Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

😳 oisann, så flaut å høre sjefen selv. 

Gjør en dårlig figur. Er så pinlig at det ikke finnes ord 🫣

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cuddlegirl skrev (5 minutter siden):

Helt ufattelig at NRK støtter en meningsløs gossip podcast, som handler om å bli rundpult, kuker, alkohol. Rett og slett skammelig, kjenner jeg blir sinnsykt forbanna. 

Det verste er at ledelsen i NRK ikke ser problemet og mener det er slik de når til unge jenter. 

Skal man promotere dårlige forbilder som ødelegger for unge jenter og samtidig motta skattepenger? 

Fjern skattestøtten til NRK og la dem få inntekter av reklamer. Da kan de gjøre som de vil og invitere hvem de vil.

Jeg ble meget provosert av å lese dette her. Fullstendig manglende selvinnsikt. Et lite håp mot slutten hvor det står:

Vi skal derfor sette oss ned med Sophie Elise i nær fremtid og diskutere hvordan vi skal håndtere dette, og hvorvidt det er forenelig å være influenser og NRK-oppdragstaker på fulltid samtidig.

Her burde det stått: 

Vi skal derfor avslutte samarbeidet med Sophie Elise så fort det lar seg gjøre og gå i oss selv hvordan vi skal unngå å gjøre samme tabbe igjen.

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biscuit Vælruni skrev (Akkurat nå):

Kringkastingssjefen er ikke tilstede mentalt eller emosjonelt...

Lyset er ikke på engang.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (6 minutter siden):

Sykt teit innlegg hun la ut. Litt overasket over at det forsåvidt ikke rammer dem begge egentlig.  Dog litt overasket over hvor mye pepper Sofie Elise får for dette kontra menn som i langt større grad fortellinger narkotika offentlig og lager sanger om å dope seg å voldta tenåringer.

Dog ingen grunn til å bagatellisere noe her. Men hadde hun hatt navnet Ola nordmann, hadde neppe reaksjoner nådd slike høyder. Men for all del, supert at det reageres på sterkt 

De fleste ville nok ikke brydd seg om hva SE driver med. Grunnen til at det ble så mye oppstyr er koblingen hennes til NRK. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (1 time siden):

Folk får kalde føtter og trekker seg iflg. Fredrik Solvang ja, og ja, lurer på om det er de som er kritiske til SE eller hennes støttespillere, men kan tenke meg det er de sistnevnte

Må nesten sitere meg selv, for det var som jeg tenkte, at det å få de som forsvarer SE til å stille opp ble vanskelig 😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biscuit Vælruni skrev (4 minutter siden):

David håper på å bli hennes nye ekskjæreste?

Var det jeg også tenkte. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kringkastingssjefen ser voldsomt ukomfortabel ut. Og virker i tillegg helt bortreist. Visste hun ikke hvem SE er før i kveld, kanskje?

• Liker 38
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maskopi said:

Ser ikke kringkastingssjefen hvor dum hun fremstår?

Hadde krinkastingsjefen hadde hatt litt ryggrad hadde hun sparket fetisha og sofie på direkten
og heller tatt det med usakelig oppsigelse på jobb i morgen, da hadde hun hatt ryggrad

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager er årsaken til at hun beskyttes så mye?!!! Seriøst? Kjenner det koker når jeg hører Kringkastingssjefen mumle borti hjørnet der 🙄🤦🏻‍♀️

• Liker 41
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (4 minutter siden):

Ser ikke kringkastingssjefen hvor dum hun fremstår?

Herregud, det er enda pinligere enn å høre på forsvarssjefen forrige gang. 

På tide med ny kringkastingssjef?

Hennes eneste svar som hun har forberedt: Vi har et tilbud som er veldig bredt.

Og at det ikke er interessant hva hun synes om alt hun blir spurt om. 

Det er egentlig ganske interessant hva hun synes om det hun selv er med på å godkjenne. 

Fy f...

Endret av Drizzt
  • Liker 37
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aldri å ser på bloggen til SE, men får jo med meg det som kommer i media. SE spiller hele tiden på psyke og sliten. Hun trekker seg fra så og si alt hun er med på av utfordringer på TV. Alltid må hun da bare tenkte på seg selv og roe ned. Hun er lei seg for at hun må trekke seg, men sier ja til å bli med på andre utfordringer. 
Kan ikke dette vesenet finne seg en ordentlig jobb, så slipper hun å bli så sliten og psykisk knekt. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
RedLights skrev (2 timer siden):

«I tilfellet med Sophie Elise, har vi ikke tatt godt nok innover oss hvor omfattende den kommersielle virksomheten er – og mer generelt hvor krevende det er å ha tilstrekkelig løpende kontroll opp mot presseetikken og våre interne retningslinjer. 

🙃🙃🙃🙃

Dette så de ikke komme liksom???

ÆRLIG TALT! 🤦🏻‍♀️

• Liker 36
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdsson skrev (1 minutt siden):

Hadde krinkastingsjefen hadde hatt litt ryggrad hadde hun sparket fetisha og sofie på direkten
og heller tatt det med usakelig oppsigelse på jobb i morgen, da hadde hun hatt ryggrad

Ikke på direkten kanskje, hadde vært veldig snodig?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...