Honey Dew Skrevet 15. februar 2023 #32741 Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (35 minutter siden): Jeg synes synd på kroppen til Sofie Elise. Den nesa er så ødelagt. Et under om den ikke kollapser helt etter noen år. En ting er det estetiske, men det må være forferdelig vondt og vanskelig å puste. Jeg får vondt i hodet bare av å tenke på det. Neseskilleveggen forsvinner også etter lang tids kokain-bruk. Hun kan risikere å sitte igjen uten nese. 10 2
Sunnivaha Skrevet 15. februar 2023 #32742 Skrevet 15. februar 2023 Marella skrev (18 minutter siden): Nok er nok! Det er så innmari idiotisk at hun atter gang slipper unna noen som helst konsekvenser. Nå gjør hun det for å få oppmerksomhet slik at hun får flere følgere og forblir den store snakkisen. Hun er ikke frisk! Bernt Hulsker får straff for å være rasist og får konsekvenser for det, men at hun og Nora Haukland står foran et speil med en liten pose med noe hvitt i, ikke får en dritt, er helt idiotisk. Mange unge jenter ser opp til henne og vi må ikke glemme hva som skjedde i Spydeberg der to unge jenter døde fordi fordi de tok en overdose. Tenk på den påvirkningskraften hun har og at NRK gir blanke faen, gjør meg forbanna. Å komme med rasistiske uttalelser er mye verre enn det bildet som ble lagt ut. 4
BaHare Skrevet 15. februar 2023 #32743 Skrevet 15. februar 2023 elien skrev (10 minutter siden): Har krinkastingrådet mandat til å stoppe samarbeidet med NRK? Tviler jeg på. 😊 Her er informasjon om kringkastingsrådet. https://www.nrk.no/organisasjon/dette-er-kringkastingsradet-1.3911376 2
Carrie_S Skrevet 15. februar 2023 #32744 Skrevet 15. februar 2023 1 hour ago, Keikolina said: Merkelig selve personen som faktisk holder posen er sensurert og ikke nevnt med navn, er de fortsatt redd Mette Marit? Nei, det handler om Vær Varsom Plakaten. Det er greit forklart i kommentaren i Nettavisen. 4 4
avsbdnf Skrevet 15. februar 2023 #32745 Skrevet 15. februar 2023 viren skrev (42 minutter siden): Det er nesten så man skulle klaget til regjeringen. Vi blir jo trukket lisens over skatteseddelen, og NRK får flere milliarder av regjeringen for å drive business. Dette er virkelig ikke greit, jeg blir rasende over at fellesskapets penger er med på å betale SE og hennes dopmisbruk og dopglorifisering. Edit: Det er kultur- og likestillingsdepartementet som står over NRK: https://www.regjeringen.no/no/dep/kud/kontakt/id553/ E-post til dem er [email protected] Jeg har sendt klage til Kongen også 2 1 1
Honey Dew Skrevet 15. februar 2023 #32746 Skrevet 15. februar 2023 Marella skrev (20 minutter siden): Nok er nok! Det er så innmari idiotisk at hun atter gang slipper unna noen som helst konsekvenser. Nå gjør hun det for å få oppmerksomhet slik at hun får flere følgere og forblir den store snakkisen. Hun er ikke frisk! Bernt Hulsker får straff for å være rasist og får konsekvenser for det, men at hun og Nora Haukland står foran et speil med en liten pose med noe hvitt i, ikke får en dritt, er helt idiotisk. Mange unge jenter ser opp til henne og vi må ikke glemme hva som skjedde i Spydeberg der to unge jenter døde fordi fordi de tok en overdose. Tenk på den påvirkningskraften hun har og at NRK gir blanke faen, gjør meg forbanna. Det var en sak der med Tooji, tror jeg han het. Han fikk sparken fra NRK etter at han laget en homofil musikkvideo. Arrester meg hvis jeg tar feil. 14
Carrie_S Skrevet 15. februar 2023 #32747 Skrevet 15. februar 2023 (endret) 26 minutter siden, Marella said: Nok er nok! Det er så innmari idiotisk at hun atter gang slipper unna noen som helst konsekvenser. Nå gjør hun det for å få oppmerksomhet slik at hun får flere følgere og forblir den store snakkisen. Hun er ikke frisk! Bernt Hulsker får straff for å være rasist og får konsekvenser for det, men at hun og Nora Haukland står foran et speil med en liten pose med noe hvitt i, ikke får en dritt, er helt idiotisk. Mange unge jenter ser opp til henne og vi må ikke glemme hva som skjedde i Spydeberg der to unge jenter døde fordi fordi de tok en overdose. Tenk på den påvirkningskraften hun har og at NRK gir blanke faen, gjør meg forbanna. Det er bra med kritikk, men vi kan faktisk ikke vite at hun har gjort dette med vilje, det blir idiotisk å trekke slike påstander. Like idiotisk er det å diagnostisere andre. Det skaper ikke en god debatt. Jeg tipper at det var en stor glipp, for dette er sånt man mister sponsorer av og det vil hun ikke risikere. Og, jeg tror ikke hun har en så stor påvirkningskraft overfor unge jenter. Hun er ikke en relevant kjendis for dem. Endret 15. februar 2023 av Carrie_S 5 1
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32748 Skrevet 15. februar 2023 (endret) elien skrev (41 minutter siden): Blir debatert i Dagsnytt18 nå i kveld...... Hun sendte den nye pappaen sin i studioet for seg. Han så veldig bekymret og lei seg ut, og forsvarte henne så godt han kunne. Stakkars lille Sofie Elise, hun hadde jo ikke sett den posen! Og skulle bare legge ut et morsomt bilde fra en morsom kveld. Hun fikk helt sjokk da hun fikk se detaljen på bildet, og slettet det så fort hun bare kunne! Hun ante ikke at venninnen holdt i en sånn pose stakkar. Godt det er noen voksne som kan stille opp da, når hunden har spist opp leksene. Endret 15. februar 2023 av IreneV
Carrie_S Skrevet 15. februar 2023 #32749 Skrevet 15. februar 2023 3 minutter siden, Honey Dew said: Det var en sak der med Tooji, tror jeg han het. Han fikk sparken fra NRK etter at han laget en homofil musikkvideo. Arrester meg hvis jeg tar feil. Delvis, han fikk ikke sparken, han sa opp selv etter at han på bakrommet ble presset til å måtte velge mellom artistkarrieren eller programlederjobben. Han valgte artistkarrieren. Men sånn indirekte fikk han sparken. 6
J.. Skrevet 15. februar 2023 #32750 Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Hun sendte den nye pappaen sin i studiet for seg. Hun sendte ingen,dette er faktisk jobben hans. Han hadde vært der også om SE hadde sittet der. 7 2
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32751 Skrevet 15. februar 2023 Carrie_S skrev (1 minutt siden): Det er bare med kritikk, men vi kan faktisk ikke vite at hun har gjort dette med vilje, det blir idiotisk å trekke slike påstander. Like idiotisk er det å diagnostisere andre. Det skaper ikke en god debatt. Jeg tipper at det var en stor glipp, for dette er sånt man mister sponsorer av og det vil hun ikke risikere. Og, jeg tror ikke hun har en så stor påvirkningskraft overfor unge jenter. Hun er ikke en relevant kjendis for dem. Flere skriver i sine klager at nettopp deres tenåringsdøtre har SE som forbilde. Lyver de?
10ur Skrevet 15. februar 2023 #32752 Skrevet 15. februar 2023 Tv2 sladda bildet av Nora på tv2 nyhetene nå. 2 2
Honey Dew Skrevet 15. februar 2023 #32753 Skrevet 15. februar 2023 Carrie_S skrev (Akkurat nå): Delvis, han fikk ikke sparken, han sa opp selv etter at han på bakrommet ble presset til å måtte velge mellom artistkarrieren eller programlederjobben. Han valgte artistkarrieren. Men sånn indirekte fikk han sparken. Helt utrolig. Jeg er sjokkert over trynefaktoren i NRK. Eller kanskje jeg skal si puppefaktoren... 12
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32754 Skrevet 15. februar 2023 (endret) FP. Endret 15. februar 2023 av IreneV
Carrie_S Skrevet 15. februar 2023 #32755 Skrevet 15. februar 2023 1 minutt siden, IreneV said: Flere skriver i sine klager at nettopp deres tenåringsdøtre har SE som forbilde. Lyver de? Jeg stiller meg skeptisk til det. Jeg er jevnlig sammen med mange ungdommer, og jeg tror ikke de er så lite representative med tanke på at de ikke finner henne relevant, og det samme hører jeg fra andre som jobber med ungdom. Men, det blir jo uansett bare anekdotisk og kan ikke brukes som noe bevis. 4
Gjest Keikolina Skrevet 15. februar 2023 #32756 Skrevet 15. februar 2023 (endret) Helt utrolig, her hadde vi bare for noen uker siden tragiske dødsfall etter overdose hos to så unge jenter og Elise kaster ut et bilde med dop. Så klart er det teksten som forklarer at de gir faen, med å dope seg. Hva ellers skal forklare bildetekst og bilde? Enda flere dødsfall med forbildet Elise som jobber i NRK. Endret 15. februar 2023 av Keikolina
Carrie_S Skrevet 15. februar 2023 #32757 Skrevet 15. februar 2023 (endret) 4 minutter siden, Honey Dew said: Helt utrolig. Jeg er sjokkert over trynefaktoren i NRK. Eller kanskje jeg skal si puppefaktoren... Det ironiske er jo at i dag ville det der vært en ikke-sak, NRK ville blitt angrepet for å ha presset en homofil programleder til å si opp med begrunnelsen at barn kunne ta skade av musikkvideoen som viste homofil kjærlighet og sex. Flere artikler om den saken: https://www.nrk.no/kultur/nrk-ba-tooji-velge-1.12399912 https://kampanje.com/medier/2015/06/matte-bryte-med-nrk/ https://www.nettavisen.no/artikkel/tooji-fikk-sparken-fra-nrk-for-skandalevideo/s/12-95-3422797267 Endret 15. februar 2023 av Carrie_S 7
Gjest IreneV Skrevet 15. februar 2023 #32758 Skrevet 15. februar 2023 Carrie_S skrev (Akkurat nå): Jeg stiller meg skeptisk til det. Jeg er jevnlig sammen med mange ungdommer, og jeg tror ikke de er så lite representative med tanke på at de ikke finner henne relevant, og det samme hører jeg fra andre som jobber med ungdom. Men, det blir jo uansett bare anekdotisk og kan ikke brukes som noe bevis. Hvorfor kan man ikke finne ut av hvem som hører på podcasten, aldersgrupper? Det samme med aktive følgere av SE AS. Det må da være noen som sitter på det?
J.. Skrevet 15. februar 2023 #32759 Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Hvorfor kan man ikke finne ut av hvem som hører på podcasten, aldersgrupper? Det samme med aktive følgere av SE AS. Det må da være noen som sitter på det? Man er ikke pliktig til å oppgi slik info om seg selv,verken som lytter eller følger. Man kan ha spørreundersøkelse men man er ikke pliktig til å svare,og det man kan jo lyve på svaralternativene. Handler om folks personvern,tross alt. 4
Felis Skrevet 15. februar 2023 #32760 Skrevet 15. februar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Flere skriver i sine klager at nettopp deres tenåringsdøtre har SE som forbilde. Lyver de? Nei, de lyver ikke Carrie_S skrev (5 minutter siden): Jeg tipper at det var en stor glipp, for dette er sånt man mister sponsorer av og det vil hun ikke risikere. Og, jeg tror ikke hun har en så stor påvirkningskraft overfor unge jenter. Hun er ikke en relevant kjendis for dem. Dette faller på sin egen urimelighet. Sophie Elise er ansatt av NRK nettopp fordi hun når unge jenter. Hvis dette ikke stemmer, så er det jo bare å sparke henne...? Eller tenker du at NRK tar feil? Eller lyver? 10 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå