Justlooking Skrevet 19. mai 2022 #28501 Skrevet 19. mai 2022 (endret) elskermenn skrev (25 minutter siden): Hele norges superstjerne Minnet meg på en annen kjole hun lånte gratis til Gullruten og ødela - og som hun ikke ville betale for. https://www.minmote.no/nyheter/a/86RvAr/sophie-elise-i-konflikt-om-gullruten-kjole Femten tusen for en ødelagt kjole til nitti tusen er virkelig småpenger for henne men hun ville bare betale fem. At noen tør låne bort noe som helst av klær til henne fremstår som en gåte. Klærne blir jo ødelagt i fylla for hun eier ikke respekt for det hun låner. Endret 19. mai 2022 av Justlooking Tillegg 33
elskermenn Skrevet 19. mai 2022 #28502 Skrevet 19. mai 2022 Justlooking skrev (4 minutter siden): Minnet meg på en annen kjole hun lånte gratis til Gullruten og ødela - og som hun ikke ville betale for. https://www.minmote.no/nyheter/a/86RvAr/sophie-elise-i-konflikt-om-gullruten-kjole 5000 nok var hun villig til å betale. Hun var jo allerede millionær da. 3
Gjest Finlay Skrevet 19. mai 2022 #28503 Skrevet 19. mai 2022 (endret) elskermenn skrev (44 minutter siden): Hele norges superstjerne Kjolen er fra Cohme - by Mads. Altså - designeren av kjolen er Mads Søreide, som Jan Thomas sponset da han startet opp (dokumentert i Jan Thomas verden), og er mentor for. Mads Søreide er også ansatt som koordinator administrasjon, i tillegg til å jobbe ved Jan Thomas Studio i Parkveien. https://www.janthomasstudio.no/team-parkveien/ Nå skryter altså JT hemningsløst av kjolen, og gir den terningkast 6. Norge er et lite land!😂 Endret 19. mai 2022 av Finlay
Lerke987 Skrevet 19. mai 2022 #28504 Skrevet 19. mai 2022 elskermenn skrev (12 minutter siden): 5000 nok var hun villig til å betale. Hun var jo allerede millionær da. Blir jo ikke millionær av å betale fullpris på alle plagg man ødelegger 🤓 5
Zenhouse Skrevet 19. mai 2022 #28505 Skrevet 19. mai 2022 Finlay skrev (22 minutter siden): Kjolen er fra Cohme - by Mads. Altså - designeren av kjolen er Mads Søreide, som Jan Thomas sponset da han startet opp (dokumentert i Jan Thomas verden), og er mentor for. Mads Søreide er også ansatt som koordinator administrasjon, i tillegg til å jobbe ved Jan Thomas Studio i Parkveien. https://www.janthomasstudio.no/team-parkveien/ Nå skryter altså JT hemningsløst av kjolen, og gir den terningkast 6. Norge er et lite land!😂 … akkurat ja. Her kløes det kraftig på hverandres rygger. 29
bedora Skrevet 19. mai 2022 #28506 Skrevet 19. mai 2022 (endret) Charminia skrev (5 timer siden): Fikk svar fra Embla om at de var enig i at det var et trist syn. Regner ikke med få noe mer tilbakemelding men jeg syntes det var riktig å gi tilbakemelding her. Ja altså, måten denne bunaden ble båret av henne er jo ikke innafor uansett om man er bunadspoliti eller ikke. Alt er jo skjevt! Endret 19. mai 2022 av bedora 12
Havnefogden Skrevet 19. mai 2022 #28507 Skrevet 19. mai 2022 Finlay skrev (2 timer siden): Kjolen er fra Cohme - by Mads. Altså - designeren av kjolen er Mads Søreide, som Jan Thomas sponset da han startet opp (dokumentert i Jan Thomas verden), og er mentor for. Mads Søreide er også ansatt som koordinator administrasjon, i tillegg til å jobbe ved Jan Thomas Studio i Parkveien. https://www.janthomasstudio.no/team-parkveien/ Nå skryter altså JT hemningsløst av kjolen, og gir den terningkast 6. Norge er et lite land!😂 Hvis dette var årets Gullrute - var det ikke Erlend Elias som kastet terning på antrekk i år?
Masle Skrevet 19. mai 2022 #28508 Skrevet 19. mai 2022 Zenhouse skrev (7 timer siden): Kanskje selen var en fin unnskyldning for å droppe fyren. Gåsa var greit, kylling - kidnappingen (forsøket) likeså; til og med den døde tiuren ( el hva slags fugl det var) de poserte med sammen gikk fint det. Men en sel- nei det gikk Isak over grensen , en sel er jo nesten en gris det og det vet vi jo at er et hellig dyr for SE. Forresten han nye typen (?) nå- nei stemmer det, han dreper ikke dyr, han bare tilbereder dem. Sikkert griser også. Jeg tenker det samme som deg, en fin «unnskyldning» utad for at det er over med ID. Da er det hans skyld og ikke hennes. Innerst inne er nok Isak uansett den hun helst vil ha, siden hun nå klarer å finne en fra samme by og samme dialekt, ifølge IG er han å fisker i Lofoten/Vesterålen senvinteren og kan også kokke mat. Mye påfallende likheter her. Og han tilbereder mye kjøtt, ingen veganer der i gården. Men det er vel lettere å godta at han lager maten(griser også…) og ikke slakter den som Isak. Leste litt på kommentaren under det bildet Isak la ut sist, og ekstremt med hat der. Vi utenforstående vet ikke bakgrunnen for bilde eller om det er skutt i forkant, men folk peprer løs med en gang de mener de har rett til å mene at dere er dyreplageri. Sikkert fint for SE å ha blokket Isak også, så kan han ikke følge med hva hun gjør. Sånn i tilfelle hun finner ut hun skal prøve få han tilbake når han kommer hjem. 9
Djungelvrål Skrevet 19. mai 2022 #28509 Skrevet 19. mai 2022 bedora skrev (2 timer siden): Ja altså, måten denne bunaden ble båret av henne er jo ikke innafor uansett om man er bunadspoliti eller ikke. Alt er jo skje Hun ser ut som en drita og stressa 3 barns hollywoodfrue. 11
Isild Skrevet 20. mai 2022 #28511 Skrevet 20. mai 2022 Finlay skrev (9 timer siden): Kjolen er fra Cohme - by Mads. Altså - designeren av kjolen er Mads Søreide, som Jan Thomas sponset da han startet opp (dokumentert i Jan Thomas verden), og er mentor for. Mads Søreide er også ansatt som koordinator administrasjon, i tillegg til å jobbe ved Jan Thomas Studio i Parkveien. https://www.janthomasstudio.no/team-parkveien/ Nå skryter altså JT hemningsløst av kjolen, og gir den terningkast 6. Norge er et lite land!😂 Det er bare i Eurovision man ikke kan gi poeng til eget land tydeligvis 🙈 19
Isild Skrevet 20. mai 2022 #28512 Skrevet 20. mai 2022 Masle skrev (7 timer siden): Jeg tenker det samme som deg, en fin «unnskyldning» utad for at det er over med ID. Da er det hans skyld og ikke hennes. Innerst inne er nok Isak uansett den hun helst vil ha, siden hun nå klarer å finne en fra samme by og samme dialekt, ifølge IG er han å fisker i Lofoten/Vesterålen senvinteren og kan også kokke mat. Mye påfallende likheter her. Og han tilbereder mye kjøtt, ingen veganer der i gården. Men det er vel lettere å godta at han lager maten(griser også…) og ikke slakter den som Isak. Leste litt på kommentaren under det bildet Isak la ut sist, og ekstremt med hat der. Vi utenforstående vet ikke bakgrunnen for bilde eller om det er skutt i forkant, men folk peprer løs med en gang de mener de har rett til å mene at dere er dyreplageri. Sikkert fint for SE å ha blokket Isak også, så kan han ikke følge med hva hun gjør. Sånn i tilfelle hun finner ut hun skal prøve få han tilbake når han kommer hjem. Gjetter på at svært mange av hatkommentarene han fikk på bildet er fra følgerne til SE. Nevnt det før og nevner det igjen, - er svært usikker på om det offentlige kjærlighetsdramaet med Sophie Elise egentlig gagner den begynnende karrieren til en som vil skape seg et image som villmarkens sønn. 13
Gjest Finlay Skrevet 20. mai 2022 #28513 Skrevet 20. mai 2022 Havnefogden skrev (9 timer siden): Hvis dette var årets Gullrute - var det ikke Erlend Elias som kastet terning på antrekk i år? Åpenbart Jan Thomas.
heyfonzy Skrevet 20. mai 2022 #28514 Skrevet 20. mai 2022 SE & Isak har igjen sluttet å følge hverandre på insta 🤷♀️ 1
non_stop Skrevet 20. mai 2022 #28515 Skrevet 20. mai 2022 Nå spør hun på snap om det er noen av følgere hennes som kan låne henne et basseng til en fotoshoot. Hun skriver at de blir 4 stykker og at de er "veldig søte" og det er viktig at bassenget ikke er offentlig og helst innendørs. Er det S.E, Nora & co som skal lage noe smakløst jalla igjen nå med pupper, rompe og tunga nedi halsen på hverandre 28 2
Pust Skrevet 20. mai 2022 #28516 Skrevet 20. mai 2022 non_stop skrev (22 minutter siden): Nå spør hun på snap om det er noen av følgere hennes som kan låne henne et basseng til en fotoshoot. Hun skriver at de blir 4 stykker og at de er "veldig søte" og det er viktig at bassenget ikke er offentlig og helst innendørs. Er det S.E, Nora & co som skal lage noe smakløst jalla igjen nå med pupper, rompe og tunga nedi halsen på hverandre Vi er veldig søte … Det sier så utrolig mye om folk som omtaler seg selv på den måten. 🚩🚩🚩🚩🚩 26 4
Honey Dew Skrevet 20. mai 2022 #28517 Skrevet 20. mai 2022 (endret) Pust skrev (26 minutter siden): Vi er veldig søte … Det sier så utrolig mye om folk som omtaler seg selv på den måten. 🚩🚩🚩🚩🚩 Og det er sant at julenissen finnes. Ærlig talt. Hun oppfører seg som en tenåring i puberteten. Endret 20. mai 2022 av Honey Dew 12
Inocybe Skrevet 20. mai 2022 #28518 Skrevet 20. mai 2022 non_stop skrev (55 minutter siden): Nå spør hun på snap om det er noen av følgere hennes som kan låne henne et basseng til en fotoshoot. Hun skriver at de blir 4 stykker og at de er "veldig søte" og det er viktig at bassenget ikke er offentlig og helst innendørs. Er det S.E, Nora & co som skal lage noe smakløst jalla igjen nå med pupper, rompe og tunga nedi halsen på hverandre Hadde aldri lånt eller leid ut noe til SE. Hun har null respekt for andres ting og nekter å gjøre opp for seg hvis (når) noe blir ødelagt av hennes hensynsløse oppførsel. Neste er at jeg misliker hvordan SE skal seksualisere alt hun kommer over. Det er mer enn nok kroppspress og seksualisering i samfunnet fra før og jeg ønsker ikke å bidra til mer. 34
Rosatoast Skrevet 20. mai 2022 #28519 Skrevet 20. mai 2022 Pust skrev (38 minutter siden): Vi er veldig søte … Det sier så utrolig mye om folk som omtaler seg selv på den måten. 🚩🚩🚩🚩🚩 Akkurat som de menneskene som sier "du kan stole på meg". Eh nei, deg kan jeg ikke stole på 😅 Justlooking skrev (14 timer siden): Minnet meg på en annen kjole hun lånte gratis til Gullruten og ødela - og som hun ikke ville betale for. https://www.minmote.no/nyheter/a/86RvAr/sophie-elise-i-konflikt-om-gullruten-kjole Femten tusen for en ødelagt kjole til nitti tusen er virkelig småpenger for henne men hun ville bare betale fem. At noen tør låne bort noe som helst av klær til henne fremstår som en gåte. Klærne blir jo ødelagt i fylla for hun eier ikke respekt for det hun låner. Wow!! Har ikke lest dette tidligere tror jeg, tenk at hennes far støtter hun på den måten. Nei, hun skal ikke betale noen ting - selv om det var en muntlig enighet på forhånd. Bare wow! Jeg kan ikke ringe til pappaen min hver gang jeg gjør noe feil her i livet, jeg er en voksen kvinne på 29 år. Har faktisk ikke ord, den familien stiller seg selv i et svært dårlig lys. Når det er sagt, så sammenlignet jeg bildet fra minmote sin reportasje, med den nye fra Gullruten. SE er ikke til å kjenne igjen 😂🫣. 22
Gjest Finlay Skrevet 20. mai 2022 #28520 Skrevet 20. mai 2022 Inocybe skrev (10 minutter siden): Hadde aldri lånt eller leid ut noe til SE. Hun har null respekt for andres ting og nekter å gjøre opp for seg hvis (når) noe blir ødelagt av hennes hensynsløse oppførsel. Neste er at jeg misliker hvordan SE skal seksualisere alt hun kommer over. Det er mer enn nok kroppspress og seksualisering i samfunnet fra før og jeg ønsker ikke å bidra til mer. Skulle jeg lånt bort bassenget mitt til SE & co, ville jeg i såfall ha krevd: *Grundig dusj med såpe før badet, for å få bort alt av svette, sminke, hudkremer, samt rester av urin og avføring. *Nulltoleranse for drikke i bassenget/ved bassengkanten. *Badedrakt. *Badehetter på alle fire, med absolutt alt av hår inni. Fremdeles aktuelt?🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå