alle terapeuter, så det er dødfødt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet mandag kl 10:03 #44213 Del Skrevet mandag kl 10:03 rosererrøde skrev (På 31.10.2024 den 12.00): Hvordan er da med med barn født i land hvor mor og far er tilbake på jobb etter kort tid? Går det ille med alle disse barna? Norge er jo i en særstilling når det gjelder permisjon og tid med babyen. Vel, man ser jo hvordan det har gått i USA..... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet mandag kl 10:05 #44214 Del Skrevet mandag kl 10:05 (endret) Å hjelpes. Følger ikke SE på noen sosiale medier, vil ikke fôre monsteret. Men måtte inn og se nå, en 6 måneder gammel baby har vært i Nord-Norge hos besteforeldrene mens mor og far har vært på "ferie" og om 6 dager skal de til L.A.?? Edit 1: Og så et bilde av trynet til ungen. Edit 2: Og de skal ha med seg nanny til USA. Endret mandag kl 10:11 av lajlaj 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beyblade Skrevet mandag kl 10:14 #44215 Del Skrevet mandag kl 10:14 siesta skrev (8 timer siden): Det kan dere vel spørre henne om 😀 Det var du som la det frem som et alternativ? 😉 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 10:36 #44216 Del Skrevet mandag kl 10:36 lajlaj skrev (30 minutter siden): Å hjelpes. Følger ikke SE på noen sosiale medier, vil ikke fôre monsteret. Men måtte inn og se nå, en 6 måneder gammel baby har vært i Nord-Norge hos besteforeldrene mens mor og far har vært på "ferie" og om 6 dager skal de til L.A.?? Edit 1: Og så et bilde av trynet til ungen. Edit 2: Og de skal ha med seg nanny til USA. De har vært i Harstad flere ganger for å få barnefri. De har hatt nanny i Oslo for å få barnefri. De hadde med nanny til Spania for å få barnefri. De hadde barnevakt etter dåpen for å feste. Lista er så lang at det er nesten skummelt 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet mandag kl 11:03 #44217 Del Skrevet mandag kl 11:03 (endret) Måtte le når Vegard sa i poden at de nesten ikke har gjort noe sammen bare de 2 etter at de ble foreldre🫢 Altså,det må vel være årets spøk? 😂🙈 Endret mandag kl 11:19 av Sunfl0wer 35 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet mandag kl 11:10 #44218 Del Skrevet mandag kl 11:10 Sunfl0wer skrev (6 minutter siden): Måtte le når Vegard sa i poden at de nesten ikke har gjort noe sammen bare de 2🫢 Altså,det må vel være årets spøk? 😂🙈 Helt fjernt.. På de 2 år ish årene de har vært sammen,har de også bare vært foreldre i 6 mnd,og både i tiden før barn men også etter,har de jo ikke gjort annet. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 13:13 #44219 Del Skrevet mandag kl 13:13 Sunfl0wer skrev (2 timer siden): Måtte le når Vegard sa i poden at de nesten ikke har gjort noe sammen bare de 2 etter at de ble foreldre🫢 Altså,det må vel være årets spøk? 😂🙈 Velkommen til livet med barn, si 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet mandag kl 13:37 #44220 Del Skrevet mandag kl 13:37 (endret) De skal ha med nanny til LA og hun skal passe gutten halve tiden. Dette kommer de til å gjøre i alle ferier etter hvert. Stakkars lille gutt sier jeg bare. Tenk å være liten og være med mamma og pappa på ferie å vite at de ikke gidder å være sammen med han hele ferien 🥲 Nå skjønner han jo ikke så mye enda men når han blir større. Endret mandag kl 13:40 av Whitesnake69 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå