Isild Skrevet 17. mai 2022 #28421 Skrevet 17. mai 2022 Hulderen skrev (3 timer siden): Ja, hvorfor har hun ikke festet sølvet skikkelig? Og hvorfor må hun vise frem lår og legger også når hun har bunad? For ikke å snakke om å stå og drikke alkohol i en buss i fart. Hun er åpenbart ikke redd for å søle på den! Alt skal rølpes til og seksualiseres. Hun burde nok begynne å tenke litt på veien videre med kjendisstatus og karriere. Jeg tror det er ganske så like før hun ender opp med å bli kjent som hun slitsomme voksne dama som alltid spiller på kropp og sex. 30 2 4
hvalstad45 Skrevet 17. mai 2022 #28422 Skrevet 17. mai 2022 9 minutter siden, Isild said: Alt skal rølpes til og seksualiseres. Hun burde nok begynne å tenke litt på veien videre med kjendisstatus og karriere. Jeg tror det er ganske så like før hun ender opp med å bli kjent som hun slitsomme voksne dama som alltid spiller på kropp og sex. Ja, det begynner å bli skikkelig cringe. Det er åpenbart at hun ikke har, og heller ikke tror hun har, noe annet å spille på en sex. Det virker helt sykelig og hun kan umulig ha det godt med seg selv innerst inne. Tror hun har grunnleggende dårlig selvtillit. 17 2
Isild Skrevet 17. mai 2022 #28423 Skrevet 17. mai 2022 hvalstad45 skrev (2 minutter siden): Ja, det begynner å bli skikkelig cringe. Det er åpenbart at hun ikke har, og heller ikke tror hun har, noe annet å spille på en sex. Det virker helt sykelig og hun kan umulig ha det godt med seg selv innerst inne. Tror hun har grunnleggende dårlig selvtillit. Det begynner å bli ganske pinlig å være vitne til. Hun var sikkert for sine følgere til en viss grad kul da hun var drøy i yngre alder. Men nå ser det virkelig ikke bra ut. Har tenkt som deg at det muligens er en grunnleggende svært dårlig selvtillit i bunnen. Hun virker sur (usikker?) når hun intervjues (nå senest på Gullruten) - og hun er unaturlig og anspent når hun er programleder. Jeg tror hun til en viss grad føler at hun har kontroll når hun spiller på kropp og sex. Men den påtrengende seksualiseringen faller bare ikke i like god jord når nå trer inn i de mer kravstore 30-årene om ikke så lenge. Hva hun egentlig har av talenter vil nok bli mer synlig. 14 1
Djungelvrål Skrevet 17. mai 2022 #28424 Skrevet 17. mai 2022 Hulderen skrev (5 timer siden): Ja, hvorfor har hun ikke festet sølvet skikkelig? Og hvorfor må hun vise frem lår og legger også når hun har bunad? For ikke å snakke om å stå og drikke alkohol i en buss i fart. Hun er åpenbart ikke redd for å søle på den! Skikkelig lekkert med joggesko til bunad. 6
Zenhouse Skrevet 17. mai 2022 #28425 Skrevet 17. mai 2022 Bulletproofhoware skrev (6 timer siden): Hadde jeg lånt ut bunaden min til henne hadde jeg vært stressa- alt på halv fem, sølvet henger og slenger og er festet skeivt, så hele greia ser helt skeiv og ravete ut. Ja og bildet måtte tas før «hun ble for full»…. Hva er det med det fylle-fokuset for tiden? Må det sies? Må det vises? Nydelig bunad da. 10
Gladidagogså Skrevet 17. mai 2022 #28426 Skrevet 17. mai 2022 Beltet opp ned😂 og fulle folk i bunad er ikke spesielt stilig 🤦🏻♀️ 19 1
Gjest Finlay Skrevet 17. mai 2022 #28427 Skrevet 17. mai 2022 (endret) Søljene på halv tolv, kjedet snørt feil vei, beltet opp ned, og joggesko. Alt mens champagnen renner ut av kjeften og ned på både skjorte og liv. Hvorfor i huleste bruke bunad når man ikke gidder å sette den på riktig, og ellers bare søler den til? Må jo håpe den er leid, og ikke lånt av en privatperson. Endret 17. mai 2022 av Finlay
AntiBullshit Skrevet 17. mai 2022 #28428 Skrevet 17. mai 2022 Finlay skrev (29 minutter siden): Søljene på halv tolv, kjedet snørt feil vei, beltet opp ned, og joggesko. Alt mens champagnen renner ut av kjeften og ned på både skjorte og liv. Hvorfor i huleste bruke bunad når man ikke gidder å sette den på riktig, og ellers bare søler den til? Må jo håpe den er leid, og ikke lånt av en privatperson. Ganske tydelig at hun er på et dårlig sted i livet for tiden. Gir faen i alt, drikker hver dag virker det som og søker konstant etter oppmerksomhet via "drøyt" innhold på insta. Hun har jo selv sagt at hun får sånn angst av å drikke, derav sine hvite perioder. 27
Honey Dew Skrevet 17. mai 2022 #28429 Skrevet 17. mai 2022 Finlay skrev (45 minutter siden): Søljene på halv tolv, kjedet snørt feil vei, beltet opp ned, og joggesko. Alt mens champagnen renner ut av kjeften og ned på både skjorte og liv. Hvorfor i huleste bruke bunad når man ikke gidder å sette den på riktig, og ellers bare søler den til? Må jo håpe den er leid, og ikke lånt av en privatperson. Hadde det der vært min bunad, hadde jeg gått fra konseptene i rent raseri. Låner du en bunad, behandler du den med respekt. Basta! 38 1
_Malene Skrevet 17. mai 2022 #28431 Skrevet 17. mai 2022 (endret) AntiBullshit skrev (49 minutter siden): Ganske tydelig at hun er på et dårlig sted i livet for tiden. Gir faen i alt, drikker hver dag virker det som og søker konstant etter oppmerksomhet via "drøyt" innhold på insta. Hun har jo selv sagt at hun får sånn angst av å drikke, derav sine hvite perioder. Kanskje hun angrer på valget hun tok inne på Farmen. Jeg tror virkeligheten har slått henne hardt i fjeset, og den eneste måten hun klarer å takle det på, er å ty til rus og fjortisoppførsel Endret 17. mai 2022 av _Malene 22 1
Alisha* Skrevet 17. mai 2022 #28433 Skrevet 17. mai 2022 Finlay skrev (2 timer siden): Søljene på halv tolv, kjedet snørt feil vei, beltet opp ned, og joggesko. Alt mens champagnen renner ut av kjeften og ned på både skjorte og liv. Hvorfor i huleste bruke bunad når man ikke gidder å sette den på riktig, og ellers bare søler den til? Må jo håpe den er leid, og ikke lånt av en privatperson. Dette er så flaut at jeg mangler ord. Tenk å ødelegge en bunad på dette viset. Greit nok at hun stadig søker oppmerksomhet,-og med det igjen raserer seg selv - men dette. Fysj! 25 1
Masle Skrevet 17. mai 2022 #28434 Skrevet 17. mai 2022 (endret) Pleier egentlig ikke å skrive noe om SE, men nå tar hun helt kaka. Hvordan er det mulig å kle på seg en bunad oppned?!? Både belte, snøring og ikke engang den øverste sølja riktig. Og skriver at hun må ta fine bilder før hun er for full. Såg jo ut som hun hadde vært det før hun tok den på 🤣 Og ikke nok med belte opp og ned, men i tillegg spenna bak på ryggen.. Ser venninna Victoria har lagt ut bilde av henne nå i kveld, helt rødsprengt i øynene og med flekkete skjorte. Tror som flere her skriver at hun ikke har det bra med seg selv. Drikker altfor mye, angster endel og plutselig sendt Isak Dreyer ut av livet sitt tydeligvis. Gikk hand i hand med Øyvind Bøe Dalelv på Gullruten og var også på date med han i går kveld på snapstory. Ganske imponerende når hun for kun en måned siden var på hos Harm og Hegseth og i poden hos Janka og Marte, er så forelsket og gleder seg til ID kommer hjem. Nå er det tydelig en Øyvind, en kokk fra Bodø. Vi vet jo ikke hva som har skjedd med ID eller om det er han som vil det, men jeg synes det er litt merkelig å gjøre det slik når han tilsynelatende er på Grønland. Hun burde nok holdt seg til Kasper, han gjorde henne mye roligere virket det som. Er oppriktig bekymret for henne, virker som hun lever et kaotisk liv om dagen. Lurer litt på hvor moren og faren er oppi det hele… De er jo aldri på besøk eller omvendt virker det som. Endret 17. mai 2022 av Masle 30 7
Isild Skrevet 18. mai 2022 #28435 Skrevet 18. mai 2022 (endret) Masle skrev (8 timer siden): Pleier egentlig ikke å skrive noe om SE, men nå tar hun helt kaka. Hvordan er det mulig å kle på seg en bunad oppned?!? Både belte, snøring og ikke engang den øverste sølja riktig. Og skriver at hun må ta fine bilder før hun er for full. Såg jo ut som hun hadde vært det før hun tok den på 🤣 Og ikke nok med belte opp og ned, men i tillegg spenna bak på ryggen.. Ser venninna Victoria har lagt ut bilde av henne nå i kveld, helt rødsprengt i øynene og med flekkete skjorte. Tror som flere her skriver at hun ikke har det bra med seg selv. Drikker altfor mye, angster endel og plutselig sendt Isak Dreyer ut av livet sitt tydeligvis. Gikk hand i hand med Øyvind Bøe Dalelv på Gullruten og var også på date med han i går kveld på snapstory. Ganske imponerende når hun for kun en måned siden var på hos Harm og Hegseth og i poden hos Janka og Marte, er så forelsket og gleder seg til ID kommer hjem. Nå er det tydelig en Øyvind, en kokk fra Bodø. Vi vet jo ikke hva som har skjedd med ID eller om det er han som vil det, men jeg synes det er litt merkelig å gjøre det slik når han tilsynelatende er på Grønland. Hun burde nok holdt seg til Kasper, han gjorde henne mye roligere virket det som. Er oppriktig bekymret for henne, virker som hun lever et kaotisk liv om dagen. Lurer litt på hvor moren og faren er oppi det hele… De er jo aldri på besøk eller omvendt virker det som. Perioder som dette har hun hatt før også, mens de pågår kaller hun det "fri" og at hun endelig tør å være seg selv osv. Etter en stund kommer det gjerne frem at hun ikke hadde det bra den perioden, drakk for mye og hadde mye angst (og at det var pga angst hun drakk) Det virker litt manisk for å være ærlig. Hadde det ikke vært for at hun som den eneste i verden har blitt frisk av bipolar lidelse ( ) så hadde jeg tenkt mitt. Ingen tvil om at Kasper var bra for henne, da roet hun ned og virket trygg. Men, det ble vel for kjedelig. Spørs vel nå om ID ble FOR "gøy" (hvis det viser seg at det ikke ble noe mer, har ikke hørt eller lest noe om det) - det har iallefall vært mye turbulens. Søsteren til Kasper var nok også en stødig støtte i livet hennes. Hvor moren og faren er i det hele tror jeg nok vi kan slutte å spørre oss. Faren lever av at hun holder på som hun gjør. Han forsvarer alt hun gjør og omtaler det som å dele litt om livet sitt. For meg har det alltid vært merkelig at de som tenåringsforeldre da hun var 16 tillot bloggen i hele tatt. Jenta deres slet helt tydelig med selvbildet, og det siste hun trengte var nok det utseendetfokuset hun delte med hele Norge. Tilføyelse: Bildet venninnen Victoria har delt av henne ser ikke bra ut. Tydelig beruset og med rødvin på bunadskjorten. Hvem trenger fiender når man har slike venner. Vanskelig å si om noen av de nye i "vennestallen" bryr seg på ekte, eller om de bare er rundt henne for at rampelyset skal treffe de også. Heller de opp et glass champagne til, eller skrur de av kameraene og tar henne med hjem når det tydeligvis blir for mye. Det ser desverre ut til at de gjør det første. Endret 18. mai 2022 av Isild 39 2
Sizzling babe Skrevet 18. mai 2022 #28436 Skrevet 18. mai 2022 Jeg er livredd for bunaden min. Hadde jeg lånt en bunad hadde jeg vært enda reddere for å ødelegge den. Og det ser ikke veldig bra ut å drikke seg nesten stup dritings og posere sexy og vulgært med en bunad på seg. Jada, høres ut som moralens vokter, men seriøst.😳 49
Isild Skrevet 18. mai 2022 #28437 Skrevet 18. mai 2022 I og med at SE for ikke så lenge siden gikk ut og spurte om å låne bunad, så kan vi gå utifra at den nydelige bunaden hun hadde på seg - er lånt. Trist at hun behandler ting hun låner med så lite respekt. Både ift hvordan hun bærer den, og å rølpefeste i den. Lurer også på om venninnen syns det var et flatterende bilde å legge ut av kjendis-venninnen sin. 27
Hulderen Skrevet 18. mai 2022 #28438 Skrevet 18. mai 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor SE driver og låner bunad hvert år. Hvorfor skaffer hun seg ikke en egen? Hun har da god nok økonomi til det. Er det for å skaffe publisitet? Når hun behandler bunadene dårlig, så blir det reaksjoner. Håper bare at neste års bunadseiere får det med seg, så hun ikke får lånt noen. 20
Vipser Skrevet 18. mai 2022 #28439 Skrevet 18. mai 2022 Lånt av @emblabunad, skriver hun. God reklame.. 17 4
Julemarsipan Skrevet 18. mai 2022 #28440 Skrevet 18. mai 2022 Ja, fatter ikke at Embla bunader ønsker å låne ut bunader til fest og fyll 😕 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå