Cuddlegirl Skrevet 27. oktober #43961 Del Skrevet 27. oktober siesta skrev (1 minutt siden): Det gikk sikkert fint når kongen og dronningen dro.... Slutt å lag problem. Det er misunnelse til å bli kvalm av. Tenk på de barna som virkelig har det vondt .... Jada jada, skulle man tenkt sånn så skulle man ikke bekymre oss for noe - for det er alltid noen som har det verre. Dette er en tråd for å diskutere Sophie Elise, hva du gjør i denne tråden vet jeg ikke. Du nevner misunnelse, det viser jo bare at du ikke har forstått noe - jeg er IKKE et snev misunnet. Jeg er bekymret for det stakkars barnet som har foreldre som sender barnet vekk i hytt og pine! Men helst skal men vel ikke diskutere, bare sitte og se på, og teie still? 18 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 27. oktober #43962 Del Skrevet 27. oktober siesta skrev (Akkurat nå): Her er det endel som faktisk bør beskyttes mot seg selv . Har dere besøkt henne ? Har dere sett samspillet mellom henne og sønnen ? Ikke rart bv får problem med å rekke over de som trenger hjelp!!! Enhver bv ansatt med hodet på rett plass skjønner heldigvis at besøket ikke bør være hos SE men rundt om der det slites mer. Har DU besøkt henne? Har DU sett samspillet mellom henne og sønnen? 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achroite Skrevet 27. oktober #43963 Del Skrevet 27. oktober Cuddlegirl skrev (12 minutter siden): Trygg og fornøyd? Babyen er 6 måneder gammel, og begge omsorgspersonene velger å dra bort i 4 dager, frivillig på FERIE. Hvordan er det IKKE et problem? Jeg skriver selv at jeg mener selve ferien er et problem og at 4 dager er veldig lenge. Om de drar bort 4 netter fra baby ofte, så er heller ikke det er greit. MEN om det skulle oppstå noe som gjør at man sender baby til nærmeste familie i ett par dager, så er ikke det omsorgssvikt. En overnatting hos besteforeldre når de er 6 mnd mener jeg også er innafor, så lenge barnet er trygg på personene. Sinnsykt mange foreldre som eventuelt hadde blitt meldt inn om terskelen er så lav. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 27. oktober #43964 Del Skrevet 27. oktober Achroite skrev (1 minutt siden): Jeg skriver selv at jeg mener selve ferien er et problem og at 4 dager er veldig lenge. Om de drar bort 4 netter fra baby ofte, så er heller ikke det er greit. MEN om det skulle oppstå noe som gjør at man sender baby til nærmeste familie i ett par dager, så er ikke det omsorgssvikt. En overnatting hos besteforeldre når de er 6 mnd mener jeg også er innafor, så lenge barnet er trygg på personene. Sinnsykt mange foreldre som eventuelt hadde blitt meldt inn om terskelen er så lav. Nå prater vi om to vidt forskjellige ting. Dette er snakk om en frivillig ferie på 4 dager. Jeg har ikke skrevet at noe annet er et problem. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 27. oktober #43965 Del Skrevet 27. oktober siesta skrev (2 minutter siden): Her er det endel som faktisk bør beskyttes mot seg selv . Har dere besøkt henne ? Har dere sett samspillet mellom henne og sønnen ? Ikke rart bv får problem med å rekke over de som trenger hjelp!!! Enhver bv ansatt med hodet på rett plass skjønner heldigvis at besøket ikke bør være hos SE men rundt om der det slites mer. Hvordan kan du sitte og si at alt er som det skal om du ikke kjenner henne? Vi kjenner henne vel akkurat like lite, jeg prater om ting som blir lagt ut av henne selv. Hvor ofte de er borte, nightnanny, barnevakt, samspillet hun viser på snapchat, ting hun har skrevet opp tidligere om barn som en suksess videre Jeg lurer på hvordan du kan sitte å forsvare noe du ikke vet noe om? Vet du hvordan H***** har det hjemme, siden du virker så bastant på at alt er bra? 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 27. oktober #43966 Del Skrevet 27. oktober Som noen andre over her skrev. Det virker som hun har et mekanisk, unaturlig anstrengt forhold til sitt eget barn. Det er egentlig bare vondt å se på. Stakkars barn. Hadde håpet barnefar skulle være litt mer på ballen og kompensere for hennes manglende rolle som kjærlig og omsorgsfull mor. Disse menneskene slår meg som umodne og ekstremt egoistiske. 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 27. oktober #43967 Del Skrevet 27. oktober Cuddlegirl skrev (Akkurat nå): Hvordan kan du sitte og si at alt er som det skal om du ikke kjenner henne? Vi kjenner henne vel akkurat like lite, jeg prater om ting som blir lagt ut av henne selv. Hvor ofte de er borte, nightnanny, barnevakt, samspillet hun viser på snapchat, ting hun har skrevet opp tidligere om barn som en suksess videre Jeg lurer på hvordan du kan sitte å forsvare noe du ikke vet noe om? Vet du hvordan H***** har det hjemme, siden du virker så bastant på at alt er bra? Om alle Skal sitte vurdere på denne måten så burde ingen hatt barn . Takk og lov for at du me dine holdninger ikke når frem. Tror bv er ganske godt informert om alle disse trollene. Pass dere selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 27. oktober #43968 Del Skrevet 27. oktober siesta skrev (5 minutter siden): Om alle Skal sitte vurdere på denne måten så burde ingen hatt barn . Takk og lov for at du me dine holdninger ikke når frem. Tror bv er ganske godt informert om alle disse trollene. Pass dere selv. Og du burde passe på hva du selv skriver, når du anbefaler folk å passe sine egne saker angående noe du ikke vet noe om. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 27. oktober #43969 Del Skrevet 27. oktober Cuddlegirl skrev (1 minutt siden): Og du burde passe på hva du selv skriver, når du anbefaler folk å passe sine egne saker angående noe du ikke vet noe om.drtv Hva jeg vet vet du faktisk ingenting om . Jeg kan jobbe i bv, jeg kan være en slektning. Uansett hvor mye dere her på kg hyler så vil gutten få et fint liv. Bry dere heller om de som virkelig trenger hjelp. Det er det mange. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 27. oktober #43970 Del Skrevet 27. oktober siesta skrev (4 minutter siden): Hva jeg vet vet du faktisk ingenting om . Jeg kan jobbe i bv, jeg kan være en slektning. Uansett hvor mye dere her på kg hyler så vil gutten få et fint liv. Bry dere heller om de som virkelig trenger hjelp. Det er det mange. Du skrivet at dette barnet vil få et fint liv. Det vet du? Slektning? Venn? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 27. oktober #43971 Del Skrevet 27. oktober LivEinar skrev (Akkurat nå): Du skrivet at dette barnet vil få et fint liv. Det vet du? Slektning? Venn? Ja det vil nok få det fint liv. Er du bekymret ? Hvorfor det ? Energien dere bruker på dette, bruk det på barn som har det vondt. Dessverre ikke barn av kjente influenser men likevel de er verdt noe.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet 27. oktober #43972 Del Skrevet 27. oktober siesta skrev (1 minutt siden): Ja det vil nok få det fint liv. Er du bekymret ? Hvorfor det ? Energien dere bruker på dette, bruk det på barn som har det vondt. Dessverre ikke barn av kjente influenser men likevel de er verdt noe.... Jeg ser din sårhet og ditt poeng.., 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 27. oktober #43973 Del Skrevet 27. oktober LivEinar skrev (Akkurat nå): Jeg ser din sårhet og ditt poeng.., Og takk å lov så vil ikke SE få et problem .men dere ødelegger for andre som kansje ikke vises så godt. Takk dere selv for det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 27. oktober #43974 Del Skrevet 27. oktober siesta skrev (12 minutter siden): Hva jeg vet vet du faktisk ingenting om . Jeg kan jobbe i bv, jeg kan være en slektning. Uansett hvor mye dere her på kg hyler så vil gutten få et fint liv. Bry dere heller om de som virkelig trenger hjelp. Det er det mange. Ja, for all del - du kan være lege, du kan være en slektning, du kan være barnevernet, du kan være assistenten til Sophie, alle kan være hvem de vil på internett. For meg er du kun en anonym bruker på internett, sånn som alle oss andre. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 27. oktober #43975 Del Skrevet 27. oktober siesta skrev (2 minutter siden): Og takk å lov så vil ikke SE få et problem .men dere ødelegger for andre som kansje ikke vises så godt. Takk dere selv for det! Hva da ødelegger for andre? Så det at folk bekymrer seg for hvordan et barn har det, så kan man ikke bekymre seg for hvordan andre barn har det? Hva er det du snakker om? Vi kan fint bekymre oss for flere ting her i livet, det er helt lov - og takk og lov for at folk bekymrer seg! 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 27. oktober #43976 Del Skrevet 27. oktober Cuddlegirl skrev (Akkurat nå): Ja, for all del - du kan være lege, du kan være en slektning, du kan være barnevernet, du kan være assistenten til Sophie, alle kan være hvem de vil på internett. For meg er du kun en anonym bruker på internett, sånn som alle oss andre. Jeg er ikke anonym , men jeg tenker at dere burde bruke energien på de barna som virkelig trenger det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 27. oktober #43977 Del Skrevet 27. oktober siesta skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke anonym , men jeg tenker at dere burde bruke energien på de barna som virkelig trenger det. Dette er et diskusjonsforum. (Også har jeg massevis av energi, så det skal du ikke bekymre deg for) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet 27. oktober #43978 Del Skrevet 27. oktober Cuddlegirl skrev (7 minutter siden): Dette er et diskusjonsforum. (Også har jeg massevis av energi, så det skal du ikke bekymre deg for) Det er bra, jeg bare ler av at du gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 27. oktober #43979 Del Skrevet 27. oktober siesta skrev (9 minutter siden): Det er bra, jeg bare ler av at du gidder Le i vei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 27. oktober #43980 Del Skrevet 27. oktober LivEinar skrev (7 timer siden): Dette blir bare for dumt - eller tragisk! SSI klager over kritikk som mor, men hun bare må og insisterer på å legge ut «alt»… For hun vil jo vise følgerne hvordan hun «egentlig» har det, mener hun. Det er å knebe om klikk, men samtidig må hun da også ta motstemmene med på kjøpet, særlig når hennes atferd og eksponering er såpass ekstrem. At hun som garva influenser enda ikke forstår at hun ikke kan kontrollere sitt publikum, er merkelig. Snap’ene hennes er et sammensurium av det private og det kommersielle. Hun selger både seg selv, sitt eget og barnets liv, samt produktene til samarbeidspartnere som finansierer henne. Det er sjølvalgt. Hun kan ikke bestille eller kontrollere type respons. Når hun får kritikk, er det for henne «hat», veldig umodent. Selvfølgelig er det kipt når tilbakemeldingene er negative. Men hvis du blottlegger livet ditt i detalj for å bli sett, ser folk deg. Og da verken kan eller skal man kontrollere hvordan reaksjonene blir. Det er prisen å betale. Ser for meg at SE lever etter "Haters make me famous" mentalitet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå