Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AntiBullshit skrev (2 minutter siden):

Hun som var plassert i studio for å forsvare SE, eller rettere sagt legge skylda for NRKs satsning på ungdommens skuldre, har altså så sinnsykt dårlige argumenter. Har sett hun har stilt opp i debatten tidligere og det er liksom samme regla som går igjen: "barn må lære seg å avfølge influencere som ikke er bra for dem. Er deres egen skyld at de oppsøker slikt innhold". Blir jo som å si at narkomane må lære seg å avstå fra nark på egenhånd, det er tross alt deres egen feil at de oppsøkte det i utgangspunktet. Her skal alle individer redde seg selv, offentlige hjelpeapparater i form av regulering og lover det kan de bare se langt etter hvis Oda Oline får bestemme.

Direkte Flaut! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (26 minutter siden):

Ja, spørs om hun hadde fungert i vanlig jobb overhode. Kjenner jeg er glad hun ikke er min datter.

Akkurat der kjenner jeg faktisk at jeg synes synd på "jenta". Hva skal hun gjøre den dagen hun ikke lenger er influenser? Hun er snart 30 år og apellerer snart ikke lenger til den menneskene hun har rettet bedriften sin mot. Kanskje har hun spart opp såpass mye penger at hun kan trekke seg tilbake og leve på rentene, men mest sannsynlig må hun finne på noe annet etterhvert. Hun kan muligens fortsette som influenser, men bør vel da fokusere på noe annet enn sex, drugs og kroppsfiksering. Jeg ser helt ærlig ikke for meg at businessen hennes gjør seg veldig godt på CVen i forhold til andre mer normale jobber. Det eneste hun skal ha kred for som for så vidt kan telle positivt, er at hun jo tydeligvis har et visst forretningstalent.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (7 minutter siden):

Ikke sikkert hun så det med en gang. Men sveipet videre på de andre bildene

Viktig at vi hele tiden unnskylder disse hodeløse hønsene, skjønner jeg. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MyMichelle skrev (25 minutter siden):

Var det noen som egentlig «vant» i kveld? 

Det var noen som tapte så det smalt i veggene i Nrk.. Sjefen selv. Det var så pinlig å se på henne. Satt med hendene foran øynene og ristet på hodet.

• Liker 35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at NRK-sjefen har fått jobben gjennom politisk tjeneste. Sleip som enhver politiker, men det var ubehagelig for henne i første del av Debatten. Det var fint. 

• Liker 43
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilly_A skrev (5 minutter siden):

Fredrik Solvang var god her 👏🏻 frykter nesten mer for hans fremtid i NRK enn SE. 
neida.. joda.. 

Tenker det samme.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RedLights skrev (4 timer siden):

Du kom meg i forkjøpet.

«I tilfellet med Sophie Elise, har vi ikke tatt godt nok innover oss hvor omfattende den kommersielle virksomheten er – og mer generelt hvor krevende det er å ha tilstrekkelig løpende kontroll opp mot presseetikken og våre interne retningslinjer. 

Vi skal derfor sette oss ned med Sophie Elise i nær fremtid og diskutere hvordan vi skal håndtere dette, og hvorvidt det er forenelig å være influenser og NRK-oppdragstaker på fulltid samtidig.»

https://www.nrk.no/norge/nrks-samarbeid-med-sophie-elise-1.16310113

🙃🙃🙃🙃

Hvor mange har ikke forsøkt å fortelle nrk dette? De ma ha veldig tungt for det. For en gjeng med amatører. 

Endret av Fru G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdsson skrev (6 minutter siden):

Spiller ingen rolle. bare avfølg og ikke gi oppmerksomhet. den beste straffen man kan gi en mediahore.
Åååh æ e ikke relevant længer!

Jeg har aldri fulgt henne. Det var først nå jeg hørte stemmen hennes og dialekten hennes i disse podkastene som ble kringkastet hvor hun snakket om rundpuling, pinner, lyden av slapp dick, osv kvalitet som NRK ledelsen mener vi trenger å høre på.

Jeg er slett ikke i målgruppen hennes.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (5 minutter siden):

Jeg likte at Solvang grillet NRK-sjefen. Hun hadde virkelig ikke stort å stille opp med. Makan til svada og lite konkrete svar. 

Høydepunktet er da «forsvareren» fortalte at flere av hennes venninner ville spare konfirmasjonspenger til plastiske operasjoner, og at hun selv fritt valgte å slutte å følge SE fordi hun opplevde å bli negativt påvirket. Da er vi ved kjernen av hvor problematisk dette er. 

Signerer

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (Akkurat nå):

Hvor mange har ikke forsøkt å fortelle nrk dette? De ma ha veldig tungt for det. For en hjem med amatører. 

De tenker bare på penger i kassa, ikke noe annet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kringkastingssjefen eller hva hun er for noe..ååååh!😡 er det mulig? Hun skal vel innom Sophie Elise å busselalle henne før hun drar hjem…faen for en provoserende dame! Fredrik var helt rå ikveld!!🌟

• Liker 32
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving

Det er forøvrig pussig at de fokuserer på det kommersielle problemet og at de ikke visste at det var så omfattende. Jeg antar dog at det er den eneste måten de kan komme seg løs fra kontrakten, fordi de jo har svært strenge regler for reklame i NRK. At de skal «snakke» med SE om dette vil jo fremprovosere et brudd, for SE vil jo selvfølgelig ikke redusere sin kommersielle aktivitet. Så godt betaler ikke NRK (håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
missLynch skrev (3 minutter siden):

Har kringkastingssjefen tatt kurs i å svare ullent? Dette gir et om mulig enda dårligere inntrykk av NRK; jeg er målløs. Dere sier ja takk til å markedsføre en kommersiell aktør, som i tillegg formidler elendige verdier. Gratulerer med dagen. Ingen selvkritikk, ingen ydmykhet ovenfor skattebetalerne som indirekte må bidra til å lønne AS`et Sophie Elise. Dette er jo helt krise. 

Kringkastingssjefen snakker som en politiker, så et eller annet tåkepratkurs har det vært. 

Det var så pinlig å høre på. Egentlig hele ''for-SE'' siden var pinlig å høre på.

Jeg synes ''mot-SE'' siden svarte utmerket godt og fullstendig knuste alle mulige myter om hvor nyttig SE er for NRK.

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik Solvang var god i dag, og stilte gode kritiske spørsmål 👏 Kringkastingsjefen derimot kom ikke godt ut av det 🤡

• Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (11 minutter siden):

Akkurat der kjenner jeg faktisk at jeg synes synd på "jenta". Hva skal hun gjøre den dagen hun ikke lenger er influenser? Hun er snart 30 år og apellerer snart ikke lenger til den menneskene hun har rettet bedriften sin mot. Kanskje har hun spart opp såpass mye penger at hun kan trekke seg tilbake og leve på rentene, men mest sannsynlig må hun finne på noe annet etterhvert. Hun kan muligens fortsette som influenser, men bør vel da fokusere på noe annet enn sex, drugs og kroppsfiksering. Jeg ser helt ærlig ikke for meg at businessen hennes gjør seg veldig godt på CVen i forhold til andre mer normale jobber. Det eneste hun skal ha kred for som for så vidt kan telle positivt, er at hun jo tydeligvis har et visst forretningstalent.

Jeg klarer ikke synes synd på henne. Hun hoppet selv på denne karusellen og kan når som helst hoppe av igjen. Få seg utdannelse og få seg jobb.

Hadde jeg eid en bedrift hadde hun ikke fått jobb hos meg.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...