Korsihalsen Skrevet 24. juli 2023 #37381 Skrevet 24. juli 2023 Carabilla skrev (På 22.7.2023 den 14.34): Å kjærevene de puppene ser vonde ut😬😬 Jeg får melkespreng av å se på de 😄 9 1
Martinique Skrevet 26. juli 2023 #37382 Skrevet 26. juli 2023 Jeg er selv 29 år gammel. Har botox i kjeven (for å ikke gnisse tenner om natten) og i pannen. MEN, det jeg ikke skjønner er hvorfor damer på vår alder tar den så langt med fillers, implantater og what not. Det gjør jo bare at en ser mye gamlere ut. De ser ut som kattekvinner hele gjengen 12 1 2
Gjest IreneV Skrevet 26. juli 2023 #37383 Skrevet 26. juli 2023 (endret) Martinique skrev (8 timer siden): Jeg er selv 29 år gammel. Har botox i kjeven (for å ikke gnisse tenner om natten) og i pannen. MEN, det jeg ikke skjønner er hvorfor damer på vår alder tar den så langt med fillers, implantater og what not. Det gjør jo bare at en ser mye gamlere ut. De ser ut som kattekvinner hele gjengen Botox benyttes mot bruxisme, spenninger i nakke/rygg, parkinsons mm. Så oppdaget man at det fjernet rynker, og det er nå skjønnhetsindustrien som først og fremst benytter det. Og de benytter det så mye at det ødelegger mimikk og tale. Når det benyttes sammen med fillers blir resultatet enda verre. Helt stive ansikt, der kun øynene beveger seg. Forferdelig. I det virkelige liv ser (og høres) det ikke bra ut. På bilder ser de animerte ut. Og det er vel på instagram og tik tok de "lever" mest kanskje? Lurer på hvordan det er å kysse (med) sånne lepper? SE har i tillegg tatt et leppeløft. Det kan føre til ytterligere tap av følelse. En ting er at det absolutt ikke ser bra ut, og at det gjør at de yngre ser eldre ut. Men tenk på hva det gjør fysisk med kroppen etterhvert... Bare se siste intervjuene med feks Victoria Beckham. Hun snøvler når hun snakker. Eller Kirsten Davis. Endret 26. juli 2023 av IreneV
Isild Skrevet 30. juli 2023 #37384 Skrevet 30. juli 2023 Jeg følger ikke SE på Instagram, men får stadig opp noe på Snap. Det eneste jeg ser er at hun vrikker og vrir seg og lager "deilige" utrykk. Spesiellt rumpa er i monitor. Er dette det eneste hun driver med av "innhold" for tiden? 15
J.. Skrevet 30. juli 2023 #37385 Skrevet 30. juli 2023 Isild skrev (6 timer siden): Jeg følger ikke SE på Instagram, men får stadig opp noe på Snap. Det eneste jeg ser er at hun vrikker og vrir seg og lager "deilige" utrykk. Spesiellt rumpa er i monitor. Er dette det eneste hun driver med av "innhold" for tiden? Jepp. Hun er i "housewife era"en sin. 8
Ebbeliten Skrevet 30. juli 2023 #37386 Skrevet 30. juli 2023 Isild skrev (6 timer siden): Jeg følger ikke SE på Instagram, men får stadig opp noe på Snap. Det eneste jeg ser er at hun vrikker og vrir seg og lager "deilige" utrykk. Spesiellt rumpa er i monitor. Er dette det eneste hun driver med av "innhold" for tiden? Har hun noensinne laget annet innhold? 15
mater.sapiens Skrevet 31. juli 2023 #37387 Skrevet 31. juli 2023 (endret) Hvorfor har hun ikke masse info om hval og hvaljakt og plast i havet etter å ha vært på (sponset) hvalsafari med NOAH? NOAH påstår at de har valgt å ta med SE på tur fordi hun er så miljøbevisst etc og bruker sine plattformer aktivt i kampen for dyrevelferd … Hvor har de fått det fra? Ta en titt på instakontoen hennes, NOA, hvor mye pro dyrevelferd og miljøkamp kan dere se? Jeg ser bare promotering av dyretestede «skjønnhetsprodukter», overforbruk, fast fashion, lange flyreiser, dyre biler, «estetisk» kirurgi, - ting man absolutt ikke setter i sammenheng med hva et miljøbevisst menneske med tanke for kloden og dyrene, ville frontet. Det hjelper ikke å ha et bilde av en blondekledd influenser i grisebingen, eller mene at det er mer etisk å drepe dyr i havet (fisk) enn dyr på land. Nei, NOA gjør som tabloidene, de bruker influensere for å få oppmerksomhet. Kanskje håpet de på at influenseren skulle stille i g-streng på båtturen. Endret 31. juli 2023 av mater.sapiens 32 9
Carabilla Skrevet 31. juli 2023 #37388 Skrevet 31. juli 2023 mater.sapiens skrev (23 minutter siden): Hvorfor har hun ikke masse info om hval og hvaljakt og plast i havet etter å ha vært på (sponset) hvalsafari med NOA? NOA påstår at de har valgt å ta med SE på tur fordi hun er så miljøbevisst etc og bruker sine plattformer aktivt i kampen for dyrevelferd … Hvor har de fått det fra? Ta en titt på instakontoen hennes, NOA, hvor mye pro dyrevelferd og miljøkamp kan dere se? Jeg ser bare promotering av dyretestede «skjønnhetsprodukter», overforbruk, fast fashion, lange flyreiser, dyre biler, «estetisk» kirurgi, - ting man absolutt ikke setter i sammenheng med hva et miljøbevisst menneske med tanke for kloden og dyrene, ville frontet. Det hjelper ikke å ha et bilde av en blondekledd influenser i grisebingen, eller mene at det er mer etisk å drepe dyr i havet (fisk) enn dyr på land. Nei, NOA gjør som tabloidene, de bruker influensere for å få oppmerksomhet. Kanskje håpet de på at influenseren skulle stille i g-streng på båtturen. Hun har jo donert en god del penger til dem...sikkert derfor de bruker henne. 2 1
mater.sapiens Skrevet 31. juli 2023 #37389 Skrevet 31. juli 2023 Carabilla skrev (40 minutter siden): Hun har jo donert en god del penger til dem...sikkert derfor de bruker henne. Jeg vet at hun har gitt penger, det gjør henne ikke til en ivrig «miljøaktivist som bruker sine plattformer i miljøarbeid» (fritt sitert fra deres insta og FB). Det er ikke spor av miljøengasjement på hennes plattformer, tvert om har hun lassevis med innhold som promoterer en drit-i-miljøet-holdning. Dessverre tror jeg du har rett, at de føler seg forpliktet til å bruke henne slik at de er med på å opprettholde et bilde av en influenser som bryr seg om miljø og dyr. Det er faen meg trist. 15
Carabilla Skrevet 31. juli 2023 #37390 Skrevet 31. juli 2023 mater.sapiens skrev (10 minutter siden): Jeg vet at hun har gitt penger, det gjør henne ikke til en ivrig «miljøaktivist som bruker sine plattformer i miljøarbeid» (fritt sitert fra deres insta og FB). Det er ikke spor av miljøengasjement på hennes plattformer, tvert om har hun lassevis med innhold som promoterer en drit-i-miljøet-holdning. Dessverre tror jeg du har rett, at de føler seg forpliktet til å bruke henne slik at de er med på å opprettholde et bilde av en influenser som bryr seg om miljø og dyr. Det er faen meg trist. Alt er kjøpt og betalt, både utseende og imaget... 8
J.. Skrevet 31. juli 2023 #37391 Skrevet 31. juli 2023 mater.sapiens skrev (16 minutter siden): Jeg vet at hun har gitt penger, det gjør henne ikke til en ivrig «miljøaktivist som bruker sine plattformer i miljøarbeid» (fritt sitert fra deres insta og FB). Det er ikke spor av miljøengasjement på hennes plattformer, tvert om har hun lassevis med innhold som promoterer en drit-i-miljøet-holdning. Dessverre tror jeg du har rett, at de føler seg forpliktet til å bruke henne slik at de er med på å opprettholde et bilde av en influenser som bryr seg om miljø og dyr. Det er faen meg trist. NOA kan kjøpes,så de er ikke verdt å støtte opp om. 10
mater.sapiens Skrevet 31. juli 2023 #37392 Skrevet 31. juli 2023 J.. skrev (26 minutter siden): NOA kan kjøpes,så de er ikke verdt å støtte opp om. Jepp. Ikke fem øre fra meg! De har en overfladisk og useriøs holdning til eget «arbeid». 9
K_mb Skrevet 31. juli 2023 #37393 Skrevet 31. juli 2023 mater.sapiens skrev (31 minutter siden): Jeg vet at hun har gitt penger, det gjør henne ikke til en ivrig «miljøaktivist som bruker sine plattformer i miljøarbeid» (fritt sitert fra deres insta og FB). Det er ikke spor av miljøengasjement på hennes plattformer, tvert om har hun lassevis med innhold som promoterer en drit-i-miljøet-holdning. Dessverre tror jeg du har rett, at de føler seg forpliktet til å bruke henne slik at de er med på å opprettholde et bilde av en influenser som bryr seg om miljø og dyr. Det er faen meg trist. Helt enig. SE har kjøpt og betalt seg inn i tittelen som dyreverner og miljøaktivist gjennom NOAH. NOAH er imot absolutt all utnyttelse av dyr, og jakt er like fyfy som slakting av gårdsdyr. Vi husker jo når hun var sammen med Isak Dreyer og var med på jakt hvor hun poserte med en død fugl. Men det er visst greit for NOAH så lenge SE åpner opp lommeboka... Og miljøarbeid er ikke bruk og kast som SE bedriver, tvert imot er det skadelig mot miljøet. SE er som en sponsor for NOAH, og NOAH takker og bukker og gir SE positiv publisitet og titler hun ikke er i nærheten av å praktisere i det virkelige liv. 18 6
Isild Skrevet 3. august 2023 #37394 Skrevet 3. august 2023 J.. skrev (På 31.7.2023 den 11.57): NOA kan kjøpes,så de er ikke verdt å støtte opp om. Umulig å ta NOAH seriøst når de har SE som "ambassadør". Miljøversting, fotoshoot med griser for å se søt/sexy ut selv, og helt ute av stand til å ivareta dyr. Kan ikke huske sist vi så/leste noe som helst som har med hennes `brennende engasjement for dyrevelferd" å gjøre. 0 poeng til NOAH fra meg. De må gjerne ta imot de 100 000 SE ga dem, men at de gir henne et image tilbake er bare vemmelig. 31
J.. Skrevet 3. august 2023 #37395 Skrevet 3. august 2023 Isild skrev (9 minutter siden): Umulig å ta NOAH seriøst når de har SE som "ambassadør". Miljøversting, fotoshoot med griser for å se søt/sexy ut selv, og helt ute av stand til å ivareta dyr. Kan ikke huske sist vi så/leste noe som helst som har med hennes `brennende engasjement for dyrevelferd" å gjøre. 0 poeng til NOAH fra meg. De må gjerne ta imot de 100 000 SE ga dem, men at de gir henne et image tilbake er bare vemmelig. Jepp. 3
Zenhouse Skrevet 5. august 2023 #37397 Skrevet 5. august 2023 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kE1bvv/aa-bruke-kokain-er-som-aa-leke-med-en-pistol-som-kan-gaa-av-naar-som-helst Hvis SE vil vise litt miljøengasjement, så kan hun jo starte med å informere nærmiljø/vennekretsen om kokainproduksjon: «– Sementavfall, bensin, svovelsyre, batterisyre og blekemiddel blir deretter dumpet rett ut i naturen. Distribusjonen håndteres av store narkokarteller befengt med brutal voldskriminalitet og interne kriger, før det til slutt havner i lomma på en eller annen gladlaks som liker å gi litt faen.» ( fra artikkelen) 22 6
mater.sapiens Skrevet 5. august 2023 #37398 Skrevet 5. august 2023 Tviler på at kunnskap om hvordan man lager og distribuerer kokain har noen betydning for «gladlaksen» som kjøper dritten til slutt. Det stemmer forøvrig godt med hvordan slike «gladlakser» tenker om miljø og dyrevelferd, at man er flink som ikke spiser kjøtt - men gjør alt man kan for å ødelegge miljøet dyrene lever i. Jeg blir kvalm og sint og kjenner på en fortvilelse over at slike personer får masse positiv oppmerksomhet på at de gir bort en promille av pengene (til NOAH) de har tjent på å forsøple og ødelegge levevilkår. For et møkkasamfunn vi lever i. 😭 12 2
Era Vulgaris Skrevet 5. august 2023 #37399 Skrevet 5. august 2023 elskermenn skrev (1 time siden): ☠️ 🤦♀️ 😭 Hun er besatt av ideen om å være liten pike hele livet. Jeg grøsser over måten hun blander det barnslige med seksuelt innhold slik hun gjør. SE er den mest kvinnefiendtlige kontoen der ute, og et forferdelig forbilde for unge jenter/kvinner. 24 10
Hyacinth Skrevet 5. august 2023 #37400 Skrevet 5. august 2023 elskermenn skrev (2 timer siden): ☠️ 🤦♀️ 😭 De fleste kvinner på 30 skjønner at de ikke lenger ser ut som de er tenåringer. Det gjør ikke SE heller. Hva skal hun gjøre når hun blir 40 og 50? 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå