Gjest Heartgirl Skrevet 16. februar 2023 #33061 Skrevet 16. februar 2023 altius skrev (2 minutter siden): Stemmer det at denne venninna til Sophie E, hun med godteposen i hånden, er kjæresten til selveste sønnen til vår fremtidige dronning? Om så var tilfellet er ikke det et problem for han er jo ingen tronarving.
Tradegy Skrevet 16. februar 2023 #33062 Skrevet 16. februar 2023 13 hours ago, Sunfl0wer said: 🤣🤣 https://youtu.be/wHQRBfA4nGw Så bra at den er lagt ut her! Jeg er ikke så fan av han som komiker, men disse sangene hans.. asså ELSK!🥳❤️ 8
Tradegy Skrevet 16. februar 2023 #33063 Skrevet 16. februar 2023 Jeg som aldri ser Nytt på Nytt, tipper noen har med seg en pose med noe hvitt i morgen 7
altius Skrevet 16. februar 2023 #33064 Skrevet 16. februar 2023 Krutthøna skrev (Akkurat nå): Stemmer nok det, dessverre. Hehe..for en røre. Er det utenkelig at sønnen til kronprinsessen ikke har noen anelse om at kjæresten snorter kokain? Bor ikke han på Skaugum? Hadde tatt seg ut med en narkorazzia på en av de kongelige residenser. 😀 22 1 2
Othelia08 Skrevet 16. februar 2023 #33065 Skrevet 16. februar 2023 Sitat NRK har vore i kontakt med Vita. Dei seier dei ikkje vil konkludere med noko endå. – Vi tar avstand frå haldningane og verdiane som blir kommunisert i bildet. Det er ikkje noko vi kan stå inne for, seier administrerande direktør i Vita, Are Berg. Vita sel produkt frå Isachsen sin kosmetikkserie Glöd. Kjedane Lyko og Cubus, som også sel Glöd-serien, vil avvente situasjonen. – Vi tar oss tid til å evaluere situasjonen, seier pressetalsperson Julie Bragli Eckhardt frå Cubus. Marknadsføring i Lyko, Aleksandra Dybdal-Holthe, seier til NRK at dei jobbar med å finne ut kva som har skjedd. – Vi kjem ikkje til å gjere noko så lenge situasjonen er såpass uavklart, seier Dybdal-Holthe til NRK. Med andre ord: «vi gjør ingenting før dette roer seg og så fortsetter vi som om ingenting har skjedd». 12 1
Wednesday Addams Skrevet 16. februar 2023 #33066 Skrevet 16. februar 2023 41 minutter siden, Finlay said: Nettopp. Grunnen til at SE ikke vil/kan uttale seg, samt at NRK opplyser at hun har "gitt en forklaring som ikke gir grunnlag for å avbryte samarbeidet", KAN ikke bety annet enn dette: Sophie Elise baserer hele sin forklaring og sitt forsvar på at det var Noras pose, og at hun selv ikke har noe med den å gjøre. SE kan ikke si dette offentlig, for hva skjer da? Nora vil neppe bære hele ansvaret for deres felles kokainbruk. SE er svært lite tjent med at Noras versjon kommer ut. Da er hun ferdig. Jeg synes det er intet mindre en reinspikka idioti dersom NRK har trodd på en forklaring om at det var Noras pose og at Sophie Elise ikke hadde noe å gjøre med den. Det kan muligens forklare at bildet ble postet med en glipp, men synes jo ikke at det forklarer teksten under bildet. Hva annet mente Sophie Elise, enn om hun ikke siktet til den lille posen? Dét er noe jeg skulle likt å se frøkna forklare. 16 1 1
Gjest Finlay Skrevet 16. februar 2023 #33067 Skrevet 16. februar 2023 Othelia08 skrev (3 minutter siden): Med andre ord: «vi gjør ingenting før dette roer seg og så fortsetter vi som om ingenting har skjedd». Saken blir ikke mer avklart enn den er, uansett hvor lenge de avventer. Det som eventuelt kan sette fart på sakene, er om NRK skulle ombestemme seg og si opp avtalen.
Krutthøna Skrevet 16. februar 2023 #33068 Skrevet 16. februar 2023 (endret) Heartgirl skrev (2 timer siden): Om så var tilfellet er ikke det et problem for han er jo ingen tronarving. Det har du rett i. Han er ingen tronarvig og har heller ingen forpliktelser overfor det norske kongehuset. Men, når han/de bor på Skaugum, som blir finansiert via våre skattpenger, har vi lov til å bli litt grumpy synes nå jeg. Endret 16. februar 2023 av Krutthøna 13 2
Gjest Fru G Skrevet 16. februar 2023 #33069 Skrevet 16. februar 2023 Heartgirl skrev (6 minutter siden): Om så var tilfellet er ikke det et problem for han er jo ingen tronarving. Selvfølgelig er det et problem når slik assosieres med kongefamilien. Vår fremtidige dronning er heller ikke ukjent med hvitt pulver. Hun måtte stå skolerett for den norske befolkning før hun giftet seg med kronprinsen. Det verserte en video der MM sniffet Coke. Mange som har sett den. Jeg har ikke sett den, men kjenner flere journalister som har sett den. Det var derfor vår kommende dronning måtte legge kortene på bordet den gangen. Heldigvis ble hun tilgitt, men at dette kommer igjen nå er helt klart uheldig. Det gamle kommer opp igjen. Det er et faktum.
Gjest Finlay Skrevet 16. februar 2023 #33070 Skrevet 16. februar 2023 Vixella skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er intet mindre en reinspikka idioti dersom NRK har trodd på en forklaring om at det var Noras pose og at Sophie Elise ikke hadde noe å gjøre med den. Tviler på at de tror på forklaringen. Snarere at de godtar den fordi podcasten er så stor.
Wednesday Addams Skrevet 16. februar 2023 #33071 Skrevet 16. februar 2023 Just now, Finlay said: Tviler på at de tror på forklaringen. Snarere at de godtar den fordi podcasten er så stor. Uansett flaut. 2
Gjest Fru G Skrevet 16. februar 2023 #33072 Skrevet 16. februar 2023 Krutthøna skrev (3 minutter siden): Det har du rett i. Han er ingen tronarvig og har heller ingen forpliktelser overfor det norske kongehuset. Men, når han/de bor på Skaugum, som blir finansiert via våre skattpenger, har vi lov til å bli litt grympy synes nå jeg. Man må skille mellom kongehuset som institusjon og kongefamilien. N er en del av kongefamilien når hun er kjæreste med sønnen til vår kommende dronning.
altius Skrevet 16. februar 2023 #33073 Skrevet 16. februar 2023 Heartgirl skrev (12 minutter siden): Om så var tilfellet er ikke det et problem for han er jo ingen tronarving. Delvis enig i den. Men hvis det er slik at han får gratis/billig husvære på Skaugum. Lever på moren. Som igjen får apanasje av den norske befolkning og folks skattekroner… 12
os Maxilla Skrevet 16. februar 2023 #33074 Skrevet 16. februar 2023 os Maxilla skrev (På 14.11.2022 den 17.16): Og selvsagt... NRK har ikkje lukkast å få ein kommentar frå Sophie Elise. Faen så ironisk. Denne arbeidstakeren skal de få kjørt seg med. Haha, fikk opp et varsel på noe jeg skrev for tre måneder siden. Åssen syns dere det går, NRK? Er det virkelig verdt et par runder i halvåret med dette? 20
Mistyen Skrevet 16. februar 2023 #33075 Skrevet 16. februar 2023 Krutthøna skrev (5 minutter siden): Men, når han/de bor på Skaugum, som blir finansiert via våre skattpenger, har vi lov til å bli litt grympy synes nå jeg. Så ikke bare betaler "vi" for lønna til SE, men også husleia til N som vitterlig holder i posen og er med å å "gi faen". 26
Wednesday Addams Skrevet 16. februar 2023 #33076 Skrevet 16. februar 2023 1 minutt siden, Mistyen said: Så ikke bare betaler "vi" for lønna til SE, men også husleia til N som vitterlig holder i posen og er med å å "gi faen". Det er helt kvalmt, faktisk. 9 1
Zenhouse Skrevet 16. februar 2023 #33077 Skrevet 16. februar 2023 Smurfii skrev (2 timer siden): jaa..aldri hørt om han Hans Petter før, men syns han var sykt provoserende å høre på..😓 Kristin leverer som alltid👏🏻 Ingen bombe at han gyver løs på Kristin. Han er tidligere jury-leder i Vixen Influencer Awards og har nok hatt Kristin på ney-listen sin siden hun sto på scenen og tok et oppgjør med bransjen og kroppspress. (Et oppgjør som vel de fleste oppfattet var rettet mot SE). 37 1
kraftwerk Skrevet 16. februar 2023 #33078 Skrevet 16. februar 2023 Finlay skrev (33 minutter siden): Hvor ser du det? På Socialblade kan jeg ikke se tall etter september -22🤔 Kanskje det er en annen side, inne på CBE-tråden legger folk stadig ut PS med oversikt over frafalte følgere, engasjement o.l Var ganske sikker på at man kan bruke SocialBlade til det, er usikker på hva den andre siden het ☺️. Skal se om jeg finner den. 1
Gjest Finlay Skrevet 16. februar 2023 #33079 Skrevet 16. februar 2023 kraftwerk skrev (2 minutter siden): Kanskje det er en annen side, inne på CBE-tråden legger folk stadig ut PS med oversikt over frafalte følgere, engasjement o.l Var ganske sikker på at man kan bruke SocialBlade til det, er usikker på hva den andre siden het ☺️. Skal se om jeg finner den. Finner ferske tall på alle mulige influencere der, mens på SE og Nora er siste tall fra september i fjor. Aner ikke hva det kommer av🤔
Marella Skrevet 16. februar 2023 #33080 Skrevet 16. februar 2023 19 hours ago, Carrie_S said: Det er bra med kritikk, men vi kan faktisk ikke vite at hun har gjort dette med vilje, det blir idiotisk å trekke slike påstander. Like idiotisk er det å diagnostisere andre. Det skaper ikke en god debatt. Jeg tipper at det var en stor glipp, for dette er sånt man mister sponsorer av og det vil hun ikke risikere. Og, jeg tror ikke hun har en så stor påvirkningskraft overfor unge jenter. Hun er ikke en relevant kjendis for dem. Det er så klart ikke en glipp....Det er gjort med intensjon og for å få oppmerksomhet som kanskje gikk litt galt for henne nå som flere har satt ting på vent. Hun har vært i denne bransjen i mange år og vet hvordan hun kan unngå slike "glipper". jeg tror du skal følge litt med på timen, for veldig mange unge snakker kun om Sophie Elise og NRK vil jo treffe unge folk for de mangler den aldersgruppen. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå