Justlooking Skrevet 16. mai 2022 #28401 Skrevet 16. mai 2022 Jeg syne hun var mye søtere før alle operasjonene, men hun syntes tydeligvis ikke det selv. Nå har det gått over stokk og stein de siste ti årene. Og hun er antagelig ikke ferdig ennå. Får hun et barn et eller gang vil jo det ha arveanlegg fra hennes opprinnelige utseende og eventuelt en far. 5
Sarah93 Skrevet 16. mai 2022 #28402 Skrevet 16. mai 2022 Det som også er dumt, er at det ikke er godt å vite hvordan Sophie Elise ville sett ut som voksen uten alle operasjonene. Det finnes noen tenåringsbilder som ikke sier så mye om noe annet enn brunkrem og ekstremt bleket hår. Ellers finnes det vel ikke så mange bilder fra før neseoperasjonen? Det er jo helt åpenbart sykelig, for i perioder har hun et "vellykket" resultat og ser ganske bra ut - har sett mange bra bilder, og på Farmen var hun veldig søt. Men så fyller hun på mer, og ødelegger. For min del må jeg si at den rareste trenden er å operere hoftene så de blir enorme. Man blir jo bare seende ut mye større og mer klumpete enn man er, og det må være veldig vanskelig å finne klær som passer. Tror også det fort blir enda mindre flatterende når man er lav, da man fort ser bredere ut enn når man er høy. Brede hofter, ekstra fett og former kan være kjempefint, men da som del av en naturlig kropp. Silikonpupper er ikke min greie, men kan se bra ut - men de hoftene? Skjønner ikke greia. 6
AntiBullshit Skrevet 16. mai 2022 #28403 Skrevet 16. mai 2022 Hulderen skrev (23 timer siden): Vel, google samiske kvinner og ta en god titt på kinnbeina deres. Nora hadde samme utseendet som nå på Love Iceland. Det var ikke noe som dukket opp etter at hun ble med i hoffet til SE. Dessuten, hva betyr «simp»? Lager du nye ord? Nora har utvilsomt veldig bra beinstruktur fra naturen siden, men hun er også er ganske injisert sånn som hun ser ut i dag. Bare å ta en titt på bilder av henne fra 2015: https://vsco.co/norahaukland/media/555a3f7de95515d01d8b4581 7 2
Djungelvrål Skrevet 16. mai 2022 #28404 Skrevet 16. mai 2022 Sarah93 skrev (52 minutter siden): Det som også er dumt, er at det ikke er godt å vite hvordan Sophie Elise ville sett ut som voksen uten alle operasjonene. Det finnes noen tenåringsbilder som ikke sier så mye om noe annet enn brunkrem og ekstremt bleket hår. Ellers finnes det vel ikke så mange bilder fra før neseoperasjonen? Det er jo helt åpenbart sykelig, for i perioder har hun et "vellykket" resultat og ser ganske bra ut - har sett mange bra bilder, og på Farmen var hun veldig søt. Men så fyller hun på mer, og ødelegger. For min del må jeg si at den rareste trenden er å operere hoftene så de blir enorme. Man blir jo bare seende ut mye større og mer klumpete enn man er, og det må være veldig vanskelig å finne klær som passer. Tror også det fort blir enda mindre flatterende når man er lav, da man fort ser bredere ut enn når man er høy. Brede hofter, ekstra fett og former kan være kjempefint, men da som del av en naturlig kropp. Silikonpupper er ikke min greie, men kan se bra ut - men de hoftene? Skjønner ikke greia. Hun var søt/pen i tenårene. Hun ville hatt mindre hake, overbitt, større og bredere nese, smale lepper, og lavere øyelokk + bryn samt hatt tynt hår. Hun ville også hatt smale hofter og små pupper. Hun er naturlig petite og smal i figuren med lite definert midje. Hun ville sett normal ut. 10
Sarah93 Skrevet 16. mai 2022 #28405 Skrevet 16. mai 2022 Djungelvrål skrev (11 minutter siden): Hun var søt/pen i tenårene. Hun ville hatt mindre hake, overbitt, større og bredere nese, smale lepper, og lavere øyelokk + bryn samt hatt tynt hår. Hun ville også hatt smale hofter og små pupper. Hun er naturlig petite og smal i figuren med lite definert midje. Hun ville sett normal ut. Ja, absolutt. Mener bare at man forandrer seg jo en del på disse årene - selv om man ikke tar operasjoner. Og at jeg synes det er litt vanskelig å få et inntrykk pga all brunkremen, blekingen og øyebryns-plukkingen. Men det var selvfølgelig ikke noe galt med de naturlige trekkene hennes før hun begynte! Og så ville hun jo absolutt ha silikon til 18-årsdagen, og det synes jeg kanskje er greit. ( Altså, det sier jo noe om skjønnhetspress osv., det er ikke bra at tenåringer ønsker operasjoner, men det er også et ideal hun har vært tro mot hele veien, akkurat som jeg alltid har likt å se ganske 60-talls ut.) Noen vil ha store pupper og babe-looken, og silikon er ikke verdens undergang. Problemet er mer at det ikke stoppet der... 1
Gjest Finlay Skrevet 16. mai 2022 #28406 Skrevet 16. mai 2022 Og i morgen kan vi se fram til sexy bilder med løfting av bunadsstakk, og stay-ups. Som hver 17 mai. Gjeeesp.
Jadaomatte Skrevet 16. mai 2022 #28407 Skrevet 16. mai 2022 Finlay skrev (På 15.5.2022 den 11.44): Håper for Noras del at hun ikke gjør alt for mye hun angrer på senere. For at hun blir både manipulert og dominert av SE for tiden er jeg ikke i tvil om. At den dagen kommer at SE blir lei av henne er jeg heller ikke i tvil om. Spiller ingen rolle at hun er voksen. SE er besatt av å finne på ting for å holde seg relevant, stadig komme opp med noe nytt, bli sett på på stadig nye måter, provosere. Akkurat nå er hun veldig bi, og bruker Nora for å fremheve dette. Ingen av de andre jentene i gjengen hennes ville gått så langt som Nora gjør. Hun er grundig snurret rundt SEs lillefinger, helt til hun er oppbrukt og etterhvert blir kastet. SE bruker «venninnene» sine som accessories, nett som hun gjør med hundene. 13
Jadaomatte Skrevet 16. mai 2022 #28408 Skrevet 16. mai 2022 Lilje blomst skrev (20 timer siden): Vet ikke hvorfor jeg har fått en følelse av at SE kommer til å skaffe barn på egenhånd. Sånn for eksempel reise til Danmark alene. Fikk den følelsen da hun sa hun ønsket seg barn snart i det intervjuet. Kanskje derfor hun fester så mye nå, at hun skal sprelle fra seg? 2
Sol Rampelyset Skrevet 16. mai 2022 #28409 Skrevet 16. mai 2022 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin.
lokmeister2016 Skrevet 16. mai 2022 #28410 Skrevet 16. mai 2022 Finlay skrev (4 timer siden): Og i morgen kan vi se fram til sexy bilder med løfting av bunadsstakk, og stay-ups. Som hver 17 mai. Gjeeesp. Er de ikke i barcelona da
Missy1 Skrevet 16. mai 2022 #28411 Skrevet 16. mai 2022 lokmeister2016 skrev (5 minutter siden): Er de ikke i barcelona da Tror de er hjemme igjen nå
Hulderen Skrevet 16. mai 2022 #28412 Skrevet 16. mai 2022 Hun Victoria, er hun ute av varmen? Er det bare Nora som gjelder nå? 2
J.. Skrevet 16. mai 2022 #28413 Skrevet 16. mai 2022 Hulderen skrev (8 minutter siden): Hun Victoria, er hun ute av varmen? Er det bare Nora som gjelder nå? Nei. SE har fikset samarbeid for V med MyMuse. 1
Innsidenut Skrevet 16. mai 2022 #28414 Skrevet 16. mai 2022 Kan ikke si jeg syntes det er rart, det er jo Sofie. Men det er så rart at hun poster dette🤦🏻♀️ Er hun virkelig så dum? Hun skryter av å være usminket, men det som de fleste sminker frem (kinnbeina, «løft» med øynene ol), har jo hun operert frem. Altså hallo? 12 2
elskermenn Skrevet 16. mai 2022 #28415 Skrevet 16. mai 2022 Innsidenut skrev (11 minutter siden): Kan ikke si jeg syntes det er rart, det er jo Sofie. Men det er så rart at hun poster dette🤦🏻♀️ Er hun virkelig så dum? Hun skryter av å være usminket, men det som de fleste sminker frem (kinnbeina, «løft» med øynene ol), har jo hun operert frem. Altså hallo? Hun har permanent sminke; dermed aldri usminket. 25
bedora Skrevet 17. mai 2022 #28416 Skrevet 17. mai 2022 elskermenn skrev (4 timer siden): Hun har permanent sminke; dermed aldri usminket. Er forsåvidt enig, men for ordens skyld mener hun vel usminket hud her? 1
Innsidenut Skrevet 17. mai 2022 #28417 Skrevet 17. mai 2022 bedora skrev (4 timer siden): Er forsåvidt enig, men for ordens skyld mener hun vel usminket hud her? Ja. Og er det jeg mener. Hun har jo operert ansiktet, så der andre damer, og menn, sminker seg på huden for å fremheve kinnbeina og «løfte» øynene/få «katteøyne», så har jo hun opperert seg. Veldig naturlig 19
Pust Skrevet 17. mai 2022 #28418 Skrevet 17. mai 2022 Hvorfor har hun arr her? Gjøres ikke ponytail lift bak hårfestet og ikke foran? 9 1
Bulletproofhoware Skrevet 17. mai 2022 #28419 Skrevet 17. mai 2022 Hadde jeg lånt ut bunaden min til henne hadde jeg vært stressa- alt på halv fem, sølvet henger og slenger og er festet skeivt, så hele greia ser helt skeiv og ravete ut. 14 1
Hulderen Skrevet 17. mai 2022 #28420 Skrevet 17. mai 2022 Bulletproofhoware skrev (17 minutter siden): Hadde jeg lånt ut bunaden min til henne hadde jeg vært stressa- alt på halv fem, sølvet henger og slenger og er festet skeivt, så hele greia ser helt skeiv og ravete ut. Ja, hvorfor har hun ikke festet sølvet skikkelig? Og hvorfor må hun vise frem lår og legger også når hun har bunad? For ikke å snakke om å stå og drikke alkohol i en buss i fart. Hun er åpenbart ikke redd for å søle på den! 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå