Gjest anon9000 Skrevet 12. februar 2023 #31861 Del Skrevet 12. februar 2023 IreneV skrev (2 timer siden): Jeg tror du har helt rett i dette. Nihilisme. Nihilisme?? Tror du må lese deg opp på betydningen av ordet😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 12. februar 2023 #31862 Del Skrevet 12. februar 2023 Fru G skrev (50 minutter siden): Jeg har sendt klage til Nrk. Sjekk Insta-story til frujohansen. Jeg også. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 12. februar 2023 #31863 Del Skrevet 12. februar 2023 Dette bilde er ikke lagt ut ved en feiltagelse. SE er beregnende. Hun har aldri vært rehabilitert. Må nok mer enn fem uker på rehab til for å bli rehabilitert. Nrk er så amatørmessig i denne saken. Tenkt at vi betaler lønna til dette, jeg gremmes og er lynings faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 12. februar 2023 #31864 Del Skrevet 12. februar 2023 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg totti_1 Skrevet 12. februar 2023 Populært innlegg #31865 Del Skrevet 12. februar 2023 Bevis nr 2? 57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. februar 2023 #31866 Del Skrevet 12. februar 2023 Er det kalkulert av Sophie Elise eller er det slett arbeid/blitt for mye rus? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 12. februar 2023 #31867 Del Skrevet 12. februar 2023 Klink skrev (5 minutter siden): Er det kalkulert av Sophie Elise eller er det slett arbeid/blitt for mye rus? Det kan være kalkulert. Hun blir jo allerede mye snakket om nå på diverse SoMe. Så hvem vet hvor langt ballen skal rulle. All PR er god PR sies det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 12. februar 2023 #31868 Del Skrevet 12. februar 2023 Det er helt klart med vilje. Hun gjør hva som helst for oppmerksomhet. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 12. februar 2023 #31869 Del Skrevet 12. februar 2023 Klink skrev (10 minutter siden): Er det kalkulert av Sophie Elise eller er det slett arbeid/blitt for mye rus? Mye tyder på at det er kalkulert og gjennomtenkt for å legge opp til spekulasjoner. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 12. februar 2023 #31870 Del Skrevet 12. februar 2023 Lorieen skrev (6 minutter siden): Det er helt klart med vilje. Hun gjør hva som helst for oppmerksomhet. Det er nok den største avhengigheten hennes. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. februar 2023 #31871 Del Skrevet 12. februar 2023 Skal det liksom bli masse bråk fordi vi tar med en pose salt på byen? Hæ? 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mariiihøna Skrevet 13. februar 2023 Populært innlegg #31872 Del Skrevet 13. februar 2023 Hvis nrk ikke kommenterer dette og avsluttet arbeidsforholdet nå så skjønner jeg ingen ting! Folk mister jobbene sine for langt mindre alvorlige ting, men denne jenta skal få fripass for alt? Jeg fatter det virkelig virkelig ikke! jeg blir så irritert at sånne mennesker skal få gå frem som «forbilder» og at media tørr ikke røre disse «forbildene». Sykt… 51 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 13. februar 2023 #31873 Del Skrevet 13. februar 2023 "Storesøstrene du ikke visste du trengte". Dette begynner å bli pinlig 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 13. februar 2023 #31874 Del Skrevet 13. februar 2023 Mamajune11 skrev (7 timer siden): Hvem er dette svaret fra? NRK? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 13. februar 2023 Populært innlegg #31875 Del Skrevet 13. februar 2023 NRK kan virkelig ikke stå inne for dette lenger nå. De har selv sagt at de ønsket Sophie Elise i stallen sin for å nå unge jenter ned til 15-års alder. Nå de med HVA NRK?? Kaos i kjærlighetsliv, rus , fest, bryte regler og å vise seg lettkledd og "gi litt mer faen" ? Det er det eneste Sophie Elise har bydd på etter at hun begynte samarbeidet - jeg har iallefall ikke sett noe annet. Og hvis det livet hun viser oss er det hun har "manifistert" til seg selv, så vær så vennlig å hiv alle eksemplarer av den siste boken hennes Følger man hennes råd om å tenke seg til drømmelivet, så ser man jo hva man får. 53 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 13. februar 2023 #31876 Del Skrevet 13. februar 2023 Era Vulgaris skrev (2 minutter siden): Hvem er dette svaret fra? NRK? Ser ut som det kan være Dagbladet som har svart? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. februar 2023 #31877 Del Skrevet 13. februar 2023 Hun snor seg nok unna denne gangen også. Bare vent og se. Tross alt - det er Nora som holder posen. Ingen mister jobben i NRK fordi en venn holder en pose som (i prinsippet) kan inneholde hva som helst. Hun la nok ut bildet av en eneste grunn - posen. Slettet det etter noen minutter, vel vitende om at mange fikk det med seg, og screenshottet. Naturligvis var hun klar over at nettet ville ta fyr, og hun får sin sårt tiltrengte oppmerksomhet. Uten at noen kan ta henne på noe. Om noe, så får den utvannede og etterhvert ekstremt fargerike kongefamilien nok en ripe i lakken. Men også det blåser over. Neste uke er det Durek som sier eller gjør noe hårreisende, og den lille posen er glemt. Og SE kan fortsette å spy ut produkter og skrive bøker, samtidig som skattebetalerne lønner henne for snikksnakk i pod hver uke. Kanskje i mange år fremover. Den eneste som muligens kan ta skade av dette, er Nora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 13. februar 2023 #31878 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) Finlay skrev (2 timer siden): Hun snor seg nok unna denne gangen også. Bare vent og se. Tross alt - det er Nora som holder posen. Ingen mister jobben i NRK fordi en venn holder en pose som (i prinsippet) kan inneholde hva som helst. Hun la nok ut bildet av en eneste grunn - posen. Slettet det etter noen minutter, vel vitende om at mange fikk det med seg, og screenshottet. Naturligvis var hun klar over at nettet ville ta fyr, og hun får sin sårt tiltrengte oppmerksomhet. Uten at noen kan ta henne på noe. Om noe, så får den utvannede og etterhvert ekstremt fargerike kongefamilien nok en ripe i lakken. Men også det blåser over. Neste uke er det Durek som sier eller gjør noe hårreisende, og den lille posen er glemt. Og SE kan fortsette å spy ut produkter og skrive bøker, samtidig som skattebetalerne lønner henne for snikksnakk i pod hver uke. Kanskje i mange år fremover. Den eneste som muligens kan ta skade av dette, er Nora. Du har helt rett. Dette vil også passere. SE har fripass og kan gjøre "hva hun vil" uten at det får konsekvenser - annet enn massiv oppmerksomhet et par dager i kommentarfelt, på forum og på Jodel. "Familien Hvermansen" på slottet (enig i at alle ikke-kongelige familiemedlemmer har gjort kongefamilien veldig lite royal etterhvert) de har nok med Märthas tvilsomme intervju i SVT denne uken vil jeg tro, så at Nora "vifter" med en pose melis/mel/salt (for det KAN jo være noe annet enn rusmiddel) passerer nok under radaren akkurat denne uken ift blikk på alt "kongehuset drar i hus" Men Nora ja, hun kan nok sitte igjen i støvet etter Sophie Elise en dag. Det vil hun i så tilfelle ikke være den første som har gjort. Sophie Elise har det "milliarder masse gøy" under og etter alle livskrisene sine, og det er sikkert en fest å være med på det når man er ung. Men akkurat nå ser det ikke ut til at de tar mange matnyttige valg for fremtiden. Tidens mest mislykkede rusrehabilitering. Flaut at NRK inviterer til "sterk historie" hos Lindmo, men ikke forholder seg til at det gikk rett på helsprekk så fort hun kom ut bakdøra etter sending. Endret 13. februar 2023 av Isild 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg os Maxilla Skrevet 13. februar 2023 Populært innlegg #31879 Del Skrevet 13. februar 2023 Lorieen skrev (10 timer siden): For en motbydelig gjeng. NRK har bommet grovt på hva kvinner i alderen 15 til 30 vil ha, det er i hvert fall helt sikkert. Hadde jeg vært i målgruppa hadde jeg blitt blodig fornærma. Jeg er i målgruppen, og er rasende. Jeg vil se Debatten, Symesterskapet, mgp, sjakk-vm, vintersport, Urix. Ser gjerne på Alle mot 1, nytt på nytt, latter live, hører på Lørdagsrådet, Berrum og Beyer og diverse nyhetskanaler. Og nrk bare "unge dumme kvinner vil selvsagt ha mer av DETTE!!" 💩 59 5 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 13. februar 2023 #31880 Del Skrevet 13. februar 2023 Isild skrev (1 minutt siden): Men Nora ja, hun kan nok sitte igjen i støvet etter Sophie Elise en dag. Jeg har en følelse av at akkurat det kommer til å skje. Hvem er Nora den dagen forholdet til Marius Borg Høiby, og det tette vennskapet til SE, tar slutt? Hvor interessant er hun som influencer alene? Hva skjer med hennes samarbeid nå når bildet med posen sprer seg? Hun har overlevd rumpeslikking med SE, nakenbading, vin og røyk i offentlig bad, fortalt i flere podder at hun og SE har noe "seksuelt", samtidig som hun er samboer med kronprinsessens sønn. Hva skjer hvis når Sophie Elise og Marius går lei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå