Sinccis Skrevet 10. desember 2023 #38641 Skrevet 10. desember 2023 *blueberry* skrev (2 timer siden): Jeg tipper første graviditet ikke var planlagt og muligens at de var i et mer casual forhold, men at det ble reellt og de da valgte å satse etter det. Første abort må jo ha vært rundt uke 12 siden hun sier at de fant det ut på UL på sykehuset. De tok sikkert en privat før det. Med den tidslinjen vil jo det si at hun var gravid rundt samme tid hun la ut posebildet. 22 1
*blueberry* Skrevet 10. desember 2023 #38642 Skrevet 10. desember 2023 Sinccis skrev (Akkurat nå): Med den tidslinjen vil jo det si at hun var gravid rundt samme tid hun la ut posebildet. Det kan jo hende. Nå er det vel umulig å vite om hun tok det samme som NH, eller når hun fant ut om graviditeten 🤷🏼♀️. Hun er kjent for å tviste litt på tidslinjer også. Jeg er ikke så investert for å være ærlig, jeg håper bare alt går bra med hennes nåværende graviditet og at barnet får det bra uten å bli eksponert på hennes kanaler etter fødsel. 4 1
FruR Skrevet 10. desember 2023 #38643 Skrevet 10. desember 2023 (endret) Hvis hun er 20 uker på vei nå og prøvde 3 sykluser før det da var hun ikke bare gravid under pose gate , men aborten kan heller ikke ha vært når hun ditcha Feticha og podcasten men ganske mye før. La oss ikke glemme at hun i FORRIGE UKE sa at hun ikke hadde vært gravid før og nå er det en helt annen historie . Endret 12. desember 2023 av FruR 20 10
Populært innlegg Pust Skrevet 10. desember 2023 Populært innlegg #38644 Skrevet 10. desember 2023 Hun skaper mye oppmerksomhet rundt alle løgnene hun serverer; ran, leilighetskjøp, antall aborter, «rehab», etc. Dette gjør hun fordi hun VET at hun aldri vil bli konfrontert med det, bortsett fra på anonyme nettforum, og da kan hun jo bare gråte litt over hvor slemme folk er som sitter på anonyme fora og angriper henne som er heeeeelt uskyldig. Og så kan hun telle noen ekstra følgere og noen nye reklameforespørsler. 30 22
idk_ Skrevet 10. desember 2023 #38645 Skrevet 10. desember 2023 dårligbrukernavn skrev (13 timer siden): Akkurat "guten tag" er jo helt vanlig, gjerne en litt køddete/sprek måte å si god morgen på. Altså, av alle ting å gidde å harpe på... Spesielt med henne, og spesielt i disse tider... Det er jo i samme gate som en masse uttrykk som er helt vanlige å bruke, som f. eks. "sayonara/sayonara bitches", "bon appetitt", "break a leg", "carpe diem", "mornings", "natta", "love you", "good night", "njet", "bella/bellissimo", "av revouir!", "merci bocoup", "hasta la vista baby/hasta la vista", "buenas noches", "caps", "tape" og en masse andre fraser og ord vi har fått inn som en del av dagligtalen ettersom verden stadig er blitt mer internasjonal...... Det er da helt naturlig at det adopteres fraser, ord og uttrykk her og der, uten at det betyr at hun skriver tysk fordi hun skriver "guten tag" og resten på norsk en gang. Altså... 🥲 Du har aldri sagt noe litt køddent da? Som: "la oss få oss noen servezas boys!", "bring the monetas!", "nå blirre party!" eller "vamos a la playa!"? Ingenting sånt? Ever? (okei, så gjorde det pittelitt vondt, men spesielt en periode i ungdommen var det jo mye rart vi hadde av sånne tullete uttrykk/intern humor/fraser vi hadde fra filmer, sanger og forskjellig 😛) Har aldri hørt det før. Syntes bare det var en morsom variant da det stort sett er engelsk og norsk folk blander sammen. Skal slette kommentaren min. Det var uansett ikke viktig i det hele tatt, beklager at jeg kommenterte det. 3 1
Måne Rampelyset Skrevet 10. desember 2023 #38646 Skrevet 10. desember 2023 Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner. Måne, admin. 1
Gjest Sprite Skrevet 11. desember 2023 #38647 Skrevet 11. desember 2023 Elsker at hun refererer til ungen som «den»….
shorty Skrevet 11. desember 2023 #38648 Skrevet 11. desember 2023 Altså.. jeg blir helt matt. Jeg er selv gravid og har termin i mai. ho er så liten?? Ho er 1,59?? Det er ikke spesielt lite, mange som er like høy som det (deriblant meg selv). Er man 1,50 snakker vi om noe annet. Jeg trudde virkelig før at ho gjorde seg selv dummere i mange settinger, men her viser ho hvor lite selvrefleksjon ho har i mine øyne. Føler ikke behov for et fødselsforberedende kurs fordi ho ikke tenker på fødsel og ikke kan se det for seg?! Altså jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Å forberede seg fysisk og mentalt på den sjukeste opplevelsen og smerten du noen gang kommer til å oppleve er ganske lurt. Det er så mye selvmotsigelser og rare utsagn, man blir jo irritert av å lese det ho legger ut. 6 12
Zenhouse Skrevet 11. desember 2023 #38649 Skrevet 11. desember 2023 (endret) Ultralyd på snap nå- hører da ganske tydelig at både SE og lege/jordmor sier «han» om babyen? Endret 11. desember 2023 av Zenhouse 5 2
Sarah93 Skrevet 11. desember 2023 #38650 Skrevet 11. desember 2023 shorty skrev (1 time siden): Altså.. jeg blir helt matt. Jeg er selv gravid og har termin i mai. ho er så liten?? Ho er 1,59?? Det er ikke spesielt lite, mange som er like høy som det (deriblant meg selv). Er man 1,50 snakker vi om noe annet. Jeg trudde virkelig før at ho gjorde seg selv dummere i mange settinger, men her viser ho hvor lite selvrefleksjon ho har i mine øyne. Føler ikke behov for et fødselsforberedende kurs fordi ho ikke tenker på fødsel og ikke kan se det for seg?! Altså jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Å forberede seg fysisk og mentalt på den sjukeste opplevelsen og smerten du noen gang kommer til å oppleve er ganske lurt. Det er så mye selvmotsigelser og rare utsagn, man blir jo irritert av å lese det ho legger ut. Du er 159 og kaller deg "shorty". Jeg er 162, og lavere enn alle venninnene mine. Etter norsk standard er SE, du (og kanskje jeg) ikke av de høyeste. Trenger ikke å ta ALT i verste mening heller. At hun ikke er spesielt høy eller stor, er jeg helt enig i. 14 1
Vendetta Skrevet 11. desember 2023 #38651 Skrevet 11. desember 2023 shorty skrev (1 time siden): Altså.. jeg blir helt matt. Jeg er selv gravid og har termin i mai. ho er så liten?? Ho er 1,59?? Det er ikke spesielt lite, mange som er like høy som det (deriblant meg selv). Er man 1,50 snakker vi om noe annet. Jeg trudde virkelig før at ho gjorde seg selv dummere i mange settinger, men her viser ho hvor lite selvrefleksjon ho har i mine øyne. Føler ikke behov for et fødselsforberedende kurs fordi ho ikke tenker på fødsel og ikke kan se det for seg?! Altså jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Å forberede seg fysisk og mentalt på den sjukeste opplevelsen og smerten du noen gang kommer til å oppleve er ganske lurt. Det er så mye selvmotsigelser og rare utsagn, man blir jo irritert av å lese det ho legger ut. «Ble helt ærlig litt skuffa over jordmora» Å herre jemini. I wonder why! Står det hvorfor? Var det kanskje fordi hun ble behandlet som en vanlig dødelig? Fordi jordmoren ikke klappet i hendene og tok selfier med henne? Bare spekulasjoner såklart.. men jeg er ikke et sekund i tvil om at jordmor kan blir bittelitt skeptisk til denne personen hun har foran seg. Bare de kosmetiske operasjonene i seg selv vitner om en person med dårlig vurderingsevne.. 39 9
