Wald86 Skrevet 23. januar 2024 #39341 Skrevet 23. januar 2024 (endret) . Endret 14. februar 2024 av Wald86 8 8
Finnwife Skrevet 23. januar 2024 #39342 Skrevet 23. januar 2024 Ler meg ihjel, Senneset sier det best: Å spise morkake er ikke stort bedre enn å drikke mensblod eller spise utflod 💀🤣 20 1 5
baremeg007 Skrevet 23. januar 2024 #39343 Skrevet 23. januar 2024 Era Vulgaris skrev (6 timer siden): Du mener Mac’n som ble stjålet i Paris? Som mirakuløst dukket opp igjen flere år senere? Hun gjør jo ikke annet enn å lyve, smøre på og overdrive alt hun gjør. Hva var historien rundt dette igjen?
Era Vulgaris Skrevet 23. januar 2024 #39344 Skrevet 23. januar 2024 baremeg007 skrev (Akkurat nå): Hva var historien rundt dette igjen? Jeg husker ikke nøyaktig, men det var vel en av the Kardashians som ble ranet rett før, og Kopie Elise hang seg på og sa at hun ble frastjålet denne Mac’n i Paris. Mirakuløst nok har hun fått den tilbake. Flere år etter. 9 10
J.. Skrevet 23. januar 2024 #39345 Skrevet 23. januar 2024 baremeg007 skrev (39 minutter siden): Hva var historien rundt dette igjen? https://sophieelise.blogg.no/1520871381_jeg_ble_ranet_i_paris.html 3 2
Dumi2 Skrevet 23. januar 2024 #39346 Skrevet 23. januar 2024 47 minutter siden, J.. said: https://sophieelise.blogg.no/1520871381_jeg_ble_ranet_i_paris.html Ah, hva skal man si...Den første bilen de stoppet var helt tilfeldig en bil med tre bevæpnede politi. Som var også i sivilt, forresten. Så flaks da!... Så drar de på en vill politijakt gjennom Paris for å finne denne mannen som hadde skjelt fra henne. Dette er jo noe politiet, spesielt i Paris prioriterer..De har jo ikke andre mer alvorlige problemer med kriminalitet enn at en norsk influencer blir ranet. Eller, 'ranet'. 13 6
J.. Skrevet 23. januar 2024 #39347 Skrevet 23. januar 2024 Dumi2 skrev (1 minutt siden): Ah, hva skal man si...Den første bilen de stoppet var helt tilfeldig en bil med tre bevæpnede politi. Som var også i sivilt, forresten. Så flaks da!... Så drar de på en vill politijakt gjennom Paris for å finne denne mannen som hadde skjelt fra henne. Dette er jo noe politiet, spesielt i Paris prioriterer..De har jo ikke andre mer alvorlige problemer med kriminalitet enn at en norsk influencer blir ranet. Eller, 'ranet'. Så klart 100% troverdig. Lol. 4 5
Isild Skrevet 23. januar 2024 #39348 Skrevet 23. januar 2024 At hun tenker en periode med terapi etter fødsel er egentlig bra tenker jeg. Hvis hun da ikke har skaffet en type "ja-coach" bare. En terapeut kan hjelpe henne å lande litt kanskje - konsentrere seg om babytiden og gjerne oppfordre til litt privatliv, for maken til offentlig gravid-hype har jeg aldri sett. Hun som selv har ramset opp en A4 side med diagnoser kan jo risikere å få tidenes nedtur og depresjon når gravid-showet er over, og rollen som småbarnsmor begynner. 17 5
dårligbrukernavn Skrevet 23. januar 2024 #39349 Skrevet 23. januar 2024 (endret) HR-Jasmine skrev (På 20.1.2024 den 1.10): Nå har du startet et evig ekkokammer for SE-haters. Hvorfor? Ja, hun har festet, vært usikker på seg selv og testet ut rusmidler. På lik linje med flertallet av dagens ungdom og unge voksne. Hun skiller seg kun ut ved at hun har delt det på sosiale medier. Det hun også har delt er gode råd for å håndtere et dårlig selvbilde, gått i bresjen for klima og dyrevelferd. Hun skriver bedre enn et stort flertall forfattere og hun er smart. Hun er nå rik nok til å ha tre seter på flyet (noe flertallet av mennesker for øvrig ville grepet muligheten for om de hadde mulighet til- trolig privatfly om mulig). Hvorfor er hun rik? Fordi hun har jobbet strategisk, skapt stormer og markedsført seg bedre enn de fleste selskaper kan drømme om. Personlig mener jeg hele denne tråden er basert på misunnelse. SE har alltid vært opptatt av og vist til kvalitet (hva gjelder klær, ferier, møbler, fasiliteter mm)- dette gir selvsagt Nøstebarn et kvalitetsstempel, om ikke annet. At det var...?!? Skriver bedre enn hvem? Altså, personlig er dagbøkene mine fra barndommen mer velformulerte enn bøkene hennes...... Jeg kan ikke komme på noen forfattere hun er bedre enn, faktisk. Og jeg har lest MYE bøker. Det er en del år hvor jeg har lest minst 1-3 bøker hver dag, året gjennom. "Gått i bresjen for klima og dyrevelferd" er vel også mildt sagt en overdrivelse for en som slenger ut et innlegg her og der om noe slikt, og også gjør MASSE hele tiden (!!!) som strider tvert imot det, når hun har dritt seg ut. Kvalitet er vel heller ikke noe jeg forbinder med SE. Hverken hva gjelder det hun kjøper eller selger... "Alltid vært opptatt av"?! Altså: HÆ??? Er det noen som har kjøpt, reklamert for og solgt mye med begrederlig kvalitet så er det vel henne... Selv når hun opererte rumpen fikk hun pupper både fremme og bak liksom... baremeg007 skrev (13 timer siden): Hvorfor har hun en eldgammel Mac når hun er stinn i gryn? Selv min er nyere, finere og bedre. Av alle ting man kan kritisere henne for?!?! This ain't it altså... Det er vel positivt om hun ikke også har et voldsomt overforbruk av macer?! Så lenge den fungerer... Og hva bryr det deg hvilken mac hun har? Dette var noe av det dummere jeg har sett kommenteres... Det er altså SÅ mye man kan kritisere henne for/ta henne på eller hva du vil kalle det... Endret 23. januar 2024 av dårligbrukernavn 12 10
Citha Skrevet 23. januar 2024 #39350 Skrevet 23. januar 2024 14 minutter siden, dårligbrukernavn said: Av alle ting man kan kritisere henne for?!?! This ain't it altså... Det er vel positivt om hun ikke også har et voldsomt overforbruk av macer?! Så lenge den fungerer... Og hva bryr det deg hvilken mac hun har? Dette var noe av det dummere jeg har sett kommenteres... Det er altså SÅ mye man kan kritisere henne for/ta henne på eller hva du vil kalle det... Det med macen er jo interessant fordi hun la ut i det vide og brede om at den ble stjelt i Paris. 13 5
dårligbrukernavn Skrevet 23. januar 2024 #39351 Skrevet 23. januar 2024 (endret) Citha skrev (4 timer siden): Det med macen er jo interessant fordi hun la ut i det vide og brede om at den ble stjelt i Paris. Ja, det er jo kommentert utallige ganger her, men vedkommende jeg siterte skriver derimot: "Hvorfor har hun en eldgammel Mac når hun er stinn i gryn? Selv min er nyere, finere og bedre." Det har da ingenting med stjålet mac i Paris å gjøre..?.. Endret 24. januar 2024 av dårligbrukernavn 4
baremeg007 Skrevet 24. januar 2024 #39352 Skrevet 24. januar 2024 dårligbrukernavn skrev (6 timer siden): Ja, det er jo kommentert utallige ganger her, men vedkommende jeg siterte skriver derimot: "Hvorfor har hun en eldgammel Mac når hun er stinn i gryn? Selv min er nyere, finere og bedre." Det har da ingenting med stjålet mac i Paris å gjøre..?.. Så du kan kritisere i vei i det vide og brede, men FY andre som stiller spørsmål ved å ha en totalt utgått Mac når man ellers har et totalt overforbruk? Skjerp deg, finn deg noe annet å gjøre enn å blande deg i andres synspunkter når du ikke kan respektere de. 3
baldrian Skrevet 24. januar 2024 #39353 Skrevet 24. januar 2024 https://www.nettavisen.no/kjendis/ut-mot-sophie-elises-morkakevalg-kunne-heller-donert-den-til-forskning/s/5-95-1593254 9 1
Apekatten Skrevet 25. januar 2024 #39354 Skrevet 25. januar 2024 Jeg håper hun leser seg opp på hvordan babyer skal ligge. Hun la ut om babynestet hun har, hun syns madrassen virket veldig hard, derfor har hun lagt nedi et stort, mjukt pledd som babyen skal ligge på. Babyer skal ligge på faste underlag. 13 10
Minnus Skrevet 25. januar 2024 #39355 Skrevet 25. januar 2024 Får håpe Sophie leser litt opp på hvordan babyen skal ha det om natten før babyen kommer. Fikk helt vondt i magen da hun sa hun skulle ha med set babynest på sykehuset for å få barnet til å bli vant til å sove i den. For det første er det brystet (hud mot hud) som barnet tenger i starten, og for det andre er det en risiko for krybbedød ved bruk av babynest. https://ammehjelpen.no/trygg-babysoevn/ 17 2
Zenhouse Skrevet 25. januar 2024 #39356 Skrevet 25. januar 2024 Jeg gir henne fortsatt «the benefit of doubt» og tror at det meste hun sier, det vet hun at hun får negative reaksjoner på. Dermed ikke sagt at hun kommer til å gjøre disse tingene. Sick, but true. Men likevel, helt ærlig, er det et menneske jeg tenker at vil ha problemer med å bonde med baby, så er det henne. Kun fordi absolutt alt hun viser er meg,meg,meg og sine egne behov. 20
J.. Skrevet 25. januar 2024 #39357 Skrevet 25. januar 2024 Minnus skrev (39 minutter siden): Får håpe Sophie leser litt opp på hvordan babyen skal ha det om natten før babyen kommer. Fikk helt vondt i magen da hun sa hun skulle ha med set babynest på sykehuset for å få barnet til å bli vant til å sove i den. For det første er det brystet (hud mot hud) som barnet tenger i starten, og for det andre er det en risiko for krybbedød ved bruk av babynest. https://ammehjelpen.no/trygg-babysoevn/ LUB anbefaler heller ikke babynest,ikke den huske/vugge greia heller. Desverre er begge disse produktene noe mange førstegangsforeldre kjøper i beste mening. Skulle ønske ingen av produktene var i salg. 12 2
*blueberry* Skrevet 25. januar 2024 #39358 Skrevet 25. januar 2024 J.. skrev (2 timer siden): LUB anbefaler heller ikke babynest,ikke den huske/vugge greia heller. Desverre er begge disse produktene noe mange førstegangsforeldre kjøper i beste mening. Skulle ønske ingen av produktene var i salg. Det er dessverre altfor mange produkter som ikke burde vært i salg. Bare se på de gåstolene (som var frarådet for 30 år siden også) og de hoppegreiene. Krysser fingrene for at hun leser litt om trygg søvn for baby etter hvert. Så må man vel ta planene hennes med en klype salt for ting forandrer seg vel fort når man finner ut den individuelle babys behov. Ang allerede bestilt terapi til barseltiden så er vel det bare positivt mtp henne tidligere humørsvingninger og psyke. Vil tro hun er mer utsatt for fødselsdepresjon enn gjennomsnittet med hennes psykiske historikk. Forebygging er da virkelig ikke noe å kritisere. 8 1
J.. Skrevet 25. januar 2024 #39359 Skrevet 25. januar 2024 *blueberry* skrev (2 timer siden): Det er dessverre altfor mange produkter som ikke burde vært i salg. Bare se på de gåstolene (som var frarådet for 30 år siden også) og de hoppegreiene. Krysser fingrene for at hun leser litt om trygg søvn for baby etter hvert. Så må man vel ta planene hennes med en klype salt for ting forandrer seg vel fort når man finner ut den individuelle babys behov. Ang allerede bestilt terapi til barseltiden så er vel det bare positivt mtp henne tidligere humørsvingninger og psyke. Vil tro hun er mer utsatt for fødselsdepresjon enn gjennomsnittet med hennes psykiske historikk. Forebygging er da virkelig ikke noe å kritisere. Jepp..
Sol Rampelyset Skrevet 25. januar 2024 #39360 Skrevet 25. januar 2024 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå