Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isild skrev (4 timer siden):

SE har lukket profil igjen, så vi som ikke følger henne får ikke med oss så mye av hva hun holder på med - annet enn her. 

Hvis hun allerede dater en annen mann, så er vel Isak og hun ferdige får man tro, Tenker det er bra, for det var jo bare kaos (tilsynelatende) 

Ikke første gang SE forsøker å drikke en kjærlighetssorg ut av systemet i tilfelle. Tror hun er en jente som føler veldig sterkt, og forelsker seg ganske hardt. Føler med henne på akkurat det. Det blir spekulasjoner i og med at vi ikke egentlig vet noe om forholdet deres p.t. 

Men det kan jo virke sånn i sosiale medier. 

Enig med noen her som sa det er synd hun ikke har noen rundt seg som kunne ta henne off cam akkurat nå. Istedet føler jeg at alle "vennene" hennes filmer og legger ut at hun har det "fantastisk gøy" for tiden. Jeg tror ikke hun har det bra. 

Enig med deg, noen rundt henne burde hjulpet henne off cam nå. Victoria legger ut mye av henne, og i går høres en nordlending i bakgrunn. Så er nok ikke lenge før han nye er ute på SE sine plattformer heller. Hun blir nok veldig lett forelska og betatt som du sier, men virker jo helt merkelig for oss som ser det utenifra. Savner så og så forelska en måned, en ny neste måned. Trodde ikke slik gikk an 🙈 Vi vet jo ikke hvordan det var mellom henne og ID, men mulig det var veldig turbulent og hun trenger noe veldig rolig og stabilt. Siden hun legger ut at hun ikke sover og har angstanfall, har hun det nok ikke helt bra med seg selv 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Zenhouse skrev (13 minutter siden):

Jeg hadde også sagt noe til mitt (voksne) barn. Men poenget mitt gikk mer på dem som etterlyser at foreldrene griper mer inn. Dét synes jeg blir litt rart. 

Jeg var nok en av de som siterte meg slik, og tror nok jeg ville grepet inn om jeg hadde sett min datter slik. I hvertfall tatt meg en tur til Oslo og sett litt med egne øyne, og vært en støtte. Tror hun snakker mye med foreldrene(mener ha lest hun har skrevet det) men personlig har jeg vært glad for foreldrene mine som har kommet på besøk i forskjellige livssituasjoner, og ville nok gjort det samme. Kan jo selvsagt hende en av de har vært nedover, men hun har delt noe hver dag en stund nå og er stort sett ute på et eller annet så virker ikke slik. Får tro det blir bedre for henne nå. Tror hun satte veldig pris på de stundene hun hadde med Isak helt borte fra alt, og da virket hun også roligere på IG. Men mulig det raknet enda mere da han dro bort.

Endret av Masle
  • Liker 2
Skrevet
Charminia skrev (41 minutter siden):

Jeg sendte en melding til Embla bunader med beskrivelsen som står her i tråden av hvor mye som er feil med hvordan bunaden er «satt på» samt rølpefesten den er en del av, med kommentar om at dette var trist å se. Spent på om jeg får svar. 
Bunad er et stasplagg, og selv om jeg ikke er noe bunadspoliti mener jeg den skal behandles med respekt. 

Kjære vene 😅 Hva folk får seg til å gjøre! Det der er selve definisjonen på å være bunadspoliti. 

• Liker 9
Skrevet
Klink skrev (46 minutter siden):

Kjære vene 😅 Hva folk får seg til å gjøre! Det der er selve definisjonen på å være bunadspoliti. 

Jeg syns det var et bra initiativ av @Charminia! Det er jo veldig nyttig for Embla bunader å få vite hvordan bunadene deres blir brukt, og at det de tror er god reklame for seg, tvert i mot gir folk avsmak.

• Liker 28
  • Nyttig 9
Skrevet
Klink skrev (48 minutter siden):

Det er også en helt normal tilbakemelding fra en forbruker mtp at dette var et annonsesamarbeid. Eller er det sånn at man ikke kan kommentere presentasjonen av en vare hvis det er Sophie Elise som gjør den? 

Jeg er ofte enig med deg Klink :) Men her syns jeg egentlig Embla bunad godt kan få en tilbakemelding. Sophie Elise ga fullstendig faen i hele bunaden. Både hvordan den skal ikles, og hvordan den skal behandles. 

• Liker 32
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser ikke hvordan man kan leie bunad fra Embla, bare kjøpe. 

Skrevet
Isild skrev (32 minutter siden):

Det er også en helt normal tilbakemelding fra en forbruker mtp at dette var et annonsesamarbeid. Eller er det sånn at man ikke kan kommentere presentasjonen av en vare hvis det er Sophie Elise som gjør den? 

Jeg er ofte enig med deg Klink :) Men her syns jeg egentlig Embla bunad godt kan få en tilbakemelding. Sophie Elise ga fullstendig faen i hele bunaden. Både hvordan den skal ikles, og hvordan den skal behandles. 

Hvordan brukte hun bunaden?

Skrevet
Amber skrev (4 minutter siden):

Det er jo nylig skrevet i tråden her.

• Liker 9
Skrevet
Amber skrev (3 minutter siden):

Det ligger bilder og beskrivelser et par sider bakover i tråden. Men kort fortalt, så hadde hun beltet opp ned, kjedet montert feil vei, joggesko. Mulig at det var avtalt med Embla bunad , de tenke kanskje det var "kult" eller noe, men i tillegg rødvinsflekker- og champagne som renner nedover så ble inntrykket veldig rølpete. 

Reklame har makt, og for meg gir dette Embla bunad et harry-stempel. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Havnefogden skrev (17 timer siden):

SE følger ikke Isak, og Isak følger ikke SE. Nå har jeg samvittighetsfullt bladd igjennom alle de følger på IG, begge to. Kan det ha noe med det bildet Isak la ut i går? Der han omtrent tar livet av en sel med bare hendene og en kniv.

Det kan nok godt hende. Hun la tidligere i dag ut en story hvor det sto «if u know, u know» med lenke til hennes nyeste innlegg med sel-emoji.

DAF7F804-D58F-4A40-8AFF-9E4B7026F99A.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (3 timer siden):

Jeg hadde også sagt noe til mitt (voksne) barn. Men poenget mitt gikk mer på dem som etterlyser at foreldrene griper mer inn. Dét synes jeg blir litt rart. 

Veldig enig i dette. Usikker på hva man mener foreldre skal og kan gjøre? For alt vi vet så kan det være at de forsøker å ta både en og annen prat. Men hun er voksen, og i værste fall skyver de henne bare fra seg ved å "ta tak i" henne.

Jeg tenker derimot mitt om at de tillot endel ting da hun var tenåring.  Hun trengte uten tvil noe helt annet enn å vise seg frem på en blogg - for likes og stasj. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Isild skrev (6 minutter siden):

eg tenker derimot mitt om at de tillot endel ting da hun var tenåring.  Hun trengte uten tvil noe helt annet enn å vise seg frem på en blogg - for likes og stasj

Enig i dette. Når man ser første runden hun var med i Bloggerne så ser man foreldrene hennes si "Uff Sofie" og rister på hodet til mye av det hun gjør og lirer ut av seg. En av de tingene jeg husker hun sa var  at hun synes sin egen far ser ut som en narkoman pga håret. Foreldrene gikk å uffet seg over hvor mye penger hun brukte på løshår og solarium. Dette mens hun fremdeles bodde hjemme på pikerommet. Hadde jeg gjort eller sagt noe sånt om min far på riksdekkende tv eller brukt penger på tull mens jeg bodde hjemme så hadde jeg blitt snakka hardt til, jeg hadde blitt fratatt pc og mobil og jeg hadde sikkert også blitt truet med å bli kastet ut av barndomshjemmet mitt hvis jeg ikke skjerpet meg. Så ja, sånn går det når man behandler barnet sitt som en skjør sommerfugl.

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet
non_stop skrev (1 minutt siden):

Enig i dette. Når man ser første runden hun var med i Bloggerne så ser man foreldrene hennes si "Uff Sofie" og rister på hodet til mye av det hun gjør og lirer ut av seg. En av de tingene jeg husker hun sa var  at hun synes sin egen far ser ut som en narkoman pga håret. Foreldrene gikk å uffet seg over hvor mye penger hun brukte på løshår og solarium. Dette mens hun fremdeles bodde hjemme på pikerommet. Hadde jeg gjort eller sagt noe sånt om min far på riksdekkende tv eller brukt penger på tull mens jeg bodde hjemme så hadde jeg blitt snakka hardt til, jeg hadde blitt fratatt pc og mobil og jeg hadde sikkert også blitt truet med å bli kastet ut av barndomshjemmet mitt hvis jeg ikke skjerpet meg. Så ja, sånn går det når man behandler barnet sitt som en skjør sommerfugl.

Nettopp! Det er mye de burde gjort annerledes da hun var tenåring. Hun hadde helt tydelig en plan for både operasjoner og eksponering som veldig ung, og DA var det foreldrenes ansvar å ta tak i det, og å hjelpe henne. Istedet virker det som du sier, som at de bare lot det pågå. 

Jeg har selv hatt tenåringer, jentene er like gamle som SE nå. Vi har hatt våre runder, og en av tingene som ble lagt ned en gang i tiden var en blogg. Og tanker som ble jobbet med, var tanker om operasjoner osv. 

Det virker ikke som SE sine foreldre forsto alvoret. Jeg hadde sagt opp internett og inndratt telefonen, mest av alt hadde jeg tatt de maaange samtalene over flere år det er å snakke unge gjennom dårlig selvbilde, tanker om plastisk kirurgi osv. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
Skrevet
bedora skrev (47 minutter siden):

Det kan nok godt hende. Hun la tidligere i dag ut en story hvor det sto «if u know, u know» med lenke til hennes nyeste innlegg med sel-emoji.

DAF7F804-D58F-4A40-8AFF-9E4B7026F99A.jpeg

Og hun har lagt ut en tekst etterpå av en sang etterpå også. Vet ikke hva hun hinter til, men utifra selen og teksten kan der tyde på at hun fortsatt egentlig vil ha Isak? Kanskje Øyvind bare har blitt en god venn som hun har mye kontakt med? Ikke godt å vite og blir bare spekulasjoner. Men bildet med selen var ganske grovt og helt sikkert noe SE ikke synes er greit. Nå vet jo ikke vi hvordan og hva slags kontakt de har hatt på Grønland, så blir spekulasjoner.

• Liker 6
Skrevet
Havnefogden skrev (18 timer siden):

SE følger ikke Isak, og Isak følger ikke SE. Nå har jeg samvittighetsfullt bladd igjennom alle de følger på IG, begge to. Kan det ha noe med det bildet Isak la ut i går? Der han omtrent tar livet av en sel med bare hendene og en kniv.

Det kan være at dette skiftet av fokus på mann har gjort at SE nå er ute og lufter seg ekstra kraftig. Skal man komme over en "fling" er det om å gjøre å fylle tiden med ... fyll? Hun skader omdømmet sitt, i hvert fall blant seriøse aktører. Det kan ikke skje at hun kan vandre i store forlag sine korridorer og bli invitert til debatter og å hode foredrag sånn som hun framstår nå. Dette er levende film av et takras. Stakkars menneske som ikke har noen som kan ta henne off cam, både bokstavelig og åndelig talt.

Kanskje selen var en fin unnskyldning for å droppe fyren. Gåsa var greit, kylling - kidnappingen (forsøket) likeså; til og med den døde tiuren ( el hva slags fugl det var) de poserte med sammen gikk fint det. Men en sel- nei det gikk Isak over grensen , en sel er jo nesten en gris det og det vet vi jo at er et hellig dyr for SE. Forresten han nye typen (?)  nå- nei stemmer det,  han dreper ikke dyr, han bare tilbereder dem. Sikkert griser også. 

• Liker 6
  • Hjerte 4
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk svar fra Embla om at de var enig i at det var et trist syn.

Regner ikke med få noe mer tilbakemelding men jeg syntes det var riktig å gi tilbakemelding her. 

Endret av Charminia
  • Liker 34
  • Nyttig 7
Skrevet
Charminia skrev (12 minutter siden):

Fikk svar fra Embla om at de var enig i at det var et trist syn.

Regner ikke med få noe mer tilbakemelding men jeg syntes det var riktig å gi tilbakemelding her. 

Bra du sa i fra til de. For det var et veldig trist syn! 

• Liker 22
Skrevet
non_stop skrev (3 timer siden):

En av de tingene jeg husker hun sa var  at hun synes sin egen far ser ut som en narkoman pga håret. 

🤣🤣 men det hadde hun jo helt rett i 

• Liker 12
Skrevet
non_stop skrev (4 timer siden):

Er enig med henne at faren ser shabby ut med tynt langt hår, men man sier ikke det til kamera.

• Liker 6
Skrevet

Hele norges superstjerne

AFECD752-1A92-459A-83A7-225365FD2FEB.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...