Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Scutum said:

Og der kom den. 

FA47A75A-451D-4BFC-8E76-2F2ADAF4F403.png

Bra hun kommenterer. Jeg synes dette var et godt svar, selv om jeg savner noe konkret om NRK, men der blir det jo vanskelig å skrive noe når de er i en prosess. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carrie_S skrev (Akkurat nå):

Bra hun kommenterer. Jeg synes dette var et godt svar, selv om jeg savner noe konkret om NRK, men der blir det jo vanskelig å skrive noe når de er i en prosess. 

Dette er åpenbart ikke skrevet av henne selv. Og hun hopper glatt over kritikken, nevner bare støtteerklæringene. Smart. Men vi får se nå da, om hun "går i seg selv" og ender uttrykket. Man kan alltids håpe, selv om det er lovlig sent å snu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (1 minutt siden):

Dette er åpenbart ikke skrevet av henne selv. Og hun hopper glatt over kritikken, nevner bare støtteerklæringene. Smart. Men vi får se nå da, om hun "går i seg selv" og ender uttrykket. Man kan alltids håpe, selv om det er lovlig sent å snu.

Jeg håper og det. Jeg håper nå hun virkelig tar seg tid til litt introspeksjon, og å se hva hun faktisk ønsker å gjøre med livet sitt. 
Og da tenker jeg ikke på kommersielle samarbeid. 
Jeg tenker på verdier, psykisk og fysisk helse - og så videre. 
Jeg håper at hun vokser og vokser opp, på dette. At hun ser at dagene hvor hun er "en ung jente som forsøker å finne sin vei" er over - og at hun nå er en voksen person som må ta ansvar i livet. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scutum skrev (6 minutter siden):

Og der kom den. Vet om jeg synes det er godt nok. 

Det var da sannelig på tide! Jeg tror nå likevel hun la ut bildet som et «morsomt» forsøk på å skape oppmerksomhet omkring Candy Girl.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, IreneV said:

Det er nok skrevet av henne selv i samarbeid med noen som har peiling på hvordan man uttaler seg i sånne saker. Et veldig vanlig pr-svar etter en storm. Hvis hun går inn i kritikken, blir det bare mer skriverier og det vil man jo unngå, selv om jeg hadde sett at hun tok opp dette med NRK her og nevnte den konkret - kunne ikke vært mer enn noe sånt: "jeg er lei meg for at jeg har satt NRK i denne posisjonen osv"

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det høres ut som noe hun har skrevet selv.

Det er lurt å få hjelp når man skal skrive noe viktig, men det bør skrives i sin egen tone.

Dette virket veldig generisk og tannløst.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scutum skrev (7 minutter siden):

Det er noe som ikke stemmer her : hun har tidligere omtalt seg selv som kontrollfreak , her skriver hun at hun ikke er så nøye på hvilke bilder hun legger ut . Har hun såfall 2 personligheter ? 

• Liker 38
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NiceOrNothing said:

Det er noe som ikke stemmer her : hun har tidligere omtalt seg selv som kontrollfreak , her skriver hun at hun ikke er så nøye på hvilke bilder hun legger ut . Har hun såfall 2 personligheter ? 

Man kan endre seg fra år til år, jeg er ikke den samme som for ti år siden, og man kan også endre seg når man er påvirket, 

Endret av Carrie_S
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Rusmisbrukere har ofte ikke helt kontroll på selvinnsikt og handlingene sine. Vanskelig for de å se ting på en rasjonell måte. Når man først blir rusfri tar det lang tid før hjernen klarer å utvikle seg igjen. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (1 minutt siden):

Det er nok skrevet av henne selv i samarbeid med noen som har peiling på hvordan man uttaler seg i sånne saker. Et veldig vanlig pr-svar etter en storm. Hvis hun går inn i kritikken, blir det bare mer skriverier og det vil man jo unngå, selv om jeg hadde sett at hun tok opp dette med NRK her og nevnte den konkret - kunne ikke vært mer enn noe sånt: "jeg er lei meg for at jeg har satt NRK i denne posisjonen osv"

👏👆, Og jeg er lei meg for å ha satt NH i denne situasjonen . Å sist men ikke minst : fryktelig lei meg for å være et så dårlig forbilde for dagens unge . Se og lær : ikke bli som meg . 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scutum skrev (7 minutter siden):

Det er en episode fra Bloggerne, husker ikke sesong, men da hun var sammen med Robin. Da sier hun noe sånt som at alle bildene som postes av henne selv vurderes nøye og går inn i tre kategorier ut ifra hvor «fine»/«bra» de er: profilbilde, instafeed og bilde som kan postes på bloggen (mulig det ikke er nøyaktig de tre kategoriene men dere skjønner). 
Dette er jo en stund siden, men jeg tror 0% på at en som er så opptatt av hvordan hun ser ut og alltid vil se bra ut bare velger et lite bilde fra bildegalleriet og poster det. I tillegg har de nok vært gjennom en runde med insta-filter og da ser man jo bilde i størrelsen det postes i.

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Jeg tror hun skriver det fordi hun antar det er det folk vil høre. Hun vil jo ikke ta ansvar, det vet vi jo fra før. Hun vil bare ha sympati og oppmerksomhet.

Endret av MyMichelle
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er vennene til Sofie i dette kaoset? Hvorfor støtter de ikke Sofie og uttaler seg til mediene? Og hva er det med med dem som dukker opp fra skyggene og bader i lyset fra SE AS akkurat nå? Det er noe merkelig over det, for eksempel redaktøren for nettstedet Subjekt, Danby C, en mann som gjerne liker å fremstå som intellektuell og saklig, en som i alle fall jeg ikke kan tro har noe til felles med SE / Sofie annet enn at de noen ganger er i samme rom og «drikker fra samme flaske», han er nå plutselig en veldig nær venn. Det samme gjelder gjestekommentatoren i Vårt Land, David S; ville han ha sine fem minutter i studiolyset - eller er det noe annet og mer fysisk som lå bak den litt pubertale forsvarstaler hans i Vårt Land og i Debatten-studio?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En så generisk og vag uttalelse burde ha kommet for lenge siden. Samme dag eller dagen etter. Nå har saken tatt så av og fokuset er ikke lenger på bildet, så det blir for dårlig.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (4 minutter siden):

Man kan endre seg fra år til år, jeg er ikke den samme som for ti år siden, og man kan også endre seg når man er påvirket, 

True that ! Jeg gleder meg intenst til vi får en ny type SE , med gode verdier , å som er et godt statlig finansiert forbilde . Jeg håper det snart kommer på banen noen friske , normale , oppegående tilskudd i denne bransjen . Tror de med Botox , Restylane og en hensynsløs livstil / adferd er på tur ned .. om ti -20 år vil man sitte å le av at de var « forbilder «. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie_S skrev (11 minutter siden):

Det viktigste nå er at NRK-samarbeidet avsluttes, vi trenger ikke en tv-serie der om hennes liv. Virkelig ikke. Og jeg ønsker SE lykke til, med å endre sitt liv og finne mening. Da må hun lære å like seg selv, og finne ut hvem hun er utenfor sine sosiale medier som har styrt hennes liv med "klikk" og "likes" i snart 15 år.

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...