Justlooking Skrevet 11. desember 2023 #38652 Skrevet 11. desember 2023 shorty skrev (2 timer siden): Altså.. jeg blir helt matt. Jeg er selv gravid og har termin i mai. ho er så liten?? Ho er 1,59?? Det er ikke spesielt lite, mange som er like høy som det (deriblant meg selv). Er man 1,50 snakker vi om noe annet. Jeg trudde virkelig før at ho gjorde seg selv dummere i mange settinger, men her viser ho hvor lite selvrefleksjon ho har i mine øyne. Føler ikke behov for et fødselsforberedende kurs fordi ho ikke tenker på fødsel og ikke kan se det for seg?! Altså jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Å forberede seg fysisk og mentalt på den sjukeste opplevelsen og smerten du noen gang kommer til å oppleve er ganske lurt. Det er så mye selvmotsigelser og rare utsagn, man blir jo irritert av å lese det ho legger ut. Helt enig med deg 😊 1
shorty Skrevet 11. desember 2023 #38653 Skrevet 11. desember 2023 Sarah93 skrev (40 minutter siden): Du er 159 og kaller deg "shorty". Jeg er 162, og lavere enn alle venninnene mine. Etter norsk standard er SE, du (og kanskje jeg) ikke av de høyeste. Trenger ikke å ta ALT i verste mening heller. At hun ikke er spesielt høy eller stor, er jeg helt enig i. Hva så om jeg kaller meg shorty på ett forum? At man ikke er spessielt høy som 159, er ganske åpenbart. Men du har kanskje ikke fått med deg at dette er en av MANGE ganger Sophie har satt mye fokus på hvor utrolig liten ho er (og hatt mange forskjellige høyder opp igjennom også forsåvidt, rart det der). På bloggen var det flere innlegg som handlet om bare høyden hennes. De fleste har ikke et behov for å påpeke hvor lav man er, tror heller det handler om Lolita imaget ho har spilt på lenge, som så mange andre har lagt merke til her. 17
Sinccis Skrevet 11. desember 2023 #38654 Skrevet 11. desember 2023 Nå har jo Sofie sagt at hun er 155 cm da, og det er jo ganske mye lavere enn gjennomsnittshøyde. (Ja, er klar over at hun forandrer høyden sin ofte. Som alt annet ved seg selv og livet sitt) «Jeg med mine 155 centimeter vil være sjanseløs der.» https://www.ht.no/nyheter/i/M1Lx5J/sophie-elise-til-farmen-jeg-har-aldri-pushet-meg-selv-pa-den-maten-for 6 2
Rev. Revenge Skrevet 11. desember 2023 #38655 Skrevet 11. desember 2023 SE AS gjør seg klar til å erte på seg halve landets befolkning ved å iscenesette et kontroversielt svangerskap der hun gjør seg selv til sårbar og uangripelig kommende førstegangsfødende med bombastiske uttalelser og sleivspark til både jordmorforeningen og legestanden, med et nytt besøk hos Lindmo der vannet plutselig går og vi får direkteintervju fra fødestua med: "Hva føler du nå?" etterfulgt av "Det beste i verden er å bare gi faen og føde litt!" Forøvrig har det vel glippet ut noe om kjønnet til avkom en stund, men siden dette også er noe som skal melkes for hva det er verdt, gås det stille i dørene med det nå. 19 2
Frisk Frosk Skrevet 11. desember 2023 #38656 Skrevet 11. desember 2023 shorty skrev (3 timer siden): Altså.. jeg blir helt matt. Jeg er selv gravid og har termin i mai. ho er så liten?? Ho er 1,59?? Det er ikke spesielt lite, mange som er like høy som det (deriblant meg selv). Er man 1,50 snakker vi om noe annet. Jeg trudde virkelig før at ho gjorde seg selv dummere i mange settinger, men her viser ho hvor lite selvrefleksjon ho har i mine øyne. Føler ikke behov for et fødselsforberedende kurs fordi ho ikke tenker på fødsel og ikke kan se det for seg?! Altså jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Å forberede seg fysisk og mentalt på den sjukeste opplevelsen og smerten du noen gang kommer til å oppleve er ganske lurt. Det er så mye selvmotsigelser og rare utsagn, man blir jo irritert av å lese det ho legger ut. De leppene ser ut som om de er forholdsvis nyfylte. Skal vel ikke ta fillers som gravid? Eller er det bare filterne hun bruker som forvrenger utseendet hennes? Det øverste bildet ligner jo ikke litt på henne en gang. 17 4
Tran09 Skrevet 11. desember 2023 #38657 Skrevet 11. desember 2023 Frisk Frosk skrev (5 minutter siden): De leppene ser ut som om de er forholdsvis nyfylte. Skal vel ikke ta fillers som gravid? Eller er det bare filterne hun bruker som forvrenger utseendet hennes? Det øverste bildet ligner jo ikke litt på henne en gang. Tenkte det samme. Ser også ut som at kinnene hennes under kinnbenet er strammet inn. Mulig bildet bare er forvrengt, men det er virkelig usunt ut. 9 4
solsikke90 Skrevet 11. desember 2023 #38658 Skrevet 11. desember 2023 Ganske spesielt å ikke ha tenkt på fødsel i det hele tatt, men likevel ha prdna seg fødselpssykolog og doula i tillegg til fødekurs. 17 6
Mdy98 Skrevet 11. desember 2023 #38659 Skrevet 11. desember 2023 (endret) shorty skrev (4 timer siden): Altså.. jeg blir helt matt. Jeg er selv gravid og har termin i mai. ho er så liten?? Ho er 1,59?? Det er ikke spesielt lite, mange som er like høy som det (deriblant meg selv). Er man 1,50 snakker vi om noe annet. Jeg trudde virkelig før at ho gjorde seg selv dummere i mange settinger, men her viser ho hvor lite selvrefleksjon ho har i mine øyne. Føler ikke behov for et fødselsforberedende kurs fordi ho ikke tenker på fødsel og ikke kan se det for seg?! Altså jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Å forberede seg fysisk og mentalt på den sjukeste opplevelsen og smerten du noen gang kommer til å oppleve er ganske lurt. Det er så mye selvmotsigelser og rare utsagn, man blir jo irritert av å lese det ho legger ut. Tror nok heller magestørrelsen hun påpeker folk mener noe om på bilder vs irl handler om at hun ikke kan gå rundt med maks svai i ryggen 24/7 samtidig som hun blåser ut magen det hun kan når hun er ute blant folk , for å få den til å se større ut.. høyde spiller sikkert inn det og , men det er ingen tvil om at hun går langt i å posere på måter i some som får den til å se størst mulig ut. var gravid for 2 år siden selv, så kjennee godt igjen at man vil fremheve magen altså- men syns flere av bildene hun publiserer er veldig unaturlige både mtp holdning/ positur og ikke minst stemningen de skaper med dette voldsomme «sexy mama» imaget hun dyrker. Endret 11. desember 2023 av Mdy98 15 4
Rufs Skrevet 12. desember 2023 #38660 Skrevet 12. desember 2023 3 hours ago, solsikke90 said: Ganske spesielt å ikke ha tenkt på fødsel i det hele tatt, men likevel ha prdna seg fødselpssykolog og doula i tillegg til fødekurs. Fødselspsykolog? Hva i alle dager? 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå