Wald86 Skrevet 14. oktober 2023 #37841 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 8
Wald86 Skrevet 14. oktober 2023 #37842 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) . Endret 16. oktober 2023 av Wald86 13
Rufs Skrevet 14. oktober 2023 #37843 Skrevet 14. oktober 2023 12 hours ago, Arne Tiholt said: Denne så jeg komme Spesielt siden marthe_valle har nevnt henne spesifikt tidligere. 3
Pust Skrevet 14. oktober 2023 #37844 Skrevet 14. oktober 2023 Rufs skrev (2 timer siden): Spesielt siden marthe_valle har nevnt henne spesifikt tidligere. SE legger ut det som andre har lagt ut og som er «kult», men forstår ikke kritikk som ikke er rett på og konkret. Metabudskap har aldri vært hennes sterke side. 5
Wald86 Skrevet 14. oktober 2023 #37845 Skrevet 14. oktober 2023 (endret) . Endret 17. oktober 2023 av Wald86 7
shorty Skrevet 14. oktober 2023 #37846 Skrevet 14. oktober 2023 Klarte ikke dy meg i dag og måtte sende Sophie en melding. Er helt utrolig hvor offer ho ALLTID skal være. Fått med dere Øyunn Krogh og veninna sitt halloween kostyme utkledd som Sophie og Nora fra det kokainbildet? Det har visst Sophie vært lei seg for i flere dager, selv om ho selv har sagt mange ganger at ho har veldig selvironi og elsker å bli parodiert. Selvmotsigelse lenge leve 🙄 17
Isild Skrevet 15. oktober 2023 #37847 Skrevet 15. oktober 2023 miss spjåk skrev (På 14.10.2023 den 5.25): Hun har både eyeliner, maskara og opptegnede øyenbryn på bildene. Om det er fargede vipper og bryn er det fremdeles sminke, altså ikke ditt naturlige utseende. Enig i dette altså. Hun har nok fra før både PMU og litt løft og fillers her og der, og sånn sett så er det ikke heelt naturlig. Men hun møtte uten "full glam", og viser seg veldig nedttonet . Det i seg selv syns jeg er svært forbilledlig og jeg håper dette er med på å danne et nytt skjønnhetsideal for kvinner fremover - tør å være (mer) naturlig. Tør å droppe tykke lag med counturing. Tør å legge ut bilder uten filter, og bruk pengene på noe annet enn fillers, botox, silikon og "løft" "Du er vakker som du er" har jeg veldig lyst til at skal bli det nye idealet. 12 1
Isild Skrevet 15. oktober 2023 #37848 Skrevet 15. oktober 2023 shorty skrev (9 timer siden): Klarte ikke dy meg i dag og måtte sende Sophie en melding. Er helt utrolig hvor offer ho ALLTID skal være. Fått med dere Øyunn Krogh og veninna sitt halloween kostyme utkledd som Sophie og Nora fra det kokainbildet? Det har visst Sophie vært lei seg for i flere dager, selv om ho selv har sagt mange ganger at ho har veldig selvironi og elsker å bli parodiert. Selvmotsigelse lenge leve 🙄 Hverken SE eller Nora har egentlig snakket om bildet. De har sagt at det ble lagt ut ved en feil, og det beklager de. Videre har de begge fortalt hvor tøft det har vært for DEM osv. Det eneste de syns ble feil antageligvis, var at ingen syns det var morsomt. Det faila. Men, ikke en eneste kommentar fra de på at de faktisk står der med en pose med narkotika, og at det er katastrofalt ræva av Norges største influencer, som også nylig hadde blitt lansert hos selveste Lindmo - som rehabilitert rusmisbuker. (aboslutt alle vet at det ikke var mel, melis eller sukker i den posen) Offerrolle hele veien. Vi skal syns synd på DEM for at de ble slaktet for å posere med narkotika. Er så vanvittig lei den gjengen. 30 5
Wald86 Skrevet 15. oktober 2023 #37849 Skrevet 15. oktober 2023 (endret) . Endret 17. oktober 2023 av Wald86 4 2
Motelvibes Skrevet 15. oktober 2023 #37850 Skrevet 15. oktober 2023 solsikke90 skrev (På 14.10.2023 den 2.47): Masse hint fra Sophie Elise om graviditet i dag. Først poster hun video av seg selv som spiser ritz og sier det går flere pakker i uka, så postet hun "alkoholfri vin og sushi", og så posted hun et eldgammelt bilde av Kate Moss som gravid og skriver "fab". Hun blåser på glørne av ilden og prøver å holde spekulasjonene i gang for å holde seg relevant. Gravide skal holde seg langt unna sushi, så miksede signaler isåfall. 5 1
EmVeeJee Skrevet 15. oktober 2023 #37851 Skrevet 15. oktober 2023 Motelvibes skrev (39 minutter siden): Gravide skal holde seg langt unna sushi, så miksede signaler isåfall. Bare tull. Gravide kan fint spise sushi. 15 3
Motelvibes Skrevet 15. oktober 2023 #37852 Skrevet 15. oktober 2023 EmVeeJee skrev (18 minutter siden): Bare tull. Gravide kan fint spise sushi. Ikke hvis den er rå. Annen sushi, som er kokt, ja så lenge den ikke er krysskontaminert med rå fisk. Gravide har ti ganger større fare for å få listeria enn andre. Derfor frarådes sushi og i tillegg fisk med høyt kvikksølvinnhold fordi det kan påvirke utviklingen av fosteret. 6 1
iansak Skrevet 15. oktober 2023 #37854 Skrevet 15. oktober 2023 sushi null stress. Vi får stole mer på helsenorge enn på enkelt brukere på kvinneguiden. 12 7
Lorieen Skrevet 15. oktober 2023 #37855 Skrevet 15. oktober 2023 Motelvibes skrev (1 time siden): Ikke hvis den er rå. Annen sushi, som er kokt, ja så lenge den ikke er krysskontaminert med rå fisk. Gravide har ti ganger større fare for å få listeria enn andre. Derfor frarådes sushi og i tillegg fisk med høyt kvikksølvinnhold fordi det kan påvirke utviklingen av fosteret. Tull. Det er helt trygt å spise sushi for gravide med unntak av sverdfisk og tunfisk. 1 4
Klink Skrevet 15. oktober 2023 #37856 Skrevet 15. oktober 2023 Lorieen skrev (4 minutter siden): Tull. Det er helt trygt å spise sushi for gravide med unntak av sverdfisk og tunfisk. Og kveite over så og så mange kilo, muskel i kamskjell og diverse.
Lorieen Skrevet 15. oktober 2023 #37857 Skrevet 15. oktober 2023 Klink skrev (7 minutter siden): Og kveite over så og så mange kilo, muskel i kamskjell og diverse. Jo jo, men det er ikke så innmari vanlig i sushi. 3
The Kavorka Skrevet 15. oktober 2023 #37859 Skrevet 15. oktober 2023 Carabilla skrev (12 minutter siden): Er ikke hun veganer? Tror det bare er i perioder. Men det kan jo hende at det var veggis-sushi. Sushi er jo bare ris blandet med eddik med forskjellige toppinger el.l. Så får man forskjellige varianter av sushi både med rå fisk, stekt fisk, frityrstekt kylling osv osv 1
shorty Skrevet 15. oktober 2023 #37860 Skrevet 15. oktober 2023 Carabilla skrev (1 time siden): Er ikke hun veganer? Nei, absolutt ikke. Ho har faktisk heller aldri sagt at ho er veganer som jeg vet om, men sagt at ho spiser vegansk (i perioder). Men ho er kjent for å spise fisk, det tror jeg ho har gjort siden ho ble veggis. Men dette sier ho selvfølgelig ikke mye om, for ho vet egentlig at ho ikke burde spise fisk (dette har hun selv sagt i sin egen serie, med Kasper om jeg husker riktig). Det er irriterende at ho kaller seg Vegetarianer. Ale som faktisk er vegetarianere får hele tiden spørsmål som men du spiser vel fisk? (jeg spiser ikke kjøtt eller fisk, men melkeprodukter, egg og honning feks = vegetarianer) og ikke Pescetarianer (som Sophie er. Spiser ikke kjøtt, men fisk og det andre som Vegetarianere spiser). Får så ofte høre «Åja men jeg kjenner flere som sier de er Vegetarianere og spiser fisk». 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå