litenstjerne Skrevet 12. april 2023 #36241 Skrevet 12. april 2023 J.. skrev (På 9.4.2023 den 16.30): Jeg rapporterte sist hun brøt alkoholloven også,da hele kolleksjonen med bilder skulle forestille en skikkelig fyllefest. Fikk en smekk på fingrene så blir vel det samme nå også,men jeg rapporterer alikevel. Liten smekk på fingrene er alt Sophie Elise får, uansett hva hun gjør. Hun kan tydeligvis gjøre hva hun vil, veldig få konsekvenser for den dama. 4 4
J.. Skrevet 12. april 2023 #36242 Skrevet 12. april 2023 litenstjerne skrev (48 minutter siden): Liten smekk på fingrene er alt Sophie Elise får, uansett hva hun gjør. Hun kan tydeligvis gjøre hva hun vil, veldig få konsekvenser for den dama. Jepp. 1
Tough cookie Skrevet 13. april 2023 #36243 Skrevet 13. april 2023 (endret) Hun bjudar på. https://www.facebook.com/reel/707764524156129?s=yWDuG2&fs=e Endret 13. april 2023 av Tough cookie 2
Ænema Skrevet 13. april 2023 #36244 Skrevet 13. april 2023 Tough cookie skrev (4 timer siden): Hun bjudar på. https://www.facebook.com/reel/707764524156129?s=yWDuG2&fs=e 4
Pust Skrevet 13. april 2023 #36245 Skrevet 13. april 2023 Tough cookie skrev (4 timer siden): Hun bjudar på. https://www.facebook.com/reel/707764524156129?s=yWDuG2&fs=e Hva var det der? Det er noe av det mest infantile og selvdiggende jeg har sett! Hvis det skal være humor tror jeg det bare er gutter på 12 år som syns det er morsomt. Eller? 5 1
Ellevill Skrevet 13. april 2023 #36246 Skrevet 13. april 2023 Pust skrev (6 minutter siden): Hva var det der? Det er noe av det mest infantile og selvdiggende jeg har sett! Hvis det skal være humor tror jeg det bare er gutter på 12 år som syns det er morsomt. Eller? Jeg er absolutt ingen fan, men jeg synes den var litt morsom. Spiller jo på nidar-reklamen på en selvironisk måte. 4
dårligbrukernavn Skrevet 13. april 2023 #36247 Skrevet 13. april 2023 Pust skrev (1 time siden): Hva var det der? Det er noe av det mest infantile og selvdiggende jeg har sett! Hvis det skal være humor tror jeg det bare er gutter på 12 år som syns det er morsomt. Eller? Jeg syns den var morsom. Det er jo en parodi, med selvironi. 3
Ænema Skrevet 13. april 2023 #36248 Skrevet 13. april 2023 dårligbrukernavn skrev (1 minutt siden): Jeg syns den var morsom. Det er jo en parodi, med selvironi. joda, men hadde det vært om et tema vi aldri hører fra hun så hadde det vært moro. men hun fokuserer jno aldri på noe enn utseendet sitt og operasjoner. det blir jo repeat på alt det ande med en tvist. 3
dårligbrukernavn Skrevet 13. april 2023 #36249 Skrevet 13. april 2023 Ænema skrev (Akkurat nå): joda, men hadde det vært om et tema vi aldri hører fra hun så hadde det vært moro. men hun fokuserer jno aldri på noe enn utseendet sitt og operasjoner. det blir jo repeat på alt det ande med en tvist. Det er jo hele poenget med parodien. 3
Ænema Skrevet 13. april 2023 #36250 Skrevet 13. april 2023 dårligbrukernavn skrev (6 minutter siden): Det er jo hele poenget med parodien. fortsatt ikke morsom. hun latterliggjør jo ikke noe mer/nytt enn hun pleier. hun har jo alltid hatt pittelitt selvironi.. men hun snakker atter engang om seg selv. 4
dårligbrukernavn Skrevet 13. april 2023 #36251 Skrevet 13. april 2023 Ænema skrev (Akkurat nå): fortsatt ikke morsom. hun latterliggjør jo ikke noe mer/nytt enn hun pleier. hun har jo alltid hatt pittelitt selvironi.. men hun snakker atter engang om seg selv. Folk er forskjellige, har forskjellig smak og finner forskjellige ting morsomme. 3
Ænema Skrevet 13. april 2023 #36252 Skrevet 13. april 2023 (endret) dårligbrukernavn skrev (9 minutter siden): Folk er forskjellige, har forskjellig smak og finner forskjellige ting morsomme. joda selvfølgelig det kan man jo. jeg vil bare ikke gi hun noen form for oppmerksomhet. da hun lever for det. uansett om det er selvironisk eller ei. Endret 13. april 2023 av Ænema tasteleif 1
Gjest IreneV Skrevet 13. april 2023 #36253 Skrevet 13. april 2023 Pust skrev (1 time siden): Hva var det der? Det er noe av det mest infantile og selvdiggende jeg har sett! Hvis det skal være humor tror jeg det bare er gutter på 12 år som syns det er morsomt. Eller? Det er ikke morsomt, blir bare trist, fordi dette er sannheten. Det er ingen parodi.Så det er vanskelig å skjønne hvilke strenger hun prøver å spille på her. Men mulig hun ikke tror hun er så ille, at hun ikke klarer å se seg selv som den vandrende parodien hun er? Hun fremstår helt likt i et seriøst intervju med Dagsavisen. Det er vondt å lese. "– Du må ha veldig mye å gjøre hvis du ikke har tid til å vaske håret? – Jeg har ting å gjøre hele tiden. Jeg tenker på hvor jeg kan være bedre enn andre, jeg er ikke nødvendigvis den peneste, jeg er ikke den flinkeste til å skrive, men jeg har jævlig mye ork. Jeg gidder å jobbe på kvelden istedenfor å se en serie, jeg jobber hos frisøren, på flytoget, flyet, wherever. Hun sier det med Harstad-dialekten i et «jeg er litt lei av å måtte forklare dette»-tonefall. – Æ jobbe, liksom." https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2022/10/28/sophie-elise-om-a-vaere-kjendis-jeg-ville-aldri-statt-i-ko/
Pust Skrevet 13. april 2023 #36254 Skrevet 13. april 2023 IreneV skrev (1 time siden): Det er ikke morsomt, blir bare trist, fordi dette er sannheten. Det er ingen parodi.Så det er vanskelig å skjønne hvilke strenger hun prøver å spille på her. Men mulig hun ikke tror hun er så ille, at hun ikke klarer å se seg selv som den vandrende parodien hun er? Hun fremstår helt likt i et seriøst intervju med Dagsavisen. Det er vondt å lese. "– Du må ha veldig mye å gjøre hvis du ikke har tid til å vaske håret? – Jeg har ting å gjøre hele tiden. Jeg tenker på hvor jeg kan være bedre enn andre, jeg er ikke nødvendigvis den peneste, jeg er ikke den flinkeste til å skrive, men jeg har jævlig mye ork. Jeg gidder å jobbe på kvelden istedenfor å se en serie, jeg jobber hos frisøren, på flytoget, flyet, wherever. Hun sier det med Harstad-dialekten i et «jeg er litt lei av å måtte forklare dette»-tonefall. – Æ jobbe, liksom." https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2022/10/28/sophie-elise-om-a-vaere-kjendis-jeg-ville-aldri-statt-i-ko/ Det er jo ikke morsomt, det er bare en oppsummering av sannhet. Det er mulig de aller yngste av oss syns det er morsomt fordi det er kopiering av en sjokoladereklame, men innholdsmessig er det helt tomt, bare Sofies oppramsing av hva hun har gjort for å bli noe hun mener er «deilig». 9 1
Frisk Frosk Skrevet 13. april 2023 #36255 Skrevet 13. april 2023 Pust skrev (1 time siden): Det er jo ikke morsomt, det er bare en oppsummering av sannhet. Det er mulig de aller yngste av oss syns det er morsomt fordi det er kopiering av en sjokoladereklame, men innholdsmessig er det helt tomt, bare Sofies oppramsing av hva hun har gjort for å bli noe hun mener er «deilig». Enig med dere begge. Dessuten er det skummelt hvor lettvint hun forsøker å fremstille det å ta kosmetiske operasjoner, når hun selv omtrent er ihjeloperert. Når hun velger et langt større merkenavn og "parodierer" deres reklame, så er det indirekte også en måte å sette seg selv i samme klasse og seriøsitet. Dette viser bare hvor kynisk hun er, driter fullstendig i hvordan hun påvirker unge og sårbare personer til å skade egen kropp. Hun kan forsøke å skape humor av det så mye hun vil, men den triste sannheten er at hennes ihjelopererte kropp er hennes måte for selvskading. Det skal man ikke fleipe med eller le av. 12 1
Gjest Kattedama Skrevet 13. april 2023 #36256 Skrevet 13. april 2023 (endret) Anbefaler å se Cammo, tar influenser livet 100 prosent på kornet. De må ha hentet inspirasjon fra CBE og SE. https://www.nettavisen.no/serieguiden/cammo/nrk/anmeldelse-cammo/f/5-95-1031464 Endret 13. april 2023 av Lill :)
Ænema Skrevet 13. april 2023 #36257 Skrevet 13. april 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Anbefaler å se Cammo, tar influenser livet på kornet. https://www.nettavisen.no/serieguiden/cammo/nrk/anmeldelse-cammo/f/5-95 den så jo litt morsom ut 1
Gjest Kattedama Skrevet 13. april 2023 #36258 Skrevet 13. april 2023 (endret) Ænema skrev (14 minutter siden): den så jo litt morsom ut Den er veldig morsom. Hovedkarakteren går konkurs, og det er visst på grunn av at Skatteetaten er så misunnelige 😂 «Enda en influencer har fått nøklene til NRK. Hvordan går det denne gangen?» https://www.vg.no/rampelys/tv/i/zEkXGb/tv-anmeldelse-cammo-influencer-vaksine Endret 13. april 2023 av Lill :)
Havnefogden Skrevet 13. april 2023 #36259 Skrevet 13. april 2023 TilToken til Sophie er en parodi på Nidar sin reklame. Nidar sin reklame er egentlig ikke særlig morsom eller kreativ. At Sophie fanger den opp og gjør den til sin er egentlig ganske morsomt. Hun viser et snev av selvironi med denne reelen. Tar all kritikken på strak arm, på en måte. Creds til frøkna for akkurat dette, etter min mening. 3
Ænema Skrevet 13. april 2023 #36260 Skrevet 13. april 2023 ja meninger er jo så forskjellige. og godt er det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå