Gjest Finlay Skrevet 12. februar 2023 #31841 Del Skrevet 12. februar 2023 Linazer skrev (1 time siden): Litt av en gjeng... Fy f*** for en gjeng. Knapt en av dem som klarer å holde øynene åpne🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 12. februar 2023 #31842 Del Skrevet 12. februar 2023 Linazer skrev (1 time siden): Litt av en gjeng... Ser ut som utagerende festing. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. februar 2023 #31843 Del Skrevet 12. februar 2023 Finlay skrev (7 minutter siden): Fy f*** for en gjeng. Knapt en av dem som klarer å holde øynene åpne🤣 Apatiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 12. februar 2023 #31844 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) YSier seg selv når hun slettet bildet at det var en glipp. Tviler sterkt på at det ble publisert med vilje, at hun kunne funnet på selv å skape spekulasjoner, ja kanskje. Men å la Nora ,som «svigerdatter» til Kronprinsparet, stå å vifte med en pose med det som ser ut som kokain, trenger man ikke hete Einstein for å forstå ikke er så lurt. Endret 12. februar 2023 av Zenhouse Tillegg 37 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 12. februar 2023 #31845 Del Skrevet 12. februar 2023 Håper virkelig Kringkastingsrådet får flere klager enn noensinne, selv om de har mottatt det før! Nrk har budsjett de kutter i stadig vekk, men disse påvirkerne virker jo absolutt ikke. Lyset har gått. Ingen er hjemme. Slutt NRK. Bare slutt! 34 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. februar 2023 #31846 Del Skrevet 12. februar 2023 Tradegy skrev (6 minutter siden): Håper virkelig Kringkastingsrådet får flere klager enn noensinne, selv om de har mottatt det før! Nrk har budsjett de kutter i stadig vekk, men disse påvirkerne virker jo absolutt ikke. Lyset har gått. Ingen er hjemme. Slutt NRK. Bare slutt! Godt sagt og enig! Men frykter at IreneV skrev (1 time siden): Spennende å se hvor langt SE AS kan strekke strikken før NRK setter ned foten. Spørs hva hun har av presserende bilder og info kanskje? kan ha noe for seg… 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 12. februar 2023 #31847 Del Skrevet 12. februar 2023 Det har vel vært stille i media om SE en god stund nå. Litt slarv om flørten med Oskar Westerlin bare. Hun trenger publisitet, hun trenger noe oppsiktsvekkende. En skandale. At hun er en det snakkes om. Hun er mer avhengig av oppmerksomhet enn av noe rusmiddel. Har vanskelig for å tro at den drevne SE poster ett eneste bilde uten å granske det nøye. Her er det dessuten Nora som holder posen. At hun kaster bestevenninnen under bussen får bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. februar 2023 #31848 Del Skrevet 12. februar 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 12. februar 2023 #31849 Del Skrevet 12. februar 2023 Det er rett og slett tragisk. Sophie Elise må.snart.få.profesjonell.hjelp. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. februar 2023 #31850 Del Skrevet 12. februar 2023 Finlay skrev (29 minutter siden): Det har vel vært stille i media om SE en god stund nå. Litt slarv om flørten med Oskar Westerlin bare. Hun trenger publisitet, hun trenger noe oppsiktsvekkende. En skandale. At hun er en det snakkes om. Hun er mer avhengig av oppmerksomhet enn av noe rusmiddel. Har vanskelig for å tro at den drevne SE poster ett eneste bilde uten å granske det nøye. Her er det dessuten Nora som holder posen. At hun kaster bestevenninnen under bussen får bare være. Jeg tror du har helt rett i dette. Nihilisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. februar 2023 #31851 Del Skrevet 12. februar 2023 Hjertestein skrev (49 minutter siden): Det er rett og slett tragisk. Sophie Elise må.snart.få.profesjonell.hjelp. Ingen kan hjelpe en som ikke ønsker hjelp. Men jeg synes NRK har et stort ansvar. Både for SE og målgruppen de ønsker å nå ved hjelp av henne. Annonsører, sponsorer og andre forretningspartnere kan også sette grenser. Men det er en menneskerett å gå til grunne. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lorieen Skrevet 12. februar 2023 Populært innlegg #31852 Del Skrevet 12. februar 2023 For en motbydelig gjeng. NRK har bommet grovt på hva kvinner i alderen 15 til 30 vil ha, det er i hvert fall helt sikkert. Hadde jeg vært i målgruppa hadde jeg blitt blodig fornærma. 55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 12. februar 2023 #31853 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Lorieen skrev (10 minutter siden): For en motbydelig gjeng. NRK har bommet grovt på hva kvinner i alderen 15 til 30 vil ha, det er i hvert fall helt sikkert. Hadde jeg vært i målgruppa hadde jeg blitt blodig fornærma. Jeg håper du har rett. Er det noen tall på hvilke aldersgrupper som faktisk lytter til denne podcasten? Endret 12. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. februar 2023 #31854 Del Skrevet 12. februar 2023 Hun har lagt ut bilde av venninna med hvitt pulver i en liten pose? Hvor har hun lagt ut det? Rehab var vellykket 🤣 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 12. februar 2023 #31855 Del Skrevet 12. februar 2023 Finlay skrev (1 time siden): At hun kaster bestevenninnen under bussen får bare være. De har vel vært bestevenninner lenge nok nå, på tide å bytte henne ut med ei som ikke prøver å stjele rumpelyset? 29 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 12. februar 2023 Populært innlegg #31856 Del Skrevet 12. februar 2023 Minitroll skrev (6 minutter siden): De har vel vært bestevenninner lenge nok nå, på tide å bytte henne ut med ei som ikke prøver å stjele rumpelyset? Rumpelyset 😂😂😂😂 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 12. februar 2023 #31857 Del Skrevet 12. februar 2023 Tradegy skrev (2 timer siden): Håper virkelig Kringkastingsrådet får flere klager enn noensinne, selv om de har mottatt det før! Nrk har budsjett de kutter i stadig vekk, men disse påvirkerne virker jo absolutt ikke. Lyset har gått. Ingen er hjemme. Slutt NRK. Bare slutt! Jeg har sendt klage til Nrk. Sjekk Insta-story til frujohansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 12. februar 2023 #31858 Del Skrevet 12. februar 2023 Ligger mye på Twitter om det famøse bilde av SE og Nora med posen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 12. februar 2023 #31859 Del Skrevet 12. februar 2023 Djungelvrål skrev (4 timer siden): Lurer på hvordan det hadde vært å vært på fest med den gjengen. Min teori er ar det er mange triste skjebner på disse bildene. Mye usikre mennesker som har hatt en vanskelig oppvekst med forskjellige utfordringer. Jeg tipper mange av dem har vært mobbeofre (det har vel SE sagt offentlig at hun er/var?), og at det felleskapet de har fått i influenserverdenen kanskje er det «tryggeste» de har opplevd. Men…. det blir som å tisse i buksen for å holde seg varm, fordi de i denne «trygge» verdenen blir dratt inn i et kaninhull der utseende, rumpefillers, botox, dop, festing og alkohol er hovedfokus. Vennskapene er nok ofte av den overfladiske typen, og hele kalaset ender nok med et brak for flere av dem. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 12. februar 2023 #31860 Del Skrevet 12. februar 2023 24 minutter siden, Fru G said: Jeg har sendt klage til Nrk. Sjekk Insta-story til frujohansen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå