Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Just now, J.. said:

Ja.

Alt blir sagt i video så får ikke postet her.

Herregud. Det er jo nesten diktatur hvordan SE holder på. Skummelt opplegg.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (2 minutter siden):

Herregud. Det er jo nesten diktatur hvordan SE holder på. Skummelt opplegg.

Dette er faktisk helt sykt..

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, J.. said:

Dette er faktisk helt sykt..

Ja. Jeg begynner nesten å tro på konspirasjonsteoriene om at SE har noe på en eller annen person med for mye makt. Hvorfor skal hun ellers beskyttes for alt mulig form for kritikk? At de nekter andre influensere lønn dersom de er kritiske til Sophie Elise er jo faktisk helt sjukt, og det burde virkelig mediene ta tak i (men det gjør de nok dessverre ikke).

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (6 minutter siden):

KG sier på IG nå at sist hun var i klinsj med SE og kalte henne Norges farligste forbilde,så måtte alle influencerne som var i samme management som de,fjerne alle kommentarer/likes som støttet opp under KGs meninger/uttalelser om SE ellers fikk de ikke betalt.......!

Så kan media nå bare holde kjeft om at SE "ikke" blir skjermet med nebb og klør,for det er løgn!

Det er skikkelig oppsiktsvekkende det Kristin forteller her. Hadde fortjent en mediesak dette også, en oppfølger til kokain-saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vixella skrev (1 minutt siden):

Ja. Jeg begynner nesten å tro på konspirasjonsteoriene om at SE har noe på en eller annen person med for mye makt. Hvorfor skal hun ellers beskyttes for alt mulig form for kritikk? At de nekter andre influensere lønn dersom de er kritiske til Sophie Elise er jo faktisk helt sjukt, og det burde virkelig mediene ta tak i (men det gjør de nok dessverre ikke).

Jeg forsto det aldri slik at de måtte slette kritiske kommentarer om SE.. jeg forsto det mer som at KG gikk til personangrep på SE, og at dersom de støtter disse hatefulle ytringene så er det straffbart.er jo forskjell på hatefulle ytringer og kritikk..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Finlay said:

Det er skikkelig oppsiktsvekkende det Kristin forteller her. Hadde fortjent en mediesak dette også, en oppfølger til kokain-saken.

Får nok dessverre heller få konsekvenser det her også. Kanskje en eller annen i United Influencers som får fyken, men ikke særlig mer enn det - det får i all fall ingen konsekvenser for Sophie Elise selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (Akkurat nå):

Når disse to krangler,blir det gjerne et lite mediesirkus (ref Debatten),så her kan vi faktisk håpe/tro at hva KG sier blir blåst opp i alle aviser. Da får også både ex managment og SE litt å svare for.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stortrommadet skrev (Akkurat nå):

Jeg forsto det aldri slik at de måtte slette kritiske kommentarer om SE.. jeg forsto det mer som at KG gikk til personangrep på SE, og at dersom de støtter disse hatefulle ytringene så er det straffbart.er jo forskjell på hatefulle ytringer og kritikk..

KG sier jo ordrett at andre influencere fikk beskjed om å fjerne likes/støttende kommentarer i KGs favør,hva er det å tolke/misforstå her egentlig?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Stortrommadet said:

Det her er nok kjernen rundt mye av problemet med Sophie Elise, og for så vidt andre influencere. Når de lager business rundt sin person så blir det for enkelt for de å si at det som egentlig er kritikk av deres virksomhet, er hatefulle ytringer. Skal det virkelig defineres som en hatefull ytring å si at Sophie Elise er Norges farligste forbilde? Ved å gjøre en merkevare rundt sin person gjør man seg også til et objekt for kritikk, og det må de tåle.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. said:

Når disse to krangler,blir det gjerne et lite mediesirkus (ref Debatten),så her kan vi faktisk håpe/tro at hva KG sier blir blåst opp i alle aviser. Da får også både ex managment og SE litt å svare for.

Da håper jeg at SE må stille i en eventuell Debatt selv, og at det ikke holder at faren hennes stiller. Hun er ikke en liten uskyldig jente, men en voksen businesskvinne. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym11223344 skrev (4 timer siden):

Man velger sine forbilder selv. En som fjoller på radio og tar tåpelige bilder kan vel ikke tillegges noe større samfunnsansvar enn andre.

Hun er en influencer, og har blant annet vunnet vixen pris for årets business og blitt kåret til Norges mektigste mediekvinne.

La meg informere deg om hva en influencer er: 

En influenser er en opinionsleder og brukes særlig om personer som ytrer seg offentlig i sosiale medier for å påvirke holdninger og handlinger hos sine følgere. Ved å utnytte troverdigheten til influensere kan en markedsfører effektivt påvirke målgruppene sine.

Dette tjener hun da millioner på, så jo hun har et ansvar!

Endret av K_mb
  • Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (4 minutter siden):

KG sier jo ordrett at andre influencere fikk beskjed om å fjerne likes/støttende kommentarer i KGs favør,hva er det å tolke/misforstå her egentlig?

Da ser vi nok bare veldig forskjellig. Kristin sto å hata på SE som person, hvor farlig hun var og hvor dårlig hun er som person - på en SCENE foran hele influencer-Norge!! Merk, hun brukte sin «takketale» til å si disse tingene, ETTER å ha vunnet en pris selv..Dette er hatefulle ytringer, og også noe som har foregått over tid. Det er DETTE de helst ikke vil de skal støtte!! Det at SE handler dårlig er jo en ting, MEN DA MÅ DU SI DEEEET!! Ikke hvor FÆL hun er som person! 

Endret av Stortrommadet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at SE må stille i en eventuell Debatt selv, og at det ikke holder at faren hennes stiller. Hun er ikke en liten uskyldig jente, men en voksen businesskvinne. 

Og at hun har guts nok til å stille som seg selv,og ikke den politisk korrekte varianten av seg selv (ref forrige debatt).

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da ser vi nok bare veldig forskjellig. Kristin sto å hata på SE som person, hvor farlig hun var og hvor dårlig hun er som person - på en SCENE foran hele influencer-Norge!! Dette er hatefulle ytringer, og også noe som har foregått over tid. Det er DETTE de helst ikke vil de skal støtte!! Det at SE handler dårlig er jo en ting, MEN DA MÅ DU SI DEEEET!! Ikke hvor FÆL hun er som person! 

Det er ikke hatefulle ytringer. Her bommer du totalt. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, J.. said:

Og at hun har guts nok til å stille som seg selv,og ikke den politisk korrekte varianten av seg selv (ref forrige debatt).

Det var jo bare et tragisk opplegg, egentlig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Det er ikke hatefulle ytringer. Her bommer du totalt. 

Har du sett talen til KG på vixen egentlig du, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser vi nok bare veldig forskjellig. Kristin sto å hata på SE som person, hvor farlig hun var og hvor dårlig hun er som person - på en SCENE foran hele influencer-Norge!! Dette er hatefulle ytringer, og også noe som har foregått over tid. Det er DETTE de helst ikke vil de skal støtte!! Det at SE handler dårlig er jo en ting, MEN DA MÅ DU SI DEEEET!! Ikke hvor FÆL hun er som person! 

Slutt å brøl.

Og nei,det hele startet med en YT video,som et motsvar på en annen YT video.

• Liker 10
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...