elskermenn Skrevet 16. februar 2023 #33261 Skrevet 16. februar 2023 Skal NRK lage en episode av Debatten om dette? 1
koktreke Skrevet 16. februar 2023 #33262 Skrevet 16. februar 2023 Finlay skrev (22 minutter siden): Fjeld tror derfor ikke det er tilfeldig at influenseren legger ut et bilde som høster store reaksjoner – uken før hun skal lansere sin nye godterilinje «Candy Girl by Sophie Elise». https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/mener-publiseringen-ikke-var-tilfeldig-hun-er-en-skandale-prinsesse/15514068/ Jeg tror heller ikke det var tilfeldig, men standard opplegg fra SE for oppmerksomhet før lansering av noe nytt. Jeg tror imidlertid ikke hun så for seg at reaksjonene ble såpass voldsomme. Tror hun tenkte at dette skulle gå like glatt som før. Men dette var muligens den berømte siste dråpen for mange av oss. Veldig bra at det nå kommer frem mer om hva den podcasten egentlig inneholder og at også folk tilknyttet NRK reagerer. Til slutt vil hun ikke kunne fortsette. Jeg håper dette var siste runde med SE. Det er ikke noe vi trenger i samfunnet og tror egentlig ikke det er så bra for SE heller. På tide å gi seg. 31 2
Populært innlegg Bloom13 Skrevet 16. februar 2023 Populært innlegg #33263 Skrevet 16. februar 2023 ~ Ada ~ skrev (3 minutter siden): Right... https://m24.no/christina-rezk-resar-debatt-nrk/jeg-vil-gjerne-forklare-hvorfor-nrk-svarer-som-vi-gjor/583650 "Vi er ute etter deres perspektiver på samfunnet rundt dem.": -kondom er fette nørd -amfetamintights -slapp pikk er det ekleste som fins -one night stand stjal fleinsoppen min NRK kan jo bare kjøpe rettighetene til Paradise og Ex on the Beach, sånn som ting utvikler seg nå 56 1 9
Gjest Kattedama Skrevet 16. februar 2023 #33264 Skrevet 16. februar 2023 ~ Ada ~ skrev (8 minutter siden): Right... https://m24.no/christina-rezk-resar-debatt-nrk/jeg-vil-gjerne-forklare-hvorfor-nrk-svarer-som-vi-gjor/583650 Så deres perspektiv som er så viktig at man overser forherligelse av narkotika er følgende ; «Dickpicmosaikk: Ranet av one-night stand, prisnominasjon, sølibat 2.0 og lyden av slapp pikk» «Våryr angst og stygge gutter: Sophies sølibat er over, Fetisha har blitt rundpult, og livet peaker» «Sex og sølibat. Begge er single samtidig for første gang! Opptelling av sexpartnere, superlike-fail og ny selvtillit»
Cuddlegirl Skrevet 16. februar 2023 #33265 Skrevet 16. februar 2023 (endret) Så dere god morgen Norge? Han som satt vedsiden av KG var jo helt team Sophie🫣 tåpelig Heia Kristin. Endret 16. februar 2023 av Cuddlegirl 19 4
Entern Skrevet 16. februar 2023 #33266 Skrevet 16. februar 2023 Lill skrev (10 minutter siden): Så deres perspektiv som er så viktig at man overser forherligelse av narkotika er følgende ; «Dickpicmosaikk: Ranet av one-night stand, prisnominasjon, sølibat 2.0 og lyden av slapp pikk» «Våryr angst og stygge gutter: Sophies sølibat er over, Fetisha har blitt rundpult, og livet peaker» «Sex og sølibat. Begge er single samtidig for første gang! Opptelling av sexpartnere, superlike-fail og ny selvtillit» Åpenbart ting NRK anser som ekstremt viktig… 15
Entern Skrevet 16. februar 2023 #33267 Skrevet 16. februar 2023 Bloom13 skrev (11 minutter siden): "Vi er ute etter deres perspektiver på samfunnet rundt dem.": -kondom er fette nørd -amfetamintights -slapp pikk er det ekleste som fins -one night stand stjal fleinsoppen min NRK kan jo bare kjøpe rettighetene til Paradise og Ex on the Beach, sånn som ting utvikler seg nå Jepp, enig. Det er bunn nivå. 10
Kinder Skrevet 16. februar 2023 #33268 Skrevet 16. februar 2023 (endret) https://www.dagbladet.no/meninger/inn-med-teskjeer/78511264 Dette var en god kommentar fra kulturredaktøren til Dagbladet. Syns media tidligere bare har dullet med Sophie Elise, og omtrent aldri kommet med noe som helst kritikk uansett hva hun har gjort eller sagt. Men nå er det åpenbart skjedd en endring her. Begynner Sophie Elise å miste makten hun en gang hadde? Endret 16. februar 2023 av Kinder Endret på et ord 39 9
Skrottefar Skrevet 16. februar 2023 #33269 Skrevet 16. februar 2023 Kinder skrev (1 minutt siden): Begynner Sophie Elise og miste makten hun en gang hadde? Det er lov å håpe 28 2
Kollontaj Skrevet 16. februar 2023 #33270 Skrevet 16. februar 2023 Perspektiver på samfunnet? Har ikke hørt, men det er vel veldig, veldig langt unna det de snakker om i podcasten? 😬 21
enkefru Skrevet 16. februar 2023 #33271 Skrevet 16. februar 2023 Kinder skrev (18 minutter siden): https://www.dagbladet.no/meninger/inn-med-teskjeer/78511264 Dette var en god kommentar fra kulturredaktøren til Dagbladet. Halleluja! 🙌 Dette var rene ord for pengene… omsider!! 32 5
koktreke Skrevet 16. februar 2023 #33272 Skrevet 16. februar 2023 Fjugur skrev (8 minutter siden): Halleluja! 🙌 Dette var rene ord for pengene… omsider!! Enig. Dette var bra. Endelig kommer det mange nyanserte innlegg fra ulike aktører og profiler. Dermed blir det vanskelig for NRK og SE og gjemme hodet i sanden. Jeg tror dette får konsekvenser. Endelig. 26
Justlooking Skrevet 16. februar 2023 #33273 Skrevet 16. februar 2023 Den podkasten er ille. Handler om fyll, fest og sex. Samt krampaktig latter. Håper ikke 15 åringer «lærer» noe av dette for det er så lavmål og billig. Det må jo være de to verste de har funnet til en slik podkast. Det må da finnes hundrevis av andre som kunne gjort dette såå mye bedre … Som er litt mer normale og ikke så outrerte. Som ikke er så vulgære ikke minst. Tror de jeg kjenner rundt 20 ville funnet denne podkasten helt latterlig. Og er glad den ikke fantes når de var 15 og kanskje ville trodd det de snakker om er normalen. At det eneste som gjelder er det disse to forfekter med sitt lavmål … Skremmende. 36 5
Entern Skrevet 16. februar 2023 #33274 Skrevet 16. februar 2023 Kinder skrev (36 minutter siden): https://www.dagbladet.no/meninger/inn-med-teskjeer/78511264 Dette var en god kommentar fra kulturredaktøren til Dagbladet. Syns media tidligere bare har dullet med Sophie Elise, og omtrent aldri kommet med noe som helst kritikk uansett hva hun har gjort eller sagt. Men nå er det åpenbart skjedd en endring her. Begynner Sophie Elise å miste makten hun en gang hadde? Fantastisk 👍👍👍 9 1
Hedy Lamarr Skrevet 16. februar 2023 #33275 Skrevet 16. februar 2023 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Håper de vet betydningen av Candy girl. 😶 Det er flere definisjoner, jfr Urban Dictionary, og ingen av dem skulle man tro var noe man ville assosiere med sukkertøy: - a girl who goes to clubs, dresses sexy, can wear wings, and does "E." She may also like the foam parties - Japanese version of Love Doll. Candy girl is made of soft silicone material to feel like a real life woman. you can move it to any position you want and do anything to it. - Slut Endret 16. februar 2023 av Hedy Lamarr 25 9
Spanky Skrevet 16. februar 2023 #33276 Skrevet 16. februar 2023 Hedy Lamarr skrev (2 minutter siden): Det er flere definisjoner, jfr Urban Dictionary, og ingen av dem skulle man tro var noe man ville assosiere med sukkertøy: - a girl who goes to clubs, dresses sexy, can wear wings, and does "E." She may also like the foam parties - Japanese version of Love Doll. Candy girl is made of soft silicone material to feel like a real life woman. you can move it to any position you want and do anything to it. - Slut Og så lurer jeg på når hun og alle som støtter henne skal innse at hun ikke er girl lenger, men en voksen kvinne på 28 år! Candywoman høres kanskje fette nørd ut? 33 7
Vifte Skrevet 16. februar 2023 #33277 Skrevet 16. februar 2023 Jeg har sendt Mail til rema1000 og applaudert at de holder lanseringen av godteriet på vent. Jeg oppfordrer flere til å gjøre det samme! 47 1
Entern Skrevet 16. februar 2023 #33278 Skrevet 16. februar 2023 Hedy Lamarr skrev (19 minutter siden): Det er flere definisjoner, jfr Urban Dictionary, og ingen av dem skulle man tro var noe man ville assosiere med sukkertøy: - a girl who goes to clubs, dresses sexy, can wear wings, and does "E." She may also like the foam parties - Japanese version of Love Doll. Candy girl is made of soft silicone material to feel like a real life woman. you can move it to any position you want and do anything to it. - Slut Så hvilken betydning er mest relevant? 🤣 3
Wednesday Addams Skrevet 16. februar 2023 #33279 Skrevet 16. februar 2023 15 minutter siden, Spanky said: Og så lurer jeg på når hun og alle som støtter henne skal innse at hun ikke er girl lenger, men en voksen kvinne på 28 år! Candywoman høres kanskje fette nørd ut? Det kan jo være at de mener mental alder, da. 3 2 4
Lotte-Mei Skrevet 16. februar 2023 #33280 Skrevet 16. februar 2023 https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer-selvsentrert-drittgjeng/78495235 Jeg liker det når flere og flere kommer på banen og "snakker med store bokstaver" 👍 33 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå