Spanky Skrevet 23. februar 2023 #34221 Del Skrevet 23. februar 2023 https://www.nrk.no/norge/nrks-samarbeid-med-sophie-elise-1.16310113 Og rett før debatten kommer denne… 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedLights Skrevet 23. februar 2023 #34222 Del Skrevet 23. februar 2023 (endret) Spanky skrev (4 minutter siden): https://www.nrk.no/norge/nrks-samarbeid-med-sophie-elise-1.16310113 Og rett før debatten kommer denne… Du kom meg i forkjøpet. «I tilfellet med Sophie Elise, har vi ikke tatt godt nok innover oss hvor omfattende den kommersielle virksomheten er – og mer generelt hvor krevende det er å ha tilstrekkelig løpende kontroll opp mot presseetikken og våre interne retningslinjer. Vi skal derfor sette oss ned med Sophie Elise i nær fremtid og diskutere hvordan vi skal håndtere dette, og hvorvidt det er forenelig å være influenser og NRK-oppdragstaker på fulltid samtidig.» https://www.nrk.no/norge/nrks-samarbeid-med-sophie-elise-1.16310113 🙃🙃🙃🙃 Endret 23. februar 2023 av RedLights 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 23. februar 2023 #34223 Del Skrevet 23. februar 2023 RedLights skrev (1 minutt siden): Du kom meg i forkjøpet. «I tilfellet med Sophie Elise, har vi ikke tatt godt nok innover oss hvor omfattende den kommersielle virksomheten er – og mer generelt hvor krevende det er å ha tilstrekkelig løpende kontroll opp mot presseetikken og våre interne retningslinjer. Vi skal derfor sette oss ned med Sophie Elise i nær fremtid og diskutere hvordan vi skal håndtere dette, og hvorvidt det er forenelig å være influenser og NRK-oppdragstaker på fulltid samtidig.» 🙃🙃🙃🙃 To siste setningene der - kan det ligge et «brudd» i nærmeste fremtid? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othelia08 Skrevet 23. februar 2023 #34224 Del Skrevet 23. februar 2023 Spanky skrev (2 minutter siden): https://www.nrk.no/norge/nrks-samarbeid-med-sophie-elise-1.16310113 Og rett før debatten kommer denne… "Det vi allerede vet er at dette er en vanskelig sak, med flere sider, som har blitt krevende for NRKs omdømme, akkurat som at jeg vet at den har vært krevende for Sophie Elise. Det er jeg lei meg for." Her driter NRK seg ut. En ting er at SE går inn i offerrollen, men nrk? Virkelig? De har blitt så useriøse nå at man nesten bare må le 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet 23. februar 2023 #34225 Del Skrevet 23. februar 2023 Othelia08 skrev (Akkurat nå): "Det vi allerede vet er at dette er en vanskelig sak, med flere sider, som har blitt krevende for NRKs omdømme, akkurat som at jeg vet at den har vært krevende for Sophie Elise. Det er jeg lei meg for." Her driter NRK seg ut. En ting er at SE går inn i offerrollen, men nrk? Virkelig? De har blitt så useriøse nå at man nesten bare må le Det er 3500 klager og mange dager for sent NRK... 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 23. februar 2023 #34226 Del Skrevet 23. februar 2023 Othelia08 skrev (2 minutter siden): Det vi allerede vet er at dette er en vanskelig sak, med flere sider, som har blitt krevende for NRKs omdømme, akkurat som at jeg vet at den har vært krevende for Sophie Elise. Det er jeg lei meg for." Hun har virkelig balletak på alle sjefene på Marienlyst. Hva gjør henne til en sånn hellig ku? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 23. februar 2023 #34227 Del Skrevet 23. februar 2023 (endret) Tydelig at de ikke har satt seg inn i fenomenet Sophie Elise godt nok på forhånd. Greit at de prøver å knytte til seg en influenser, men å starte med den største, mest kommersielle som gjør det meste for oppmerksomhet er kanskje ikke veien å gå NRK? Det er en grunn til at folk reagerer. Ikke bare «hatere» som gjorde det. Endret 23. februar 2023 av BaHare 23 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 23. februar 2023 #34228 Del Skrevet 23. februar 2023 «I tilfellet med Sophie Elise, har vi ikke tatt godt nok innover oss hvor problematisk virksomheten er» Sånn, rettet det for deg Kringkastingssjef. 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. februar 2023 #34229 Del Skrevet 23. februar 2023 Fru J stiller ikke i Debatten. Håper Kong Halvor gjør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 23. februar 2023 #34230 Del Skrevet 23. februar 2023 SE kommer! Dæven. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. februar 2023 #34231 Del Skrevet 23. februar 2023 Glufseguri skrev (Akkurat nå): SE kommer! Dæven. Nå skal jeg i hvert fall se. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. februar 2023 #34232 Del Skrevet 23. februar 2023 Spanky skrev (41 minutter siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/folk-trekker-seg/78578052 Lurer på hvilken side de er på, de som trekker seg? Folk får kalde føtter og trekker seg iflg. Fredrik Solvang ja, og ja, lurer på om det er de som er kritiske tilSE eller hennes støttespillere, men kan tenke meg det er de sistnevnte 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. februar 2023 #34233 Del Skrevet 23. februar 2023 Glufseguri skrev (3 minutter siden): SE kommer! Dæven. J.. skrev (3 minutter siden): Nå skal jeg i hvert fall se. Og hva er oddsen for at SE fremstiller seg som et offer og at hun sier hun ennå er ung og forsøker å finne ut av livet sitt? Tror ikke den er særlig høy nei 😛 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koktreke Skrevet 23. februar 2023 #34234 Del Skrevet 23. februar 2023 Glufseguri skrev (3 minutter siden): SE kommer! Dæven. Æsj. Skulle ønske de droppet henne og tok den prinsipielle debatten uten henne tilstede. Nå blir det offerrolle, sutring og fokus på person i stedet for bedrift. 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 23. februar 2023 #34235 Del Skrevet 23. februar 2023 (endret) Fredrik Solvang til Dagsrevyen nå nettopp: Omtaler debatten rundt bildet til Sophie Elise som "NRK er kastet inn i en tillitskrise." Han sa også at om ikke Sophie Elise var ansatt i NRK hadde det kanskje ikke vært behov for denne debatten. Sendingen kommer til å ta for seg akuratt det som er kjernen av debatten. Ikke hva Sophie Elise gjør med livet sitt, men hvordan folket kan ha tillitt til en kanal som ikke tar avstand fra ansatte de kaller en viktig stemme for unge jenter, som pusher kokain som noe kult og gøy for ungdom. Delta i kommentarfeltet her https://www.nrk.no/debatten/ Endret 23. februar 2023 av Blueberrysmoothie 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. februar 2023 #34236 Del Skrevet 23. februar 2023 Tenk å gjøre en så dårlig jobb i forkant … 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. februar 2023 #34237 Del Skrevet 23. februar 2023 Skrottefar skrev (3 minutter siden): Og hva er oddsen for at SE fremstiller seg som et offer og at hun sier hun ennå er ung og forsøker å finne ut av livet sitt? Tror ikke den er særlig høy nei 😛 Jeg tror hun kommer til å stå der "liten" og veik,fordi hun eier ikke ryggrad. Jeg håper hun presenterer seg selv,som seg selv,ikveld å ikke sitt "politisk korrekte jeg" slik som sist. Håper også at den evt "stilforandringen"/innrømmelsen om at det var manipulert og planlagt oppførsel fra SEs side tas opp. Tviler,selvfølgelig,men er jo lov å håpe. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 23. februar 2023 #34238 Del Skrevet 23. februar 2023 (endret) Justlooking skrev (5 minutter siden): Tenk å gjøre en så dårlig jobb i forkant … Hva med å sjekke ut både skattelister og produkter hun pusher, før de signerer henne hos NRK? Det sier nemlig noe om hvor omfattende den kommersielle virksomheten er. Endret 23. februar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 23. februar 2023 #34239 Del Skrevet 23. februar 2023 Glufseguri skrev (12 minutter siden): SE kommer! Dæven. Hvordan vet du det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 23. februar 2023 #34240 Del Skrevet 23. februar 2023 Spanky skrev (8 minutter siden): Hvordan vet du det? Fredrik Solvang sa det på slutten av Dagsrevyen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå