Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da var det nok et merke mindre å handle. 
BALion sponser Sophie Elise. Kjekt hun

1. ikke klarer å skrive sponsnavnet korrekt 😵‍💫

2. legge ved link til produkt.  🤭

IMG_0826.thumb.png.ca7828f8e9d6d105dc92d4cfe43dbd92.png

• Liker 11
Skrevet
Bibbi_ skrev (32 minutter siden):

Hun sier på snap nå at terminen nærmer seg, at hun snart er mamma... Når har hun termin? Trodde hun hadde noen måneder igjen?

Hun skrev vel 3 mnd her for litt siden.

• Liker 1
Skrevet
Ishwanvile skrev (22 minutter siden):

Jaja, da var det nok et merke mindre å handle. 
BALion sponser Sophie Elise. Kjekt hun

1. ikke klarer å skrive sponsnavnet korrekt 😵‍💫

2. legge ved link til produkt.  🤭

IMG_0826.thumb.png.ca7828f8e9d6d105dc92d4cfe43dbd92.png

Artig at hun ikke klarer å stave det riktig når det står med store bokstaver over brystet hennes 🫣😄

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Ishwanvile skrev (26 minutter siden):

Hun skrev vel 3 mnd her for litt siden.

Å ja, trodde det virkelig nærmet seg når hun skrev det slik.

Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Å ja, trodde det virkelig nærmet seg når hun skrev det slik.

Hun sier det er under 100, men mer enn 90 dager igjen, så ca 3 måneder ☺️ Det føles jo nærmere når man teller ned fra to siffer i stedet for tre. 

Skrevet

Jeg klarer ikke la være å tenke på en ting… jeg fikk selv mitt første barn i fjor, hun er ikke et år enda engang. Men jeg elsker å se alle de måtene hun er lik meg spesielt i ansiktstrekk og ansiktsuttrykk. Siden hun er så operert som hun er og tydeligvis misliker sitt eget (originale) utseendet så sterkt, hva vil hun tenke om barnet ligner henne? Synes han er stygg? Noe så sykt vondt å tenke på om din egen mor skal synes du er stygg. Uff.

• Liker 19
Skrevet
AlexandriaK skrev (8 timer siden):

Jeg klarer ikke la være å tenke på en ting… jeg fikk selv mitt første barn i fjor, hun er ikke et år enda engang. Men jeg elsker å se alle de måtene hun er lik meg spesielt i ansiktstrekk og ansiktsuttrykk. Siden hun er så operert som hun er og tydeligvis misliker sitt eget (originale) utseendet så sterkt, hva vil hun tenke om barnet ligner henne? Synes han er stygg? Noe så sykt vondt å tenke på om din egen mor skal synes du er stygg. Uff.

Jeg tenker på det samme. Og ikke minst hva barnet kommer til å tenke når han blir større. 

• Liker 5
Skrevet
AlexandriaK skrev (8 timer siden):

Tror nok ikke at hun kommer til å tenke at sitt eget barn er stygt. Ingen med normal morsinstinkt tenker sånn om barnet sitt. Men om barnet skulle arve nesen/utseendet hennes, vet jeg ikke hvordan det påvirker selvfølelsen å vite at moren hatet den nesen så mye at hun opererte den ihjel.

• Liker 5
Gjest Luksusbia
Skrevet
Missy1 skrev (På 29.1.2024 den 9.49):

Så når man følger rådene for gravide så blir det feil… og om man ikke gjør det så blir det også feil 🤦🏼‍♀️

Dobbelstraffing av kvinner! Det samme skjer etter fødsel. Både de som er hjemme med barnet til hen er tre år, og de som sender i barnehage fra 11 mnd får kritikk!

Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
Tillegg
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
AlexandriaK skrev (7 timer siden):

Jeg tror ikke hun vil synes barnet sitt et stygt om det har mange av hennes trekk. Jeg tror det er anderledes med barn. Mitt barn har for eksempel fått nesen til pappaen sin, en nese jeg ikke synes er spesielt pen. Men på babyen min er det den søteste nesa i verden. 

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis ungen f.eks får det overbittet hun opererte bort og ikke gjenkjenner dette hos noen av foreldrene er det nok ikke bra, med mindre de forteller unge i ung alder at moren er operert. 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal hun føde på St.Olavs Hospital?( Trondheim). Bor ikke hun i Osloområdet?🤔

Skrevet
Mitral skrev (17 minutter siden):

Hvorfor skal hun føde på St.Olavs Hospital?( Trondheim). Bor ikke hun i Osloområdet?🤔

Hun bor i Trondheim.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
Sinccis skrev (9 minutter siden):

Hun bor i Trondheim.

Ok 😊

Skrevet

Har sett noen episoder av Girls of Oslo og det får meg til å tenke… dette programmet ble spilt inn i sommer mens Sofie og typen aktivt prøvde å bli gravid. Men hun drikker jo hele tiden. Det er liksom første hun byr på når noen kommer inn døren, selvom det er lunsjbesøk 🤷🏼‍♀️

Med tanke på at hun mistet et foster tidligere det året og videre er livredd for at det skal skje igjen, skulle man tro hun ville holdt seg unna alkohol mens de aktivt prøvde å bli gravid igjen. Det virker bare så snålt

• Liker 17
  • Nyttig 14
Skrevet
4 hours ago, Missy1 said:

Har sett noen episoder av Girls of Oslo og det får meg til å tenke… dette programmet ble spilt inn i sommer mens Sofie og typen aktivt prøvde å bli gravid. Men hun drikker jo hele tiden. Det er liksom første hun byr på når noen kommer inn døren, selvom det er lunsjbesøk 🤷🏼‍♀️

Med tanke på at hun mistet et foster tidligere det året og videre er livredd for at det skal skje igjen, skulle man tro hun ville holdt seg unna alkohol mens de aktivt prøvde å bli gravid igjen. Det virker bare så snålt

Det blir snålt når over halvparten av det som kommer ut av henne er løgn. :) Da henger ingenting på greip etter en stund.

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
Djungelvrål skrev (På 31.1.2024 den 15.23):

Hvis ungen f.eks får det overbittet hun opererte bort og ikke gjenkjenner dette hos noen av foreldrene er det nok ikke bra, med mindre de forteller unge i ung alder at moren er operert. 

Akkurat når det gjelder tannstilling, så tenker jeg det er helt normalt at bitt korrigeres og ikke noe SE trenger å advare barnet om fra fødselen..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Vipser skrev (2 timer siden):

Akkurat når det gjelder tannstilling, så tenker jeg det er helt normalt at bitt korrigeres og ikke noe SE trenger å advare barnet om fra fødselen..

Jeg tenkte mer på at hun har et helt annet utseende fordi hun har operert både hake og kjeve.  

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...