Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 hours ago, Sunnivaha said:

Å komme med rasistiske uttalelser er mye verre enn det bildet som ble lagt ut. 

Begge er like ille, hvor i alt det jeg har skrevet har jeg sagt at det SE har gjort er verre enn det Bernt har gjort ???? 

• Liker 1
Skrevet

Sophie Elise er som teflon (mulig hun også har operert inn dette) ingenting vil kunne feste seg.
Hun har så mange skjold å skjule seg bak. 
- Hatt depresjon og angst så hun må beskyttes
- Hatt dårlig selvbilde så alle operasjonene hennes kan ikke kritiseres
- Har hatt ett pilleproblem med «avrusing», så nå kan hun vel ikke taes på kokainbruk heller.

• Liker 27
  • Nyttig 5
Skrevet
Finlay skrev (3 minutter siden):

Finner ferske tall på alle mulige influencere der, mens på SE og Nora er siste tall fra september i fjor. Aner ikke hva det kommer av🤔

Fordi man må ha bruker på SB for å se tallene for IGen deres.

YT tallene deres finner man.

Skrevet
1 minutt siden, Dumpappen said:

Sophie Elise er som teflon (mulig hun også har operert inn dette) ingenting vil kunne feste seg.
- Har hatt ett pilleproblem med «avrusing», så nå kan hun vel ikke taes på kokainbruk heller.

Jeg kunne ikke skrevet det bedre selv!! Der har vi sannheten. Nå sender hun snart pappaen sin på nyhetene og får sympati ved å legge ut et bildet av seg selv uten sminke.

• Liker 9
Skrevet
Dumpappen skrev (3 minutter siden):

Det er dette som plager meg, hvorfor skal vi beskytte henne? Javel. Mange kjendiser sliter med sitt, betyr det at vi aldri kan kritisere dem i frykt for at de evt skal bli mer deprimert, få flere problemer osv?  

• Liker 6
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Fordi man må ha bruker på SB for å se tallene for IGen deres.

YT tallene deres finner man.

Ok, takk! Men hvorfor kan jeg se f.eks CBEs tall (på Instagram) uten bruker?

Skrevet

Hmm, registerer at NRK fortsatt har temaet for tirsdagens "Debatten" oppe på hjemmesiden, de har ikke oppdatert til hva dagens program skal dreie seg om. Kan vi håpe på et program om SEs siste krumspring?

https://www.nrk.no/debatten/

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Dumpappen said:

Mulig jeg er for hard når det kommer til slike ting, men jeg tenker at hvis Sophie Elise oppriktig talt hadde slitt med alvorlig depresjon, angst og dårlig selvbilde - hvordan klarer hun da holde på som hun gjør? Jeg ønsker ikke å bagatellisere angst, depresjon eller slike ting i noen som helst grad, og om folk som sliter med disse diagnosene klarer å opprettholde et normalt liv så er jo det bare fantastisk bra.

Men, det livet som Sophie Elise lever er på ingen måte normalen. Hun sier at hun sliter med dårlig selvbilde, men å posere tilnærmet naken, det får hun til? Hun sier at hun sliter med angst, men hun klarer å blottlegge livet sitt foran hele Norge? De unnskyldningene der kjøper jeg ikke. Om noe, så synes jeg at det at SE slenger ut disse diagnosene og problemene i hytt og pine, faktisk er å gjøre narr av folk som virkelig sliter med disse diagnosene. Det er ikke fancy, det er ikke "mote" og det er ikke noe Sophie Elise bør bruke som unnskyldninger for å få holde på slik hun gjør.

• Liker 39
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
7 minutter siden, Marella said:

Det er så klart ikke en glipp....Det er gjort med intensjon og for å få oppmerksomhet som kanskje gikk litt galt for henne nå som flere har satt ting på vent. Hun har vært i denne bransjen i mange år og vet hvordan hun kan unngå slike "glipper". jeg tror du skal følge litt med på timen, for veldig mange unge snakker kun om Sophie Elise og NRK vil jo treffe unge folk for de mangler den aldersgruppen. 

Jeg følger godt med i timen, og kjenner folk både her og der, som er årsaken til at jeg skriver det jeg gjør. At veldig mange unge "snakker kun om Sophie Elise" er heller ikke min erfaring. Snarere at de synes hun er en nobody de ikke bryr seg om. 

• Nyttig 2
Skrevet
Finlay skrev (Akkurat nå):

Ok, takk! Men hvorfor kan jeg se f.eks CBEs tall (på Instagram) uten bruker?

Ikke ofte nok søkt opp.

SB vil gjerne hente inn statistikk på deg,så når de ser økt trafikk i enkelte søk,setter de det bak krav om innlogging.

Skrevet
1 minutt siden, Vixella said:

Mulig jeg er for hard når det kommer til slike ting, men jeg tenker at hvis Sophie Elise oppriktig talt hadde slitt med alvorlig depresjon, angst og dårlig selvbilde - hvordan klarer hun da holde på som hun gjør? Jeg ønsker ikke å bagatellisere angst, depresjon eller slike ting i noen som helst grad, og om folk som sliter med disse diagnosene klarer å opprettholde et normalt liv så er jo det bare fantastisk bra.

Men, det livet som Sophie Elise lever er på ingen måte normalen. Hun sier at hun sliter med dårlig selvbilde, men å posere tilnærmet naken, det får hun til? Hun sier at hun sliter med angst, men hun klarer å blottlegge livet sitt foran hele Norge? De unnskyldningene der kjøper jeg ikke. Om noe, så synes jeg at det at SE slenger ut disse diagnosene og problemene i hytt og pine, faktisk er å gjøre narr av folk som virkelig sliter med disse diagnosene. Det er ikke fancy, det er ikke "mote" og det er ikke noe Sophie Elise bør bruke som unnskyldninger for å få holde på slik hun gjør.

Jeg kjenner et par stykker som har stilt opp på nakenbilder/lettkledde bilder. De har slitt med dårlig selvbilde, og det er noe av grunnen til at de gjorde det - det handler om å søke anerkjennelse gjennom oppmerksomhet. Hvis gutter (og andre) liker kroppen din og gir deg gode tilbakemeldinger, så kan det føles bra der og da, men på sikt hjelper det ikke i det hele tatt. 
Tror bl.a Lene Alexandra har uttalt seg om akkurat dette, hvordan dårlig selvbilde gjorde at hun ble stripper og senere glamourmodell. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, Carrie_S said:

Jeg kjenner et par stykker som har stilt opp på nakenbilder/lettkledde bilder. De har slitt med dårlig selvbilde, og det er noe av grunnen til at de gjorde det - det handler om å søke anerkjennelse gjennom oppmerksomhet. Hvis gutter (og andre) liker kroppen din og gir deg gode tilbakemeldinger, så kan det føles bra der og da, men på sikt hjelper det ikke i det hele tatt. 
Tror bl.a Lene Alexandra har uttalt seg om akkurat dette, hvordan dårlig selvbilde gjorde at hun ble stripper og senere glamourmodell. 

Ser den, men det er jo litt det du sier også med at det ikke hjelper på sikt. Sophie Elise har holdt på slik i en årrekke, da burde hun jo før eller siden innse at det kanskje ikke hjalp på den måten hun håpet.

• Liker 3
Skrevet

Angående Social blade får jeg opp disse tallene når jeg logger meg inn nå: 

2 minutter siden, Vixella said:

Ser den, men det er jo litt det du sier også med at det ikke hjelper på sikt. Sophie Elise har holdt på slik i en årrekke, da burde hun jo før eller siden innse at det kanskje ikke hjalp på den måten hun håpet.

Ja, men problemet er nok at hun har behov for oppmerksomhet og nakenbilder/lettkledde bilder gir oppmerksomhet og flere views. Hun vil tjene penger, og da gjør hun det som klikker best. 

Jeg har selv hatt angst, og i de periodene la jeg ikke ut noe på sosiale medier fordi jeg overanalyserte alt og var livredd for hva andre vil mene om det jeg la ut. Jeg kom meg så vidt ut døren. Men, det kan jo være grader av angst. Jeg har ingen problemer med å forstå at man kan få angst av at alle mener noe om deg, samtidig kan det være vanskelig å gi seg med å legge ut ting nettopp fordi man blir vant til de gode pengene man tjener. 

• Liker 2
Skrevet
Vixella skrev (12 minutter siden):

Hun sier også at hun leier et privatfly i fire timer for å ha sex i luften. Tik-Tok. 

Skrevet
Just now, Fru G said:

Hun sier også at hun leier et privatfly i fire timer for å ha sex i luften. Tik-Tok. 

Hun sa vel ikke akkurat det, men at det var en fantasi og noe hun kunne ha gjort, ikke noe hun har gjort. 

• Liker 7
Annonse
Skrevet
Zenhouse skrev (27 minutter siden):

Ingen bombe at han gyver løs på Kristin. Han er tidligere jury-leder i Vixen Influencer Awards og har nok hatt Kristin på ney-listen sin siden hun sto på scenen og tok et oppgjør med bransjen og kroppspress. (Et oppgjør  som vel de fleste oppfattet var rettet mot SE). 

Han har det ja..det forklarer litt. Syns Kristin fint kunne vært der alene, syns ikke han hadde noe vettugt ut av seg likevel.😓 

• Liker 8
Skrevet
Mistyen skrev (1 time siden):

Men Lindmo , Anne Lindmo, hun må jo være flauere enn flauest for å ha gitt denne jenta spotlight i beste tv-tid, latt henne sitte og snakke om "rehab" som tydeligvis ikke har hjulpet frøken Isachsen noe som helst, ja rett og slett løyet tv-seerene rett opp i trynet. 

Hun burde for anstendighetens skyld beklage at hun lot seg lure og bruke av SE AS.

Jeg må ha meg nytt på nytt i morgen. Tror de vil sette søkelyset på denne saken😂

• Liker 4
Skrevet

Nå er det jo sånn at SE begynner å bli en voksen jente, men jeg må likevel undre meg over at ikke det er et foreldrepar her som kan ta tak i jenta og gi henne hjelp.

Hadde det vært min datter, så hadde jeg hentet henne hjem, fått henne innlagt et eller annet sted og roet ned galskapen. Hun er jo på lang vei utfor bakken i høy hastighet. Ja, faren hennes har forsvart henne tidligere, men selv han må jo skjønne at dette ikke er bra.

Det er ikke lenger stakkars lille SE, det er en datter som ødelegger seg selv. Det hadde jeg som mamma ikke klart å sitte å se på...

• Liker 17
Skrevet
Just now, Mistyen said:

Nå er det jo sånn at SE begynner å bli en voksen jente, men jeg må likevel undre meg over at ikke det er et foreldrepar her som kan ta tak i jenta og gi henne hjelp.

Hadde det vært min datter, så hadde jeg hentet henne hjem, fått henne innlagt et eller annet sted og roet ned galskapen. Hun er jo på lang vei utfor bakken i høy hastighet. Ja, faren hennes har forsvart henne tidligere, men selv han må jo skjønne at dette ikke er bra.

Det er ikke lenger stakkars lille SE, det er en datter som ødelegger seg selv. Det hadde jeg som mamma ikke klart å sitte å se på...

Det er vel ganske begrenset hva de får gjort. Hva som skjer bak lukkede dører får vi nok heldigvis aldri vite. Jeg tenker at det sikkert er folk i Sophie Elise sin omgangskrets som har prøvd å "gi" henne hjelp, men at hun nok ikke vil ta det i mot. Med mindre hun selv innser at måten hun holder på ikke er bra, så tror jeg det skal mye til for at noen når inn til henne, dessverre. 

Hva skal foreldrene gjøre? Som du sier, dama er voksen. De kan bli møtt med en lukket dør om de prøver noe som helst. 

• Liker 9
Skrevet
11 minutter siden, Vixella said:

Alt med Sophie Elise er skremmende kalkulert for å maksimere profitt, noe hun og teamet hennes har vært mestre på.
At hun forsimpler alvorlige diagnoser, avhengighet og det som mer er blir alltid godtatt etter en prat hos Lindmo eller debatten. Alt er dobbelmoralsk og hvis noen burde kanselleres i dagens samfunn er det henne, men hun får fortsatt støtte og vil fortsatt bare få mere penger på kontoen (kan jo komme godt med hvis hun er på kokain kjøret). Er så mange unge mennesker som forguder henne at det er skremmende at ikke grensen er nådd for lenge siden. 

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...