Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
J.. skrev (1 time siden):

SE er droppet av managementet sitt,nå peker det faktisk nedover for henne.

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IreneV
Lill :) skrev (8 minutter siden):

Herlighet, for et ustabilt menneske. Må være et mareritt å forholde seg til.

Det kan være rus, og/eller psykiske problemer selvsagt. Problemet er at det ikke ligger noe talent i bunnen, utover det å skape overskrifter ved å operere seg eller oppføre seg drøyt...
Blir hun frisk, så er det ingenting mer å poste. Jeg håper hun logger av og blir frisk, hvis det er rus eller psykiske lidelser hun sliter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
Justlooking skrev (12 timer siden):

Fetisha har vel aldri tjent spesielt godt, det er Sophie Elise som har tjent flerfoldige millioner hvert år. Hun kunne med letthet ordnet opp i dette og det burde hun absolutt gjøre. Det er hun som er «stjernen» 😊

https://www.nettavisen.no/livsstil/dette-tjener-71-grader-nord-kjendisene/s/5-95-728902

Fetisha tjener ikke mye nei. Hun håpet nok på å surfe videre på SE AS slik mange spekulerer i. Nå må hun distansere seg fra SE og SE AS, som ser ut til å løpe fra både forpliktelser og gjeld. At Fetisha Williams sitt selskap skal sitte igjen med all gjeld tyder på at ikke kontrakter og papirer er i orden. Det må hun ta på egen kappe, lære til neste gang. Kan ikke skylde på andre der dessverre. 
SE AS har fått mer enn en ripe i lakken nå. Å løpe fra gjeld og forpliktelser, om enn muntlige, er ikke bra. Det er nederst på rangstigen. 

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

SE er droppet av managementet sitt,nå peker det faktisk nedover for henne.

Mener hun nevnte i en av de siste episodene hun og F hadde sammen at det var hun selv (SE) som hadde valgt å si opp managementet sitt? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carabilla skrev (5 timer siden):

Den forvandlingen ifjor med mørkt hår og ansiktsløftning etter farmen var groteskt, kjente henne ikke igjen😳😳

Mulig det var hevelser som gjorde det, for nå er det anderledes igjen.

Har hun tatt ansiktsløft?😳 Det fikk jeg ikke med meg. Men å ta operasjoner man strengt tatt ikke trenger vil ødelegge mer i lengden. Hun kommer til å se fæl ut til slutt. Syns ikke hun er noe pen nå heller jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl-Ingrid skrev (7 minutter siden):

Mener hun nevnte i en av de siste episodene hun og F hadde sammen at det var hun selv (SE) som hadde valgt å si opp managementet sitt? 

De har ikke snakket om managment siden deres første podcast (2019).

Manageren hennes sier til avisene at de har avsluttet samarbeidet med henne etter 1 år (når kontrakten gikk ut,antar jeg).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og offerrollen er inntatt! https://www.vg.no/rampelys/i/kE1bKa/sophie-elise-om-podkast-bruddet-med-fetisha-williams-fremstilles-paa-en-maate-som-ikke-er-korrekt?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos1&utm_term=dre-vg-kE1bKa-1686312948%3Adre-vg-kE1bKa-1686312948&utm_medium=dre-6483164ea70da023ca4577f7

"Det framstilles på en måte som ikke er korrekt" sier Sophie Elise Isachsen til VG.

Det er ikke nytt når det gjelder SE at ting fremstilles på en måte som ikke er korrekt, men det er det jo ingen som vil snakke om. Hykler. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
DianaV skrev (1 minutt siden):

Og offerrollen er inntatt! https://www.vg.no/rampelys/i/kE1bKa/sophie-elise-om-podkast-bruddet-med-fetisha-williams-fremstilles-paa-en-maate-som-ikke-er-korrekt?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos1&utm_term=dre-vg-kE1bKa-1686312948%3Adre-vg-kE1bKa-1686312948&utm_medium=dre-6483164ea70da023ca4577f7

"Det framstilles på en måte som ikke er korrekt" sier Sophie Elise Isachsen til VG.

Det er ikke nytt når det gjelder SE at ting fremstilles på en måte som ikke er korrekt, men det er det jo ingen som vil snakke om. Hykler. 

Hvis det ikke holder i retten, så har SE AS rett. Det tegner seg et bilde av uprofesjonell sammenblanding av vennskap og forretningssamarbeid. Der  Fetisha W har valgt å stole på sin venninne. Jeg mener SE AS har mistet all troverdighet for lenge siden, og kan ikke forstå hvordan FW kunne inngå noe som ikke er kontraktfestet på en skikkelig måte. Mulig SE her benyttet sin makt, der det var et premiss, og at FW bare håpet på det beste. Den feilen gjør hun nok ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (6 timer siden):

Hun gjør jo det.

Etter hun vant Kamp Culinaris har hun laget masse matlagingscontent på bl.a TikTok og skriver kokebok,noe jeg syns er både kult og givende.

Friskt av en influencer å satse på noe annet enn kun å utlevere seg selv slik feks SE gjør både på Internett og i bøker.

Bra! Jeg har ikke fulgt så mye med på Fetisha må jeg innrømme, og kjenner henne nok derfor mest som "venninnen til" (pga omtaler av podcast , Sophie Elises verden osv) 

Matlaging, humør -  og å finne noe annet å spille på enn sex og ekstrem utlevering ,det er verdt å heie på. Håper hun får det til. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.vg.no/rampelys/i/kE1bKa/sophie-elise-om-podkast-bruddet-med-fetisha-williams-fremstilles-paa-en-maate-som-ikke-er-korrekt

"Wilde Siem var også pressekontakt for podkasten «Sophie og Fetisha», og skriver at forpliktelsene fortsatt er 600.000 kroner i minus. Sophie valgte plutselig å trekke seg og dermed er podkasten i gjeld fordi vi hadde avtale om å signere en større kontrakt med en tredjepart hvor oppstarts- og produksjonsutgifter skulle dekkes."

Endret av J..
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Fetisha kommer til å klare seg fint! Ikke helt min kopp te, men hun har en fin personlighet og egenhet, og fremstår som en god lytter og vert mtp. konseptet. Det er jo mye mer interessant å følge en podcast med ulike gjester enn venninnesnakk med hovedfokus på SE.

Også tror jeg folki bransjen/omgangskrets ønsker henne suksess, særlig etter måten SE avsluttet samarbeidet på. 

Blir mer vind i seilene hennes nå. Tror jeg. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (4 timer siden):

Har hun tatt ansiktsløft?😳 Det fikk jeg ikke med meg. Men å ta operasjoner man strengt tatt ikke trenger vil ødelegge mer i lengden. Hun kommer til å se fæl ut til slutt. Syns ikke hun er noe pen nå heller jeg. 

Ja, da hun kom ut av farmen i fjor sommer opererte hun ansiktet, ser det kjempe godt på de " paparatsi bildene" i se og hør med Isak...hun ser ut som de damene i real housewife.

Ble helt forskrekket da jeg så det.

Hun jobbet i god kveld Norge med Niklas og var lenge sykemeldt etterpå.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså..

Helt ok at f.eks 600.000 er F sin gjeld for SE har betalt sin del og gjort alt riktig, MESE har vesentlig mer penger å rutte med så at hun taper en del betyr svært lite, men for F så er dette svært mye...

Iom at SE trekker seg så mistet F sin mulighet å tjene opp penger til å betale sin del... SE hadde disse pengene på bok fra før og kan trekke seg som hun vil. Det er en posisjon F ikke er i.

Og det er råttent gjort å sette F i denne situasjonen! Hadde SE trukket seg etter de begge hadde tjent inn pengene på samarbeidet så hadde ikke F vært i denne situasjonen. F er i denne situasjonen fordi SE trakk seg

Dette er ikke ett prosjekt som gikk dårlig, og derav gjeld.. men det er gjeld fordi prosjektet ikke ble noe av på grunn av SE og det e sinnsykt... SE som er såpass pengesterk og burde tatt en vesentlig større andel av regningen når det er hun som velger å gå utav den ! Hun burde tatt hele når det er snakk om en så nær venninne og ikke bare en business partner.

F har denne gjelden nå på grunn av SE .. hadde SE vært alene om samarbeidet så hadde det vært noe helt annet. Hun har rett og slett gitt F en 600.000 feit finger fordi det spiller ingen rolle for SE om hun får en regning, om den så er på 1 mill.

SE snakker også hele tiden om hvor mye penger hun hele tiden legger av. Hun fremstiller seg som en sparsommelig person som gjør ett par dyre investeringer i ny og ne 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjor av SE å trekke seg og sette F i en økonomisk vanskelig situasjon. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneV
duskelapp skrev (4 minutter siden):

Altså..

Helt ok at f.eks 600.000 er F sin gjeld for SE har betalt sin del og gjort alt riktig, MESE har vesentlig mer penger å rutte med så at hun taper en del betyr svært lite, men for F så er dette svært mye...

Iom at SE trekker seg så mistet F sin mulighet å tjene opp penger til å betale sin del... SE hadde disse pengene på bok fra før og kan trekke seg som hun vil. Det er en posisjon F ikke er i.

Og det er råttent gjort å sette F i denne situasjonen! Hadde SE trukket seg etter de begge hadde tjent inn pengene på samarbeidet så hadde ikke F vært i denne situasjonen. F er i denne situasjonen fordi SE trakk seg

Dette er ikke ett prosjekt som gikk dårlig, og derav gjeld.. men det er gjeld fordi prosjektet ikke ble noe av på grunn av SE og det e sinnsykt... SE som er såpass pengesterk og burde tatt en vesentlig større andel av regningen når det er hun som velger å gå utav den ! Hun burde tatt hele når det er snakk om en så nær venninne og ikke bare en business partner.

F har denne gjelden nå på grunn av SE .. hadde SE vært alene om samarbeidet så hadde det vært noe helt annet. Hun har rett og slett gitt F en 600.000 feit finger fordi det spiller ingen rolle for SE om hun får en regning, om den så er på 1 mill.

SE snakker også hele tiden om hvor mye penger hun hele tiden legger av. Hun fremstiller seg som en sparsommelig person som gjør ett par dyre investeringer i ny og ne 

Og nå har hun hyret inn en rådyr PR-rådgiver til krisehåndering. 600k er ikke mye penger for SE. Hun benytter 1 million i året til "estetisk vedlikehold", går til frisøren  tre ganger i uken., og bytter ut møbler to ganger i året. siste sofa kostet 150k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
blåbærpai skrev (1 time siden):

Tror Fetisha kommer til å klare seg fint! Ikke helt min kopp te, men hun har en fin personlighet og egenhet, og fremstår som en god lytter og vert mtp. konseptet. Det er jo mye mer interessant å følge en podcast med ulike gjester enn venninnesnakk med hovedfokus på SE.

Også tror jeg folki bransjen/omgangskrets ønsker henne suksess, særlig etter måten SE avsluttet samarbeidet på. 

Blir mer vind i seilene hennes nå. Tror jeg. 

Enig med deg.

Tenker at dette er en god løsning for Fetisha, på sikt. Hun har en god stemme å lytte til, lar gjestene få plass, og virker oppriktig interessert i hva de har å si. Ikke som SE, som ikke makter å skjule at hun kjeder seg når andre snakker, og formelig dirrer etter å slippe til.

Fetisha er også god til å utnytte situasjonen ved stadig å ta opp konflikten med SE, media skriver om det, folk blir nysgjerrige, og så baller det på seg. (Rykter på Jodel om at Thodesen skal stille som gjest😬

Litt for mye knis og fnis for min smak, men tror dette kommer til å gå bra.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...